En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:36 schreef amaranta het volgende:
Ik had de gaatjes denk ik 4 minuten nadat ik uit m’n moeder kwam.
Ik heb wel eens pijn in mijn voeten... en gaatjes. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het een verband houdt met het ander, sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:57 schreef Troel het volgende:
Toen ik 18 was heb ik een tweede serie gaatjes bij laten schieten, maar die heb ik dicht laten groeien. En vorig jaar september heb ik een neuspiercing laten zetten, wat ik wel echt heel gaaf vond, maar was het ding constant kwijt, dus kreeg die piercing er op een gegeven moment niet meer in
En nog steeds geen pijn in mijn voeten
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
En jij hebt dagelijks pijn in je voeten toch?
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-Dquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:58 schreef Troel het volgende:
vanwaar ben je precies vertrokken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Haha sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik lachte hardop, tot verwarring van mijn collega :-D
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
Toch last van je voeten en gaatjes... misschien is er toch een verbandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet zo heel raar @:Troel Je hebt het nog lang volgehouden. Hopelijk krijg je wat rust zo![]()
Auw @:DeepfreezeMijn oren verdragen geen bellen meer, al zeker 20 jaar geen oorbellen gedragen en nog groeien die stomme gaatjes niet dicht en komt er soms prut uit
![]()
Whaha @:amaranta![]()
Die van mij mogen er ook wel af, altijd wat met die krengen. Oh, wacht...
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze uiteindelijk laten amputeren. Nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leer mijn leerlingen altijd. Fluiten doe je buiten.
Je zou maar een vrolijke bouwvakker zijn in de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |