Doeltrap.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Coco het volgende:
Megafoonmongool mag een stevige griep krijgen.
Long COVID?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Coco het volgende:
Megafoonmongool mag een stevige griep krijgen.
Ik zou er eerst eentje eten.quote:
Jank jank jankquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ach van Boekel VAR.
Hopelijk geen VAR momenten dan, daar hoeft PSV niks van te verwachten. Ja negatieve beslissingen.
jij bent zelf een donutsquote:
Mokerdomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef onlogisch het volgende:
@:R-woud93 postte door het slotje heen
ik zit hier goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
GGMM in VBL / Is Ajax - PSV geen eigen topic waard ?
Hier verder
Jij zat toch in dat andere topic?quote:
Nee ik lokte alleen Niek en Onlogisch wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij zat toch in dat andere topic?
Akkoord.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik lokte alleen Niek en Onlogisch weg
Akkoord.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik lokte alleen Niek en Onlogisch weg
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brubby heeft de balcontrole van een 8-jarige.
je heb toch een raam?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n kat liep over m'n toetsenbord.
Kop van een toekomstig kampioen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:34 schreef Wotte het volgende:
Schouten heeft ook wel een typische psv kop.
Frank of Ronald?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef RipCity het volgende:
Als ik een boer was zou ik nu alle uitgangen van de Arena gaan blokkeren.
Word jij niet iedere dag wakker met een ODOL dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
Wat heeft Ajax toch een testosteron bommen.
Wieffer speelde de bal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een bewuste mep?
KNJBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe krijgt Brobbey hier geen geel voor?
Vraag je moeder maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word jij niet iedere dag wakker met een ODOL dan?
@Coco loopt tegen de 50. Die is allang impotent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word jij niet iedere dag wakker met een ODOL dan?
Sow.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco loopt tegen de 50. Die is allang impotent.
Kan moeilijk bij de Graafschap gaan spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee niet zo zeer zo'n kop die alleen bij PSV past. Vind je ook niet?
Omdat ze bovenaan staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zijn al die PSV'ers zo blind
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Meister1984 het volgende:
Psv speelt weer eens tegen 12 man
Heb 2 weken gezeik gehoord over een strafschop die er waarschijnlijk geen was.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
Veel PSVers die klagen over de scheidsrechter
Was dat vorige week niet ook al
Brobbey daarvoor een kaart geven zou wel erg kinderachtig zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe krijgt Brobbey hier geen geel voor?
Mwah, niet echt een normale reactie. Heeft verder ook geen invloed op de wedstrijd, maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Brobbey daarvoor een kaart geven zou wel erg kinderachtig zijn.
De immer onpartijdige Pietjepuk heeft gesproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb 2 weken gezeik gehoord over een strafschop die er waarschijnlijk geen was.
Dit was wel ongeveer de triple 20.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Phil Taylor mikte altijd raak op zulke momenten
Maar dat was dan ook geen sporterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Phil Taylor mikte altijd raak op zulke momenten
Dat mag zeker onlogischquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Mag ik opmerken dat het gezellig druk is in het livetopic deze avond?
@tong80 nergens te bekennenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
En dan was er nog een zelfingenomen user die een eigen topic wou voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Gesproken als een echte Ajacied Klaas!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
taylor ga jade een beurt geven en donder hier op
Mag wel meer dan net watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
Soms zou je wensen dat Taylor gewoon net wat beter is.
Dit topic is een en al objectiviteit die andere deuren zitten ze nog net met de vlabuks in de hand als de beste middenvelder van de Eredivisie bijna scoort.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Het woord 'ook' is in deze constructie overbodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag zeker onlogisch
Ik sluit mij hier ook volledig bij aan
Niet liefquote:
Ik vind Promenade helemaal niet leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Mensen die WIDM kijken zijn dezelfde mensen die Promenade leuk vinden.
Mwa, daar zit nog wel een niveautje tussenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Vreemd, want Promenade heeft een stuk slechtere kijkcijfers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Ik heb het allebei nooit gezien dus ik neem het van je aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Ik vermoed dat Wieffer ook wie is de mol kijkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Daar ben ik al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die WIDM kijken moeten eigenlijk op een trein naar het oosten worden gezet.
Oekraïne?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die WIDM kijken moeten eigenlijk op een trein naar het oosten worden gezet.
duideljkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was een schouderduw duideljk
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was een schouderduw duideljk
Wordt een vol topo kaartje daar in die hoekquote:
Ja, prima zeker aangezien Ajax de beste mogelijkheden heeft gehad voor de 2-1. Al had PSV die bal op de lat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker en ik kunnen leven met 1-1.
Ik zit zelf in het hart van het noorden, maar mij sympathie ligt in het oosten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt een vol topo kaartje daar in die hoek
Wat een slappe kut instelling zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker en ik kunnen leven met 1-1.
Oh ok. Mag jij die hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een slappe kut instelling zeg.
Lever die blauwe kleur maar in
Oosterwolde genoteerdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit zelf in het hart van het noorden, maar mij sympathie ligt in het oosten.
Rare conclusie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, het duurt nog een paar minuten + blessuretijd.
UNTILL WE SCOREquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, het duurt nog een paar minuten + blessuretijd.
Euh, ok.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
PSV tikt Ajax helemaal scheel. Heel mooi.
Het zijn er al 87quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
dest wtf
hoe kan je op dit niveau kramp krijgen binnen 0 minuten
dan hoor je bij de amateurs thuis
Dat topic van Tongquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
Naar welk topic gaan we zo bij deze stand
Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
Feyenoordquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
Feyenoord voorbeschouwing op de onvermijdelijke afgang tegen AZ.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
NWS / Drie vermisten na explosie en brand in flat Rotterdam #3quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
Lekker iets beters doen dan op fok zitten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
We respecteren gewoon iedereen hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
Vreemd om dan Obispo te brengen.quote:
Bij damesvoetbal heb je dat nietquote:
Ajax topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
En die andere speler met een V.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit PSV mist een type Vertessen.
Leuk dat Verhoeven ook keept in het damesvoetbalquote:
Van Nistelrooij?quote:
Die heeft er nu gewoon een vetrol bij gekregen . Maar hunnie moeten ook hetzelfde verdienen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die speelt nu bij Heerenveen of Zwolle. Kwam vorige week voorbij op ESPNTopsport
Beetje laat om die nu in te brengen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij een andere speler met een V had, zou je hem dan opstellen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft er nu gewoon een vetrol bij gekregen . Maar hunnie moeten ook hetzelfde verdienen.
Heeft wel echt Ajax-DNA, misschien wat voor de staf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat Verhoeven ook keept in het damesvoetbal
Suikerklontjes meegenomen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |