enigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kom hier al 20 jaar hee dan bouw je wel wat postjes op en dan ben ik nog een tijdje amper op fok geweest hee. ik kwam de jaren voor Corona amper meer op fok en door corona weer actief geworden of dat je toen meer thuis was h
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in de zin dat je in den haag woont?
Ik heb ook heel veel streamverslagen geschreven en een nieuw sub forum openen zijn ook veel berichtenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
niet verrassend toch,, iedereen weet toch wie hier het meeste zijn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja corona heeft heel veel kapot gemaakt in de wereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik kom hier al 20 jaar hee dan bouw je wel wat postjes op en dan ben ik nog een tijdje amper op fok geweest hee. ik kwam de jaren voor Corona amper meer op fok en door corona weer actief geworden of dat je toen meer thuis was h
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja corona heeft heel veel kapot gemaakt in de wereld.
Je gaat goed met de puntenquote:
Is dat niet reuze vermoeiend, steeds maar die zelfde soort plaatjes plaatsen?quote:
Nee hee vind ze meestal wel grapppig die stripjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat niet reuze vermoeiend, steeds maar die zelfde soort plaatjes plaatsen?
heb liever wat lekkers die komt strippenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee vind ze meestal wel grapppig die stripjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |