een slecht inkoopbeleid heeft vaak te maken met zelfbescherming maar het blijft kutquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder een zeer slecht inkoop beleid
Net 4 zakken gehaald vanmiddagquote:
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ha besloten van niet
was slecht besluit
stuur maar opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net 4 zakken gehaald vanmiddag
EN een stokbroodje met kip mango salade en Philadefia smeerspul
Maar geen zin in wat
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna wel
Ja het bederft de eerste maanden niet,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd meenemen eet je het die avond niet dan avond daarna wel
Dan is het er ook maandag of dinsdag pas. Hier is de winkel nog open bij jou niet?quote:
Af en toe een chips bui,maar eet ook wel nootjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het bederft de eerste maanden niet,
Ik heb altijd wel wat in huis voor als ik visite krijg. Zelf ben ik er niet zo heel gek op
Heb wel een paar van die kleine zakjes liggen mocht ik zin hebben
moet de mol kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het er ook maandag of dinsdag pas. Hier is de winkel nog open bij jou niet?
IK ben meer een zoetekauwquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe een chips bui,maar eet ook wel nootjes
Kleine zakjes zijn wel handig idd
ben bang dat zelfs een doos niet helpt deze maandquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben meer een zoetekauw
Chips echt maar heel af en toe
Ikquote:
Dan bij deze een wel gemeende BOLKquote:
genoteerd!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan bij deze een wel gemeende BOLK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |