En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:36 schreef amaranta het volgende:
Ik had de gaatjes denk ik 4 minuten nadat ik uit m’n moeder kwam.
Ik heb wel eens pijn in mijn voeten... en gaatjes. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het een verband houdt met het ander, sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:57 schreef Troel het volgende:
Toen ik 18 was heb ik een tweede serie gaatjes bij laten schieten, maar die heb ik dicht laten groeien. En vorig jaar september heb ik een neuspiercing laten zetten, wat ik wel echt heel gaaf vond, maar was het ding constant kwijt, dus kreeg die piercing er op een gegeven moment niet meer in
En nog steeds geen pijn in mijn voeten
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-Dquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:58 schreef Troel het volgende:
vanwaar ben je precies vertrokken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Haha sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-D
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
Toch last van je voeten en gaatjes... misschien is er toch een verbandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtend
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen in de buurtappIk zou er denk ik ook wel wakker van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtendNet zoals van het brommetje van de krantenbezorger. Maar ik zou er niet zoiets bij denken eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik begin een vermoeden te krijgen, jammer dat mn mams me daar niet voor gewaarschuwd heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:38 schreef Nijna het volgende:
[..]
[..]
Toch last van je voeten en gaatjes... misschien is er toch een verband
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen in de buurtappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtend![]()
Dang! Jullie kennen misschien die ‘fluit’ van Kill Bill wel. Dát zou ik ook niet vertrouwen.![]()
Merk je niks van met oortjes! Heb ook een inner conch, merk je ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde altijd een tongpiercing, maar door verhalen over slecht voor je tanden en niet mogelijk met een stangetje achter je tanden, deed ik het niet. En om er op m'n bijna 35-ste nog aan te beginnen, voelt gek.
Ik vind tragus of daith mooi, maar ook vervelend met oortjes.
Maar die zit wel op een heel andere plek dan tragus of daith...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Merk je niks van met oortjes! Heb ook een inner conch, merk je ook niet.
Ik heb (op m’n 35e) sinds een paar maanden een neuspiercing, dus ach, wat is gek?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde altijd een tongpiercing, maar door verhalen over slecht voor je tanden en niet mogelijk met een stangetje achter je tanden, deed ik het niet. En om er op m'n bijna 35-ste nog aan te beginnen, voelt gek.
Ik vind tragus of daith mooi, maar ook vervelend met oortjes.
Die eerste man is ook bij ons in de buurt geweest, volgens de buurtwacht-facebookgroep. Schijnt een bekende van de politie te zijn, maar niet veel kwaad te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:53 schreef Vicky het volgende:
Bij ons in de buurtapp een bericht over een man die probeert geld af te troggelen met een zielig verhaal. Hij zou zijn autosleutels kwijt zijn en geen geld voor een treinkaartje hebben. De beste man staat gelukkig perfect op beeld.
In een andere wijk stond dit bericht
[ afbeelding ]
Wij hebben een Ring deurbel en de dames mogen de deur alleen open doen op de hotelknip. Paar weken geleden is hier om de hoek een 80+ jarige vrouw slachtoffer geworden van een babbeltruc
Ja letterlijk in je oor. Maar tragus en daith heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar die zit wel op een heel andere plek dan tragus of daith...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mocht trouwens pas gaatjes in mijn oren toen ik 12 werd. Geen spijt van en nog dagelijks (eenvoudige) oorbellen in.
Beterschapquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:21 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel hopelijk geeft dit iedereen rust voorlopig.
Onze dag verliep ook niet helemaal vlekkeloos. De oudste viel gek met gym en brak zijn pink. Ik werd om 9.10 gebeld door de juf en we zijn net weer thuis uit het zkh. Met prachtig blauw gips.
Ondertussen moest de jongste om 11.45 opgepikt worden van de externe plusklas en naar school gebracht worden. Gelukkig kon mijn schoonvader inspringen, anders had ik ook niet geweten hoe ik het op moest lossen. Vriend is op kantoor met OV, dus kon ook niet op tijd daar zijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:03 schreef Hupje het volgende:
@:Phaidra Ai, wat balen voor je zoon! Heeft hij er veel pijn aan?
Werkgeklaag in spoilerDe pijn valt nu wel mee. Hij krijgt wel max pcm dus dat zal ook wel iets schelen. Voor het zetten koos hij voor een verdoving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mocht trouwens pas gaatjes in mijn oren toen ik 12 werd. Geen spijt van en nog dagelijks (eenvoudige) oorbellen in.
En ik vind het echt sneu als kinderen zo lang zo ontzettend op hun tenen hebben moeten lopen.
@Nijna ze hebben ook tape overwogen, maar omdat het gezet moest worden en kinderen nu eenmaal minder goed zijn in rust houden, werd het toch gips. Ik vind het wel een prettig idee dat het echt goed vast zit.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik ook. Daarom gun ik elk kind wat het nodig heeft op tijd een verwijzing. Ze kunnen zo opbloeien in het SO. Maar soms moeten ze van zo diep komen als ze bij ons geplaatst worden...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Phaidra het volgende:
En ik vind het echt sneu als kinderen zo lang zo ontzettend op hun tenen hebben moeten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |