quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Wie gay het haar van Dylano doen
Dat wordt tijd
Nee Gay was beter.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaaah
Autocorrect
Gaat bedoel ik
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana wist dat natuurlijk al, die roept de hele dag door '1000, 1000!'
Ik weet niet hoe, maar jij loopt altijd een minuut ofzo voor op mij. Leef jij in de toekomst?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri vindt dat hij het spel goed aan het spelen is
Als ik het figuur en het geld had zou ik me ook zo kledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:16 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik vind die andere erger dit keer
Er is wel meer dat hij niet heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
Het is af en toe net of bassie geen bovenlip heeft??
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Gaan ze nu hele aflevering laten zien ??
Ja en ze is gewoon een vuile rat.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
BB kondig dat vliegtuig gewoon aan![]()
Lekker! Eet smakelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff wat bitterballen in de airfryer mieteren...
Ja heb je dat niet op de streams gezien??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
Was vorig jaar bij Jason en Ali ook. Maar die was door fans. Deze door familie volgens mijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
Nee ze zitten allemaal in de reet van Roniquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ze is gewoon een vuile rat.
Dat moet Tyron toch ook vinden? Want hij vond Karen al een rat omdat ze verklapte dat hij en Randy stonden te praten over adriaantje
Nee hij vindt ronahi tofquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ze is gewoon een vuile rat.
Dat moet Tyron toch ook vinden? Want hij vond Karen al een rat omdat ze verklapte dat hij en Randy stonden te praten over adriaantje
Tot het winnen van marathons!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef humpty het volgende:
Randy tegen Ariana je inspireert mensen man
Ik heb die aankondiging gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heb je dat niet op de streams gezien??
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot het winnen van marathons!![]()
Run!!!
Vliegende scootmobielquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
och klote vliegtuigje van z'n matties
Je verbaasd je over hoeveel mensen dit allemaal niet snappen en volgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft haast moet nog 2 dagen inhalen
Ze kiezen vaak de verkeerde kantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of dit "tom-framing" of "ronahi-verschutten" gaat worden..
Heb ook elk jaar discussie met mijn schoonzus die alleen de afleveringen kijkt. Geeft zo'n ander beeld dan wanneer je ook de live kijktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je verbaasd je over hoeveel mensen dit allemaal niet snappen en volgen.
Vanmiddag op TikTok over ArieGate ook "wanneer is dit op tv?"
Heel veel mensen die tv kijken hebben geen idee
Vast nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef humpty het volgende:
Hoop dat ze er daar gauw achter komen hoe gemeen die Ronahi is
Meloenen? Je bedoeld 'limoenen'?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
Zittende 2 meloenen van Arie nog op hun plek??
deed die vorig jaar ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
Je ziet heel goed in dat gesprek dat Randy ook maar gewoon met haar mee lult en tegen Tyron heel andere dingen zegt. Dus zo eerlijk is hij dan ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:19 schreef kater1 het volgende:
Niet nòg een keer die traan van Ariana...
Nee precies die valt mij ook heel erg tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet heel goed in dat gesprek dat Randy ook maar gewoon met haar mee lult en tegen Tyron heel andere dingen zegt. Dus zo eerlijk is hij dan ook niet
Lijkt wel of de hele Coss aan het snaaien isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff wat bitterballen in de airfryer mieteren...
Tom is een doelwit van een aantal mensenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet heel goed in dat gesprek dat Randy ook maar gewoon met haar mee lult en tegen Tyron heel andere dingen zegt. Dus zo eerlijk is hij dan ook niet
ze gingen toch steen papier schaar doen wie er naast haar zou gaan zitten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy zou naast Ariana gaan zitten..![]()
zit Kaatje de Tom kaper naast haar
Ja je moet zo ff enthousiast klappenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoor de studio door de bewoners heen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt wel of de hele Coss aan het snaaien isga zo ook maar eens iets lekkers nemen
Zwarte koffiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt wel of de hele Coss aan het snaaien isga zo ook maar eens iets lekkers nemen
zak gele M&M's hierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
oh die heb ik dan gemist, maar Ari beloofd alles aan iedereen. Jimmy zou naast Ari gaan zitten spraken ze af eerder vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze gingen toch steen papier schaar doen wie er naast haar zou gaan zitten?
Die schaar is een beetje uitgeschoten bij Arianaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze gingen toch steen papier schaar doen wie er naast haar zou gaan zitten?
Nederlanders ook hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hier zelfgemaakte pudding met muizenstrontjes![]()
De Belgen weten wat ik bedoel
actieve houding, dank u hartelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja je moet zo ff enthousiast klappen
Ik Japanse nootjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoel van wat hij over haar zegt tegen Tyron is heel anders dan wat hij tegen haar zelf zegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom is een doelwit van een aantal mensen
What the actual fuckquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
omg tom heeft zijn keuze erdoor gedrukt zeggen ze ook nog
erg smerigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
What the actual fuck
Ik ben echt viesmad
Bizar jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:34 schreef -river- het volgende:
Omg bb zet het zo neer dat tom de boeman is en ro het slachtoffer
Ja en Basiri nam Karen de mogelijkheid af om op haar ding te stemmen en daarom vinden ze hem dominant.quote:
Dit is afgesproken tussen Jimmy en Dilano he. Dat ze niet zouden vertellenquote:
valt wel mee met geschreeuw hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook een viswijf met dat geschreeuw
Klopt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook een viswijf met dat geschreeuw
ja dat vertelde Ash al maar had de beelden nog niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |