En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:36 schreef amaranta het volgende:
Ik had de gaatjes denk ik 4 minuten nadat ik uit m’n moeder kwam.
Ik heb wel eens pijn in mijn voeten... en gaatjes. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het een verband houdt met het ander, sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:57 schreef Troel het volgende:
Toen ik 18 was heb ik een tweede serie gaatjes bij laten schieten, maar die heb ik dicht laten groeien. En vorig jaar september heb ik een neuspiercing laten zetten, wat ik wel echt heel gaaf vond, maar was het ding constant kwijt, dus kreeg die piercing er op een gegeven moment niet meer in
En nog steeds geen pijn in mijn voeten
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-Dquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:58 schreef Troel het volgende:
vanwaar ben je precies vertrokken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Haha sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-D
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
Toch last van je voeten en gaatjes... misschien is er toch een verbandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtend
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen in de buurtappIk zou er denk ik ook wel wakker van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtendNet zoals van het brommetje van de krantenbezorger. Maar ik zou er niet zoiets bij denken eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik begin een vermoeden te krijgen, jammer dat mn mams me daar niet voor gewaarschuwd heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:38 schreef Nijna het volgende:
[..]
[..]
Toch last van je voeten en gaatjes... misschien is er toch een verband
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen in de buurtappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtend![]()
Dang! Jullie kennen misschien die ‘fluit’ van Kill Bill wel. Dát zou ik ook niet vertrouwen.![]()
Merk je niks van met oortjes! Heb ook een inner conch, merk je ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde altijd een tongpiercing, maar door verhalen over slecht voor je tanden en niet mogelijk met een stangetje achter je tanden, deed ik het niet. En om er op m'n bijna 35-ste nog aan te beginnen, voelt gek.
Ik vind tragus of daith mooi, maar ook vervelend met oortjes.
Maar die zit wel op een heel andere plek dan tragus of daith...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Merk je niks van met oortjes! Heb ook een inner conch, merk je ook niet.
Ik heb (op m’n 35e) sinds een paar maanden een neuspiercing, dus ach, wat is gek?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde altijd een tongpiercing, maar door verhalen over slecht voor je tanden en niet mogelijk met een stangetje achter je tanden, deed ik het niet. En om er op m'n bijna 35-ste nog aan te beginnen, voelt gek.
Ik vind tragus of daith mooi, maar ook vervelend met oortjes.
Die eerste man is ook bij ons in de buurt geweest, volgens de buurtwacht-facebookgroep. Schijnt een bekende van de politie te zijn, maar niet veel kwaad te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:53 schreef Vicky het volgende:
Bij ons in de buurtapp een bericht over een man die probeert geld af te troggelen met een zielig verhaal. Hij zou zijn autosleutels kwijt zijn en geen geld voor een treinkaartje hebben. De beste man staat gelukkig perfect op beeld.
In een andere wijk stond dit bericht
[ afbeelding ]
Wij hebben een Ring deurbel en de dames mogen de deur alleen open doen op de hotelknip. Paar weken geleden is hier om de hoek een 80+ jarige vrouw slachtoffer geworden van een babbeltruc
Ja letterlijk in je oor. Maar tragus en daith heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar die zit wel op een heel andere plek dan tragus of daith...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mocht trouwens pas gaatjes in mijn oren toen ik 12 werd. Geen spijt van en nog dagelijks (eenvoudige) oorbellen in.
Beterschapquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:21 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel hopelijk geeft dit iedereen rust voorlopig.
Onze dag verliep ook niet helemaal vlekkeloos. De oudste viel gek met gym en brak zijn pink. Ik werd om 9.10 gebeld door de juf en we zijn net weer thuis uit het zkh. Met prachtig blauw gips.
Ondertussen moest de jongste om 11.45 opgepikt worden van de externe plusklas en naar school gebracht worden. Gelukkig kon mijn schoonvader inspringen, anders had ik ook niet geweten hoe ik het op moest lossen. Vriend is op kantoor met OV, dus kon ook niet op tijd daar zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:03 schreef Hupje het volgende:
@:Phaidra Ai, wat balen voor je zoon! Heeft hij er veel pijn aan?
Werkgeklaag in spoilerDe pijn valt nu wel mee. Hij krijgt wel max pcm dus dat zal ook wel iets schelen. Voor het zetten koos hij voor een verdoving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mocht trouwens pas gaatjes in mijn oren toen ik 12 werd. Geen spijt van en nog dagelijks (eenvoudige) oorbellen in.
En ik vind het echt sneu als kinderen zo lang zo ontzettend op hun tenen hebben moeten lopen.
@Nijna ze hebben ook tape overwogen, maar omdat het gezet moest worden en kinderen nu eenmaal minder goed zijn in rust houden, werd het toch gips. Ik vind het wel een prettig idee dat het echt goed vast zit.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik ook. Daarom gun ik elk kind wat het nodig heeft op tijd een verwijzing. Ze kunnen zo opbloeien in het SO. Maar soms moeten ze van zo diep komen als ze bij ons geplaatst worden...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Phaidra het volgende:
En ik vind het echt sneu als kinderen zo lang zo ontzettend op hun tenen hebben moeten lopen.
Wat ongelofelijk rukquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja verschrikkelijk, ze hebben bij mijn kind ook echt zoveel fouten gemaakt en hadden eerder moeten doorverwijzen.
Nu heb ik een kind dat thuiszitter is sinds 2021, passend onderwijs is echt de hel momenteel.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja verschrikkelijk, ze hebben bij mijn kind ook echt zoveel fouten gemaakt en hadden eerder moeten doorverwijzen.
Nu heb ik een kind dat thuiszitter is sinds 2021, passend onderwijs is echt de hel momenteel.
Auw, die van mijn dochter hoefde niet gezet, misschien dat dat dan ook wel scheelt. En ze liep er al een aantal dagen mee voor we op de spoed zaten, mijn man vond dat het waarschijnlijk gewoon gekneusd was met zn röntgenogen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De pijn valt nu wel mee. Hij krijgt wel max pcm dus dat zal ook wel iets schelen. Voor het zetten koos hij voor een verdoving.
@:Nijna ze hebben ook tape overwogen, maar omdat het gezet moest worden en kinderen nu eenmaal minder goed zijn in rust houden, werd het toch gips. Ik vind het wel een prettig idee dat het echt goed vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Oh balen! Ik heb ook tramadol voor mijn ribben. Nadeel is dat ik er een allergische reactie op heb; jeuk, maar daar heb ik antihistamine voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Troel, Vanyel en Leandra![]()
Mijn beste vriend heeft 2 Daith's.
Ze zijn ontzettend mooi en hij heeft er 1 om zijn migraine onder controle te houden, dat doet het zeker. De ander is voor de onrust, hij heeft nog zeker impulsen, maar zoveel minder.
Hier 7 piercings, happy ermee!![]()
Mijn eerste gaatjes zijn geschoten, dus die tel ik niet mee.
Hier lig ik op bed met een zenuwbeklemming op mijn schouder/arm. Die pijn is niet te harden. Ik heb Tramadol voorgeschreven gekregen, maar daar ben ik beroerd van. Niet te harden. Ik spuug mezelf helemaal leeg.![]()
Ik gebruik het ook liever niet maar pcm/diclo/naproxen doet helemaal geen kloot. En ik heb al zoveel pijn 🤐🤐quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:14 schreef Butterflower het volgende:
Tramadol is trammelant is het credo in de praktijk waar ik werk, dus wordt bij ons niet zo vaak voorgeschreven
Das kutquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ze zijn ontzettend mooi en hij heeft er 1 om zijn migraine onder controle te houden, dat doet het zeker. De ander is voor de onrust, hij heeft nog zeker impulsen, maar zoveel minder.
Hier lig ik op bed met een zenuwbeklemming op mijn schouder/arm. Die pijn is niet te harden. Ik heb Tramadol voorgeschreven gekregen, maar daar ben ik beroerd van. Niet te harden. Ik spuug mezelf helemaal leeg.![]()
Ja, dat ga ik, want ik werk oa voor 5 fysio's in hetzelfde gebouw. Ik heb al 2 redelijk intensieve sessies gehad. Nu ff rust. Ik ben net weer wakker na bijna 17 uur non-stop slapen. Ga ook even wat eten (proberen) en zo mijn man erop uit sturen, om mijn extra dosis trammelant te halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:45 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das kutGa je naar fysio?
Ik had vorig jaar thoracic outlet syndroom (TOS) (al dacht de ha aan een nekhernia) en kreeg naproxen. Had een prima fysio en na een aantal weken was het over. Afgesproken dat ik met zulke klachten éérst naar fysio ga en daarna pas naar de ha![]()
Sterkte!
Dan heb je fysio voor het uitkiezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik, want ik werk oa voor 5 fysio's in hetzelfde gebouw. Ik heb al 2 redelijk intensieve sessies gehad. Nu ff rust. Ik ben net weer wakker na bijna 17 uur non-stop slapen. Ga ook even wat eten (proberen) en zo mijn man erop uit sturen, om mijn extra dosis trammelant te halen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef Nijna het volgende:
Passend onderwijs, is een mooie term, niet meer dan dat...Heel veel succes ook. Hopelijk gaat het straks op een nieuwe school beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Tramadol is naar idd. Ik heb het ook een keer gehad. Als ik stil in bed bleef liggen, ging het goed, maar ik moest niet rechtop gaan zitten. Na 2 dagen was dat wel weggetrokken overigens, dus wellicht gaat het bij jou ook snel beter. Het hielp wel onwijs goed tegen de pijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gewoon doen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef vencodark het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd een tepelpiercing willen hebben maar ik heb niet de ballen deze te werkelijk te laten zetten.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Zei ik stoer, want ik heb er 2
Het was behoorlijk pijnlijk, daar draai ik niet omheen. Ik heb ze in augustus laten zetten, want ze kunnen een lange tijd van heling hebben. De mijne zijn er nu ook nog niet. Ik heb trouwens nog een piercing, die was in vergelijking met mijn tepelpiercings echt nuts qua intensiteit, terwijl ik daarvan had verwacht dat die juist pijnlijker zou zijn. Niet dus!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Dat ik daar nooit aan gedacht heb: gewoon doen!![]()
Nah, ik hou er helemaal niet van als iemand aan mijn tepels zit.
Hoeveel pijn deed het en wanneer had je ze laten zetten?
Ai oeiquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef Donna het volgende:
Ik had er ook 2 en ging finaal uit de tijd na het zetten.
Wat betekent dat? Flauwvallen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef Donna het volgende:
Ik had er ook 2 en ging finaal uit de tijd na het zetten.
De eerste keer dat ik dat zei tegen mijn Hollandse man dacht hij dat ik dood ging(tijdens buikgriep aanval met mijn PDS).quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja haha. Is dat een Friesisme?
Ja dus, de enige keer in m'n leven dat ik flauwgevallen ben.
Dan heeft mijn Hollander het vast opgepikt tijdens zijn jaren in Enschedequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:15 schreef BE het volgende:
In het Twents betekent uit de tijd gaan inderdaad wel overlijden.(Heb ik me laten vertellen.)
Weet je, ik zag ook best wel op tegen de pijn, dat ontken ik niet. Was die intens, ja best wel. Je tepels staan echt in de fik na afloop, maar ik was achteraf heel trots dat ik het gedaan had. Gek hè.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Dat ik daar nooit aan gedacht heb: gewoon doen!![]()
Nah, ik hou er helemaal niet van als iemand aan mijn tepels zit.
Hoeveel pijn deed het en wanneer had je ze laten zetten?
Ja, vooral toen iemand me appte dat ze net was aangereden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Weet je, ik zag ook best wel op tegen de pijn, dat ontken ik niet. Was die intens, ja best wel. Je tepels staan echt in de fik na afloop, maar ik was achteraf heel trots dat ik het gedaan had. Gek hè.
En uitspraken in een ander taal/dialect, ik moest daar ook aan wennen toen ik bij mijn Brabantse schoonfamilie kwam. Ik had zoiets vanWat bedoel jij nou?
Vooral die ja..quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, vooral toen iemand me appte dat ze net was aangereden.
Nou, irritant is een groot woord maar soms is het vreemd als er ineens een briesje waait of als er een weersomstuit in de lucht hangt. Van warm naar kouder bijvoorbeeld. Verder heb ik wel het effect ervan waarvoor ik ze heb laten zetten, dus het is niet voor niets geweest zeg maar..quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:14 schreef BE het volgende:
Piercings in oor en lip etc kan ik me van alles wel bij voorstellen (heb ook gaatjes in mijn oren, ooit waren dat er drie) maar tepelpiercings daar kan ik me dan weer helemaal niks bij voorstellen, anders dan dat dat heel pijnlijk is en daarna lijkt het me voornamelijk heel irritant.
Social deal en tripper willen nog weleens uitkomst bieden :-Dquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef exode het volgende:
Echt iets heul anders he, ik was aan het kijken om de sauna te reserveren, wat een prijzen joh! 45 Euro alleen voor entree. Ik ben vrij recent nog geweest maar toen had ik een cadeaubon en boekte een arrangement. Ik had echt max 30 Euro in mijn hoofd.
/luxe problemen zijn ook problemen.
En ik werd vanochtend voor K.wijf uitgescholden omdat ik een man vriendelijk vroeg de hondenstront van zijn hond op te ruimen. Ik deed de voordeur open omdat verloofde wegging, ik zie een hond aan de overkant op de stoep uitgebreid schijten, man loopt naar hem toe, wacht even tot ie klaar is en loopt gewoon verder. En geen klein drolletje he, echt een enorm hoop stront. Middenop de stoep voor de voortuin van de overburen.
Ik zie deze man elke ochtend door onze straat lopen en het is een aardige vent, maar blijkbaar niet als je hem aanspreekt op stront.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Social deal en tripper willen nog weleens uitkomst bieden :-D
En herkenbaar. Wij vroegen laatst ook een man om de stront die de hond midden voor onze oprit gedumpt had, even op te ruimen. Hij draait zich om en zegt 'Die hond? Die is niet van mij. Kom loebas, we gaan'. Dan sta je toch met je bek vol tanden...
Sowieso Harry Potter.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:53 schreef Tink89 het volgende:
Even iets heel anders: voor een 5-jarige die al aardig kan lezen, schrijven en rekenen en voor wie de Bobo niet meer leuk is.... Okki of Donald Duck Junior?
Maar dolfje weerwolfje heeft geen tijdschrift toch? Het ging mij echt om een blad, vandaar de vraag Okki of Duck Junior?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso Harry Potter.
Sorry grapjes. Maar hoe vaak ik al ouders bij me heb gehad.
“Thuis leest hij Harry Potter”
Maar eh… dolfje weerwolfje is leuk.
Donald Duck ook.
Excuus. Eender denk ik. Vraag je 5 jarige welke ze graag wilquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar dolfje weerwolfje heeft geen tijdschrift toch? Het ging mij echt om een blad, vandaar de vraag Okki of Duck Junior?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |