En gewoon netjes ook nog.quote:
Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En gewoon netjes ook nog.
Al verwacht ik niet dat Ajax wint vandaag.
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeindequote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je op de koffie bij mijn nichtje, die woont in Le Cannet.
Goede regio om te chillennquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde
Thnxquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede regio om te chillenn![]()
Have fun!
1-1quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eens geen dramatisch Ajax gezien.
Lekker boeiend die debiele lampjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
1-1
Nog geen wedstrijd verloren door Psv.
Wie daar geweest is snapt ineens de betekenis van de uitdrukking 'Leven als God in Frankrijk'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde
Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemiddag tong80, hoe gaat het met jou?
Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?
Je kunt/moet nooit vergelijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.
Dat is waar.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt/moet nooit vergelijken.Hopen dat je niet weer aangestoken wordt.
Mjamquote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
Het is vandaag dag van de frikandel![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |