quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:29 schreef mario390 het volgende:
en waarom zijn bij waterscheppen
plasgeluiden?
Dat dacht ik eerst jaquote:Op zondag 4 februari 2024 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik voel mij ook verbonden met wifi
welke opdracht is dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik voel mij ook verbonden met wifi
ze trinken het toch nietquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Snoozey het volgende:
[..]
omdat ze ervan moeten plassen. en dan gaat de ene na de andere zeike dat ze moeten zeiken
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke opdracht is dat?
ik heb geen streams
Lopen die nou enorm te morsen met zijn tweeën?quote:
Echt ALLES in zijn omgeving is GEWELDIGquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Hij praat sowieso alsof het een stoer feestbeest is terwijl ie volgens mij met zijn colaatje in de hoek van de tent staat te gapen
is oud capje, hun waren eerste duo, en ja lekt bij allen welquote:Op zondag 4 februari 2024 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lopen die nou enorm te morsen met zijn tweeën?
als je heel de tijd water hoort lopen moeten sommige mensen pissenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat mann van
waterscheppen
plassen moet
water druppele hele tijd. sommige moete daar van plassequote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat mann van
waterscheppen
plassen moet
zoals cossen zekerquote:Op zondag 4 februari 2024 23:43 schreef Snoozey het volgende:
heel veel mensen leven beperkt volgens dorian
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:45 schreef Snoozey het volgende:
[..]
in die onderste bak heeft 1 van de mannen gepist. die kon niet weg
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:51 schreef Snoozey het volgende:
en alice 100%
kunnen ze met zekerheid zeggen
en dannie gaat ver komen
kan potentieel winnaar worden
zo'n lieve man
Of zoals haar papa huur betalen als je met pensioen bentquote:Op zondag 4 februari 2024 23:52 schreef Snoozey het volgende:
slapen zo he. morgen weer voor je huis werken waar je maar de helft van de tijd zit
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Of zoals haar papa huur betalen als je met pensioen bent
ik nietquote:Op zondag 4 februari 2024 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
water druppele hele tijd. sommige moete daar van plasse
Ik vind het irritante gasten, allebeiquote:Op zondag 4 februari 2024 23:50 schreef marky het volgende:
Ik moet er wel om lachen om die gasten. Je leert weer wat van de jeugd van tegenwoordig.
Gelukkig voor jou zijn er twee streamsquote:Op zondag 4 februari 2024 23:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het irritante gasten, allebei
Ja gelukkig wel, deze 2 staan onderaan mijn lijstje, de een is arrogant en dominant en de ander is een kontenkruiperquote:Op zondag 4 februari 2024 23:59 schreef marky het volgende:
Bas verteld Tyron van de geheime deur
[..]
Gelukkig voor jou zijn er twee streams
Astenblief zeg, wat een kneuzengedoe met die tegeltjesquote:Op zondag 4 februari 2024 23:44 schreef Snoozey het volgende:
werken moeten we altijd volgens rohan. kan dat op een tegeltje
Keertje geen backtalk of cliches van Ronihoquote:Op maandag 5 februari 2024 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi en Doriana over Alice. Ze heeft veel meegemaakt, maar is hier helemaal haarzelf en doet gewoon haar eigen ding
vreselijk irritant vind ik datquote:Op maandag 5 februari 2024 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat Engelse geleuter van Sabeau dat Dylano even overneemt voor de vorm
geloof dat hij haar wel leuk vond jaquote:Op maandag 5 februari 2024 00:11 schreef BB-King het volgende:
Dilano giechelt op alles wat Sabeau zegt.
Vlinders in zijn buik?
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:11 schreef BB-King het volgende:
Dilano giechelt op alles wat Sabeau zegt.
Vlinders in zijn buik?
Alleen beetje jong (zijn woorden)quote:Op maandag 5 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat hij haar wel leuk vond ja
Dat vindt jij.quote:Op maandag 5 februari 2024 00:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, deze 2 staan onderaan mijn lijstje, de een is arrogant en dominant en de ander is een kontenkruiper
Sabeau heeft zijn hart gestolen lijkt het.quote:Op maandag 5 februari 2024 00:28 schreef Krambo het volgende:
Heeft Dilano nou constant een smile op z'n gezicht of lijkt dat maar zo?
Ja ik hoor het nu ookquote:Op maandag 5 februari 2024 00:24 schreef marky het volgende:
Jeetje die Sabeau praat in boekjes taal.
Geen nieuwe duo's.quote:Op maandag 5 februari 2024 00:42 schreef Krambo het volgende:
Zijn er nieuwe duo's gemaakt of zijn deze 2 nu een random duo voor dit spel?
Is prima hier, volle licht aan.quote:Op maandag 5 februari 2024 00:44 schreef Lux069 het volgende:
Frustrerende stream zo, kam iemand wat meer verlichting aanzetten daar?
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:50 schreef Lux069 het volgende:
Ik vermoed dat mannen wel snappen wat ik bedoel.
Ashley vindt het een drama, likkt wel of hij steeds voller wordtquote:Op maandag 5 februari 2024 01:11 schreef BB-King het volgende:
Karen: Een heel uur he? Nog iets te vertellen?
Ashley: Ik krijg de kans niet. Ik ben kapot. Wat een drama!
Karen lag nog niet vast te slapen.
Ashley wel en werd net uit een droom gerukt.
Hij heeft er niet veel vertrouwen inquote:Op maandag 5 februari 2024 01:13 schreef Snoozey het volgende:
lieve dilan gaat een uurtje op de bank slapen met de timer. vindt het niet erg om de volgende wakker te maken
Het is zo'n schatjequote:Op maandag 5 februari 2024 01:25 schreef Snoozey het volgende:
hierna rohan en jimmie
rohan doet dubbel, want jim is alleen
wat lief dat ze dat doet
1x in de bovenbakquote:
broken glass mist nogquote:Op maandag 5 februari 2024 01:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
1x in de bovenbak
1x in de onderbak
1x op de grond.
Een hattrick!
Vroeg ik me ook af. En wie komen erna? Ah kijk eens, Dilano en Sabeau gesprek op de bank in woonkamer.quote:
hierna rohan en jimquote:Op maandag 5 februari 2024 01:45 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. En wie komen erna? Ah kijk eens, Dilano en Sabeau gesprek op de bank in woonkamer.
Weet hij dat of wilt hij dat ze dat zo zien?quote:Op maandag 5 februari 2024 01:49 schreef BB-King het volgende:
Dilano weet dat iedereen hem als een gevaarlijke speler ziet omdat hij een tactisch meesterbrein is.
Ok niet helemaal in die woorden maar het komt zo wel over.
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 01:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weet hij dat of wilt hij dat ze dat zo zien?
Hopelijk kijkt ze daar toch wel doorquote:Op maandag 5 februari 2024 01:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik.
Hij wil ook wel een beetje indruk maken op Sabeautje denk ik.
Hoogboller.quote:Op maandag 5 februari 2024 01:49 schreef BB-King het volgende:
Dilano weet dat iedereen hem als een gevaarlijke speler ziet omdat hij een tactisch meesterbrein is.
Ok niet helemaal in die woorden maar het komt zo wel over.
Sabeau.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy zal minder last hebben van Dilano, die nu helemaal op sibaro gericht is, of hoe het meisje ook heet
FOMO.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:08 schreef kater1 het volgende:
Jimmy!!!!! En Dilano!!! Best wel wakker ook. en dingest, sabeau. Wat doet die er nou.
Wel beloven maar niet doen, Dilano doet het wel weerquote:Op maandag 5 februari 2024 02:08 schreef BB-King het volgende:
Dilano heeft Jimmy wakker gemaakt.
Ronahi komt toch niet haar tweede aangeboden shift maken want ze is kapot.
Dilano gaat dus nog een keertje water scheppen.
Geef mensen toch gewone namen, zoals Aardbeienmoes en FresFruit. Is toch niet te onthouden al die aparte namen?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef mensen toch gewone namen, zoals Aardbeienmoes en FresFruit. Is toch niet te onthouden al die aparte namen?
Bo en Noesquote:Op maandag 5 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef mensen toch gewone namen, zoals Aardbeienmoes en FresFruit. Is toch niet te onthouden al die aparte namen?
Ze heeft samen met Dilano na hun shift de wacht gehouden om de volgende wakker te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:08 schreef kater1 het volgende:
Jimmy!!!!! En Dilano!!! Best wel wakker ook. en dingest, sabeau. Wat doet die er nou.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Aardige meiden welquote:Op maandag 5 februari 2024 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb gisteravond op de live na, weinig gezien en vandaag ook niet veel, is het wat die 2 nieuwen?
Jimmy en Dilano wateren nu in stilte, je hoort alleen het pisgeluid
Komt ook door dat geluid van het water.quote:
Andere streamquote:Op maandag 5 februari 2024 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ook door dat geluid van het water.
maar het is idd niet te doen zo.
Pff goed dat mensen bewegen en sporten, maar dat hoef ik niet continu op stream te zienquote:Op maandag 5 februari 2024 02:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aardige meiden wel![]()
Sabeau af en toe wat aanwezig![]()
Nouchka vooral een actief sportster.
Thanks.quote:
Ze neemt samen met Sabeau wel Jimmy mee om hard te lopenquote:Op maandag 5 februari 2024 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pff goed dat mensen bewegen en sporten, maar dat hoef ik niet continu op stream te zien
Jimmy had vanmorgen anders wel z'n 'rocky' momentje. 50 rondjes rennen in die tuin.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pff goed dat mensen bewegen en sporten, maar dat hoef ik niet continu op stream te zien
Mooi, ik hoorde Jimmy eerder al zeggen, als hij al afvalt, is het er ook zo weer bij op. Vind het goed van en voor Jimmy, maar ik hoef dat niet te zienquote:Op maandag 5 februari 2024 02:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze neemt samen met Sabeau wel Jimmy mee om hard te lopen
Hij zou morgen/vandaag weer gaanquote:Op maandag 5 februari 2024 02:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jimmy had vanmorgen anders wel z'n 'rocky' momentje. 50 rondjes rennen in die tuin.
Maar goed, nu staat ie weer met Di-monotoon-o aan die watertoren.
Ze wil ook nog invallen geloof ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:28 schreef kater1 het volgende:
Serieus, staat Sabeau weer in de deuropening. Weet ze niet meer waar haar slaapkamer is?
Is wel echt een Ariana voorspelling.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:26 schreef BB-King het volgende:
Jimmy geeft aan het nieuwe orakel van Big Brother te zijn.
Hij neemt de rol van Ariana over.
Hij zegt dat de nieuwen deze week doorkomen.
Hij heeft wel een vest aan voor de verandering.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:30 schreef Xilia het volgende:
Dilano met dat handje op z'n rug de hele tijd
Hmmmm. Is haar eerste dag hè. Een en al adrenaline. En dan die Dilano. Liefde op het eerste gezicht, en dan nog het meesterbrein ook (zijn woorden).quote:Op maandag 5 februari 2024 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit wel goed van haar.Toont support en betrokkenheid.
Ze komt nu wel al rustiger over dan gisteren, toen vond ik haar eigenlijk helemaal niks. Vandaag een paar gesprekjes gezien waarbij ze wat minder stuiterbal was en zie nu liever anderen eerst vertrekken eigenlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 02:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hmmmm. Is haar eerste dag hè. Een en al adrenaline. En dan die Dilano. Liefde op het eerste gezicht, en dan nog het meesterbrein ook (zijn woorden).
Ben het met je eens. BB doet wel meer moeite met de secret room om het leuker te maken, maar ik mis de lol in het seizoen met Salar, heb vaak zo gelachen en dit is allemaal zo gezapig.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of zit er weinig humor en spontane lollige acties in dit jaar?
Zo'n droge Randy en Jimmy met z'n zelfspot kan ik nog wel waarderen, maar voor de rest zit er weinig bij heb ik het idee.
Lekker slipe.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken, de beelden van gekleurd water overhevelen, kunnen we nog een paar dagen zien, als we BB mogen geloven. Sweet dreams![]()
Nu ja, alles beter dan vorig jaar, toen Charlotte helemaal kapot gemaakt werd door Chiara en aanhang. Dat was zulke nare TV.quote:Op maandag 5 februari 2024 02:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben het met je eens. BB doet wel meer moeite met de secret room om het leuker te maken, maar ik mis de lol in het seizoen met Salar, heb vaak zo gelachen en dit is allemaal zo gezapig.
En met wie ze moet, want met Danny was een snoozefestquote:Op maandag 5 februari 2024 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Vraag me af of Alice straks ook nog moet.
Jordan shirt is het beste in dat plaatje, de rest kan weg-geshopt wordenquote:Op maandag 5 februari 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het ook een pipo.
Ben benieuwd wat ze elkaar te vertellen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:06 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn en Nouchka melden zich voor de volgende shift
Dat wordt weer hopen op ondertiteling.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:06 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn en Nouchka melden zich voor de volgende shift
Die stonden er eerder samen, als eerste geloof ik. Soms wat lastig te verstaan maar die zijn ook weer niet stil geweest.quote:
Roept u maarquote:Op maandag 5 februari 2024 03:13 schreef BB-King het volgende:
We zijn zo terug! SL
Big Brother belt een vertaler voor de nachtdienst.
quote:Op maandag 5 februari 2024 03:11 schreef BB-King het volgende:
Glenn: Doar stoan we wer he?
Nous: Wha?
En de rest... daar waag ik mij niet aan.
Kan beide.quote:Op maandag 5 februari 2024 03:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nachtstagiair moest poepen kakken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |