quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:29 schreef mario390 het volgende:
en waarom zijn bij waterscheppen
plasgeluiden?
Dat dacht ik eerst jaquote:Op zondag 4 februari 2024 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik voel mij ook verbonden met wifi
welke opdracht is dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik voel mij ook verbonden met wifi
ze trinken het toch nietquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Snoozey het volgende:
[..]
omdat ze ervan moeten plassen. en dan gaat de ene na de andere zeike dat ze moeten zeiken
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke opdracht is dat?
ik heb geen streams
Lopen die nou enorm te morsen met zijn tweeën?quote:
Echt ALLES in zijn omgeving is GEWELDIGquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Hij praat sowieso alsof het een stoer feestbeest is terwijl ie volgens mij met zijn colaatje in de hoek van de tent staat te gapen
is oud capje, hun waren eerste duo, en ja lekt bij allen welquote:Op zondag 4 februari 2024 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lopen die nou enorm te morsen met zijn tweeën?
als je heel de tijd water hoort lopen moeten sommige mensen pissenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat mann van
waterscheppen
plassen moet
water druppele hele tijd. sommige moete daar van plassequote:Op zondag 4 februari 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat mann van
waterscheppen
plassen moet
zoals cossen zekerquote:Op zondag 4 februari 2024 23:43 schreef Snoozey het volgende:
heel veel mensen leven beperkt volgens dorian
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:45 schreef Snoozey het volgende:
[..]
in die onderste bak heeft 1 van de mannen gepist. die kon niet weg
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:51 schreef Snoozey het volgende:
en alice 100%
kunnen ze met zekerheid zeggen
en dannie gaat ver komen
kan potentieel winnaar worden
zo'n lieve man
Of zoals haar papa huur betalen als je met pensioen bentquote:Op zondag 4 februari 2024 23:52 schreef Snoozey het volgende:
slapen zo he. morgen weer voor je huis werken waar je maar de helft van de tijd zit
quote:Op zondag 4 februari 2024 23:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Of zoals haar papa huur betalen als je met pensioen bent
ik nietquote:Op zondag 4 februari 2024 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
water druppele hele tijd. sommige moete daar van plasse
Ik vind het irritante gasten, allebeiquote:Op zondag 4 februari 2024 23:50 schreef marky het volgende:
Ik moet er wel om lachen om die gasten. Je leert weer wat van de jeugd van tegenwoordig.
Gelukkig voor jou zijn er twee streamsquote:Op zondag 4 februari 2024 23:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het irritante gasten, allebei
Ja gelukkig wel, deze 2 staan onderaan mijn lijstje, de een is arrogant en dominant en de ander is een kontenkruiperquote:Op zondag 4 februari 2024 23:59 schreef marky het volgende:
Bas verteld Tyron van de geheime deur
[..]
Gelukkig voor jou zijn er twee streams
Astenblief zeg, wat een kneuzengedoe met die tegeltjesquote:Op zondag 4 februari 2024 23:44 schreef Snoozey het volgende:
werken moeten we altijd volgens rohan. kan dat op een tegeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |