Christian Horner ontmaskeren als geilneef, Jordan Henderson bij de enkels afzagen en nu ook al een geheim formatiegladstrijkoverleg achterhaald. Die T is heeft een vruchtbaar maandagje gehad.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Kreeg een pushbericht van de T en ken de policy over linkjes/screenshots niet meer, scusi.
Misschien kan Gideon nog wat flesjes vodka langsbrengen voor de sfeer.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:59 schreef Raw85 het volgende:
Oh bij J&V dus blijkbaar, dus zal wel geen huiskamersessie worden dan
Denk dat ome Roon ze ff zat was, die heeft vandaag een goede fles open gemaakt en zijn telefoon uitgezet.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef nostra het volgende:
Op een geheime locatie over de onderlinge chemie, zonder Plasterk. Wie hackt de camera?
Korte samenvatting:quote:
Hoezo?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Die deadline van Plasterk zal wel uitgesteld gaan worden nu.
Dat wordt dus een PVV/VVD/BBB-kabinet met Omtzigt als kritisch gedoger, precies zoals hij wilde.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Omtzigt twijfelt. De rest niet.
En een week later wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze op die datum een bevredigend resultaat hebben.
En dat na een avondje praten over chemie. Genot.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:48 schreef capricia het volgende:
Beetje flauw om via X dit spelletje te spelen.
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:48 schreef capricia het volgende:
Beetje flauw om via X dit spelletje te spelen.
De erfenis zal na veel getrek aan de haren eindelijk verdeeld gaan worden! Toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit wordt bedoeld:
[ afbeelding ]
Oh hemel, ik dacht dat het een photoshop was, maar dit is serieus.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt meneer dan nu achter. Soort real-life Married at First Sight gepulled.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:32 schreef Caland het volgende:
Omtzigt die qua partijprogramma zo ongeveer lijnrecht tegenover de PVV stond is niet zo happig op een coalitie met de PVV
Kan de VVD niet Yeşilgöz nu vast vervangen? Een echte VVD leider zou zich hier nooit bij hebben aangesloten zonder Omtzigt, een beetje in de hoek van 2 spilzieke partijen zonder aandacht voor de grondrechten kruipen zonder partner. Dan is de VVD echt de weg kwijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Caroline heeft geen vinkje zo te zien. Slecht voortekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |