Sterktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zoek een doel in mijn leven.
het mag hoor van mij, maarja er is dan nooit zoveel om op te reageren of interessante verhalen, dus volg het beetje enzo.quote:
Verrassendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
gaat trouwens weer eens nergens over hier
Ow in Rotterdam tot 22:30quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
no shit zou zweren dat het hier nog open is eigenlijk?
Ligt aan de stad denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef kree het volgende:
Hmm lol checkte het ff na @:mazikeen idd hier ook 22:00 uur dicht
Naja op thuisbezorgd staan nog wel genoeg opties evt.
hahaha de domino's is hier om 22u gesloten LOLquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel
zelfs hier kan ik nog uitgebreid bestellen bij een tig dingen voor 24 uur iig. Dus domino's moet nog wel lukken ook bij jou of je moet helemaal in een uithoek wonen
Verrassendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
gaat trouwens weer eens nergens over hier
Psies.. tegenvaller hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:22 schreef kree het volgende:
Hmm lol checkte het ff na @:mazikeen idd hier ook 22:00 uur dicht
Naja op thuisbezorgd staan nog wel genoeg opties evt.
Welterustenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ligt aan de stad denk ik.
Maar ik ga slapen
ja hier ook, verbaasde me eigenlijk, want je zou zeggen juist nu mooie verkoop uren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hahaha de domino's is hier om 22u gesloten LOL
nou kun je daar niks vinden dan? Ik heb er gewoon willekeurig aantal eens geprobeerd wel laatste tijd zo af en toe. Altijd weer verrassend wat je krijgt moet ik zeggen. ene beter als de ander.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verrassend
[..]
Psies.. tegenvaller hoor
slaap lekker skatjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ligt aan de stad denk ik.
Maar ik ga slapen
binnenhuisarchitectquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
huis half verbouwd want kleine neefje kwam langs
owh die heb ik ook alleen dan tweeling en jonger meisje nog. hahahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
huis half verbouwd want kleine neefje kwam langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |