abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212321138
Amerikanen be like,

Poedel naakt mensen verhoren en dit vol trots in de media verspreiden is perfectly fine.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212321249
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Palestijnse autoriteit telt alleen de doden in Gaza, zij combineren de cijfers van de ziekenhuizen. De lichamen an de terroristen keren niet terug naar Gaza. Het aantal vermisten die waarschijnlijk onder het puin liggen, worden ook (nog) niet geteld. Bij die vermisten, een kleine tienduizend, daar zitten die tweeduizend terroristen vermoed ik
tja... we weten niet eens of die cjijfers uberhaubt kloppen. ik vermoed van niet.
pi_212321264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Wat is noodzakelijk?
voor wie vraag je dat, voor israel of voor die arme palestijnen die onder hamas terreur moeten leven?
pi_212321419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef egayalS het volgende:
Goede interview over de situatie in Gaza in general vanuit een militaire pov met een Britse militaire guy met ervaring in Noord Ierland, Bosni, Irak en Afghanistan.

"Isral is one of the most militarized countries in the world and that leads to thinking that everything can be solved by a tank".

Hij is heel droog en niet moraliserend in zijn observaties en komt daardoor heel matter of fact over.

twee mogelijkheden toch.. of je vechjt niet tegen hamas, en ze doen nog decennia lang wat ze tot nu toe hebben gedaan. steeds moet je dan hamas weer in gareel houden met oorlogjes van een week. met vele doden. en steeds zal hamas blijven proberen israel te vermoorden. wat ze steeds beter lukte.

of je gaat het gevecht aan en verslaat deze organisatie.

weet niet wat deze meneer denkt dat anders kan worden opgelost.. hoe dan? weet jij het? met praten? met een eigen palestijnse staat? leg even uit.
pi_212321512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
tja... we weten niet eens of die cjijfers uberhaubt kloppen. ik vermoed van niet.
Ik vermoed dat ze kloppen

IDF acht ze ook realistisch en omdat ze zelf ten tijden van de bombardementen en raketaanvallen niet konden verifiren of er slachtoffers gevallen waren namen ze de cijfers van ‘Hamas’ over. 972 magazine heeft begin januari nog een lang artikel over geschreven.
Hamas publiceert de namen, leeftijden en burgerservicenummers. Isral heeft toegang tot de basisadministratie en zowel Isral als diverse clubjes zoals universiteiten in London hebben nog geen fouten gevonden.

Aangezien de halve wereld wil dat de cijfers niet kloppen is het goed om in het achterhoofd te houden dat er ondanks alle energie van al die clubjes geen onvolkomenheden in de lijst met doden gevonden is.
In ik geloof 2012 en 2014 klopte de door Hamas opgegeven aantallen ook. Dat is later geverifieerd

Ga er maar vanuit dat het dus wel klopt. Plus die 7.000 vermisten. Het maakt verder niks uit want het heeft geen enkele gevolg voor de toekomst

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 06-02-2024 18:15:58 ]
pi_212321537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef egayalS het volgende:
Goede interview over de situatie in Gaza in general vanuit een militaire pov met een Britse militaire guy met ervaring in Noord Ierland, Bosni, Irak en Afghanistan.

"Isral is one of the most militarized countries in the world and that leads to thinking that everything can be solved by a tank".

Hij is heel droog en niet moraliserend in zijn observaties en komt daardoor heel matter of fact over.

Zoals verwacht is dat dus niet wat deze expert zegt. :')

Verder goed interview. Deze oorlog is er inderdaad n van uitzoeken hoe het dan wel moet. Maar wat deze man onderschat, is de verbetenheid waarmee Isral deze keer vecht. Ze gaan dit niet opgeven, omdat ze dit niet kunnen opgeven. Een positie waar westerse legers zich nooit meer in hebben bevonden sinds de tweede wereldoorlog.
Intolerant voor intolerantie
pi_212322029
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze kloppen

IDF acht ze ook realistisch en omdat ze zelf ten tijden van de bombardementen en raketaanvallen niet konden verifiren of er slachtoffers gevallen waren namen ze de cijfers van ‘Hamas’ over. 972 magazine heeft begin januari nog een lang artikel over geschreven.
Hamas publiceert de namen, leeftijden en burgerservicenummers. Isral heeft toegang tot de basisadministratie en zowel Isral als diverse clubjes zoals universiteiten in London hebben nog geen fouten gevonden.

Aangezien de halve wereld wil dat de cijfers niet kloppen is het goed om in het achterhoofd te houden dat er ondanks alle energie van al die clubjes geen onvolkomenheden in de lijst met doden gevonden is.
In ik geloof 2012 en 2014 klopte de door Hamas opgegeven aantallen ook. Dat is later geverifieerd

Ga er maar vanuit dat het dus wel klopt. Plus die 7.000 vermisten. Het maakt verder niks uit want het heeft geen enkele gevolg voor de toekomst
maar denk je dat dat nu nog functioneert? plus hamas zit nu in een strijd om eigen overleven, de zaken zijn nu iets veranderd dan alle andere oorlogen hiervoor. ze hebben al laten zien dat ze gewoon 500 doden roepen bij een raket op een ziekenhuis parkeerplaats. hun eigen raken nog wel.

maar goed, ik weet het niet.. israel zegt nu ook 27.000 geloof ik
pi_212322132
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:00 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik hoop nog lang, want eindelijk klopt het wat hij zegt.
Eigenlijk niet.
pi_212322153
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Maanden aan bombardementen is geen pech, of is de definitie van dat woordje verandert?
Als onschuldige burgers wonen op een gebied waar terroristen de dienst uitmaken, en overal ondergrondse tunnels hebben gebouwd. Nouja, 'gelukkig' is het ook niet
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:13:26 #190
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_212322246
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Had ie misschien eerder over na moeten denken, lepe Harry
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:14:34 #191
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_212322261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:31 schreef egayalS het volgende:
Amerikanen be like,

Poedel naakt mensen verhoren en dit vol trots in de media verspreiden is perfectly fine.

[ twitter ]
Iemand verhoren met mogelijk nog een zooi bommen om zijn lijf is ook niet heel handig, dat weet je best. Zo dom ben je niet
pi_212322340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als onschuldige burgers wonen op een gebied waar terroristen de dienst uitmaken, en overal ondergrondse tunnels hebben gebouwd. Nouja, 'gelukkig' is het ook niet
Ik vind bommen gooien op woningen ook terreur.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:22:33 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dan is dus bij jou elke oorlog eigenlijk ook terreur, tja ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212322408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat is toch prima? om dat te vinden.
pi_212322487
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan is dus bij jou elke oorlog eigenlijk ook terreur, tja ..
Het woordje terreur is dan ook nietszeggend. Maar het komt types als jij wel goed uit om het te gebruiken als het gaat om massamoorden goed te praten.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:32:20 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Het woordje terreur is dan ook nietszeggend. Maar het komt types als jij wel goed uit om het te gebruiken als het gaat om massamoorden goed te praten.
Je zegt net dat bommen gooien op woningen terreur is en nu is het begrip van terreur ineens 'nietszeggend'. Wat is het nu?

En graag posts als bewijs van die laatste aantijging ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212322551
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:10 schreef egayalS het volgende:
Goede politico artikel over de struggles van Biden om herkozen te worden, omdat ondertussen 50% van zijn voter base Israls campagne ziet als een genocide en zij vanwege zijn blinde steun aan Isral serieus overwegen om niet op Biden te stemmen dit keer.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij het niet zo problematisch zou vinden als hij de verkiezingen zou verkiezen. Immers zal Trump Isral net zo sterk steunen als Biden zelf. Bidens legacy zal dan zijn dat hij zijn tweede termijn heeft opgeofferd voor Israls genocide. https://www.politico.com/(...)party-peril-00139380
[..]

De jongste kiezers keren massaal tegen dit beleid. Die zijn overwegend pro Palestina. Denk niet dat dat een breekpunt wordt in zijn verkiezingen maar het zegt wel iets over de kentering in de VS.
pi_212322577
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je zegt net dat bommen gooien op woningen terreur is en nu is het begrip van terreur ineens 'nietszeggend'. Wat is het nu?
Dat je terreur nogal eenzijdig gebruikt in je argumentatie. Maar snap dat dat lastig is als je gewoon graag mensen dood wil hebben, omdat anderen wat hebben gedaan op 7 oktober
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:36:00 #199
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_212322595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Typisch genocidale gedachten dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:44:37 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dat je terreur nogal eenzijdig gebruikt in je argumentatie. Maar snap dat dat lastig is als je gewoon graag mensen dood wil hebben, omdat anderen wat hebben gedaan op 7 oktober
En weer een nieuwe aantijging, de vorige kon je niet onderbouwen begrijp ik.
pi_212322753
Tweede kamer be like, "vrijheid van meningsuiting is heilig, y'all". terwijl het de belangen van de Isral lobby dient door diezelfde vrijheid te bestrijden

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:46:21 #202
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212322782
En daar hebben we de zoveelste 'be like' post van Slayage.
pi_212322792
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En weer een nieuwe aantijging, de vorige kon je niet onderbouwen begrijp ik.
Is geen aantijging, zo zitten je posts in elkaar. :+
pi_212322821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef egayalS het volgende:
Tweede kamer be like, "vrijheid van meningsuiting is heilig, y'all". terwijl het de belangen van de Isral lobby dient door diezelfde vrijheid te bestrijden

[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is een topic over de Gaza-oorlog. Stop eens met dit soort gespam.

Niet heeft interesse in het CIDI.
pi_212322869
quote:
China, Russia and Iran to hold navy drills aimed at ‘regional security’, admiral says as Middle East tensions flare
https://www.scmp.com/news(...)tory&pgtype=homepage

Axis of Evil
pi_212323050
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit is een topic over de Gaza-oorlog. Stop eens met dit soort gespam.

Niet heeft interesse in het CIDI.
“From the river to the sea, Palestine will be free” is een uitspraak die tijdens deze oorlog en gebeurtenissen sinds 7 oktober bijzonder relevant is…
pi_212323129
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
“From the river to the sea, Palestine will be free” is een uitspraak die tijdens deze oorlog en gebeurtenissen sinds 7 oktober bijzonder relevant is…
Nee. Dat is het totaal niet.

Wat demonstranten roepen in Nederland is volstrekt irrelevant voor welke analyse dan ook over het Gaza conflict.
pi_212323375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Dat is het totaal niet.

Wat demonstranten roepen in Nederland is volstrekt irrelevant voor welke analyse dan ook over het Gaza conflict.
de groep die blij met dit verbod is, vond wat demonstranten zeiden totaal niet irrelevant. Ten tijden van die demonstraties ging het alleen maar over deze oproep tot genocide en uitroeien. De zin is sinds 7 oktober maar liefst 264x in NWS geplaatst. Het leeft en om vanaf nu het er niet meer over te hebben zou ridicuul zijn.

Dat een zin verboden wordt terwijl een rechter het recent niet strafbaar vond, geeft goed aan in wat voor spagaat Nederland en andere Europese landen zitten.
pi_212323456
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
de groep die blij met dit verbod is, vond wat demonstranten zeiden totaal niet irrelevant. Ten tijden van die demonstraties ging het alleen maar over deze oproep tot genocide en uitroeien. De zin is sinds 7 oktober maar liefst 264x in NWS geplaatst. Het leeft en om vanaf nu het er niet meer over te hebben zou ridicuul zijn.

Dat een zin verboden wordt terwijl een rechter het recent niet strafbaar vond, geeft goed aan in wat voor spagaat Nederland en andere Europese landen zitten.
Er is helemaal geen spagaat. De rechter heeft gesproken - onze politici zijn dom.
pi_212323628
Democrats be like, four more years of this is perfectly fine _O-

Biden probeert iets te vertellen over de deal geruchten, maar ik kan er geen soep van maken :P

twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')