Dat was hem ja. Vriendin zat hier toen vast en kon niet op de geplande dag naar het WK langlaufen omdat de treinen in Duitsland zoals gebruikelijk weer eens drama waren: ergens een boom op het spoor door de sneeuw dus dagenlang įlles plat tussen Hamburg en Münchenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kon ws wel in februari zo te zien?
[ afbeelding ]
Ik heb het over hogedruk. Over een week komen we steeds meer onder invloed van een hogedrukgebied.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel heel ver weg. Komende 10 dagen verre van winter en nog steeds wisselvallig.
Overigens wel een kleine ssw inmiddels. Wel weer te laat
Geen dank. Als die groepen zuiplappen ook met de fikken van mijn spul afblijven trekt het misschien nog wel bij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bedankt voor je menselijke reactie.
Maar jij woonde toch vrij landelijk meen ik me te herinneren? De dronken baldadige lui hangen met carnaval alleen in de binnenstad toch, niet in buitenwijken etc.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen dank. Als die groepen zuiplappen ook met de fikken van mijn spul afblijven trekt het misschien nog wel bij.
Nu niet meer, die gaan nou massaal bij hem voor het hek staan lallenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch vrij landelijk meen ik me te herinneren? De dronken baldadige lui hangen met carnaval alleen in de binnenstad toch, niet in buitenwijken etc.
Waar is dat precies?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu niet meer, die gaan nou massaal bij hem voor het hek staan lallen
Er staat me iets van bij dat ie in Limbabwe woont, dus aan carnavalsvierders geen gebrekquote:
Valt wel mee, ik woon eigenlijk redelijk in de wijk, met wel een aardige plak grond. En iets verderop heb ik nog een stuk grond met grote moestuin, waar ook nog wat gebouwen en kassen staan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch vrij landelijk meen ik me te herinneren? De dronken baldadige lui hangen met carnaval alleen in de binnenstad toch, niet in buitenwijken etc.
Yes.. teveel van dat volk hierquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat ie in Limbabwe woont, dus aan carnavalsvierders geen gebrek
Ik ben al blij dat ik mij iets van 3 dagen geleden kan herinneren 🤣quote:
Afsluiten met hekken, want anders fungeren dat soort plekken ook als urinoirquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Woon in een dorp, die zuiplappen moeten toch een keer naar huis. Schade is vooral bij de moestuin eigenlijk altijd, dat ligt te afgelegen voor fatsoenlijke sociale controle
Ja en soms hier bij de schutting of de voortuin wat, maar dat is vaak wel te overzien. Vorig jaar hebben ze me trouwens een mooi, opgroeiende boom vermoord
Woon je in het noorden? Daar kan namelijk de temperatuur hard genoeg gaan dalen in de loop van de middag dat het overgaat in sneeuw.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:54 schreef myShizzle het volgende:
Had melding op mijn telefoon dat er morgenmiddag ZWARE SNEEUWVAL zal zijn.
Geen idee waar dat wegkomt want zie verder geen bronnen die dit bevestigen.
Yes I know. Heb ook camera's nu hangen daar. Kan ik bij de politie melden dat Pablo Escobar samen met Harley Quinn en een lopende pinata wat ramen heeft ingetikt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afsluiten met hekken, want anders fungeren dat soort plekken ook als urinoir
Jup. Noard-east Fryslānquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Woon je in het noorden? Daar kan namelijk de temperatuur hard genoeg gaan dalen in de loop van de middag dat het overgaat in sneeuw.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Yes I know. Heb ook camera's nu hangen daar. Kan ik bij de politie melden dat Pablo Escobar samen met Harley Quinn en een lopende pinata wat ramen heeft ingetikt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:39 schreef Drass het volgende:
Stapte net in mijn cabrio voor een ritje in de ochtendzon hier in Florida. Hoe is het weer in Regenland?
Jij ook?quote:
Breng er de post rond per auto, in het buitengebied. Ready4funxxxxquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij ook?wat gezellig
Op naar een dik pak sneeuw om iedereen jaloers te maken
Oooh leuk in het buitengebied nog welquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:55 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Breng er de post rond per auto, in het buitengebied. Ready4funxxxx
Jij viert geen carnaval, gok ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik woon eigenlijk redelijk in de wijk, met wel een aardige plak grond. En iets verderop heb ik nog een stuk grond met grote moestuin, waar ook nog wat gebouwen en kassen staan.
Woon in een dorp, die zuiplappen moeten toch een keer naar huis. Schade is vooral bij de moestuin eigenlijk altijd, dat ligt te afgelegen voor fatsoenlijke sociale controle
Ja en soms hier bij de schutting of de voortuin wat, maar dat is vaak wel te overzien. Vorig jaar hebben ze me trouwens een mooi, opgroeiende boom vermoord
Scheelt dat we de afgelopen maanden nog niet zoveel regen hebben gehadquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Neerslag tot vrijdagochtend..start morgen rond 07-08u vanuit het ZW en duurt eigenlijk 24 uur lang..
Vandaag (woensdag) wel een lekker zonnig dagje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:39 schreef Drass het volgende:
Stapte net in mijn cabrio voor een ritje in de ochtendzon hier in Florida. Hoe is het weer in Regenland?
Ik knoop me nog liever op.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij viert geen carnaval, gok ik.
Wel verkleed als pińata dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik knoop me nog liever op.
Nog niets tot nu toe in De Bilt..als ik de radar bekijk moet het al regenen sinds 9 uur ofzoquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:54 schreef THEFXR het volgende:
was koud vannacht, nu motregen en mist
Ja! Den Helder het koudste nu met 2 gradenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
In de koop van NH is de afkoeling begonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |