En gewoon netjes ook nog.quote:

Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En gewoon netjes ook nog.
Al verwacht ik niet dat Ajax wint vandaag.

Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeindequote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je op de koffie bij mijn nichtje, die woont in Le Cannet.

Goede regio om te chillennquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde

Thnxquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede regio om te chillenn
Have fun!

1-1quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eens geen dramatisch Ajax gezien.

Lekker boeiend die debiele lampjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
1-1
Nog geen wedstrijd verloren door Psv.

Wie daar geweest is snapt ineens de betekenis van de uitdrukking 'Leven als God in Frankrijk'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk, ik ken het hier goed want mijn broer en nicht hebben hun hele leven hier gewoond. Antibes, Cannes en Biot voornamelijk en ik ben hier echt wel vaak in de buurt geweest. Ga iig nog even naar mijn eigen nicht toe op bezoek volgend weekeinde

Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemiddag tong80, hoe gaat het met jou?

Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag redelijk. Gisteren minder en vroeg naar bed. Met jou ?

Je kunt/moet nooit vergelijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Met mij wel weer goed. Had een hardnekkige verkoudheid met bijbehorende hardnekkige hoest. Maar dat heerst, want hoor het bij veel mensen om me heen. Maar stelt niets voor in vergelijking met wat jij hebt doorgemaakt.
 Hopen dat je niet weer aangestoken wordt.
 Hopen dat je niet weer aangestoken wordt. 

Dat is waar.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt/moet nooit vergelijken.Hopen dat je niet weer aangestoken wordt.

Mjamquote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
Het is vandaag dag van de frikandel
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]

Omg serieus?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 4 februari 2024 15:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg serieus?
Ik ben tegenwoordig weerkunde aan het studeren. Echt een interessante cursus.
Enkel wat schrik voor de fysica, nooit geleerd.

Hmmm, bij die laatste kan je ook een andere opmerking zettenquote:

Geen gespuug dit keer?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:35 schreef chufi het volgende:
Niet echt verrassend maar Mathieu is weer eens Wereldkampioen, wederom in het modderfietsen

Ja eens hoor. Ik doe ze ook wel eens in de airfryer en dan een broodje frikandel maar voor de echte frikandel speciaal ga ik naar de friettentquote:Op zondag 4 februari 2024 14:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mjam
Ik gooi er weleens eentje in de airfryer... maar dat is maar matig.
Er gaat niets boven een echte gefrituurde speciaal van de friettent

Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Shii het volgende:
En @:Prisha hoe gaat het met jou? Hopelijk ben je alweer opgeknapt van de longontsteking.

Hoi, oh gelukkig weer bijna beter.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.
Thanks

Fijn dat het beter gaat!quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey hoi. Yup bijna beter. Nog wat kortademig maar ik hoef niet eens meer zittend te slapen.
Thanks

Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks

Ze kan prima klimmenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.

Plastuit mee en ze haalt het wel.quote:

Mogguhh Rabbit.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
Nog net op tijd om ieders een goede morgen te wensen

Redelijk, redelijk. Nog gedeeltelijk gewerkt.quote:

Een goedemiddag hebben we meer aanquote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
Nog net op tijd om ieders een goede morgen te wensen

Leuk weekend wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. Nog gedeeltelijk gewerkt.
Jij leuk weekend gehad?

In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddagquote:

Whoohooquote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddag

Ik wil ook ....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval speciaal voor jou: een zeer goedemiddag

Dan jij ook een goede maar iets kortere middag gewenstquote:

quote:Op maandag 5 februari 2024 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan jij ook een goede maar iets kortere middag gewenst

Speciaal en helemaal alleen voor jouquote:

Nohquote:Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speciaal en helemaal alleen voor jou

Die net gezwommen heeft?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij google lens een zilverreiger.

1 met enge groene voetenquote:

Heb je een foto van het water?quote:

Ik ging net weg voordat je met een foto kwamquote:

Over algemeen is water waar ze vis vangen etc niet echt schoonquote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging net weg voordat je met een foto kwam

Dat is de Pechvogel.quote:

Dat is een blinde vink denk ik.quote:

Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer opquote:

Wat ga je opwarmen ?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer op

Eten, erg lekker eten.quote:

Toch geen spinazie van de Appie he?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Eten, erg lekker eten.
Spinazie, ui, paprika, tonijn, kaas, en dan een ovenschotelsausje eroverheen met krielaardappeltjes

nee hoezo?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch geen spinazie van de Appie he?

Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen

Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen

Met die datum wat ze benoemen er op ?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.
RIP aan mijn nabestaanden

Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staatquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?
Ik eet er al 3 dagen van, zo'n extra grote zak

* drakin haalt voorzichtig weer ademquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staat

Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zittenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin haalt voorzichtig weer adem

Gebakken lucht heeft een geurtje, en dat geurtje kan best wel eens een E nummer hebben gekregen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zitten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |