Die doet alsof hij er al een half jaar inzitquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Bassie: "Nu hopelijk ook nog bericht van familie..."
Jadaag!!
Ontevreden jongen....altijd wat te wensen of te mopperen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Jadaag!!
Huhquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
Ashley .. Tom kan je even bukken voor me en achterin voelen
Het voelt voor mij ook als een half jaar dat hij daar zitquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die doet alsof hij er al een half jaar inzit
Precies.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Jadaag!!
Tis net een slak...quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ariana slijmt zich een slag in de rondte
Dan mogen ze wel uitkijken dat er niemand over uitglijdt in dat huisquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ariana slijmt zich een slag in de rondte
Ja vond dat gister zo zielig, Karen was zo aan het huilen door hemquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
of Karen zo slecht behandelen, vooral niet te vergeten
Heeft ze leren pijpen ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Fokkinghell die legging van Ashley.Ik krijg dan beelden van in je majo rondlopen zonder jurk ofzo..
Dat is toch ook vermoeiend elke dagquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ariana gaan weer wandelen
beter dan heel de tijd zitten of liggenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is toch ook vermoeiend elke dag
Aftellen totdat arianne het voorval weer verdraaid in positief voor haar. Ze zal vast niet vertellen tegen karen dat ze haar verlinkt heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ariana gaan weer wandelen
Het wandelen is het probleem niet, maar het is synoniem met problemen uitpratenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
beter dan heel de tijd zitten of liggen
Het is een zorgverlener die meteen kan ingrijpen als die verwarde persoon voor haar op haar muil gaatquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ro is echt op sleeptouw, die loopt er maar een beetje achteraan te sukkelen. Zouden ze het merken als ze zo ineens afslaat naar binnen??
Dat valt best mee hoor. Ze is gewoon klaar met hem.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben van rohani geschrokken gister zo vuil als die sprak over tom
wie heeft die ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
Het lijken balenciaga’s
Het zijn Ballensianga’s zegt Randy
Nou die uitspraken die ze samen met doriana deed vond ik niet bestquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ze is gewoon klaar met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |