Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolk die moon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoeft niet hoorquote:
nu ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar anders krijg ik geen punten toch
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hows Life in Bolktown?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoeft toch ook niet,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar anders krijg ik geen punten toch
Ik wil chipsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Oeff Harriequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Vrij matig als je mijn opinie vraagt
[..]
Gewoon doen
[..]
No shit sherlock![]()
Moon heeft de smiley diarree ook helemaal te pakken
Ik heb geen chipsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Vrij matig als je mijn opinie vraagt
[..]
Gewoon doen
[..]
No shit sherlockOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Moon heeft de smiley diarree ook helemaal te pakken![]()
![]()
Eerder een zeer slecht inkoop beleidquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dus ja ik heb honger.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
een slecht inkoopbeleid heeft vaak te maken met zelfbescherming maar het blijft kutquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder een zeer slecht inkoop beleid![]()
![]()
Bolk maar weer eensIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Net 4 zakken gehaald vanmiddagquote:
EN een stokbroodje met kip mango salade en Philadefia smeerspul
Maar geen zin in watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ha besloten van niet
was slecht besluit![]()
![]()
stuur maar opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net 4 zakken gehaald vanmiddag
EN een stokbroodje met kip mango salade en Philadefia smeerspul
Maar geen zin in wat♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna wel♡♡♡♡![]()
Ja het bederft de eerste maanden niet,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna wel
Ik heb altijd wel wat in huis voor als ik visite krijg. Zelf ben ik er niet zo heel gek op
Heb wel een paar van die kleine zakjes liggen mocht ik zin hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het er ook maandag of dinsdag pas. Hier is de winkel nog open bij jou niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Af en toe een chips bui,maar eet ook wel nootjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het bederft de eerste maanden niet,
Ik heb altijd wel wat in huis voor als ik visite krijg. Zelf ben ik er niet zo heel gek op
Heb wel een paar van die kleine zakjes liggen mocht ik zin hebben
Kleine zakjes zijn wel handig idd![]()
![]()
moet de mol kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het er ook maandag of dinsdag pas. Hier is de winkel nog open bij jou niet?♡♡♡♡![]()
IK ben meer een zoetekauwquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe een chips bui,maar eet ook wel nootjes
Kleine zakjes zijn wel handig idd
Chips echt maar heel af en toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben bang dat zelfs een doos niet helpt deze maandquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2024 20:55:59 ]![]()
Dat kan ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben meer een zoetekauw
Chips echt maar heel af en toe![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ikquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dan bij deze een wel gemeende BOLKquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klaar nu.
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Silencium! Homijn moet die punten hebben ja!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
genoteerd!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan bij deze een wel gemeende BOLK♡♡♡♡![]()
Niet holkenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eindelijk een zuurverdiend puntjeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Goede ventquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
je leraar staat op 40met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb splitscreen maar geactiveerd want ik krijg scherm over scherm niet meer aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
huhquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb splitscreen maar geactiveerd want ik krijg scherm over scherm niet meer aanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En waar sta ik?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja mobielquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep!! Goed hequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De helft van @Haags dus ik kan nog evenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De helft van @:Haags dus ik kan nog even![]()
![]()
![]()
Ik al helemaalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De helft van @:Haags dus ik kan nog even![]()
![]()
JAAA @Speklap3000quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
niet verrassend toch,, iedereen weet toch wie hier het meeste zijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja ik kom hier al 20 jaar hee dan bouw je wel wat postjes op en dan ben ik nog een tijdje amper op fok geweest hee. ik kwam de jaren voor Corona amper meer op fok en door corona weer actief geworden of dat je toen meer thuis was hquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
enigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kom hier al 20 jaar hee dan bouw je wel wat postjes op en dan ben ik nog een tijdje amper op fok geweest hee. ik kwam de jaren voor Corona amper meer op fok en door corona weer actief geworden of dat je toen meer thuis was h![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in de zin dat je in den haag woont?
Ik heb ook heel veel streamverslagen geschreven en een nieuw sub forum openen zijn ook veel berichtenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
niet verrassend toch,, iedereen weet toch wie hier het meeste zijn
Maar eerlijk mij boeit het geen reet hoeveel post aantallen ik heb eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 581 / +247 / +191 / 1048 / 1205
2. devzero / 180 / +100 / +27 / 112 / 169
3. Harrie / 152 / +46 / +62 / 255 / 366
4. Mazikeen / 117 / +84 / +8 / 250 / 307
5. kree / 97 / +7 / +0 / 93 / 137
6. mario390 / 89 / +69 / +12 / 69 / 110
7. hemarookworst / 72 / +37 / +14 / 73 / 106
8. KoningWouter / 70 / +48 / +21 / 151 / 189
9. Paul / 66 / +35 / +28 / 239 / 286
10. HappyCharly / 66 / +0 / +61 / 126 / 163
11. ToT / 63 / +32 / +11 / 197 / 232
12. KillemWieft / 57 / +45 / +4 / 58 / 94
13. DerRabbit / 52 / +35 / +9 / 110 / 144
14. _UserName_ / 51 / +5 / +0 / 57 / 78
15. Shii / 44 / +31 / +7 / 40 / 56
16. gebrokenglas / 43 / +0 / +43 / 23 / 34
17. M_0_0_N / 40 / +8 / +11 / 285 / 325
18. Rob / 30 / +6 / +10 / 41 / 51
19. sp3c / 25 / +0 / +0 / 1 / 3
20. JustinK / 22 / +0 / +0 / 41 / 46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja corona heeft heel veel kapot gemaakt in de wereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kom hier al 20 jaar hee dan bouw je wel wat postjes op en dan ben ik nog een tijdje amper op fok geweest hee. ik kwam de jaren voor Corona amper meer op fok en door corona weer actief geworden of dat je toen meer thuis was h![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja corona heeft heel veel kapot gemaakt in de wereld.![]()
![]()
Je gaat goed met de puntenquote:
Is dat niet reuze vermoeiend, steeds maar die zelfde soort plaatjes plaatsen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee hee vind ze meestal wel grapppig die stripjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat niet reuze vermoeiend, steeds maar die zelfde soort plaatjes plaatsen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heb liever wat lekkers die komt strippenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee vind ze meestal wel grapppig die stripjesUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb liever wat lekkers die komt strippen
Ik wil chipsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Psiesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel streamverslagen geschreven en een nieuw sub forum openen zijn ook veel berichten
Maar eerlijk mij boeit het geen reet hoeveel post aantallen ik heb eerlijk gezegd
Je bent gewoon ontzettend veel op t forum
Niks verrassends aan♡♡♡♡![]()
Ja bestel mij er ook een!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
het was niet corona opzich denk, maar meer hoe ermee omgegaan werd wereldwijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja corona heeft heel veel kapot gemaakt in de wereld.
Do what you love, love what you do!![]()
Gaat me puur om de punten, niet om de lol van anderenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag wat minder saai die post van je
Waarom ineens dan? Nooit hiet gepost en nu ineens fulltime aan t bolken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gaat me puur om de punten, niet om de lol van anderen♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, ook namens @:schakeltopia
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik zoek een doel in mijn leven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom ineens dan? Nooit hiet gepost en nu ineens fulltime aan t bolken?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat heb je te danken aan Paul. Die heeft hem hier in dts getagtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom ineens dan? Nooit hiet gepost en nu ineens fulltime aan t bolken?![]()
![]()
3000 speklappen eten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zoek een doel in mijn leven.![]()
tuurlijk welquote:
zelfs hier kan ik nog uitgebreid bestellen bij een tig dingen voor 24 uur iig. Dus domino's moet nog wel lukken ook bij jou of je moet helemaal in een uithoek wonen
lieg je alweerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gaat me puur om de punten, niet om de lol van anderen![]()
![]()
ONZquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
gaat trouwens weer eens nergens over hier![]()
Sterktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zoek een doel in mijn leven.♡♡♡♡![]()
het mag hoor van mij, maarja er is dan nooit zoveel om op te reageren of interessante verhalen, dus volg het beetje enzo.quote:
Verrassendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
gaat trouwens weer eens nergens over hier♡♡♡♡![]()
Ow in Rotterdam tot 22:30quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
no shit zou zweren dat het hier nog open is eigenlijk?![]()
![]()
Hmm lol checkte het ff na @Mazikeen idd hier ook 22:00 uur dicht
Naja op thuisbezorgd staan nog wel genoeg opties evt.Do what you love, love what you do!![]()
Ligt aan de stad denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef kree het volgende:
Hmm lol checkte het ff na @:mazikeen idd hier ook 22:00 uur dicht
Naja op thuisbezorgd staan nog wel genoeg opties evt.
Maar ik ga slapen![]()
![]()
hahaha de domino's is hier om 22u gesloten LOLquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel
zelfs hier kan ik nog uitgebreid bestellen bij een tig dingen voor 24 uur iig. Dus domino's moet nog wel lukken ook bij jou of je moet helemaal in een uithoek wonenUw ADH vitamine Worst
Verrassendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
gaat trouwens weer eens nergens over hierPsies.. tegenvaller hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef kree het volgende:
Hmm lol checkte het ff na @:mazikeen idd hier ook 22:00 uur dicht
Naja op thuisbezorgd staan nog wel genoeg opties evt.♡♡♡♡![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ligt aan de stad denk ik.
Maar ik ga slapen![]()
![]()
ja hier ook, verbaasde me eigenlijk, want je zou zeggen juist nu mooie verkoop uren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahaha de domino's is hier om 22u gesloten LOL
maar bestel daar ook nooit eigenlijk.
nou kun je daar niks vinden dan? Ik heb er gewoon willekeurig aantal eens geprobeerd wel laatste tijd zo af en toe. Altijd weer verrassend wat je krijgt moet ik zeggen. ene beter als de ander.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verrassend
[..]
Psies.. tegenvaller hoorDo what you love, love what you do!![]()
slaap lekker skatjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ligt aan de stad denk ik.
Maar ik ga slapen
binnenhuisarchitectquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
huis half verbouwd want kleine neefje kwam langs![]()
![]()
owh die heb ik ook alleen dan tweeling en jonger meisje nog. hahahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
huis half verbouwd want kleine neefje kwam langs
hoe oud jouw neefje?Do what you love, love what you do!![]()
De smileys zijn nog niet op dusOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
met ananas erop enzo....quote:
Hmmms nooit zo fan van eigenlijk dieDo what you love, love what you do!![]()
wie weetquote:2quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
owh die heb ik ook alleen dan tweeling en jonger meisje nog. hahahaha
hoe oud jouw neefje?Uw ADH vitamine Worst
owh dat is nog voor de terror leeftijd, LOL vind ze nu leuker als toen trouwens nu ze ook beetje kunnen praten enzo.quote:
Maar 6 zijn die tweeling nu en dochtertje van hun jaartje jonger.
Ze zijn grappig maar ook focking irritant soms hahahaDo what you love, love what you do!![]()
hij is al goed aan het oefenen dusquote:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb pizza lawaii, dat is met bruine bonen![]()
![]()
![]()
Zure matten zijn opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hij is wel op zo'n leeftijd dat hij nog niet helemaal weet wat wel mag en wat niet, dus zit overal aan omdat ie nieuwsgierig isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat is nog voor de terror leeftijd, LOL vind ze nu leuker als toen trouwens nu ze ook beetje kunnen praten enzo.
Maar 6 zijn die tweeling nu en dochtertje van hun jaartje jonger.
Ze zijn grappig maar ook focking irritant soms hahahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: