Oh geen visjes meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Verwaarloosd, geen visjes meer .. maar nog steeds water, pomp loopt ook nog.
Zit in een twijfel fase of dat ding blijft en liefde gaat krijgen... of er uit gaat.
Ja, wel schofterig eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, je moet het er maar voor over hebben
ZIjn wel heel mooi, maar waarom voor meer dan de originele prijs dn?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, wel schofterig eigenlijk.Of de koper moet ook zo nu en dan wat aan goede doelen schenken. Het blijft een aardig bedrag.
Ik begrijp het wel een heeeel klein beetje, heb deze sneakers (nieuw) voor ook aardig wat meer dan de originele prijs gekocht. Durf er alleen niet op te lopen als het vies weer is![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat intromuziekje, geweldig, kippenvel.Van vroeger dan, ik weet niet of de huidige dr. Who ook nog zelfde intro heeft.
Ik keek het eind jaren 70 denk ik. Ik vond het eng, maar keek er graag naar. Die dr. met z'n sjaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon hetzelfde.
Het is er al vanaf de jaren 60. Ik kan me nog vaag herinneren dat mijn ouders er naar keken en ik het wel eng vond, maar toch stiekem keek.
In de jaren 90 is het ergens gestopt en in 2006 weer verder gegaan.
Ja, had "Afrikaanse Zwemkikkers" die komen het water niet uit, ideaal voor binnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh geen visjes meer.Je had toch ook kikkers als ik het me goed herinner?
Ja lastig. Het kost gewoon veel tijd en moeite om het goed te onderhouden. Maar ik vind het wel heel bijzonder. Een vijver in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik wist niet dat het er nog op was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik keek het eind jaren 70 denk ik. Ik vond het eng, maar keek er graag naar. Die dr. met z'n sjaal.
Dat vroeg ik me af, draag je ze wel ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, wel schofterig eigenlijk.Of de koper moet ook zo nu en dan wat aan goede doelen schenken. Het blijft een aardig bedrag.
Ik begrijp het wel een heeeel klein beetje, heb deze sneakers (nieuw) voor ook aardig wat meer dan de originele prijs gekocht. Durf er alleen niet op te lopen als het vies weer is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, had "Afrikaanse Zwemkikkers" die komen het water niet uit, ideaal voor binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ze in 2018 op de markt kwamen en ze gelijk uitverkocht waren. Heb wel andere kleur- en stofschakeringen van hetzelfde type in 2018 en ietsje later ruim ingekocht. In m'n maat. Aantal doorverkocht (nieuw).Daar heb je, o.a. https://stockx.com voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn wel heel mooi, maar waarom voor meer dan de originele prijs dn?
Ik heb helemaal geen verstand van die sneakers heb ze nooitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat ze in 2018 op de markt kwamen en ze gelijk uitverkocht waren. Heb wel andere kleur- en stofschakeringen van hetzelfde type in 2018 en ietsje later ruim ingekocht. In m'n maat. Aantal doorverkocht (nieuw).Daar heb je, o.a. https://stockx.com voor.
Die kijken of de staat nieuw is en controleren of het geen imitatie is, doen ze tegen een vast bedrag. Dan heb je een label 'verified' en 'authentic'.
Dragen maar niet allen, voorheen ook mee spelen (met speelgoed), neen, basketball;).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af, draag je ze wel ?
Speciale gelegenheden... of op zondag ff lekker naar het terras?
Of vitrine stuk?
Kan me vaag iets herinneren dat ik een item zag over een jongen die zijn beroep had gemaakt van het handelen in unieke gympen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dragen maar niet allen, voorheen ook mee spelen (met speelgoed), neen, basketball;).
En dus doorverkopen in nieuwstaat.
Leuke handel als je de juiste op de kop weet te tikkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dragen maar niet allen, voorheen ook mee spelen (met speelgoed), neen, basketball;).
En dus doorverkopen in nieuwstaat.
Ja, is echt een goed verdienmodel als je snel bent, veel kennis hebt v de schoenen, en er veel tijd in wil steken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me vaag iets herinneren dat ik een item zag over een jongen die zijn beroep had gemaakt van het handelen in unieke gympen.
In Nederland!
Ik was/en ben verbaasd dat dat genoeg verdiend als baan
Die had pullup hier al gepost.quote:
Jee... Sorry maat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die had pullup hier al gepost.
De afloop is minder positief dan je misschien denkt. Die schildpad is, zoals ik het inschat, dodelijk gewond.
Het ruimt anders wel lekker efficiënt, kordaat en Snel op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef Shii het volgende:
Ik kan er niet tegen hoor, zo wreed als de natuur soms is.Ik hoef het ook niet te zien.
Zeker weten, vaak ook nuttig en noodzakelijk. Maar dan nog hoef ik het niet te zien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ruimt anders wel lekker efficiënt, kordaat en Snel op.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
JIj bent dan ook een ondergronds netwerkquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker weten, vaak ook nuttig en noodzakelijk. Maar dan nog hoef ik het niet te zien.
Ook nuttig en noodzakelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj bent dan ook een ondergronds netwerk
Laten we een muziekje doen.. tis nog vroeg, dus niet te zwaar. Wat stel je voor?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we een muziekje doen.. tis nog vroeg, dus niet te zwaar. Wat stel je voor?
In het Frans graag ...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup, iets met groene lichten uit china
Oma-Nijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen, alles goed hopelijk met iedereen.
Ik ben Oma-Nijn, 60 jaar en oma van 2 kleinzoons....
Ik postte hier vroeger heel veel
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Go Fantje go?
https://www.ad.nl/video/p(...)as-natuurpark-425097
Vroeger = vorig jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen, alles goed hopelijk met iedereen.
Ik ben Oma-Nijn, 60 jaar en oma van 2 kleinzoons....
Ik postte hier vroeger heel veel
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Go Fantje go?
Geweldig, ik hoopte dat de olifant op die man ging zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Go Fantje go?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oma-Nijn![]()
Tegenwoordig is het hier zo rustig dat je wel kunt stellen dat jij nog steeds heel veel post.
Ja, lang geleden..quote:
De mooiste tijd van het jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ja, als het maar goed gaat met iedereen.
[..]
Ja, lang geleden..
Nog 11 maanden kunnen we weer met een kerstboom smijten
Zuid Frankrijk ,net wat boven Cannesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit
Waar zit je ergens?
Geen terroristen daar die vervelend doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk ,net wat boven Cannes
Ik heb gevlogen, degenen die met de auto kwamen zijn via Duitsland gegaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen terroristen daar die vervelend doen?
En op het water zag ik ze ook niet liggen,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb gevlogen, degenen die met de auto kwamen zijn via Duitsland gegaan
Kan je op de koffie bij mijn nichtje, die woont in Le Cannet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk ,net wat boven Cannes
Ja, DJMO.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Is er toch 1 geweest hier die het gedaan heeft en een verslag gemaakt heeft?
Ik ben er niet bij hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dan gaan jullie dus een beter verslag maken?
Lopen jijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij hoor![]()
Aoibhin wandelt met Maoibhin.
Zolang je niet minder drinkt moet dat toch geen probleem zijn tochquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Ik drink niet meer, dus geen kroeg.
Het lijkt me wel leuk om er per etappe iets over te schrijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dan gaan jullie dus een beter verslag maken?
Doenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om er per etappe iets over te schrijven
Ach ik ga al jaren niet meer naar de kroeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je niet minder drinkt moet dat toch geen probleem zijn toch
Al wel zenuwachtig voor straks?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ik ga al jaren niet meer naar de kroeg.
Wat is er straks?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al wel zenuwachtig voor straks?
En gewoon netjes ook nog.quote:
Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En gewoon netjes ook nog.
Al verwacht ik niet dat Ajax wint vandaag.
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeindequote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je op de koffie bij mijn nichtje, die woont in Le Cannet.
Goede regio om te chillennquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde
Thnxquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede regio om te chillenn![]()
Have fun!
1-1quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eens geen dramatisch Ajax gezien.
Lekker boeiend die debiele lampjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
1-1
Nog geen wedstrijd verloren door Psv.
Wie daar geweest is snapt ineens de betekenis van de uitdrukking 'Leven als God in Frankrijk'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde
Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemiddag tong80, hoe gaat het met jou?
Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?
Je kunt/moet nooit vergelijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.
Dat is waar.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt/moet nooit vergelijken.Hopen dat je niet weer aangestoken wordt.
Mjamquote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
Het is vandaag dag van de frikandel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Omg serieus?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg serieus?
Ik ben tegenwoordig weerkunde aan het studeren. Echt een interessante cursus.
Enkel wat schrik voor de fysica, nooit geleerd.
Hmmm, bij die laatste kan je ook een andere opmerking zettenquote:
Geen gespuug dit keer?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:35 schreef chufi het volgende:
Niet echt verrassend maar Mathieu is weer eens Wereldkampioen, wederom in het modderfietsen
Ja eens hoor. Ik doe ze ook wel eens in de airfryer en dan een broodje frikandel maar voor de echte frikandel speciaal ga ik naar de friettentquote:Op zondag 4 februari 2024 14:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mjam![]()
Ik gooi er weleens eentje in de airfryer... maar dat is maar matig.
Er gaat niets boven een echte gefrituurde speciaal van de friettent
Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Shii het volgende:
En @:Prisha hoe gaat het met jou? Hopelijk ben je alweer opgeknapt van de longontsteking.
Hoi, oh gelukkig weer bijna beter.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.
Thanks
Fijn dat het beter gaat!quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.
Thanks
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks
Ze kan prima klimmenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Plastuit mee en ze haalt het wel.quote:
Mogguhh Rabbit.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
Nog net op tijd om ieders een goede morgen te wensen
Redelijk, redelijk. Nog gedeeltelijk gewerkt.quote:
Een goedemiddag hebben we meer aanquote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
Nog net op tijd om ieders een goede morgen te wensen
Leuk weekend wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. Nog gedeeltelijk gewerkt.
Jij leuk weekend gehad?
In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddagquote:
Whoohooquote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddag
Ik wil ook ....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddag
Dan jij ook een goede maar iets kortere middag gewenstquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan jij ook een goede maar iets kortere middag gewenst![]()
Speciaal en helemaal alleen voor jouquote:
Nohquote:Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speciaal en helemaal alleen voor jou![]()
Die net gezwommen heeft?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij google lens een zilverreiger.
1 met enge groene voetenquote:
Heb je een foto van het water?quote:
Ik ging net weg voordat je met een foto kwamquote:
Over algemeen is water waar ze vis vangen etc niet echt schoonquote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging net weg voordat je met een foto kwam
Dat is de Pechvogel.quote:
Dat is een blinde vink denk ik.quote:
Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer opquote:
Wat ga je opwarmen ?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer op
Eten, erg lekker eten.quote:
Toch geen spinazie van de Appie he?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Eten, erg lekker eten.
Spinazie, ui, paprika, tonijn, kaas, en dan een ovenschotelsausje eroverheen met krielaardappeltjes
nee hoezo?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch geen spinazie van de Appie he?
Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen
Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen
Met die datum wat ze benoemen er op ?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.
RIP aan mijn nabestaanden
Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staatquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?
Ik eet er al 3 dagen van, zo'n extra grote zak
* drakin haalt voorzichtig weer ademquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staat
Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zittenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin haalt voorzichtig weer adem
Gebakken lucht heeft een geurtje, en dat geurtje kan best wel eens een E nummer hebben gekregen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zitten
Zelf een extract van maken, gaat hier zowel in thee als in de maaltijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel lekker af en toe , maar dan liever gewoon naturel
Tis nog vroeg in het voorjaar alhoewel je dat aan de temperatuur niet zou zeggenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelf een extract van maken, gaat hier zowel in thee als in de maaltijd.
Niet elke keer, maar regelmatig grijp ik ernaar.
Helaas vooral gedroogd omdat die in de tuin nog niet echt groeit
Dit is de eerste keer dat het bij mij na de winter nog staatquote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nog vroeg in het voorjaar alhoewel je dat aan de temperatuur niet zou zeggen
Kutzooi, zit ook net in Frankrijk nuquote:Op maandag 5 februari 2024 22:02 schreef Prisha het volgende:
@:pullup doe es iets met die boeren. Ze steken hier nu de A50 in de fik
Is dat wat ze willen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:11 schreef chufi het volgende:
Zonder boeren zijn straks alle schappen leeg...
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:11 schreef chufi het volgende:
Zonder boeren zijn straks alle schappen leeg...
Even posten dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het is rustig hier.
Laten we eens naar de statistieken kijken.
[ afbeelding ]
Als deze trend doorzet hebben we over een paar weken een negatief aantal berichten per week.
Wat gebeurde er in week 22 vorig jaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het is rustig hier.
Laten we eens naar de statistieken kijken.
[ afbeelding ]
Als deze trend doorzet hebben we over een paar weken een negatief aantal berichten per week.
Niets bijzonders. Er werd alleen veel gepost.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in week 22 vorig jaar?
Dat was in juni, dus begin van de zomer. Misschien waren er meer mensen thuis en wat actiever op FOK!. Heb je die cijfers ook voor 2022 zodat je kunt vergelijken?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Er werd alleen veel gepost.
Dit is een jaar eerder (6-2-2022 tot 6-2-2023):quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was in juni, dus begin van de zomer. Misschien waren er meer mensen thuis en wat actiever op FOK!. Heb je die cijfers ook voor 2022 zodat je kunt vergelijken?
Dat is toch zo? Hoewel je voor een goedlopende slowchat ook een minimum aantal posts nodig hebt, anders post er niemand meer. Kijk maar naar de VIVA slowchat.quote:
Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Hoewel je voor een goedlopende slowchat ook een minimum aantal posts nodig hebt, anders post er niemand meer. Kijk maar naar de VIVA slowchat.
quote:» Er is al 189 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Gekicktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
GC / [VIV #449] Bananen, bananen en bananen!!!
[..]
VIVA damesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vroeg @:Koen66 ruim twee jaar geleden naar een leuke SC. Die stelde zowel de Viva SC als deze SC voor. Eerst bij Viva gekeken, maar daar was net een fittie bezig, dus hier maar gekomen en blijven plakken
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe lang geleden weet ik niet precies.. maar ben hier gekomen via de BB en Utopia topics.. ik geloof dat Prisha destijds me op de 40+ wees.. maar 100% zeker ben ik ook niet.
Koen66, de SC-adviseurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vroeg @:Koen66 ruim twee jaar geleden naar een leuke SC. Die stelde zowel de Viva SC als deze SC voor. Eerst bij Viva gekeken, maar daar was net een fittie bezig, dus hier maar gekomen en blijven plakken
Het genie!quote:
Zou kunnen. Ik heb de zak weggegooid. Maar het maakt niet meer uit. Ik heb die spinazie allang op.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met die datum wat ze benoemen er op ?
Haha leuk! Zat ff het hele topic terug te lezen.. Jaah, dat was de eerste FOK meeting voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domnivoor in LIT / Tegeltjestopic!
Ik vind die lui altijd zo goedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Boodschap voor de protesterende boeren:
MIjn Spinazie kan niet bederven, daar zitten heel veel conserverings en beschermingsmiddelen opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb de zak weggegooid. Maar het maakt niet meer uit. Ik heb die spinazie allang op.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Blijft toch vreemd.. Je zou denken dat her heuuul veuuul kennis in een 40+ forum aanwezig zou zijn...
5 Users is al minimaal 200 jaar ervaring
Misschien ligt het aan de 40- verstekelingen die hier stiekem komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Blijft toch vreemd.. Je zou denken dat her heuuul veuuul kennis in een 40+ forum aanwezig zou zijn...
5 Users is al minimaal 200 jaar ervaring
Die kan ik niets qualik nemen, die zoeken ook wijsheidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de 40- verstekelingen die hier stiekem komen![]()
Wij hebben genoeg; wij delen dat graagquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kan ik niets qualik nemen, die zoeken ook wijsheid
De jaarlijkse paddentrek. Als mini-Domni bracht ik ze al naar de overkant.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op de Veluwe loopt een manke wolvin, die mist haar tenen.
Nu blijkt dat de andere wolven haar voedsel brengen als de wolvin zelf niet over een hek kan klimmen ofzo.
Mooi toch die natuur![]()
Hier ( in het enige nieuws in Nederland wat de moeite waard is ) het item :
Dat siert jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De jaarlijkse paddentrek. Als mini-Domni bracht ik ze al naar de overkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik snap de verhoudingen wel , je hebt nooit genoeg saus !quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni a la Domnivoor![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Herken je dat?
Dan bewaar je de helft voor morgen , of om in te vriezen....
en dan loop je zo nu en dan eens langs de keuken ..en dan neem je een hap, en nog een...
Ergens voor bedtijd besluit je dat het te weinig is voor nog een keer... en vreet de rest ook op
Ja dit is heel herkenbaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Herken je dat?
Dan bewaar je de helft voor morgen , of om in te vriezen....
en dan loop je zo nu en dan eens langs de keuken ..en dan neem je een hap, en nog een...
Ergens voor bedtijd besluit je dat het te weinig is voor nog een keer... en vreet de rest ook op
Fittiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
En daar hield ze niet van en kwam hier terecht.quote:
Ik ben nieuwsgierig naar het popcornmomentquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar hield ze niet van en kwam hier terecht.
GoA noteerd: Aiobin > conflict vermijdend gedrag.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is weer druk met F16's hier in de lucht al de hele avond..
Hebben we nu nog niet al die dingen weggegeven? XWe hebben hier die nieuwe dingen al, en ze vliegen over de verkeerde kant van de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die heb ik nog steeds niet duidelijk hier voorbij zien komen ... maarja, wij zitten dan ook lager, hier is de laatste F16 basis ergens ( GoA houd locatie geheimquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier die nieuwe dingen al, en ze vliegen over de verkeerde kant van de stad
Volkel?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet duidelijk hier voorbij zien komen ... maarja, wij zitten dan ook lager, hier is de laatste F16 basis ergens ( GoA houd locatie geheim)
O sorry, maar dat is toch wel een beetje bekend? Ook wat ze er stiekem allemaal doen?quote:
Ja joh, ik zit maar wat te bazelenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O sorry, maar dat is toch wel een beetje bekend? Ook wat ze er stiekem allemaal doen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit maar wat te bazelen
quote:
Levende cartoonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ogen, wow!
Ogen zijn toch echt wel een van de topstukken van de creatie!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve als ze slapen... dan zijn ze morsdood
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vernauwt ogen..
Is dat wel een uil?
Fotoshop?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vernauwt ogen..
Is dat wel een uil?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef drakin het volgende:
zoek maar naar
The Potoo
Dat is deze vogel
Gevonden! En ja haha echt zo'n cartoon vogelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef drakin het volgende:
zoek maar naar
The Potoo
Dat is deze vogel
Slapend voor jou:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden! En ja haha echt zo'n cartoon vogel
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef drakin het volgende:
I like to move it move it
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |