Dan heb ik het nu niet goed begrepen maar over dat andere zeurt hij ook al een tijdjequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhh?![]()
Volgens mij heeft hij moeite met mensen (Ariana) onder de bus te gooien.
Nee rohani zou op de bank slapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan heeft hij mss meegekregen hoe ze aan het roddelen en stoken was met dorian en tyron?
of is de reden onbekend?
Jimmy gaat vandaag Tom ook nog ergens op aansprekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "Fucking Tom, als ie nou zijn mond had gehouden was er niks aan de hand geweest"
![]()
Dilano is bang dat Tom populairder is dan hem
Zegt hij al een paar keer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Jimmy gaat vandaag Tom ook nog ergens op aanspreken
Dit is dus goede info.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee rohani zou op de bank slapen
Niet strak genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:53 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: "die moeten Tom strakker houden"
![]()
Wtf is er met Tom
Nee is toch later gewoon in bed gaan liggen maar toen sliep tom alquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is dus goede info.![]()
Hier werd gesuggereerd dat Tom expres niet naast Ronahi wilde liggen want ruzie/onvrede.
Maar. Ronahi lag dus gewoon op de bank.
Nou ik niet als je door haar en haar vriendin voor narcist en ik weet niet wat allemaal word uit gemaakt. Hij lag te luisteren.quote:
Rohani had toen al besloten bij ty en doriana op de bank te gaan slapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Andersom .. Tom sliep op een matras op de grond naast Ashley.
greys meldde dat die persoon op twitter z'n bericht weer had verwijderd.. dus ik heb twijfels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of dit nog gaat kloppen...
Ireth in BB / [BB 24-COS#125] Natte scheet
Ik heb de betreffende persoon op Block dus geen idee, kreeg het via viaquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
greys meldde dat die persoon op twitter z'n bericht weer had verwijderd.. dus ik heb twijfels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |