En dan was er nog een zelfingenomen user die een eigen topic wou voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Mag ik opmerken dat het gezellig druk is in het livetopic deze avond?
Gesproken als een echte Ajacied Klaas!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
taylor ga jade een beurt geven en donder hier op
Mag wel meer dan net watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
Soms zou je wensen dat Taylor gewoon net wat beter is.
Dit topic is een en al objectiviteit die andere deuren zitten ze nog net met de vlabuks in de hand als de beste middenvelder van de Eredivisie bijna scoort.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Mag ik opmerken dat het gezellig druk is in het livetopic deze avond?
Het woord 'ook' is in deze constructie overbodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag zeker onlogisch
Ik sluit mij hier ook volledig bij aan
Niet liefquote:
Ik vind Promenade helemaal niet leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Mensen die WIDM kijken zijn dezelfde mensen die Promenade leuk vinden.
Mwa, daar zit nog wel een niveautje tussenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Vreemd, want Promenade heeft een stuk slechtere kijkcijfers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Ik heb het allebei nooit gezien dus ik neem het van je aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |