Andersom .. Tom sliep op een matras op de grond naast Ashley.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:34 schreef Snoozey het volgende:
hoezo sliep rohani niet naast tom, en waar sliep ze dan wel?
Nee, Tom sliep niet naast Ronahi! Tom was met matras en al naar Ashley verhuist geloof ik..quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:34 schreef Snoozey het volgende:
hoezo sliep rohani niet naast tom, en waar sliep ze dan wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker omdat er altijd om feestje gezeurd wordtquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Snoozey het volgende:
en dresscode op feestjes zijn toch juist altijd leuk. zou echt niet totaal het tegenovergestelde of dwars gaan doen.
Ja op een echt feestje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Snoozey het volgende:
en dresscode op feestjes zijn toch juist altijd leuk. zou echt niet totaal het tegenovergestelde of dwars gaan doen.
Ik mijd feestjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:37 schreef Snoozey het volgende:
jullie worden gewoon niet uitgenodigd, dwarsliggers
dan heeft hij mss meegekregen hoe ze aan het roddelen en stoken was met dorian en tyron?quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, Tom sliep niet naast Ronahi! Tom was met matras en al naar Ashley verhuist geloof ik..
Oefenen voor 10 uurquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Stagiaire drukte vast op het verkeerde knopje
Voor zijn aankomende nominatiequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:44 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Vol verwachting klopt zijn hart
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij informatie van buiten heeft over hoe er naar Ariana wordt gekeken
Toen hij het huis in kwam, Ariana heeft hem gevraagd hoe men kijkt etc. Hij is daar niet eerlijk over geweest. Wil niet dat ze gaat daaromquote:
Hij ging er voor de gezelligheid liggen om te kletsen. Waarschijnlijk had hij geen zin om terug te verhuizen of is in slaap gevallen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan heeft hij mss meegekregen hoe ze aan het roddelen en stoken was met dorian en tyron?
of is de reden onbekend?
Uhhh?quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij informatie van buiten heeft over hoe er naar Ariana wordt gekeken
Dan heb ik het nu niet goed begrepen maar over dat andere zeurt hij ook al een tijdjequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhh?![]()
Volgens mij heeft hij moeite met mensen (Ariana) onder de bus te gooien.
Nee rohani zou op de bank slapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan heeft hij mss meegekregen hoe ze aan het roddelen en stoken was met dorian en tyron?
of is de reden onbekend?
Jimmy gaat vandaag Tom ook nog ergens op aansprekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "Fucking Tom, als ie nou zijn mond had gehouden was er niks aan de hand geweest"
![]()
Dilano is bang dat Tom populairder is dan hem
Zegt hij al een paar keer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jimmy gaat vandaag Tom ook nog ergens op aanspreken
Dit is dus goede info.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee rohani zou op de bank slapen
Niet strak genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:53 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "die moeten Tom strakker houden"
![]()
Wtf is er met Tom
Nee is toch later gewoon in bed gaan liggen maar toen sliep tom alquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is dus goede info.![]()
Hier werd gesuggereerd dat Tom expres niet naast Ronahi wilde liggen want ruzie/onvrede.
Maar. Ronahi lag dus gewoon op de bank.
Nou ik niet als je door haar en haar vriendin voor narcist en ik weet niet wat allemaal word uit gemaakt. Hij lag te luisteren.quote:
Rohani had toen al besloten bij ty en doriana op de bank te gaan slapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Andersom .. Tom sliep op een matras op de grond naast Ashley.
greys meldde dat die persoon op twitter z'n bericht weer had verwijderd.. dus ik heb twijfels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of dit nog gaat kloppen...
Ireth in BB / [BB 24-COS#125] Natte scheet
Ik heb de betreffende persoon op Block dus geen idee, kreeg het via viaquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
greys meldde dat die persoon op twitter z'n bericht weer had verwijderd.. dus ik heb twijfels.
Ze zijn vast gewoon jaloers op Tomquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:53 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "die moeten Tom strakker houden"
![]()
Wtf is er met Tom
Jep hij had bij de stemmen van Ariana en Randy juist niet Tom en Rohani /alice en Dannyquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
greys meldde dat die persoon op twitter z'n bericht weer had verwijderd.. dus ik heb twijfels.
Ze heeft er niet geslapen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Rohani had toen al besloten bij ty en doriana op de bank te gaan slapen
Heb je mij op blockquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de betreffende persoon op Block dus geen idee, kreeg het via via
Samequote:Op donderdag 1 februari 2024 10:08 schreef Grawlix het volgende:
Basiri had zijn verjaardag liever thuis gevierd met vrienden
Hij heeft het gevoel niet echt jarig te zijn omdat het ieder jaar ook anders is hoe je het viert
Ze houdt van dominate mannen, dus dat zal ze wel lekker vindenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:12 schreef Grawlix het volgende:
Ashley moet haar witte jurk gaan aantrekken van basiri
Hij wilt haar graag sexy zien 😜quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:12 schreef Grawlix het volgende:
Als ik Ashley wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:12 schreef Grawlix het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze houdt van dominate mannen, dus dat zal ze wel lekker vinden
Nee!quote:
Big chipiequote:Op donderdag 1 februari 2024 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee!![]()
Die adhdautismegast op twitter, die Nielsnogwat..
Huh? Danny tochquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:18 schreef Hunter het volgende:
Karen staat gezellig met Tyron te kletsen terwijl hij douched
had die zichzelf niet moeten opgevenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:08 schreef Grawlix het volgende:
Hij heeft het gevoel niet echt jarig te zijn omdat het ieder jaar ook anders is hoe je het viert
Tomsopperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik dacht Alice. Die stond dat vanmorgen te vertellen. Dat het leuk was als iedereen in dezelfde kleur aangekleed zou zijn. Dat dat feestelijk is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
wie heeft dat wit en beige bedacht?
Ashley is het er niet echt mee eens wat ze aan moest van de andere is beetje kort en krap je ziet ook aan haar snoet dat ze het er niet echt mee eens is
Oeps, ik zag dingenquote:
Snap hun rol ook niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hebben Jimmy en Dilano nu al officeel te horen gekregen dat ze iemand mogen safen of zijn het allemaal aannames?
Nu nog de bitterballen en blokjes kaas er bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
Lekker in een kringetje staan ze ook
Hij peutert er aanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:25 schreef Hunter het volgende:
Plekje op Tom zijn gezicht wordt steeds erger , trouwens
er stond toch wel wat in die deur ( gezien lees van onder na bovenhahha)quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu nog de bitterballen en blokjes kaas er bij
Vandaar dat Ashley /glenn en Tom/ronahi de eer graag aan een ander gavenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis meer een straf dan een voorrecht in dat koninklijk hok.
nah, dadelijk ben je blij dat je daar zit en niet in het huis als nominaties bekend worden gemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis meer een straf dan een voorrecht in dat koninklijk hok.
Zag trouwens vanochtend dat Ashley ook zo'n plek had precies op de andere wang.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:25 schreef Hunter het volgende:
Plekje op Tom zijn gezicht wordt steeds erger , trouwens
Die doet alsof hij er al een half jaar inzitquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Bassie: "Nu hopelijk ook nog bericht van familie..."
Jadaag!!
Ontevreden jongen....altijd wat te wensen of te mopperen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Jadaag!!
Huhquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
Ashley .. Tom kan je even bukken voor me en achterin voelen
Het voelt voor mij ook als een half jaar dat hij daar zitquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die doet alsof hij er al een half jaar inzit
Precies.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Jadaag!!
Tis net een slak...quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ariana slijmt zich een slag in de rondte
Dan mogen ze wel uitkijken dat er niemand over uitglijdt in dat huisquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ariana slijmt zich een slag in de rondte
Ja vond dat gister zo zielig, Karen was zo aan het huilen door hemquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
of Karen zo slecht behandelen, vooral niet te vergeten
Heeft ze leren pijpen ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Fokkinghell die legging van Ashley.Ik krijg dan beelden van in je majo rondlopen zonder jurk ofzo..
Dat is toch ook vermoeiend elke dagquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ariana gaan weer wandelen
beter dan heel de tijd zitten of liggenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is toch ook vermoeiend elke dag
Aftellen totdat arianne het voorval weer verdraaid in positief voor haar. Ze zal vast niet vertellen tegen karen dat ze haar verlinkt heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ariana gaan weer wandelen
Het wandelen is het probleem niet, maar het is synoniem met problemen uitpratenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
beter dan heel de tijd zitten of liggen
Het is een zorgverlener die meteen kan ingrijpen als die verwarde persoon voor haar op haar muil gaatquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ro is echt op sleeptouw, die loopt er maar een beetje achteraan te sukkelen. Zouden ze het merken als ze zo ineens afslaat naar binnen??
Dat valt best mee hoor. Ze is gewoon klaar met hem.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben van rohani geschrokken gister zo vuil als die sprak over tom
wie heeft die ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
Het lijken balenciaga’s
Het zijn Ballensianga’s zegt Randy
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet bestquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ze is gewoon klaar met hem.
Ja die ben ik zat , mag van mij zaterdag vertrekkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
Ro is net een Ariana
Moet altijd over haar gaan
Ze pakt het wel gehaaid aan , net alsof ze zielig isquote:
Daar wordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noemt men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzelf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet best
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Zou Alice alles kunnen horen daar op die bank wat die vrouwen lopen de klagen
Mensen die anderen te pas en te onpas een narcist noemen hebben een spiegel nodigquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Daar wordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noemt men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzelf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.
ik hang er wel degelijk gewicht aan en vind het een heel nare uitspraak van haar. En voor de goede orde, ik zal niet iemand snel een narcist noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Daarcwordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noem men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzekf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.
Gisteren begon Ariana nog dat Randy niks mocht zeggen over de nominatie. Zij had een koppel gekozen en Randy, maar dit mocht niet uitkomen..quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ariana zet het stemmen dat het randy zijn keuze was nadat karen en rohani dit zeggen
Je hebt gelijk. Toch ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Ariane eindigt bijna iedere zin met een 'toch'?
Doen ze altijd na een week of 2 /3quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:00 schreef Snensie het volgende:
Hah videoland heeft de links al een beetje verborgen. Ik denk dat ze zich schamen.
Constant vragen om bevestigingquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk is het heel slimquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Constant vragen om bevestiging
nog nooit gemerkt hoor wel dat ze vanuit onderaan naar boven gingen maar niet naar een andere tabquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een week of 2 /3
Nee dat is manipuleren , uitspelen en mensen vals beschuldigen van iets waar je mensen mee kan beschadigenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet best
Snap ik. Iedere keer denken ze dat het misschien wat word maar nee….🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een week of 2 /3
Valt mij ook op ja, altijd op zoek naar bevestiging...quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Onzin staat er los van. Narcist is gewoon een omschrijving van een persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die anderen te pas en te onpas een narcist noemen hebben een spiegel nodig
Dat is elk jaar hetzelfde. De meeste vrouwen laten zich leiden door emotie. De mannen kunnen dat makkelijker scheiden voor het spel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Beseffen die vrouwen niet dat ze zich zelf hebben laten overrulen door de mannen.
is een psychische stoornis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin staat er los van. Narcist is gewoon een omschrijving van een persoonlijkheid.
Dan had je niet mee moeten doen, tochquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:08 schreef Grawlix het volgende:
Nee, narcist is een persoonlijkheisstoornis. Narcistische trekken omschrijven een persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:05 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin staat er los van. Narcist is gewoon een omschrijving van een persoonlijkheid.
Maar alle mensen hebben een mate van narcismequote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, narcist is een persoonlijkheisstoornis. Narcistische trekken omschrijven een persoonlijkheid.
En terecht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bassie heeft dus een officiële waarschuwing gehad van BB voor schelden met het K woord.
Klopt, iig hebben alle mensen trekken van een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar alle mensen hebben een mate van narcisme
Vrijgezel ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ben je 35 jaar en het enige waar je het over kan hebben is een knappe mooie man die binnenkomt
Nee , ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat je zegt in dit verhaal.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Daar wordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noemt men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzelf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.
Werd tijdquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bassie heeft dus een officiële waarschuwing gehad van BB voor schelden met het K woord.
Ze maakt ook geen kans bij het soort mannen die ze wil.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana had wel verwacht dat er een hele knappe man had geweest in huis![]()
is ze vergeten dat ze op Tom Geiltquote:
Denk bijna bij geen enkele man.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze maakt ook geen kans bij het soort mannen die ze wil.
Goffer.quote:
Om haar heen regenen messen maar zij houdt zich zo mooi afzijdigquote:
Wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om haar heen regenen messen maar zij houdt zich zo mooi afzijdig
Ze zal wel via dating apps mannen kunnen vinden die een snelle wip willen. Maar een heel populaire knappe man die een lange stabiele relatie wil met haar ? Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk bijna bij geen enkele man.
Als je in discussie gaat met haar is het daar wil ik het nu niet over hebben hoor je me....alleen is het wel de bedoeling dat de man er wat van opsteekt wat zij zegt.
Welkom welkom, bij de 3 biggetjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
En Ronahi huppelt daar luistervinkend achter
[ afbeelding ]
Zullen er mannen die zo wanhopig zijn om daar op te duikenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zal wel via dating apps mannen kunnen vinden die een snelle wip willen. Maar een heel populaire knappe man die een lange stabiele relatie wil met haar ? Zal nooit gebeuren.
Jawel ik denk dat jij niet snapt in wat voor context het wordt gezegd. Het is het zelfde als je iemand een kneus noemt. Kijk hoe Ariana hier behandeld wordt. Ik vermoed dat het hier gevoeliger ligt om dat het de populaire Tom betreft en het daardoor uit de context wordt getrokken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat je zegt in dit verhaal.
WTF !!quote:
Ashley doet dat precies zo, van die mondbewegingen. Moet altijd aan dit kind denken.quote:
Grappig dat je aannames doet over iets waar je gewoon beter je mond over kan houden als je niet begrijpt wat het inhoudt en hoe dat tegen mensen gebruikt wordt om te kleineren en mensen tegen iemand opzettenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel ik denk dat jij niet snapt in wat voor context het wordt gezegd. Het is het zelfde als je iemand een kneus noemt. Kijk hoe Ariana hier behandeld wordt. Ik vermoed dat het hier gevoeliger ligt om dat het de populaire Tom betreft en het daardoor uit de context wordt getrokken.
Heb jij het wel gehoord? Dat was echt niet zoals jij het nu schets.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Jawel ik denk dat jij niet snapt in wat voor context het wordt gezegd. Het is het zelfde als je iemand een kneus noemt. Kijk hoe Ariana hier behandeld wordt. Ik vermoed dat het hier gevoeliger ligt om dat het de populaire Tom betreft en het daardoor uit de context wordt getrokken.
Gotta catch em all.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
Oh... Kasteel eindelijk weer eens te zien, gaat het over pokemon
Wel geleerd dat de zeemeermin erg gehaat is onder heteromannenquote:
Ze zijn vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Die twee zitten wel lang in het kasteel?
Ik zet net de streams aan en zie ze geen taart eten in het kasteelquote:
Dat is de zeester zover ik weet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel geleerd dat de zeemeermin erg gehaat is onder heteromannen
Germquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan en zie ze geen taart eten in het kasteel
Gisteren zijn ze nog even uitgelatenquote:
Ze zijn wel vrij van nominatie.En ik gun het een paar anderen daar niet om te genieten dus laat nog maar even lekker zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zijn ze nog even uitgelaten
Je doet nu de zelfde aannames. Mijn focus ligt op de dynamiek van de groep en de rollen die daar door de mensen in gespeeld wordt. Tom had de Jason van vorig jaar kunnen worden was hij niet zo gefocust op wat hij vindt, voelt en beleefd. Waar Jason zich gaande het programna ontpopte tot de beste communicator trekt Tom steeds verder terug niet in staat in te zien dat zijn gedrag gevolgen heeft voor andere. En dat hij niet verbeterd maar juist slechter wordt. Dat andere hem dan als narcist zien heeft te maken met zijn opzichzelf gefocust gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig dat je aannames doet over iets waar je gewoon beter je mond over kan houden als je niet begrijpt wat het inhoudt en hoe dat tegen mensen gebruikt wordt om te kleineren en mensen tegen iemand opzetten
Eerst lag je focus op Ashley
Maar nu haal Tom erbij? je gaat compleet voorbij aan wat er wordt gezegd en bent aan het invullen
narcisme is nogal wat
Flossen vindt ik ook heel belangrijk hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
Van pokemonpraat in het kasteel terug naar belangrijkere zaken ..
[ afbeelding ]
Maar er wordt toch geen spel meer gespeeld?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn wel vrij van nominatie.En ik gun het een paar anderen daar niet om te genieten dus laat nog maar even lekker zitten.
Zeker!quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Flossen vindt ik ook heel belangrijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |