Om haar heen regenen messen maar zij houdt zich zo mooi afzijdigquote:
Wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om haar heen regenen messen maar zij houdt zich zo mooi afzijdig
Ze zal wel via dating apps mannen kunnen vinden die een snelle wip willen. Maar een heel populaire knappe man die een lange stabiele relatie wil met haar ? Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk bijna bij geen enkele man.
Als je in discussie gaat met haar is het daar wil ik het nu niet over hebben hoor je me....alleen is het wel de bedoeling dat de man er wat van opsteekt wat zij zegt.
Welkom welkom, bij de 3 biggetjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Jockari het volgende:
En Ronahi huppelt daar luistervinkend achter
[ afbeelding ]
Zullen er mannen die zo wanhopig zijn om daar op te duikenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zal wel via dating apps mannen kunnen vinden die een snelle wip willen. Maar een heel populaire knappe man die een lange stabiele relatie wil met haar ? Zal nooit gebeuren.
Jawel ik denk dat jij niet snapt in wat voor context het wordt gezegd. Het is het zelfde als je iemand een kneus noemt. Kijk hoe Ariana hier behandeld wordt. Ik vermoed dat het hier gevoeliger ligt om dat het de populaire Tom betreft en het daardoor uit de context wordt getrokken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat je zegt in dit verhaal.
WTF !!quote:
Ashley doet dat precies zo, van die mondbewegingen. Moet altijd aan dit kind denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |