Jee... Sorry maat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die had pullup hier al gepost.
De afloop is minder positief dan je misschien denkt. Die schildpad is, zoals ik het inschat, dodelijk gewond.

Het ruimt anders wel lekker efficiënt, kordaat en Snel op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef Shii het volgende:
Ik kan er niet tegen hoor, zo wreed als de natuur soms is.Ik hoef het ook niet te zien.

Zeker weten, vaak ook nuttig en noodzakelijk. Maar dan nog hoef ik het niet te zien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ruimt anders wel lekker efficiënt, kordaat en Snel op.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

JIj bent dan ook een ondergronds netwerkquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker weten, vaak ook nuttig en noodzakelijk. Maar dan nog hoef ik het niet te zien.

Ook nuttig en noodzakelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj bent dan ook een ondergronds netwerk

Laten we een muziekje doen.. tis nog vroeg, dus niet te zwaar. Wat stel je voor?quote:

quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we een muziekje doen.. tis nog vroeg, dus niet te zwaar. Wat stel je voor?

In het Frans graag ...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup, iets met groene lichten uit china

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |