abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212318495
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Nog steeds dezelfde mensen die dezelfde discussie voeren hier.
Als we dit topic nu eens sluiten, moeten jullie allemaal wat gaan doen met jullie leven :')
Dat doe ik al. ;) En daarom schrijf en discussieer ik graag over mijn leven. Dit is namelijk nu een groot deel van mijn leven. :*
pi_212318522
quote:
The findings indicate that about half of the Jewish public (52%) supports the establishment of Jewish civilian settlements in the Gaza Strip after the end of the war
https://en-social-science(...)aceindex/2024-01.pdf

In Gaza?! In dat terroristen bolwerk daar zouden nederzettingen moeten komen?

Ik ben benieuwd hoe dit voor 7 oktober was en vooral waarom zoveel Israeli dit een goed idee vinden.
pi_212318530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nouja goed. je zou ook kunnen zeggen het 'Israelisch gebied', aangezien de grenzen van dat land ook nog niet duidelijk zijn. Gezien hun nederzettingenbeleid. Ja, binnen het internationaal recht zijn die illegaal, maar in de praktijk zijn ze er. En ziet het er niet naar uit dat ze nog zullen verdwijnen.

Dus zeg mij maar: wat zijn in feiten, op de grond (dus niet juridisch) de grenzen van Israel?
Er is binnen de Verenigde Naties een beleid van wat de Staat Israël nu is, dat Netanyahu met zijn vrienden zich en niet aan wil houden is dan tot daar aan toe - maar het is toch echt wel duidelijk wat de Staat Israël is en wat de Palestijnse gebieden horen te zijn, inclusief de maatregelen en regels die elke de Verenigde Naties zijn vastgelegd.

Nogmaals, los van mijn mening (engnek.. die Bibi) maar het is toch echt wel duidelijk dat dit nu het geval is en dáár nu juist ook die oorlog om draait.

Als je gaat praten over Palestina, dan is het natuurlijk wel meteen duidelijk aan "welke kant" (blegh, ik heb geen goede woorden) je staat van dit conflict en dat is in alle gevallen dan dus veel minder neutraal.

Dat kàn natuurlijk hè, er zijn er hier ook voldoende - maar daarom noem ik steeds wel het gebied wat ik bedoel om juist recht te doen aan alle mensen/burgers die er wonen.

Als we het hebben over Gaza, dan gaat het over Gaza en niet ook nog eens de Westoever erbij - tenslotte is het daar heel anders om te leven als Palestijn en net zo goed is het als Palestijn anders wonen is Israël.

Maar hee, het was een vraag hè, ik vind het fijn en handig om ook vanuit neutraliteit te kunnen spreken over gebieden en hun bewoners. :)
pi_212318542
quote:
Als we dit topic nu eens sluiten, moeten jullie allemaal wat gaan doen met jullie leven :')
Goeie bijdrage ^O^
Intolerant voor intolerantie
pi_212318549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:37 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Er is binnen de Verenigde Naties een beleid van wat de Staat Israël nu is, dat Netanyahu met zijn vrienden zich en neit aan wil houden is dan tot daar aan toe - maar het is toch echt wel duidelijk wat de Staat Israël is en wat de Palestijnse gebieden horen te zijn, inclusief de maatregelen en regels die elke de Verenigde Naties zijn vastgelegd.

Nogmaals, los van mijn mening (engnek.. die Bibi) maar het is toch echt wel duidelijk dat dit nu het geval is en dáár nu juist ook die oorlog om draait.

Als je gaat praten over Palestina, dan is het natuurlijk wel meteen duidelijk aan "welke kant" (blegh, ik heb geen goede woorden) je staat van dit conflict en dat is in alle gevallen dan dus veel minder neutraal.

Dat kàn natuurlijk hè, er zijn er hier ook voldoende - maar daarom noem ik steeds wel het gebied wat ik bedoel om juist recht te doen aan alle mensen/burgers die er wonen.

Als we het hebben over Gaza, dan gaat het over Gaza en niet ook nog eens de Westoever erbij - tenslotte is het daar heel anders om te leven als Palestijn en net zo goed is het als Palestijn anders wonen is Israël.

Maar hee, het was een vraag hè, ik vind het fijn en handig om ook vanuit neutraliteit te kunnen spreken over gebieden en hun bewoners. :)
Door het algehele conflict heen is het toch duidelijk dat de VN praktisch weinig tot niets te zeggen heeft? waarom focussen op het juridische gedeelte, en niet gewoon wat er feitelijk op de grond plaatsvind?

Israel bouwt verder - kan niet worden tegengehouden (of kan wel, maar wij het westen vinden het daarvoor niet belangrijk genoeg) - dus grens Israel nog niet duidelijk.
pi_212318554
Mooi resultaat voor de Israël lobby. https://nos.nl/l/2507752

Cartoonist Jos Collignon moet stoppen bij de Volkskrant

Jos Collignon maakt op 13 juli zijn laatste tekening voor de Volkskrant. De 73-jarige cartoonist moet na 44 jaar stoppen omdat de krant wil vernieuwen. Dat vertelde hij in het NPO Radio 1-programma MISCHA!.

De hoofdredactie van de Volkskrant vertelde Collignon dat de krant heeft besloten te stoppen met zijn cartoons. "Het was een uitstekend gesprek, waarin ik breed begrip kreeg van de hoofdredactie. Maar aan het einde vertelde hij wel dat hij mij kwijt wilde", aldus Collignon.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212318595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Door het algehele conflict heen is het toch duidelijk dat de VN praktisch weinig tot niets te zeggen heeft? waarom focussen op het juridische gedeelte, en niet gewoon wat er feitelijk op de grond plaatsvind?

Israel bouwt verder - kan niet worden tegengehouden (of kan wel, maar wij het westen vinden het daarvoor niet belangrijk genoeg) - dus grens Israel nog niet duidelijk.
Omdat, zelfs al zou je het willen hebben over 'Israël' die koloniseert en je dus het wel hebt over Israël als land en in het geval van LXIV schrijven was het land Palestina noemen gewoonweg niet passend. Tenslotte, Palestina bestaat niet maar Israël wel, en daar vinden we hier allemaal wat van en schrijven er over - begrijp je mijn punt een beetje?

Het is meteen overduidelijk activistisch om te praten over Palestina als land, terwijl die er niet meer is (en dat op zichzelf staande is misschien ook zelfs wel oké en gebeurd nu eenmaal in de discussies er omtrent) maar mijn verzoek en uitleg ging dus uit vanuit een in mijn ogen meer neutrale blik - waarin ik vind dat ik meer in staat ben recht te doen aan alle mensen die getroffen worden door deze oorlog. Door mijn ogen heen zou ik zeggen dat ik een Palestijn uit Gaza ook eer aan doe te benoemen dat hij nu uit Gaza komt en niet uit 'Palestina' aangezien dit nu eenmaal het hele euvel is van dit conflict!

Goed, ik dwaal af merk ik: mijn uitleg is vast al wel duidelijk. Tenslotte is het ook maar mijn mening, die er vast meer toe doet met waar ik leef dan als dat het je zou doen in Nederland - kan ik mij wellicht ook zo voorstellen. :)
pi_212318613
quote:
Werken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212318624
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dit voor 7 oktober was en vooral waarom zoveel Israeli dit een goed idee vinden.
Het is alleen ene drama idee.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_212318649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Het is alleen ene drama idee.
Vast en zeker.
Alleen hoe kan iemand van mening zijn dat het theoretisch een goed idee zou zijn?
pi_212318669
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ik denk dat het doelt op de situatie van voor de oslo verdragen.
toen bestuurde israel gaza en waren er nederzettingen.
pi_212318698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is minimaliseren? Er zijn meer dan 25.000 burgerdoden gevallen en echt de hele Gaza Strip ligt in puin!!
hamas zegt dat er 27.000 doden zijn. ze maken daar geen onderscheid tussen strijders of burgers.
israel zegt dat ze 15.000 hamas strijders hebben gedood.
dus dan zou je 12.000 burger doden hebben.
pi_212319206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:56 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
hamas zegt dat er 27.000 doden zijn. ze maken daar geen onderscheid tussen strijders of burgers.
israel zegt dat ze 15.000 hamas strijders hebben gedood.
dus dan zou je 12.000 burger doden hebben.
Bericht van twee dagen geleden op CNN, daar schat IDF dat ze 10.000 Hamas strijders hebben uitgeschakeld. Op 7 oktober zijn er in Israël alleen al 2.000 uitgeschakeld (kan nu geen bron hierbij vinden). Dus 8.000 in Gaza.

Gaza heeft het over 27.000 doden in Gaza met 70% vrouwen en kinderen. 30% is 8.100

Dan komt aardig overeen
pi_212319256
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 12:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zeer opmerkelijke post dit
Klopt wel wat theunderdog zegt :)
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 14:55:13 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212319333
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Klopt wel wat theunderdog zegt :)
Ja maar dan hoef je er nog geen gedichtje van te maken

Ben wel benieuwd hoelang alolol het vol gaat houden want dit is nog echt helemaal niks
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212319671
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bericht van twee dagen geleden op CNN, daar schat IDF dat ze 10.000 Hamas strijders hebben uitgeschakeld. Op 7 oktober zijn er in Israël alleen al 2.000 uitgeschakeld (kan nu geen bron hierbij vinden). Dus 8.000 in Gaza.

Gaza heeft het over 27.000 doden in Gaza met 70% vrouwen en kinderen. 30% is 8.100

Dan komt aardig overeen
okee klopt, inderdaad 10.000. die 2.000 kwamen ook uit gaza, dus die tellen dan mee toch.
dan is het dus 17.000 burgerdoden.
ongeveer 50% van gaza is onder de 18 geloof ik. afschuwelijk natuurlijk.
pi_212320116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 14:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja maar dan hoef je er nog geen gedichtje van te maken

Ben wel benieuwd hoelang alolol het vol gaat houden want dit is nog echt helemaal niks
Ik hoop nog lang, want eindelijk klopt het wat hij zegt.
pi_212320151
twitter

Hadden ze maar niet in een regio moeten wonen waar gekkies wonen! Jatoch, gewoon terecht
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 16:07:25 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212320200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

Hadden ze maar niet in een regio moeten wonen waar gekkies wonen! Jatoch, gewoon terecht
Gewoon pech gehad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212320379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 15:23 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
okee klopt, inderdaad 10.000. die 2.000 kwamen ook uit gaza, dus die tellen dan mee toch.
dan is het dus 17.000 burgerdoden.
ongeveer 50% van gaza is onder de 18 geloof ik. afschuwelijk natuurlijk.
Palestijnse autoriteit telt alleen de doden in Gaza, zij combineren de cijfers van de ziekenhuizen. De lichamen an de terroristen keren niet terug naar Gaza. Het aantal vermisten die waarschijnlijk onder het puin liggen, worden ook (nog) niet geteld. Bij die vermisten, een kleine tienduizend, daar zitten die tweeduizend terroristen vermoed ik
pi_212320419
quote:
[ twitter ]

Goeie context ook.
pi_212320424
quote:
[ twitter ]

Dat is de wil van Allah.
pi_212320427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Gewoon pech gehad
Maanden aan bombardementen is geen pech, of is de definitie van dat woordje verandert?
pi_212320529
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Maanden aan bombardementen is geen pech, of is de definitie van dat woordje verandert?
Schuilkelders bouwen i.p.v. kilometers tunnels helpt ook, doen de Israëlisch ook.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 16:39:37 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212320560
quote:

[..]
Klopt, het is helaas noodzakelijk na wat de Palestijnen zelf hebben aangericht op 7 oktober. Als je decennialang alleen maar met terreur bezig bent en ook openlijk verkondigd 7 oktober te herhalen zult blijven herhalen, dan moet je niet gek opkijken dat er eens keihard wordt teruggeslagen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212320741
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, het is helaas noodzakelijk na wat de Palestijnen zelf hebben aangericht op 7 oktober. Als je decennialang alleen maar met terreur bezig bent en ook openlijk verkondigd 7 oktober te herhalen zult blijven herhalen, dan moet je niet gek opkijken dat er eens keihard wordt teruggeslagen.
Wat is noodzakelijk?
pi_212320920
Goede interview over de situatie in Gaza in general vanuit een militaire pov met een Britse militaire guy met ervaring in Noord Ierland, Bosnië, Irak en Afghanistan.

"Israël is one of the most militarized countries in the world and that leads to thinking that everything can be solved by a tank".

Hij is heel droog en niet moraliserend in zijn observaties en komt daardoor heel matter of fact over.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212320955
Liberaal Rutte en de Nederlandse houding, dat natuurlijk een 1 op 1 kopie is van de Amerikaanse liberal, be like

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212321068
quote:
Rotterdamse Hamas-verdachte ontkent plan voor aanslagen
https://nos.nl/l/2507787

De Rotterdammer die in december is aangehouden op verdenking van het voorbereiden van aanslagen namens Hamas, ontkent ook maar iets met terrorisme te maken te hebben. Hij probeert overlevering aan Duitsland te voorkomen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212321108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef egayalS het volgende:
Goede interview over de situatie in Gaza in general vanuit een militaire pov met een Britse militaire guy met ervaring in Noord Ierland, Bosnië, Irak en Afghanistan.

"Israël is one of the most militarized countries in the world and that leads to thinking that everything can be solved by a tank".

Hij is heel droog en niet moraliserend in zijn observaties en komt daardoor heel matter of fact over.

Mooie clickbaittitel ook.
pi_212321138
Amerikanen be like,

Poedel naakt mensen verhoren en dit vol trots in de media verspreiden is perfectly fine.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212321249
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Palestijnse autoriteit telt alleen de doden in Gaza, zij combineren de cijfers van de ziekenhuizen. De lichamen an de terroristen keren niet terug naar Gaza. Het aantal vermisten die waarschijnlijk onder het puin liggen, worden ook (nog) niet geteld. Bij die vermisten, een kleine tienduizend, daar zitten die tweeduizend terroristen vermoed ik
tja... we weten niet eens of die cjijfers uberhaubt kloppen. ik vermoed van niet.
pi_212321264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Wat is noodzakelijk?
voor wie vraag je dat, voor israel of voor die arme palestijnen die onder hamas terreur moeten leven?
pi_212321419
quote:

twee mogelijkheden toch.. of je vechjt niet tegen hamas, en ze doen nog decennia lang wat ze tot nu toe hebben gedaan. steeds moet je dan hamas weer in gareel houden met oorlogjes van een week. met vele doden. en steeds zal hamas blijven proberen israel te vermoorden. wat ze steeds beter lukte.

of je gaat het gevecht aan en verslaat deze organisatie.

weet niet wat deze meneer denkt dat anders kan worden opgelost.. hoe dan? weet jij het? met praten? met een eigen palestijnse staat? leg even uit.
pi_212321512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
tja... we weten niet eens of die cjijfers uberhaubt kloppen. ik vermoed van niet.
Ik vermoed dat ze kloppen

IDF acht ze ook realistisch en omdat ze zelf ten tijden van de bombardementen en raketaanvallen niet konden verifiëren of er slachtoffers gevallen waren namen ze de cijfers van ‘Hamas’ over. 972 magazine heeft begin januari nog een lang artikel over geschreven.
Hamas publiceert de namen, leeftijden en burgerservicenummers. Israël heeft toegang tot de basisadministratie en zowel Israël als diverse clubjes zoals universiteiten in London hebben nog geen fouten gevonden.

Aangezien de halve wereld wil dat de cijfers niet kloppen is het goed om in het achterhoofd te houden dat er ondanks alle energie van al die clubjes geen onvolkomenheden in de lijst met doden gevonden is.
In ik geloof 2012 en 2014 klopte de door Hamas opgegeven aantallen ook. Dat is later geverifieerd

Ga er maar vanuit dat het dus wel klopt. Plus die 7.000 vermisten. Het maakt verder niks uit want het heeft geen enkele gevolg voor de toekomst

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 06-02-2024 18:15:58 ]
pi_212321537
quote:

Zoals verwacht is dat dus niet wat deze expert zegt. :')

Verder goed interview. Deze oorlog is er inderdaad één van uitzoeken hoe het dan wel moet. Maar wat deze man onderschat, is de verbetenheid waarmee Israël deze keer vecht. Ze gaan dit niet opgeven, omdat ze dit niet kunnen opgeven. Een positie waar westerse legers zich nooit meer in hebben bevonden sinds de tweede wereldoorlog.
pi_212322029
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze kloppen

IDF acht ze ook realistisch en omdat ze zelf ten tijden van de bombardementen en raketaanvallen niet konden verifiëren of er slachtoffers gevallen waren namen ze de cijfers van ‘Hamas’ over. 972 magazine heeft begin januari nog een lang artikel over geschreven.
Hamas publiceert de namen, leeftijden en burgerservicenummers. Israël heeft toegang tot de basisadministratie en zowel Israël als diverse clubjes zoals universiteiten in London hebben nog geen fouten gevonden.

Aangezien de halve wereld wil dat de cijfers niet kloppen is het goed om in het achterhoofd te houden dat er ondanks alle energie van al die clubjes geen onvolkomenheden in de lijst met doden gevonden is.
In ik geloof 2012 en 2014 klopte de door Hamas opgegeven aantallen ook. Dat is later geverifieerd

Ga er maar vanuit dat het dus wel klopt. Plus die 7.000 vermisten. Het maakt verder niks uit want het heeft geen enkele gevolg voor de toekomst
maar denk je dat dat nu nog functioneert? plus hamas zit nu in een strijd om eigen overleven, de zaken zijn nu iets veranderd dan alle andere oorlogen hiervoor. ze hebben al laten zien dat ze gewoon 500 doden roepen bij een raket op een ziekenhuis parkeerplaats. hun eigen raken nog wel.

maar goed, ik weet het niet.. israel zegt nu ook 27.000 geloof ik
pi_212322132
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:00 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik hoop nog lang, want eindelijk klopt het wat hij zegt.
Eigenlijk niet.
pi_212322153
quote:

[..]
Als onschuldige burgers wonen op een gebied waar terroristen de dienst uitmaken, en overal ondergrondse tunnels hebben gebouwd. Nouja, 'gelukkig' is het ook niet
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:13:26 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212322246
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Had ie misschien eerder over na moeten denken, lepe Harry
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:14:34 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212322261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:31 schreef egayalS het volgende:
Amerikanen be like,

Poedel naakt mensen verhoren en dit vol trots in de media verspreiden is perfectly fine.

[ twitter ]
Iemand verhoren met mogelijk nog een zooi bommen om zijn lijf is ook niet heel handig, dat weet je best. Zo dom ben je niet
pi_212322340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als onschuldige burgers wonen op een gebied waar terroristen de dienst uitmaken, en overal ondergrondse tunnels hebben gebouwd. Nouja, 'gelukkig' is het ook niet
Ik vind bommen gooien op woningen ook terreur.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:22:33 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dan is dus bij jou elke oorlog eigenlijk ook terreur, tja ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212322408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat is toch prima? om dat te vinden.
pi_212322487
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan is dus bij jou elke oorlog eigenlijk ook terreur, tja ..
Het woordje terreur is dan ook nietszeggend. Maar het komt types als jij wel goed uit om het te gebruiken als het gaat om massamoorden goed te praten.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:32:20 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Het woordje terreur is dan ook nietszeggend. Maar het komt types als jij wel goed uit om het te gebruiken als het gaat om massamoorden goed te praten.
Je zegt net dat bommen gooien op woningen terreur is en nu is het begrip van terreur ineens 'nietszeggend'. Wat is het nu?

En graag posts als bewijs van die laatste aantijging ...
pi_212322551
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:10 schreef egayalS het volgende:
Goede politico artikel over de struggles van Biden om herkozen te worden, omdat ondertussen 50% van zijn voter base Israëls campagne ziet als een genocide en zij vanwege zijn blinde steun aan Israël serieus overwegen om niet op Biden te stemmen dit keer.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij het niet zo problematisch zou vinden als hij de verkiezingen zou verkiezen. Immers zal Trump Israël net zo sterk steunen als Biden zelf. Bidens legacy zal dan zijn dat hij zijn tweede termijn heeft opgeofferd voor Israëls genocide. https://www.politico.com/(...)party-peril-00139380
[..]

De jongste kiezers keren massaal tegen dit beleid. Die zijn overwegend pro Palestina. Denk niet dat dat een breekpunt wordt in zijn verkiezingen maar het zegt wel iets over de kentering in de VS.
pi_212322577
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je zegt net dat bommen gooien op woningen terreur is en nu is het begrip van terreur ineens 'nietszeggend'. Wat is het nu?
Dat je terreur nogal eenzijdig gebruikt in je argumentatie. Maar snap dat dat lastig is als je gewoon graag mensen dood wil hebben, omdat anderen wat hebben gedaan op 7 oktober
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:36:00 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212322595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Typisch genocidale gedachten dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:44:37 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat je terreur nogal eenzijdig gebruikt in je argumentatie. Maar snap dat dat lastig is als je gewoon graag mensen dood wil hebben, omdat anderen wat hebben gedaan op 7 oktober
En weer een nieuwe aantijging, de vorige kon je niet onderbouwen begrijp ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')