Ja die ben ik zat , mag van mij zaterdag vertrekkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
Ro is net een Ariana
Moet altijd over haar gaan
Ze pakt het wel gehaaid aan , net alsof ze zielig isquote:
Daar wordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noemt men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzelf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet best
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Zou Alice alles kunnen horen daar op die bank wat die vrouwen lopen de klagen
Mensen die anderen te pas en te onpas een narcist noemen hebben een spiegel nodigquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Daar wordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noemt men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzelf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.
ik hang er wel degelijk gewicht aan en vind het een heel nare uitspraak van haar. En voor de goede orde, ik zal niet iemand snel een narcist noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Daarcwordt veel te veel gewicht aangehangen. Hoe vaak noem men iemand in prive een narcist als je die nogal op zichzekf gefocust vindt. Ariana is er ook zo een.
Gisteren begon Ariana nog dat Randy niks mocht zeggen over de nominatie. Zij had een koppel gekozen en Randy, maar dit mocht niet uitkomen..quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ariana zet het stemmen dat het randy zijn keuze was nadat karen en rohani dit zeggen
Je hebt gelijk. Toch ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Ariane eindigt bijna iedere zin met een 'toch'?
Doen ze altijd na een week of 2 /3quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:00 schreef Snensie het volgende:
Hah videoland heeft de links al een beetje verborgen. Ik denk dat ze zich schamen.
Constant vragen om bevestigingquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk is het heel slimquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Constant vragen om bevestiging
nog nooit gemerkt hoor wel dat ze vanuit onderaan naar boven gingen maar niet naar een andere tabquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een week of 2 /3
Nee dat is manipuleren , uitspelen en mensen vals beschuldigen van iets waar je mensen mee kan beschadigenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet best
Snap ik. Iedere keer denken ze dat het misschien wat word maar nee….🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een week of 2 /3
Valt mij ook op ja, altijd op zoek naar bevestiging...quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Onzin staat er los van. Narcist is gewoon een omschrijving van een persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die anderen te pas en te onpas een narcist noemen hebben een spiegel nodig
Dat is elk jaar hetzelfde. De meeste vrouwen laten zich leiden door emotie. De mannen kunnen dat makkelijker scheiden voor het spel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Beseffen die vrouwen niet dat ze zich zelf hebben laten overrulen door de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |