abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 18:33:54 #1
382129 crew  Donna
pi_212215980
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? *; Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
pi_212216137
Neuk ze!
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 20:11:25 #3
382129 crew  Donna
pi_212217669
~O>
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2024 @ 20:11:44 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212217676
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:11 schreef Donna het volgende:
~O>
Sorry dat ik zo stil was :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212217721
:')
pi_212217917
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:33 schreef Donna het volgende:
Meneer is weer boven water. ~O>
*O* Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland? :s)
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 20:25:07 #7
382129 crew  Donna
pi_212217954
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
*O* Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland? :s)
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2024 @ 20:27:44 #8
Brabo Bastard
pi_212217996
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee, alleen maar iets mee te delen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212218090
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Ah ja, ik antwoord ook wel vaker even niet als ik het druk heb.
Maar na wat commentaar daar op (en een opgeheven match :')) heb ik geleerd om dan een berichtje te sturen dat ik even druk ben en daarom wat stiller.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator dinsdag 30 januari 2024 @ 08:57:53 #10
382129 crew  Donna
pi_212221403
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet. *)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 januari 2024 @ 09:06:11 #11
Brabo Bastard
pi_212221456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet. *)
Voor een nummertje? :9
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 30 januari 2024 @ 09:07:11 #12
382129 crew  Donna
pi_212221459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor een nummertje? :9
Voor een vervolg nummertje, idd. :s)
pi_212221500
Had leuk contact met een leuke meid, date helemaal gepland incl tijd en locatie (haar favo coffee bar) en vanochtend ineens wakker met een verwijderde match :') zo bizar
Maar goed, gister leuke date gehad, gezoend, en as vrijdag gaan we bij mij 'een filmpje kijken '
pi_212251714
Nou date gisteren gehad. Maar dit gaat niks worden.

Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.

Doei :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 16:31:17 #15
Brabo Bastard
pi_212251842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:

Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.

Lul :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212252882
quote:

Lol
pi_212253078
quote:

Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
pi_212254061
quote:

Hij wilde je een kort, pittig kapsel en moeilijke bril aanmeten?
pi_212254078
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.

Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.

En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
  donderdag 1 februari 2024 @ 19:28:56 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212254101
quote:

Wat _O- :') En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?" :')
pi_212254178
quote:

Dat klinkt als een raar type 🥲, hopelijk zit je er niet mee.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 19:59:21 #22
Brabo Bastard
pi_212254618
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat _O- :') En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?" :')
Opstaan en weggaan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212254997
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 20:27:36 #24
Brabo Bastard
pi_212255108
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te klein :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212255195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.

Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.

Ik tref ook wel eens mannen die zich wel willen aanpassen, maar dat geeft ook een beetje een wanhopige indruk. Ook een keer iemand die zei een kinderwens te hebben en toen ik zei dat ik dat niet had, had hij dat ook niet meer :N
pi_212255228
Snelkookpan! Snelkookpan!
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 20:39:45 #27
Brabo Bastard
pi_212255270
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef Faxie het volgende:
Snelkookpan! Snelkookpan!
Die ken ik _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212261005
quote:

[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.

Dat laatste zou ik ook wel willen maar niet voor hen.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 10:18:14 #29
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212261053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te klein :')
Het gaat erom dat ze bij de eerste date te horen krijgt wat er allemaal anders zou moeten aan haar uiterlijk.
Niet om een eisenlijstje waar iemand aan moet voldoen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212261951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:15 schreef Mundaya het volgende:

[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.

Oh wow, ik zou waarschijnlijk verbaasd zijn dat iemand dat überhaupt durft te zeggen. En daardoor ook niet weten hoe ik zou moeten reageren. Maar wel gelijk duidelijk dat het geen match is dan.
pi_212262357
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.

Ik tref ook wel eens mannen die zich wel willen aanpassen, maar dat geeft ook een beetje een wanhopige indruk. Ook een keer iemand die zei een kinderwens te hebben en toen ik zei dat ik dat niet had, had hij dat ook niet meer :N
Dat denk ik ook. Wat kleine dingen kun je misschien finetunen.

Maar echt grote zaken ga je niet meer veranderen. Geloof er niet zo in dat als iemand graag kinderen wil dat opeens echt niet meer wil na een paar dates. Vroeg of laat gaat dat toch wringen.

Mensen kunnen zich best wel even anders voordoen (al is dat goedbedoeld), maar keer klapt dat meestal wel.
pi_212262507
quote:

[..]

Wat een mafkees zeg, zegt heel veel over hem en niets over jou.
pi_212262994
Zijn ze eerlijk, is het weer niet goed ;(
pi_212263034
quote:

[..]

Piercings vind ik eerlijk gezegd ook vaker lelijk dan mooi. Ik zeg het niet snel hardop als ik iemand voor me heb, maar soms denk ik wel van het zou mooier staan zonder die piercing.
pi_212263042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef Faxie het volgende:
Het zijn ook nog eens realiseerbare zaken.

Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder. :P
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:56:35 #36
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212263230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder. :P
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.
pi_212263964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef Faxie het volgende:
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.
pi_212264972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.
Ik vond universiteit iig een heel stuk makkelijker dan afvallen :+

An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date :D
  Moderator vrijdag 2 februari 2024 @ 15:25:21 #39
382129 crew  Donna
pi_212265058
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.

An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date :D
:D :D
pi_212265292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:50 schreef prunus het volgende:

[..]
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.
Maar hij mag toch zijn wie hij is? Net als zij?
pi_212269825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:56 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.
Ik heb ook lenzen. Moet eerlijk zeggen dat ik een bril meestal niet mooi vind. Helemaal niet als het zo'n hipster-bril is of een of ander moeilijk montuur.

Tattoos vind ik meestal ook niet mooi. Bij dames die tattoos op hun handen, vingers, nek of achter de oren hebben, haak ik sowieso wel af.

Piercing ligt eraan. Maar zo'n stierenpiercing vind ik geen gezicht. Zou er niet aan moeten denken daar elke avond tegenaan te moeten kijken. En op een bepaalde leeftijd vind ik zo'n Monroe-piercing ook niks meer.

Denk dat er omgekeerd ook wel dames afhaken als 'n man z'n hele nek vol heeft staan met tattoos.
pi_212269839
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Het ligt ook wel aan je capaciteiten natuurlijk. Voor de een zal het relatief simpel zijn, voor een ander is HBO al echt ploeteren.

Ik zou het zelf ook niet zo zeggen hoor. Al is het maar omdat ik niet zo geloof in mensen radicaal te veranderen. Zoiets gaat meestal toch niet lang goed.
pi_212277097
Je date die op de eerste date al zulke dingen aan je oplegt ben je liever kwijt dan rijk, als je daar aan toegeeft dan is het einde zoek, dan geef je hem carte blanche om je volledig tot in de puntjes te laten controleren, dat moet je niet willen.
Jezus, tweede date en die begon helemaal over of we al in een relatie zitten en wanneer ik over haar ga vertellen aan mn familie en mee eten met Pasen en op vakantie gaan samen van de zomer :') Heb met een smoes gezegd dat ik eerder weg moest en zonder overdrijving gewoon weggerend, tering dat doe ik nooit meer
  zondag 4 februari 2024 @ 23:28:07 #44
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212301237
Hoe weet je of de date in kwestie een relatie heeft?

Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.

Erg vreemd gevoel heb ik aan zijn reactie overgehouden.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212304746
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:

Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.

Vraag me af hoe je op dat onderwerp komt, want is niet echt een voor de hand liggend onderwerp om over te hebben, je gaat er vanuit dat iemand op een dating app single isz tenzij ze het expliciet op hun profiel hebben aangegeven
pi_212305437
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:

Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?

Verder een beetje letten op wat iemand zegt. Als iemand alleen onder kantooruren reageert, dan weet je wel genoeg bijvoorbeeld.
pi_212305613
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?

Verder een beetje letten op wat iemand zegt. Als iemand alleen onder kantooruren reageert, dan weet je wel genoeg bijvoorbeeld.
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?

Haha, ik reageer meestal vrij weinig onder kantooruren, dus geen bezette man voor mij :D
Misschien is het wel een reden voor vrouwen om vrij snel bij een man thuis af te spreken, kunnen ze even checken of hij geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
pi_212305687
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?

Haha, ik reageer meestal vrij weinig onder kantooruren, dus geen bezette man voor mij :D
Misschien is het wel een reden voor vrouwen om vrij snel bij een man thuis af te spreken, kunnen ze even checken of hij geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
Ja, ik vind dat zelf een belangrijke vraag. In meerdere opzichten. Nu ben ik zelf niet op zoek naar een relatie, maar als je dat wel bent, dan kun je beter de "het is ingewikkeld"-situaties, mensen die net 'n dag single zijn of mensen die al eeuwig single zijn vermijden.

De situatie bij iemand thuis zegt ook wel genoeg. Als dat niet kan, dan heeft diegene thuis iemand zitten, woont diegene nog bij z'n ouders of zo.
pi_212305696
Dat vind ik eigenlijk wel raar. Waarom ben je zo nieuwsgierig naar iemands relatie verleden? Dat zou voor mij iets zijn wat terloops wel ter sprake komt als je elkaar beter kent, of misschien ook niet, want het interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Als iemand mij daar op de eerste date gerichte vragen over gaat stellen, dan zou mij dat wel benauwen
pi_212305728
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel raar. Waarom ben je zo nieuwsgierig naar iemands relatie verleden? Dat zou voor mij iets zijn wat terloops wel ter sprake komt als je elkaar beter kent, of misschien ook niet, want het interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Als iemand mij daar op de eerste date gerichte vragen over gaat stellen, dan zou mij dat wel benauwen
Als je serieuze intenties hebt of wilt kijken of een relatie erin zit, dan heb je niet zoveel aan iemand die nog in een relatie zit, waarbij het allemaal ingewikkeld is of iemand die nog de hele tijd zit te klagen over haar ex waarmee het niet 3 dagen uit is.
pi_212306003
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je serieuze intenties hebt of wilt kijken of een relatie erin zit, dan heb je niet zoveel aan iemand die nog in een relatie zit, waarbij het allemaal ingewikkeld is of iemand die nog de hele tijd zit te klagen over haar ex waarmee het niet 3 dagen uit is.
Dat klopt, maar ik ga er vanuit, idealistisch en wellicht naļef als ik ben, dat iemand gewoon de waarheid spreekt en zegt wie die is dat ze is, en als iemand niet over hun ex heen is, merk je dat snel genoeg door middel van alle gratis informatie over hun ex waar ze je mee overladen :D
pi_212306132
quote:
Geen idee, ik weet dat het uiteindelijk niet echt iets zegt over de persoon zelf, maar ben toch altijd wel nieuwsgierig. Terwijl ik zelf ook al zo'n 10 jaar geen echte relatie meer heb gehad, dus waarschijnlijk zouden mensen mij dan vermijden, omdat ik blijkbaar geen relatiemateriaal ben?
Nu twijfel ik daar zelf ook wel eens aan en zou ik sowieso willen beginnen met latten, maar denk dat ik op termijn ook gewoon samen iets wil opbouwen. Dus als iemand lang vrijgezel is, is voor mij ook geen afknapper.
Alleen als iemand net vrijgezel is, maak ik mij wel wat meer zorgen. Dan ben ik of bang dat hij niet over zn ex heen is, of dat het iemand is die niet alleen kan zijn. Maar je hebt wel gelijk, dat merk je waarschijnlijk snel genoeg.
pi_212307380
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Terwijl ik zelf ook al zo'n 10 jaar geen echte relatie meer heb gehad, dus waarschijnlijk zouden mensen mij dan vermijden, omdat ik blijkbaar geen relatiemateriaal ben?
Dat is zeker een red flag ja. :Y
pi_212307439
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Oei, dan kan ik maar beter snel een relatie aangaan met iemand die ik niet echt zie zitten, dan is die red flag iig weer verwijderd :+
  Moderator / Redactie FP maandag 5 februari 2024 @ 16:01:28 #55
Brabo Bastard
pi_212307713
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oei, dan kan ik maar beter snel een relatie aangaan met iemand die ik niet echt zie zitten, dan is die red flag iig weer verwijderd :+
Ohai.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212307752
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat is daar een red flag aan? Kan toch zij dat ze de afgelopen 10 jaar niet de juiste persoon is tegengekomen?
  maandag 5 februari 2024 @ 16:36:51 #57
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212308136
quote:
Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat iemand een relatie heeft verzwegen. Dan word je helemaal verliefd en kom je na een aantal maanden erachter dat je ‘bedrogen’ bent. Vaak proberen dit soort mannen bij jou de schuld neer te leggen en te zeggen “ dat je er nooit naar hebt gevraagd”.
  maandag 5 februari 2024 @ 16:38:09 #58
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212308144
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat zelf een belangrijke vraag. In meerdere opzichten. Nu ben ik zelf niet op zoek naar een relatie, maar als je dat wel bent, dan kun je beter de "het is ingewikkeld"-situaties, mensen die net 'n dag single zijn of mensen die al eeuwig single zijn vermijden.

De situatie bij iemand thuis zegt ook wel genoeg. Als dat niet kan, dan heeft diegene thuis iemand zitten, woont diegene nog bij z'n ouders of zo.
Ik vond het wel apart dat hij bij zijn ouders weer woonde. Dat betekent dat je daar sowieso al niet kan afspreken.
  maandag 5 februari 2024 @ 16:41:49 #59
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212308170
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik ga er vanuit, idealistisch en wellicht naļef als ik ben, dat iemand gewoon de waarheid spreekt en zegt wie die is dat ze is, en als iemand niet over hun ex heen is, merk je dat snel genoeg door middel van alle gratis informatie over hun ex waar ze je mee overladen :D
Ik geloof niemand van mensen online tot dat ik het kan verifiėren. Trouwens ook in het echte leven meegemaakt dat ze vaak over hun naam liegen, wat voor werk ze doen of een ex-gevangenis leven liegen. Sommige liepen zelfs nog met een enkelband :')
pi_212308262
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:06 schreef prunus het volgende:

[..]
Wat is daar een red flag aan? Kan toch zij dat ze de afgelopen 10 jaar niet de juiste persoon is tegengekomen?
Draai het om. ;) Zij is ook niet geschikt bevonden als partner.

Tekenend is dit topic ergens ook wel weer. Je ziet elke keer dezelfde mensen die niet aan een relatie kunnen komen. Je moet dan toch wel echt een keer naar jezelf gaan kijken.
pi_212308299
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Mensen proberen zich meestal zo goed mogelijk voor te doen natuurlijk. Uitzondering zijn de zeuren die een "luisterend oor" zoeken om over hun problemen te praten inderdaad.
pi_212308316
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Geen idee, ik weet dat het uiteindelijk niet echt iets zegt over de persoon zelf, maar ben toch altijd wel nieuwsgierig. Terwijl ik zelf ook al zo'n 10 jaar geen echte relatie meer heb gehad, dus waarschijnlijk zouden mensen mij dan vermijden, omdat ik blijkbaar geen relatiemateriaal ben?
Nu twijfel ik daar zelf ook wel eens aan en zou ik sowieso willen beginnen met latten, maar denk dat ik op termijn ook gewoon samen iets wil opbouwen. Dus als iemand lang vrijgezel is, is voor mij ook geen afknapper.
Alleen als iemand net vrijgezel is, maak ik mij wel wat meer zorgen. Dan ben ik of bang dat hij niet over zn ex heen is, of dat het iemand is die niet alleen kan zijn. Maar je hebt wel gelijk, dat merk je waarschijnlijk snel genoeg.
Stel dat ik een relatie aan zou gaan, dan zou ik me wel afvragen waarom je al 10 jaar vrijgezel bent. En als dat min of meer bewust is, waarom je dan nu opeens wel een relatie wilt en de afgelopen 10 jaar niet.
pi_212308744
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Stel dat ik een relatie aan zou gaan, dan zou ik me wel afvragen waarom je al 10 jaar vrijgezel bent. En als dat min of meer bewust is, waarom je dan nu opeens wel een relatie wilt en de afgelopen 10 jaar niet.
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dat zou ik andersom ook wel hebben, maar het zou niet automatisch een red flag zijn. Soms zijn er redenen om even vrijgezel te blijven en soms kom je gewoon de juiste persoon niet tegen.
pi_212308764
Ik kreeg trouwens vandaag een mailtje van speeddaten.nl over een singlesborrel op Valentijnsdag, iemand ooit bij zoiets geweest?

quote:
Uiteraard voorzien we enkele lichte hapjes en een ijsbreker waarmee je gemakkelijk een gesprek kan aanknopen met de singles van je keuze. De dames krijgen een slotje en de heren een sleuteltje. Sommige sleutel/slot combinaties zullen openen, anderen niet, dus zit er maar één ding op: Zoveel mogelijk slotjes proberen loont want wanneer en slot op een sleutel past mag je een Loterij krasbiljet komen halen
pi_212309108
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dat zou ik andersom ook wel hebben, maar het zou niet automatisch een red flag zijn. Soms zijn er redenen om even vrijgezel te blijven en soms kom je gewoon de juiste persoon niet tegen.
Ja, dat kan inderdaad. Maar zou het mezelf wel afvragen.

Net zoals iemand die heel veel korte relaties heeft. Kan zijn dat diegene werkelijk altijd de verkeerde kiest, maar de kans is groter dan diegene er zelf ook een hand in heeft.
pi_212312723
Uiteindelijk kan je iemand wel gaan analyseren en daaruit bepaald gedrag gaan proberen te voorspellen, en ongetwijfeld zullen die voorspellingen best wel meer dan eens uitkomen, maar ik probeer altijd op het gevoel die iemand geeft af te gaan, en dan neem ik die shit zoals het komt
pi_212319410
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja erg rare redenatie inderdaad.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212355305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 15:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja erg rare redenatie inderdaad.
Neu, de verstokte vrijgezellen zijn dat met een reden.
pi_212355637
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 07:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nounou.
pi_212355645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 08:30 schreef prunus het volgende:

[..]
Nounou.
Bewuste keuze kan ook een reden zijn natuurlijk.
pi_212592478
Je druk maken over hoe lang iemand vrijgezel is riekt heel erg naar daten zien als een soort sollicitatie, zo van: leg dat gat op je dating cv eens even uit. Dat is echt totaal niet mijn stijl, en vrouwen die het zo benaderen swipe ik altijd naar links want dan gaat het totaal niet passen
  Moderator / Redactie FP maandag 26 februari 2024 @ 09:43:31 #72
Brabo Bastard
pi_212592559
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef MultiBanaan het volgende:
Je druk maken over hoe lang iemand vrijgezel is riekt heel erg naar daten zien als een soort sollicitatie, zo van: leg dat gat op je dating cv eens even uit. Dat is echt totaal niet mijn stijl, en vrouwen die het zo benaderen swipe ik altijd naar links want dan gaat het totaal niet passen
Zo'n gevoel had ik er ook bij ja. Maar als je dan de vraag terug stelt...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212592885
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 07:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Net als dat er ook een reden is bij mensen die al minstens 10 relaties achter de rug hebben. Fake it till you make it denk ik dan.
  maandag 26 februari 2024 @ 16:47:23 #74
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212598194
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef MultiBanaan het volgende:
Niks meer swipen, voorjaar komt er aan :)
Le Diable
pi_212598809
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Niks meer swipen, voorjaar komt er aan :)
En dan gaan we weer mensen in het wild ontmoeten? :o
Ik vind het fijne van een datingapp wel dat je ongeveer weet met welk doel iedereen er zit.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:32:20 #76
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212598829
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
In the jungle, the mighty jungle. The lion sleeps tonight.
Le Diable
pi_212598830
quote:

[..]
Ik vind het fijne van een datingapp wel dat je ongeveer weet met welk doel iedereen er zit.
Doe niet zo mal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 26 februari 2024 @ 17:33:48 #78
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212598848
quote:

[..]
Ja, neuken natuurlijk. Nooit anders geweest.
Le Diable
pi_212598892
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Doe niet zo mal
Nee, ik ga mn zolderkamer niet verlaten hoor! :+

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, neuken natuurlijk. Nooit anders geweest.
Naja, op e-matching hebben de meeste mensen wel zoveel moeite in hun profiel gestoken dat ik denk dat ze serieuze intenties hebben.
Tinder en Bumble enzo is wel een ander verhaal ja.
  maandag 26 februari 2024 @ 18:02:01 #80
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212599277
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, op e-matching hebben de meeste mensen wel zoveel moeite in hun profiel gestoken dat ik denk dat ze serieuze intenties hebben.
Tinder en Bumble enzo is wel een ander verhaal ja.
Is Feeld niet meer iets voor jou?
Le Diable
pi_212599468
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Is Feeld niet meer iets voor jou?
Hoe kom je daar nu weer bij? Is Feeld niet vooral iets voor mensen met een open relatie?
  maandag 26 februari 2024 @ 18:16:01 #82
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212599486
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Is Feeld niet vooral iets voor mensen met een open relatie?
Oja sorry :') stuur ik je de verkeerde kant op. Ik heb er wel een mooie tijd mee gehad, bijzondere ontmoetingen en leuke contacten aan overgehouden.
Le Diable
pi_212599577
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Oja sorry :') stuur ik je de verkeerde kant op. Ik heb er wel een mooie tijd mee gehad, bijzondere ontmoetingen en leuke contacten aan overgehouden.
Naja, ik heb niets tegen open relaties, maar ik vind een monogame relatie al genoeg uitdaging :')
Maar zat jij op Feeld voor een serieuze relatie, of meer voor seks?
  maandag 26 februari 2024 @ 18:33:43 #84
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212599708
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, ik heb niets tegen open relaties, maar ik vind een monogame relatie al genoeg uitdaging :')
Maar zat jij op Feeld voor een serieuze relatie, of meer voor seks?
Monogame relaties zijn een zeldzaamheid. Op een gegeven moment komt het verlangen naar een ander, dat is m.i. onvermijdelijk en vrouwen geven daar net zo aan toe als mannen. Dat is wat mij betreft vrij natuurlijk. Feeld is in dat opzicht een heel andere categorie. Op Tinder en Bumble staan de meer doorsnee profielen terwijl Feeld alternatiever is. Seks is overal, maar een echte ervaring is zeldzaam. Op Feeld ontmoet je vaak hoog opgeleide en succesvolle mensen die willen experimenteren of bijzonder wensen hebben, en inderdaad voor wie monogamie een illusie is. Ik heb meerdere malen mooie ervaringen gehad op mooie locaties en met mooie mensen die ook nog eens intellect bezaten. Dat heb je niet zo snel op Tinder of Bumble.
Le Diable
pi_212599943
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Monogame relaties zijn een zeldzaamheid. Op een gegeven moment komt het verlangen naar een ander, dat is m.i. onvermijdelijk en vrouwen geven daar net zo aan toe als mannen. Dat is wat mij betreft vrij natuurlijk. Feeld is in dat opzicht een heel andere categorie. Op Tinder en Bumble staan de meer doorsnee profielen terwijl Feeld alternatiever is. Seks is overal, maar een echte ervaring is zeldzaam. Op Feeld ontmoet je vaak hoog opgeleide en succesvolle mensen die willen experimenteren of bijzonder wensen hebben, en inderdaad voor wie monogamie een illusie is. Ik heb meerdere malen mooie ervaringen gehad op mooie locaties en met mooie mensen die ook nog eens intellect bezaten. Dat heb je niet zo snel op Tinder of Bumble.
Mooie omschrijving wel. Ik zou bijna eens gaan kijken op Feeld. Misschien zodra de lentekriebels komen ;).
  maandag 26 februari 2024 @ 19:13:27 #86
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212600180
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Mooie omschrijving wel. Ik zou bijna eens gaan kijken op Feeld. Misschien zodra de lentekriebels komen ;).
Misschien is het niks voor je, maar als je er voor gaat dan wens ik je een ervaring ą la Eyes Wide Shut :P
Le Diable
pi_212668114
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
kutzooi >:) ik ben een sleeper cel member op fok,maar zit nu ook in de fase van oude relatie is over en hoe start je wat nieuws, begin je serieus of mogen er ook losse contacten zijn,want van feeld had ik nog niet gehoord ,maar zal vast niet goed aflopen omdat ik eerst de kat uit de boom kijk _O-
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_212668259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
kutzooi >:) ik ben een sleeper cel member op fok,maar zit nu ook in de fase van oude relatie is over en hoe start je wat nieuws, begin je serieus of mogen er ook losse contacten zijn,want van feeld had ik nog niet gehoord ,maar zal vast niet goed aflopen omdat ik eerst de kat uit de boom kijk _O-
en ik reageer even op het meest recente bericht hier,ik ben nog leuk aan het terug lezen in oude topics voor wat inzicht in de online hel van dating :)
  zaterdag 2 maart 2024 @ 23:26:22 #89
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212669188
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
Bij Feeld moet je vooral lef hebben en open staan voor niet alledaagse ervaringen. Dat is althans wat ik ervan heb opgestoken, nu vind ik het wel mooi geweest. Het is niet alleen seks, maar een aparte connectie die je met de mensen daar kunt opbouwen, over het algemeen met opgeleide mensen met een interessant verhaal / alternatieve levenswijze. Dat is best uniek, vind ik.
Le Diable
pi_212669275
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Bij Feeld moet je vooral lef hebben en open staan voor niet alledaagse ervaringen. Dat is althans wat ik ervan heb opgestoken, nu vind ik het wel mooi geweest. Het is niet alleen seks, maar een aparte connectie die je met de mensen daar kunt opbouwen, over het algemeen met opgeleide mensen met een interessant verhaal / alternatieve levenswijze. Dat is best uniek, vind ik.
snap ik. het is fijn dat je het mocht beleven,maar uiteindelijk zoek ik in mijn geval iets saai leuk en stabiel..maar ik zit soms natuurlijk ook met wat biertjes op te verlangen naar iets om de korte termijn die lust heet te proberen te dimmen >:) ;(
pi_212734084
het is hier aardig rustig haha, blijkbaar zit ik nu in de date periode terwijl de rest van de users hopelijk gelukkig zijn.

ik zit natuurlijk op datingsites, maar die leveren mij echt niks op, ik zou er bijna van gaan doemdenken dat ze mij voor de gek houden met links en rechts geswipe naar profielen die mij over het hoofd zien..dus wat doe ik dan als halve nerd, ik zoek op de naam van een leuk iemand die ik zag op een datingsite, en ga zoeken op die naam op facebook..en als ik ze vindt schrijf ik ze een prive bericht en ja ik stuur wat luchtigs en geen psycho shit,dat komt later _O- , en natuurlijk niet openbaar op haar profiel! maar daar wordt op een enkele uitzondering ook niet op ingegaan. ik snap dat je denk jezus weer een gek op facebook, maar als je al niet eens de moeite neemt om te antwoorden? ik weet dat ik teveel aan het zoeken ben, maar daarvoor zoek ik toch contact online. met andere woorden,het is allemaal een geklooi :D :'(
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:50:26 #92
438527 MissButterflyy
pi_212734232
Als je geen reactie krijgt via datingsites moet je ze inderdaad niet ook nog gaan opzoeken via Facebook.
Ik krijg ook regelmatig berichten via messenger van wanhopige types en die belanden in het overige postvak, en zie ik ooit eens. En daar ga ik echt niet op reageren. Ik vind het stalkerig en sneu overkomen.
pi_212734501
Ik hoop eigenlijk dat dit satire is… 🥲
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_212734607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit satire is… 🥲
zeker weten :X
pi_212734621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:13 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
zeker weten :X
ben op zoek naar iemand die ook van satire houdt :D
pi_212734710
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je geen reactie krijgt via datingsites moet je ze inderdaad niet ook nog gaan opzoeken via Facebook.
Ik krijg ook regelmatig berichten via messenger van wanhopige types en die belanden in het overige postvak, en zie ik ooit eens. En daar ga ik echt niet op reageren. Ik vind het stalkerig en sneu overkomen.
maar als ik geen reacties krijg zit er ergens toch wat fout? het like of geen like is ook dom, ik like meer dan ik wil, en er komt niks terug, maar jij zegt stalkerig en sneu, maar het is eigenlijk sneuer om op die datingsite te gaan zitten betalen zodat je iets meer opties krijgt zoals een bericht sturen..
pi_212734789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
maar als ik geen reacties krijg zit er ergens toch wat fout? het like of geen like is ook dom, ik like meer dan ik wil, en er komt niks terug, maar jij zegt stalkerig en sneu, maar het is eigenlijk sneuer om op die datingsite te gaan zitten betalen zodat je iets meer opties krijgt zoals een bericht sturen..
tering dit kan niet echt zijn
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212734812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
tering dit kan niet echt zijn
verwacht ook niet een verhelderend inzicht van jou? maar liever wel :D
pi_212734942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
ik zou toch eens rustig kijken naar de persoon en het bericht dat iemand stuurt? veel mensen zitten namelijk vast in verkeerde aannames, en ja als je hier in dit topic zit _O-
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 05:52:29 #100
57816 crew  Mijk
BAM
pi_212736677
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit gaat niet eens om "er in geloven of niet", het is gewoon niet mogelijk, dus dat is direct al klaar. En dit is ook sterk psychologisch te onderbouwen.
As above, so below.
pi_212737561
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 05:52 schreef Mijk het volgende:

[..]
[..]
Dit gaat niet eens om "er in geloven of niet", het is gewoon niet mogelijk, dus dat is direct al klaar. En dit is ook sterk psychologisch te onderbouwen.
Het uiterlijk kun je toch wel veranderen? Als in andere kleding, piercings uit, ander kapsel. Weet niet of dat altijd gaat opbreken, misschien zijn er ook mensen die dat wat minder uit maakt?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:57:13 #102
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212737590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Airforce1 het volgende:
het is hier aardig rustig haha, blijkbaar zit ik nu in de date periode terwijl de rest van de users hopelijk gelukkig zijn.

ik zit natuurlijk op datingsites, maar die leveren mij echt niks op, ik zou er bijna van gaan doemdenken dat ze mij voor de gek houden met links en rechts geswipe naar profielen die mij over het hoofd zien..dus wat doe ik dan als halve nerd, ik zoek op de naam van een leuk iemand die ik zag op een datingsite, en ga zoeken op die naam op facebook..en als ik ze vindt schrijf ik ze een prive bericht en ja ik stuur wat luchtigs en geen psycho shit,dat komt later _O- , en natuurlijk niet openbaar op haar profiel! maar daar wordt op een enkele uitzondering ook niet op ingegaan. ik snap dat je denk jezus weer een gek op facebook, maar als je al niet eens de moeite neemt om te antwoorden? ik weet dat ik teveel aan het zoeken ben, maar daarvoor zoek ik toch contact online. met andere woorden,het is allemaal een geklooi :D :'(
Creepy :{
  vrijdag 8 maart 2024 @ 09:02:26 #103
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212737644
quote:

Hier zal ik mee stoppen als ik jou was. En dat je geen matches hebt ligt aan je profielfoto. Misschien een foto in de sportschool proberen?
pi_212737804
quote:

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door de resultaten op datingsites, maar het is belangrijk om respectvol en niet opdringerig te zijn bij het benaderen van mensen. Iemand privé opzoeken op social media en vervolgens benaderen is echt niet oké. Het zorgt ervoor dat je helemaal geen ingang meer hebt als je dat al had, want mensen schrikken daarvan en het is niet goed om op dat niveau mensen ‘lastig te vallen’.

Misschien is het een goed idee om andere manieren te verkennen om nieuwe mensen te ontmoeten en sowieso om je aanpak op datingsites te heroverwegen. En vergeet ook niet: niemand is verplicht om te reageren, dus het is belangrijk om daar begrip voor te hebben. Als iemand niet reageert kun je denken: dan maar niet. Nogmaals opzoeken is dan wel een wat opdringerige actie.

Zie jij dat ook zo in nav deze reacties of kijk je er anders naar?
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 12:02:24 #105
57816 crew  Mijk
BAM
pi_212739575
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Het uiterlijk kun je toch wel veranderen? Als in andere kleding, piercings uit, ander kapsel. Weet niet of dat altijd gaat opbreken, misschien zijn er ook mensen die dat wat minder uit maakt?
Dan nog steeds kun je niet zijn wie je bent en ga je direct een toneel op, recipe for failure.
As above, so below.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:49:54 #106
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212746794
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Creepy :{
waarom is een vrijblijvend bericht op facebook ineens creepey :D en als het via de blijkbaar de geldende norm van datingsites,waar het eigenlijk gewoon een vleeskeuring is, wel normaal. in het echt maak je toch ook weleens wat geks mee. maar lees blijf maar uitgaan van het slechte in de mens :?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:52:53 #107
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212746857
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:02 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Hier zal ik mee stoppen als ik jou was. En dat je geen matches hebt ligt aan je profielfoto. Misschien een foto in de sportschool proberen?
dat bedoel ik,ik ben geen sportschool type en ik zou dan toneel spelen. nog een nuance ik krijg wel matches,maar die vallen mij tegen qua leeftijd, misschien omdat ik net de verkeerde leeftijd heb,en aangeef dat ik kinderen heb, ik noem maar iets..
  vrijdag 8 maart 2024 @ 21:00:28 #108
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212747021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:17 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door de resultaten op datingsites, maar het is belangrijk om respectvol en niet opdringerig te zijn bij het benaderen van mensen. Iemand privé opzoeken op social media en vervolgens benaderen is echt niet oké. Het zorgt ervoor dat je helemaal geen ingang meer hebt als je dat al had, want mensen schrikken daarvan en het is niet goed om op dat niveau mensen ‘lastig te vallen’.

Misschien is het een goed idee om andere manieren te verkennen om nieuwe mensen te ontmoeten en sowieso om je aanpak op datingsites te heroverwegen. En vergeet ook niet: niemand is verplicht om te reageren, dus het is belangrijk om daar begrip voor te hebben. Als iemand niet reageert kun je denken: dan maar niet. Nogmaals opzoeken is dan wel een wat opdringerige actie.

Zie jij dat ook zo in nav deze reacties of kijk je er anders naar?
dit is wel iets wat zou kunnen kloppen, ik ben aardig tegen het te moeten te betalen om een bericht bij een profiel te doorduwen als ik dit zo goed verwoord,soort nuchterheid. en als ze niet reageren stuur ik ook geen bericht terug,ik laat de keuze bij hun of er geageerd wordt. en ik zie het als als alternatief opzoeken. want op datingsites is er geen mogelijkheid om iets te vragen,maar puur afwachten..en ik gok dat vrouwen het gewoon voor het uitzoeken hebben :D
pi_212748531
Matches vallen bij mij ook tegen. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ben ik zo weer een half jaar verder voordat ik weer een date krijg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:32:19 #110
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212748780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Matches vallen bij mij ook tegen. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Ben ik zo weer een half jaar verder voordat ik weer een date krijg.
dit,als ik gelukkig was zat ik niet op die datingsites te klooien en op zoek naar iets wat misschien bij mij past gebaseerd op wat fotos en tekst
pi_212748890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
dat bedoel ik,ik ben geen sportschool type en ik zou dan toneel spelen. nog een nuance ik krijg wel matches,maar die vallen mij tegen qua leeftijd, misschien omdat ik net de verkeerde leeftijd heb,en aangeef dat ik kinderen heb, ik noem maar iets..
Wat valt je tegen van de leeftijd van je matches?
Op Tinder kun je toch een leeftijdsbereik instellen?

Tja, aanspreken op Facebook, ik reageer daar ook niet op eigenlijk. Zit sowieso bijna nooit meer op Facebook. Het voelt ook een beetje als een inbreuk op mn privacy, wat misschien wat onzinnig is, maar ik zit niet op Facebook om te daten. Overigens bestaat er wel zoiets als Facebook dating, misschien kun je dat ook nog proberen? Heb er zelf geen ervaring mee.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:18:43 #112
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212749260
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Wat valt je tegen van de leeftijd van je matches?
Op Tinder kun je toch een leeftijdsbereik instellen?

Tja, aanspreken op Facebook, ik reageer daar ook niet op eigenlijk. Zit sowieso bijna nooit meer op Facebook. Het voelt ook een beetje als een inbreuk op mn privacy, wat misschien wat onzinnig is, maar ik zit niet op Facebook om te daten. Overigens bestaat er wel zoiets als Facebook dating, misschien kun je dat ook nog proberen? Heb er zelf geen ervaring mee.
dat is toch ironisch als je dat als inbreuk ziet, sociale media noemen ze het, maar oh wee als je te dicht in de buurt komt, ik begrijp het wel. ik was een paar jaar geleden ook niet zoals ik nu ben, en eigenlijk ook zo dat als ik een bericht van een onbekend iemand kreeg in de verdediging ging
pi_212749480
pi_212749528
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:42 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste tijd denk ik van beide super lief
pi_212749532
Hier gaat het ook niet goed in de liefde.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 00:18:58 #116
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212749705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Medusa666 het volgende:
dat het niet goed gaat geeft niet,zolang er hier maar over gepraat wordt zonder veroordeling
pi_212750195
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:48 schreef Medusa666 het volgende:
:*
pi_212753137
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 02:16 schreef Faxie het volgende:

[..]
:*
Maar de hoop en geloof is er wel nog :)

Het is meer dat wanneer je zelf goed in je vel zit ook leukere partners kan aantrekken voor mijn gevoel. Daar werk ik naartoe.
pi_212753441
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Maar de hoop en geloof is er wel nog :)

Het is meer dat wanneer je zelf goed in je vel zit ook leukere partners kan aantrekken voor mijn gevoel. Daar werk ik naartoe.
Dat valt wel mee. Maar je wordt er sowieso vrolijker van, dus dat is een win.
pi_212754924
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Laatste tijd denk ik van beide super lief
Oh ok... we moeten ons zorgen gaan maken :+
pi_212755016
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
dit,als ik gelukkig was zat ik niet op die datingsites te klooien en op zoek naar iets wat misschien bij mij past gebaseerd op wat fotos en tekst
ik acht mijzelf nu knap genoeg om in theorie zat vrouwen te kunnen krijgen...
IRL wordt ik bij het uitgaan (wat ik vrij zelden doe 1x gem per maand)
regelmatig door vrouwen aangesproken, ook gewoon lopend op straat
(10jaar geleden nog nooit gebeurt, vind mezelf na 35-40 knapper dan voorheen)
dit zijn geen lelijke vrouwen, want ik vermoed dat die het niet durven
omdat ze denken geen kans te maken en geen blauwtje willen lopen
op DATING SITES is het gevoel mij een beetje anders
daar denk ik hoe kan t wezen dat ik zo weinig reacties krijg
maar zo nu en dan goede gesprekken met behoorlijk knappen vrouwen
die zijn dan altijd dol-enthousiant over mijn profiel meer dan dat ze complimenteren over foto's
toch is het van 95% die reageert voor mij niet goed genoeg om te proberen verder te gaan
aan de andere kant de vrouwen die op in de apps zie waarvan ik denk:
JA DAAR WIL IK MEER VAN WETEN en graag met ze zou afspreken
99 van de 100 nemen niet eens de moeite om te reageren!
pi_212766543
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:18 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
dat is toch ironisch als je dat als inbreuk ziet, sociale media noemen ze het, maar oh wee als je te dicht in de buurt komt, ik begrijp het wel. ik was een paar jaar geleden ook niet zoals ik nu ben, en eigenlijk ook zo dat als ik een bericht van een onbekend iemand kreeg in de verdediging ging
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nog :o). Maar zoals ik het heb begrepen ben je echt op zoek gegaan met een beetje info en dat vinden mensen eng en is wel een inbreuk op privacy.

Neem nou maar aan dat zoiets je niet verder gaat helpen om iemand te vinden.
pi_212766568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat jammer. Is het misschien een optie om eens met een andere blik naar vrouwen te kijken en open te gaan staan voor hele andere types? Dat kan soms best goed uitpakken.
pi_212768734
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef prunus het volgende:

[..]
Het is een inbreuk op de privacy, tenzij ze echt een profiel hebben gelinkt (en dan nog :o). Maar zoals ik het heb begrepen ben je echt op zoek gegaan met een beetje info en dat vinden mensen eng en is wel een inbreuk op privacy.

Nee :')
pi_212768915
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Wat jammer. Is het misschien een optie om eens met een andere blik naar vrouwen te kijken en open te gaan staan voor hele andere types? Dat kan soms best goed uitpakken.
Niet echt, ik heb dan gewoon geen fysieke aantrekkingskracht en dan is het direct al wel klaar.
  zondag 10 maart 2024 @ 12:10:57 #126
438527 MissButterflyy
pi_212768971
quote:

[..]

Inderdaad, dit dus. Het zijn ook meestal de meest wanhopige types die het doen. Blijven berichten achter elkaar doorsturen terwijl je er helemaal niet op zit te wachten.
Het mooie is, dat ze dan na een paar weken of maanden weer dezelfde berichten sturen, en vergeten zijn dat ze dat eerder hebben gedaan. Dus waarschijnlijk doen ze het bij heel veel vrouwen. :')
pi_212769110
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Wat bedoel je met hele andere types?
pi_212769233
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Inderdaad, dit dus. Het zijn ook meestal de meest wanhopige types die het doen. Blijven berichten achter elkaar doorsturen terwijl je er helemaal niet op zit te wachten.
Het mooie is, dat ze dan na een paar weken of maanden weer dezelfde berichten sturen, en vergeten zijn dat ze dat eerder hebben gedaan. Dus waarschijnlijk doen ze het bij heel veel vrouwen. :')
Nou ja. Voetballers en influencers doen precies hetzelfde. Maar als die in de dm sliden is het plotseling wel gewenst
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 10 maart 2024 @ 12:38:27 #129
438527 MissButterflyy
pi_212769294
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou ja. Voetballers en influencers doen precies hetzelfde. Maar als die in de dm sliden is het plotseling wel gewenst
Ehm nee? :')
  zondag 10 maart 2024 @ 13:00:14 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212769525
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nee, waarom zou het dan ineens wel gewenst zijn? :{
pi_212769541
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nee, waarom zou het dan ineens wel gewenst zijn? :{
Misschien bij jullie generatie niet hoor. Maar in de dm van willekeurige vrouwen sliden werkt gewoon als je een bepaalde status hebt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212769560
DM sliden kan prima, zo lang je 't maar netjes doet. En het werkt wellicht vaker niet dan wel.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:03:19 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212769563
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien bij jullie generatie niet hoor. Maar in de dm van willekeurige vrouwen sliden werkt gewoon als je een bepaalde status hebt
Dat zal dan meer met een bepaald type vrouw te maken hebben dan een generatie.
pi_212772329
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ja kan. Maar ging hier om een man die op basis van een profiel op een datingsite een vrouw gaat opzoeken op sociale media en dan gaat benaderen. Dat is vreemd. Als je op die datingsite al geen match of reactie krijgt wat denk je er dan mee op te schieten, behalve dat je overkomt als een opdringerig persoon die privacy niet respecteert.
pi_212772617
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 12:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet echt, ik heb dan gewoon geen fysieke aantrekkingskracht en dan is het direct al wel klaar.
Oh ja, snap ik en dan houdt het op. Jammer voor je dat het niet lukt in ieder geval.
pi_212773378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 14:33 schreef g60forced het volgende:

[..]
Oh ok... we moeten ons zorgen gaan maken :+
Nee helemaal niet, juist een positieve ontwikkeling toch
pi_212774211
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:15 schreef prunus het volgende:

[..]
Oh ja, snap ik en dan houdt het op. Jammer voor je dat het niet lukt in ieder geval.
Ja, dat is vervelend inderdaad, maar dat is wie je bent, je kan die kieskeurigheid moeilijk uitzetten. :P
  zondag 10 maart 2024 @ 20:45:33 #138
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212776926
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:06 schreef prunus het volgende:

[..]
Ja kan. Maar ging hier om een man die op basis van een profiel op een datingsite een vrouw gaat opzoeken op sociale media en dan gaat benaderen. Dat is vreemd. Als je op die datingsite al geen match of reactie krijgt wat denk je er dan mee op te schieten, behalve dat je overkomt als een opdringerig persoon die privacy niet respecteert.
haha heerlijk die zure reacties :s)
laat ik het even rustig formuleren, je naam en woonplaats staat bij een datingsite, ik als man moet meer moeite doen om een reactie of überhaupt een like te krijgen, wat is er dan zo erg om 1 bericht! ik zeg nogmaals 1! ( ik blijf echt niet aan de gang om berichten te sturen via facebook :') ) en als je op facebook zoekt op naam en plaats degene ook kan vinden. en ja dan doe ik dat maar. en of ze schrikken,of ik krijg een bericht terug en wordt het toch nog leuk. vaak zijn degenen die een bericht terug sturen al in een relatie en zeggen dat eerlijk.

mensen lees aub tussen de regels door. dan leef je makkelijker
  zondag 10 maart 2024 @ 20:49:32 #139
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212777077
ik zou juist blij worden van een andere benadering :D maar daarom zitten wij als allemaal verschillende mensen hier op fora en datingsites het elkaar te moeilijk te maken :'( :D
  zondag 10 maart 2024 @ 21:24:02 #140
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212778102
quote:

[..]

privacy en online, dat is iets tegenstrijdigs... en misschien vindt ik hierdoor juist wel iemand 8)7
pi_212787877
quote:

Eng dit. Meerdere mannen hebben dit bij mij ook gedaan en die bonjour ik er meteen uit. Stalker gedrag.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_212788181
Ik hoor van collega's vaak genoeg dat mensen in hun DM komen. Los van dat het bijna nooit wat wordt tenzij de jongen in kwestie knap is, nemen ze het gewoon luchtig op en nemen het niet heel serieus. Maar als het een knap iemand is hoor ik wel eens van "omgg!! hij is knap blabla" en dan maak je zeker kans als totaal vreemde die in iemand's DMs geslide is.
pi_212791409
Hmm via een datingsite zou ik wel raar vinden (nog nooit meegemaakt voor zover ik mij kan herinneren). Wel dat het via via is, dus dat je gemeenschappelijke kennis(en)/vriend(en) hebt. En dat je iemand weleens ergens hebt gezien, al is het nog nooit gesproken. Maar zoeken aan de hand van gegevens op een datingapp.. nee. Ach zou het niet zo snel doen via een datingapp opzoeken, maar als je denkt dat je het kan maken dan doen. Wie weet waarderen sommige mensen het inderdaad wel!
  maandag 11 maart 2024 @ 22:26:18 #144
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792400
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:37 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Eng dit. Meerdere mannen hebben dit bij mij ook gedaan en die bonjour ik er meteen uit. Stalker gedrag.
haha je echt eng :D , maar dan ga ik er maar vanuit dat je iets slechts hebt meegemaakt..nogmaals ik stuur een 1 gewone vraag via facebook, en als er geen reactie komt prima! ik ga echt geen reacties forceren 8)7

als je 1 bericht van een onbekend iemand als stalkerig vindt ga dan alsjeblieft OFF LINE
  maandag 11 maart 2024 @ 22:28:57 #145
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792445
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoor van collega's vaak genoeg dat mensen in hun DM komen. Los van dat het bijna nooit wat wordt tenzij de jongen in kwestie knap is, nemen ze het gewoon luchtig op en nemen het niet heel serieus. Maar als het een knap iemand is hoor ik wel eens van "omgg!! hij is knap blabla" en dan maak je zeker kans als totaal vreemde die in iemand's DMs geslide is.
PRECIES. wie heeft er regels verzonnen om iets te doen zoals men denkt dat het hoort..volgens mij loopt het leven prettiger als je je wat minder aantrekt van hoe het hoort..

maar ik was vroeger ook meer bang voor een reactie van anderen
  maandag 11 maart 2024 @ 22:42:20 #146
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212792625
ik zit ook de oudere topics terug te lezen voor info en ervaringen van mensen, en zie een reactie uit 2020 die precies beschrijft hoe ik nu ook datingsites ervaar..

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet
  maandag 11 maart 2024 @ 23:01:10 #147
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212792763
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef Airforce1 het volgende:
ik zit ook de oudere topics terug te lezen voor info en ervaringen van mensen, en zie een reactie uit 2020 die precies beschrijft hoe ik nu ook datingsites ervaar..

Nou ik wil dat juist niet. Maar ik kan swipen tot ik een ons weeg. Daarom al beetje klaar.
Ik heb er gewoon een keer 100 ofzo geliked zonder naar de foto te kijken als experiment om te zien of er wat leuks uit zou komen. Nou van paar een berichtje terug zelf.
Dat is ook al zoiets, vrouwen reageren zelden zelf. Het moet altijd van mij komen en met vragen etc om een gesprek op gang te krijgen. 0 inititatief van vrouwen meestal. Dus als er eentje is die dat wel doet dan zijn het iig plus punten . En ok klets dan gewoon eens beetje en vraag zelf eens wat ipv ik alle vragen moet stellen. Maar doen ze niet hoor 9/10 iig niet

Het is ook vermoeiend om met tientallen matches een interessant gesprek te voeren. Alle vrouwen hebben over het algemeen honderden matches, dan kies je alleen degene uit die je qua uiterlijk echt aanspreken.
pi_212792857
Datingapps zijn nou ook eenmaal verschrikkelijk kut.
  maandag 11 maart 2024 @ 23:28:57 #149
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212793022
[quote]0s.gif Op maandag 11 maart 2024 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
Datingapps zijn nou ook eenmaal verschrikkelijk kut.
[/quote

sowiesoa! :D leuke woordspeling trouwens..

en POETIN bedankt voor al die extra profielen van Oekraļners _O-
  woensdag 13 maart 2024 @ 14:12:07 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212809886
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef Airforce1 het volgende:

Deze beschrijving is wel een hele herkenbaar, grotendeels precies mijn ervaringen met datingapps. In het begin heel fanatiek proberen een leuk gesprek op gang te brengen. Maar als je dat moet forceren of echt elk woord er zo'n beetje uit moet trekken kost dat ontzettend veel energie. Ben ook al in geen jaren meer op date geweest, heb daar echt geen zin meer in. Ik neem die apps dan ook niet meer serieus, gebruik het als 'vermaak' als ik eens op de pot zit te schijten ofzo. Bij nieuwe matches neem ik de moeite ook niet meer om het gesprek te beginnen wetende dat het toch voor niets is.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_212812458
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 23:28 schreef Airforce1 het volgende:
en POETIN bedankt voor al die extra profielen van Oekraļners
Ik vind veel maar lelijk. Veel barbiepopjes, van die ingevallen gezichten, typisch van die Slavische gopnik looks.
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:06:46 #152
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212814234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Deze beschrijving is wel een hele herkenbaar, grotendeels precies mijn ervaringen met datingapps. In het begin heel fanatiek proberen een leuk gesprek op gang te brengen. Maar als je dat moet forceren of echt elk woord er zo'n beetje uit moet trekken kost dat ontzettend veel energie. Ben ook al in geen jaren meer op date geweest, heb daar echt geen zin meer in. Ik neem die apps dan ook niet meer serieus, gebruik het als 'vermaak' als ik eens op de pot zit te schijten ofzo. Bij nieuwe matches neem ik de moeite ook niet meer om het gesprek te beginnen wetende dat het toch voor niets is.
tsja ik troost mij maar met de gedachte dat ik kans een van 1 een miljoen hebt voor de juiste match _O-
maar dan wel de ultieme match haha

en ga de apps nu ook alleen tijdens het schijten gebruiken _O-
pi_212837002
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 05:52 schreef Mijk het volgende:

[..]
[..]
Hele volksstammen die geloven dat mensen kunnen veranderen. Maar ben het wel met je eens. Mensen kunnen zich misschien op punten een beetje schikken, maar iemand 180 graden veranderen of zelfs maar 90 graden, dat lukt niet.
pi_212852500
Heel raar. Op het moment dat ik heel lief ben voor mannen, wordt het saai ofzo.

Op het moment dat ik iets droger ben en iets meer "pit" laat zien vind ik het leuker.

Kan iemand dit uitleggen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 21:30:48 #155
Brabo Bastard
pi_212853265
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:53 schreef Medusa666 het volgende:
Heel raar. Op het moment dat ik heel lief ben voor mannen, wordt het saai ofzo.

Op het moment dat ik iets droger ben en iets meer "pit" laat zien vind ik het leuker.

Kan iemand dit uitleggen.
Dan wordt het juist leuker :D Een vrouw met humor is ook tof, in plaats van telkens maar standaard te antwoorden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hele volksstammen die geloven dat mensen kunnen veranderen. Maar ben het wel met je eens. Mensen kunnen zich misschien op punten een beetje schikken, maar iemand 180 graden veranderen of zelfs maar 90 graden, dat lukt niet.
Ex probeerde dat bij mij. Ik had het niet eens erg door :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212853315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan wordt het juist leuker :D Een vrouw met humor is ook tof, in plaats van telkens maar standaard te antwoorden.
Hm zou idd kunnen dat het daaraan ligt :P Dat je dan een ander soort humor krijgt dan wanneer je super soft en lief bent de hele tijd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 21:35:04 #157
Brabo Bastard
pi_212853342
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hm zou idd kunnen dat het daaraan ligt :P Dat je dan een ander soort humor krijgt dan wanneer je super soft en lief bent de hele tijd.
Ik vond het altijd wel leuk als een vrouw een beetje pit had en grappig deed. Maakte het gesprek ook veel leuker.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212854059
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef Airforce1 het volgende:
haha je echt eng :D , maar dan ga ik er maar vanuit dat je iets slechts hebt meegemaakt..
Ik kan mij de reactie van @GwanGwaa wel voorstellen. Wat verwacht je zelf dat een vrouw dan denkt? "Hé, die gast vond ik niet leuk genoeg op de dating app. Hij is wel vasthoudend, dus laat ik hem toch maar een kans geven." Zoiets?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 22:17:06 #159
Brabo Bastard
pi_212854064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:16 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ik kan mij de reactie van @:GwanGwaa wel voorstellen. Wat verwacht je zelf dat een vrouw dan denkt? "Hé, die gast vond ik niet leuk genoeg op de dating app. Hij is wel vasthoudend, dus laat ik hem toch maar een kans geven." Zoiets?
Ja dit. Ik zou dat ook niet erg waarderen als ik ineens op social media berichten ga krijgen :')
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 16 maart 2024 @ 22:54:31 #160
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212854527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja dit. Ik zou dat ook niet erg waarderen als ik ineens op social media berichten ga krijgen :')
eeeh nee, op dating apps is het ingericht alleen op uiterlijk, dus wat ik probeer duidelijk te maken is dat je alleen kan swipen op fotos zonder enige vorm van contact....en jezus een bericht van iemand op social media _O-

maar blijf maar serieus de normen volgen...die zoek ik niet meer :)
pi_212854543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vond het altijd wel leuk als een vrouw een beetje pit had en grappig deed. Maakte het gesprek ook veel leuker.
Hm thanks. Door dit topic ook geleerd dat ik mij niet moet gedragen als een oud wijf die te graag wilt settelen en kinderen eruit wilt pompen :')

Werkt oprecht
  zaterdag 16 maart 2024 @ 22:58:14 #162
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212854556
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hm thanks. Door dit topic ook geleerd dat ik mij niet moet gedragen als een oud wijf die te graag wilt settelen en kinderen eruit wilt pompen :')

Werkt oprecht
Als een vrouw dat min of meer letterlijk in haar profiel heeft staan zal dat veel mannen wel afschrikken ja.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 23:00:58 #163
Brabo Bastard
pi_212854594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Als een vrouw dat min of meer letterlijk in haar profiel heeft staan zal dat veel mannen wel afschrikken ja.
Sowieso kinderen verzwijgen (ook wel eens meegemaakt).
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:16:27 #164
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212854745
net als dat een mooie dame met een glas wijn op een profielfoto staat wel meer geaccepteerd wordt dan een man met een blik bier haha
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 23:27:28 #165
Brabo Bastard
pi_212854858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef Airforce1 het volgende:
net als dat een mooie dame met een glas wijn op een profielfoto staat wel meer geaccepteerd wordt dan een man met een blik bier haha
Die zou ik ook weg swipen. Ik zag dat al zo veel, dat ze met een drankje op de foto staan. Laat iets zien van je hobby of iets spontaans, in plaats van een veertien in een dozijn foto van kijk mij eens sociaal zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:30:06 #166
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212854880
Ik vind het best moeilijk te accepteren dat het spontane en onbezorgde in daten toch een beetje lijkt te verdwijnen naarmate je ouder wordt (30+). Bijna iedereen heeft op deze leeftijd wel een rugzakje en de spoeling begint ook flink dunner te worden. Ik merk dat veel matches snel heel subtiel beginnen te vissen naar hoe en wat om zsm te weten wat voor vlees men in de kuip heeft.

Ik heb zelf een dochter en vermeld dit niet expliciet in mijn profiel, maar als ze er naar vragen ga ik er natuurlijk niet over liegen. Ik zou zelf niet naar links swipen als een dame ook een kind heeft, zolang het er maar eentje is, lijkt me een eerlijke deal.

Valt me gewoon op dat naarmate je ouder wordt steeds minder leuke gewone dames zijn om rechts op te swipen. Veel excentrieke gevallen (dames die graag een luxe lifestyle willen en hier een geldschieter voor zoeken, dames die net iets te lang in een subcultuurtje zijn blijven hangen of juist dikke greta's die het al compleet opgegeven hebben en er bijlopen alsof ze al tien jaar gesetteld zijn), dan heb je ook nog vrouwen die nog ff met backpack een hele wereldreis willen maken en natuurlijk de tokkies die shag roken en blikje energy drinken als water.

Ik mis echt die normale meiden, maar die zijn waarschijnlijk allemaal al gesetteld, voor een goede reden ook natuurlijk. Als ik erop terugkijk was ik vroeger misschien gewoon te kieskeurig en arrogant. Heb veel leuke meiden laten lopen of laten vallen voor domme bullshit.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 maart 2024 @ 23:50:37 #167
Brabo Bastard
pi_212855095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:30 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vind het best moeilijk te accepteren dat het spontane en onbezorgde in daten toch een beetje lijkt te verdwijnen naarmate je ouder wordt (30+). Bijna iedereen heeft op deze leeftijd wel een rugzakje en de spoeling begint ook flink dunner te worden. Ik merk dat veel matches snel heel subtiel beginnen te vissen naar hoe en wat om zsm te weten wat voor vlees men in de kuip heeft.

Ik heb zelf een dochter en vermeld dit niet expliciet in mijn profiel, maar als ze er naar vragen ga ik er natuurlijk niet over liegen. Ik zou zelf niet naar links swipen als een dame ook een kind heeft, zolang het er maar eentje is, lijkt me een eerlijke deal.

Valt me gewoon op dat naarmate je ouder wordt steeds minder leuke gewone dames zijn om rechts op te swipen. Veel excentrieke gevallen (dames die graag een luxe lifestyle willen en hier een geldschieter voor zoeken, dames die net iets te lang in een subcultuurtje zijn blijven hangen of juist dikke greta's die het al compleet opgegeven hebben en er bijlopen alsof ze al tien jaar gesetteld zijn), dan heb je ook nog vrouwen die nog ff met backpack een hele wereldreis willen maken en natuurlijk de tokkies die shag roken en blikje energy drinken als water.

Ik mis echt die normale meiden, maar die zijn waarschijnlijk allemaal al gesetteld, voor een goede reden ook natuurlijk. Als ik erop terugkijk was ik vroeger misschien gewoon te kieskeurig en arrogant. Heb veel leuke meiden laten lopen of laten vallen voor domme bullshit.
Normale meiden of vrouwen lijken er gewoon niet meer te zijn soms. Je moet soms door een zee van kots om die ene parel te vinden.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:54:25 #168
438527 MissButterflyy
pi_212855134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Normale meiden of vrouwen lijken er gewoon niet meer te zijn soms. Je moet soms door een zee van kots om die ene parel te vinden.
Dat geldt voor vrouwen hetzelfde!
Aan wie zou het nu liggen? :{
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:55:11 #169
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855142
ik kijk nu wat meer naar ongeforceerde fotos waar ik iets spontaans en ongedwongen zie in de ogen, want ik heb het idee dat iedereen elkaar helaas maar wat voor de gek houdt online
pi_212855156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik had erop geschreven dat ik een lange termijn relatie wilde maar dat is dus ook niet goed
pi_212855159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hm, ik vind het zelf zo lastig dat er vooral gekeken wordt naar een (1e) foto.
En dan ben je al onvoordeliger als je (zoals ik zelf dan vind) een wat minder pittig en leuk en mooi uiterlijk hebt.

Ik denk verder wel een "normale meid" ben, maar ik kies ervoor om niet op dating apps of site te zitten :D

Juist vanwege dat stukje vleeskeuring :r
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:57:13 #172
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat geldt voor vrouwen hetzelfde!
Aan wie zou het nu liggen? :{
dan snap ik niet dat we hier zitten te praten over deze shit...ironie haha
pi_212855180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
dan snap ik niet dat we hier zitten te praten over deze shit...ironie haha
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten? _O-
  zondag 17 maart 2024 @ 00:00:56 #174
438527 MissButterflyy
pi_212855213
Ik heb in het verleden met leuke fokkers gedate hoor. :)
  zondag 17 maart 2024 @ 00:01:30 #175
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:56 schreef Sally het volgende:

[..]
Hm, ik vind het zelf zo lastig dat er vooral gekeken wordt naar een (1e) foto.
En dan ben je al onvoordeliger als je (zoals ik zelf dan vind) een wat minder pittig en leuk en mooi uiterlijk hebt.

Ik denk verder wel een "normale meid" ben, maar ik kies ervoor om niet op dating apps of site te zitten :D

Juist vanwege dat stukje vleeskeuring :r
klopt, wat de een een mooie foto vindt is voor de ander het tegenovergestelde..of niet volgens het plaatje van een foto met zon,zee en strand op de achtergrond. _O-
  zondag 17 maart 2024 @ 00:05:12 #176
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:

[..]
dit *; maar het leuke van ouder worden is wel dat ik minder aan normen en waarden hecht, want waarom zou iemand anders mijn geluk bepalen :s)
  zondag 17 maart 2024 @ 00:07:31 #177
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:

[..]
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstand :'(
pi_212855325
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBo :D

Maar wel heel wat te lezen :Y

Maar ehm, afstand? Zitten we niet echt op 1 lijn?
Want bij jou kan ik nog veel minder vinden in je profiel _O-
pi_212855345
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is :D

:P
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:17:24 #180
Brabo Bastard
pi_212855380
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb in het verleden met leuke fokkers gedate hoor. :)
Ik heb het bij meeten gehouden :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 17 maart 2024 @ 00:18:00 #181
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855388
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBo :D

Maar wel heel wat te lezen :Y

Maar ehm, afstand? Zitten we niet echt op 1 lijn?
Want bij jou kan ik nog veel minder vinden in je profiel _O-
mijn profiel is ook van voordat ik een vrouw leerde kennen,toen kwamen er 2 prachtige kinderen, maar liep de relatie tussen de ouders nergens heen.
  zondag 17 maart 2024 @ 00:19:33 #182
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855402
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is :D

zou al meer succes zijn dan ik heb op datingapps :D
pi_212855408
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:

[..]

ik stuur je een bericht op instagram!
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 17 maart 2024 @ 00:23:04 #184
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212855427
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:24:18 #185
Brabo Bastard
pi_212855436
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212855437
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
ik stuur je een bericht op instagram!
Welke insta? _O-

(alleen 1 om anderen te lezen, en niet onder mn FOK! nickname :D)
pi_212855450
quote:
Nou,....
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.
Dit.

Ik ben echt geen vrouwtje wat maatje 34-36 is, en ik draag ook geen make-up.

Edit: maar ik denk heus dat ik wel wat te bieden heb, maar dan moet je wel de tijd nemen om me te leren kennen.
  zondag 17 maart 2024 @ 00:27:32 #188
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855472
quote:
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellende :X
pi_212855487
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie jezus wat een ellende :X
Selfies?! :o

Horror...!!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:30:15 #190
Brabo Bastard
pi_212855504
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:25 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou,....
[..]
Dit.

Ik ben echt geen vrouwtje wat maatje 34-36 is, en ik draag ook geen make-up.

Edit: maar ik denk heus dat ik wel wat te bieden heb, maar dan moet je wel de tijd nemen om me te leren kennen.
Ik denk dat mensen door de komst van datingsapps en sites een heel ander beeld bij daten hebben gekregen. Het kan allemaal zo snel dat de tijd nemen er niet meer bij zit en er ook minder tot nauwelijks moeite voor wordt gedaan. Hoe vaak ik wel eens een dag niks gestuurd of gezegd heb omdat ik ook een leven heb, en ik meteen verwijderd werd met een tekst als: "Oh je neemt de tijd niet om me te leren kennen". Daar kan je best moedeloos van worden soms.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:30:56 #191
Brabo Bastard
pi_212855510
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellende :X
Ik ben niet fotogeniek en sta er altijd dom op :') Maak dan een foto dat ik met iets bezig ben of zo, veel leuker.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212855525
Maar... wellicht speelt bij mij ook mee..: ik ben als kind en tiener gepest.
Inclusief voor "lelijk" uitgemaakt.
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.

En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.
Hoop ik dan :{

Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.

Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje :D
Is dat veel gevraagd dan?

Er is uiteraard een reden dat ik niet op Dating apps zit, zoals ik al zei ;)
  zondag 17 maart 2024 @ 00:36:05 #193
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855549
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:28 schreef Sally het volgende:

[..]
Selfies?! :o

Horror...!!
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreet O+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:37:29 #194
Brabo Bastard
pi_212855559
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.

En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.

Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.

Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje :D

Och, wat dat betreft zit ik in dezelfde boot, en ik denk velen hier ook.

Daarom heb ik ook weinig met uiterlijk, ik vind een innerlijk belangrijker. Als een vrouw humor heeft en tegen een grapje kan, ben ik al snel om.

Maar tegenwoordig moet alles snel snel snel, en dan kom je daar niet achter. Al ben ik wel van mening dat alles een gesprek goed ging en ze ziet hoe je eruit ziet, en dan zegt ja laat maar, dan ben je ook niet eerlijk geweest.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212855571
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:36 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreet O+
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horror :+ :')
  zondag 17 maart 2024 @ 00:39:57 #196
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855575
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:

je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.
pi_212855582
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al ben ik wel van mening dat alles een gesprek goed ging en ze ziet hoe je eruit ziet, en dan zegt ja laat maar, dan ben je ook niet eerlijk geweest.
Wat bedoel je hiermee?

Want wie was er dan niet eerlijk?

Er kan toch ook in het echt geen klik zijn? Ook al had je wel een 'leuk' gesprek. Het kan anders aanvoelen dan online geklets natuurlijk.
  zondag 17 maart 2024 @ 00:41:32 #198
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855586
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Sally het volgende:

[..]
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horror :+ :')
daarom hebben wij ook 2 televisies in huis :D
pi_212855598
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.
Daarom zeg ik:

ik zie mezelf echt wel als 'normale meid'.
maar... zal ik wel naar rechts geswipet worden?
Ooit...?

En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie ;) )

Opnieuw: er is een reden dat ik niet op een datig app zit :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-03-2024 00:48:06 (heupen zijn niet smal :P) ]
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 00:45:10 #200
Brabo Bastard
pi_212855605
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:40 schreef Sally het volgende:

[..]
Wat bedoel je hiermee?

Want wie was er dan niet eerlijk?

Er kan toch ook in het echt geen klik zijn? Ook al had je wel een 'leuk' gesprek. Het kan anders aanvoelen dan online gekletst natuurlijk.
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicum :P ), maar dan zien ze de foto's en krijg je alleen nog kortaf berichten of ga je meteen op de blok.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212855609
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicum :P ), maar dan zien ze de foto's en krijg je alleen nog kortaf berichten of ga je meteen op de blok.
Ja - en Q.E.D - de vleeskeuring dus.

(er zit ergens een typo in je zin in de andere post of er ontbreekt een woordje)
  zondag 17 maart 2024 @ 00:50:16 #202
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855618
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Daarom zeg ik:

Ooit...?

En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de breedste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie ;) )

eigenlijk maak je het nog makkelijker, tenminste voor degenen die al wat voorbij het normatief zijn. mensen zijn online nep, geeft niet. maar we zien alleen de mooie dingen. maar zo werkt het leven niet.
  zondag 17 maart 2024 @ 00:56:39 #203
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212855645
quote:

[..]
Daarom zeg ik:

Ooit...?

En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.

maar sowieso links en rechts swipen :r druk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op _O-
pi_212855652
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
maar sowieso links en rechts swipen :r druk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op _O-
Hahaha :D

gelukkig geen last van (gehad) ;)
pi_212857164
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
Herkenbaar
pi_212857196
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.

Hoop dat het iets wordt :) Hij is wel stukje ouder dan ik en al afgestudeerd.

Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad :{

Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 10:06:10 #207
Brabo Bastard
pi_212857240
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.

Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad :{

Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212857295
quote:

[..]
Daarom zeg ik:

Ooit...?

Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.
pi_212857559
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef prunus het volgende:

[..]
Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.
En de oordelen zijn niet van de lucht, als ik ook hier de ervaringen van anderen lees.

Zo jammer dat het van 1 foto af moet hangen of je "links of rechts" wordt - LOL.
pi_212857643
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.
Thanks :) Mijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.

Maarja
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 10:44:40 #211
Brabo Bastard
pi_212857656
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Thanks :) Mijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.

Maarja
Als hij je echt ziet zitten dan maakt hij daar geen probleem van. Elke gek zijn gebrek en zo.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212857661
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:34 schreef Sally het volgende:

[..]
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.
En de oordelen zijn niet van de lucht, als ik ook hier de ervaringen van anderen lees.

Zo jammer dat het van 1 foto af moet hangen of je "links of rechts" wordt - LOL.
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 maart 2024 @ 10:46:50 #213
Brabo Bastard
pi_212857672
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:45 schreef prunus het volgende:

[..]
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.
Dit. Mensen die dat roepen zijn onzeker over hun eigen uiterlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 17 maart 2024 @ 10:52:44 #214
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_212857715
quote:

[..]

Maarja
Uiteindelijk heeft iedereen wel iets.Als men je op zulke dingen afrekent dan kan je beter verder kijken naar iemand die wel achter je staat zonder vooroordelen, vooral omdat je niet weet wat de toekomst brengt en je dan wellicht tijd hebt verdaan aan iemand die alsnog (te makkelijk) de biezen pakt.
  zondag 17 maart 2024 @ 18:42:25 #215
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212863497
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:

niet over je verleden nadenken! iedereen heeft een draadje los :W en juist daardoor zie je ook andere kanten van jezelf,wat niet verkeerd hoeft te zijn
pi_212864576
quote:

[..]

Maarja
Als je daar gewoon eerlijk over bent zou het mij geen drol uitmaken. Een vriend van mij heeft ook een milde psychose en die is ook gewoon net als ieder ander. Niemand is daar veroordelend over. Overigens, persoonlijk zou ik het wel fijn vinden. Veel mensen die zorgzaam willen zijn voor een ander.
  zondag 17 maart 2024 @ 23:09:10 #217
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212867328
quote:

[..]
Ooit...?
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.
Le Diable
pi_212867412
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.
LOL. :D _O-

Dan mag ik eerst wel eens naar een platenzaak gįįn, plus een platenspeler aanschaffen ;)
Ik zit nog met een cd'tje of 200 thuis die ik niet meer 'draai' - kopen? :+

Maarrr... ik snap je punt ;) :*
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 10:47:40 #219
382129 crew  Donna
pi_212880794
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.

1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens. _O-

Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb. :Y Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
pi_212881743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.

1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens. _O-

Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb. :Y Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.
pi_212881807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 12:43:01 #222
Brabo Bastard
pi_212881817
quote:

Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212881848
quote:

Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geļnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
pi_212882034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 13:12:24 #225
Brabo Bastard
pi_212882136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aan :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 13:20:53 #226
382129 crew  Donna
pi_212882243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Precies.
Ik hoef geen vrienden functie want ik ben niet op zoek naar vrienden. Als er iets leuks uit zo'n gesprek komt, dan wil ik best afspreken en zien wat daar uit komt.
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 13:24:34 #227
382129 crew  Donna
pi_212882280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 13:28:47 #228
Brabo Bastard
pi_212882333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.
Badoo was wel beter dan Tinder in sommige opzichten idd.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 13:30:29 #229
382129 crew  Donna
pi_212882363
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geļnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
Meer een 'we zien het wel' denk ik?
De man waarmee ik nu chat heeft wel 'toe aan een relatie' op zijn profiel en we hebben echt een hele leuke klik.
Met een vriendenfunctie had ik hem dus nooit gevonden en hij mij ook niet.
pi_212882377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aan :P
Ja, veel kansloos volk, hoop nep profielen ook, maar dat vond ik op Tinder niet anders.
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 13:34:21 #231
382129 crew  Donna
pi_212882415
Ik woon wel dicht bij een dorp waar heel veel Polen aan het werk zijn. Die kwam ik op Tinder niet tegen. Op Badoo wel echt heel veel.
Dat valt me dan wel weer op.
pi_212882438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik woon wel dicht bij een dorp waar heel veel Polen aan het werk zijn. Die kwam ik op Tinder niet tegen. Op Badoo wel echt heel veel.
Dat valt me dan wel weer op.
Ja, veel meer arbeidsmigranten. Dat vond ik ook. Hoop Poolse dames op Badoo. Dat was wel leuk :+
pi_212882844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Meer een 'we zien het wel' denk ik?
De man waarmee ik nu chat heeft wel 'toe aan een relatie' op zijn profiel en we hebben echt een hele leuke klik.
Met een vriendenfunctie had ik hem dus nooit gevonden en hij mij ook niet.
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.
Leuk dat jullie een goede klik hebben, dan zou ik zelf wel willen afspreken eigenlijk :)
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 15:32:43 #234
382129 crew  Donna
pi_212883404
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.
Leuk dat jullie een goede klik hebben, dan zou ik zelf wel willen afspreken eigenlijk :)
Ja we gaan ook wel afspreken. :Y Even kijken of het in het echt ook zo gezellig is.
pi_212883697
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Maar dat is niet wat ze zei.
pi_212883734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef Donna het volgende:

[..]
Precies.
Ik hoef geen vrienden functie want ik ben niet op zoek naar vrienden. Als er iets leuks uit zo'n gesprek komt, dan wil ik best afspreken en zien wat daar uit komt.
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiėle date.
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 16:21:36 #237
382129 crew  Donna
pi_212883821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiėle date.
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.
Dan komt dit het meeste in de buurt.
pi_212883981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.
Dan komt dit het meeste in de buurt.
Je bent gewoon op zoek naar een potentiėle liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?
pi_212884220
Ik zat laatst mee te kijken bij een vriendin op haar Bumble en die had iets in de trant van "kortdurend serieus" of iets wat daar op lijkt als intentie. Vraag me nog steeds af wat dat nou betekent eigenlijk :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 16:57:13 #240
Brabo Bastard
pi_212884260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zat laatst mee te kijken bij een vriendin op haar Bumble en die had iets in de trant van "kortdurend serieus" of iets wat daar op lijkt als intentie. Vraag me nog steeds af wat dat nou betekent eigenlijk :P
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212884347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 17:04:30 #242
Brabo Bastard
pi_212884359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).
Ik maakte een grapje :P

Kortdurend serieus komt op mij over als iemand die iets zoekt maar binnen niet al te lange tijd besluit te gaan reizen of te emigreren of zo.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 19 maart 2024 @ 17:22:14 #243
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212884476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik maakte een grapje :P

Kortdurend serieus komt op mij over als iemand die iets zoekt maar binnen niet al te lange tijd besluit te gaan reizen of te emigreren of zo.
De term 'serieus' komt altijd zo beladen over. Zo van "Ze zijn nu echt serieus samen", alsof er iets ergs staat te gebeuren of in ieder geval dat de lol er wel af is :')
Le Diable
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 17:47:48 #244
382129 crew  Donna
pi_212884684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je bent gewoon op zoek naar een potentiėle liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?
Een potentiėle liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 18:13:45 #245
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212884976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:

[..]
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kers :D

Wees je daar eens van bewust ( :') ! )
Le Diable
pi_212885437
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:

[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 19:32:54 #247
382129 crew  Donna
pi_212885932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
Ja prima FWB. Ik zie dat niet echt als daten. Maar goed. :7
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 19:38:33 #248
382129 crew  Donna
pi_212885985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:13 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kers :D

Wees je daar eens van bewust ( :') ! )
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.

En nu niet allemaal DMen aub.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 19:51:26 #249
Brabo Bastard
pi_212886114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.

* TheStigsDutchCousin keutel intrekt
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:05:29 #250
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212886244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:38 schreef Donna het volgende:

[..]

c_/
Le Diable
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:13:05 #251
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212886313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.
En dan komt toch altijd en onherroepelijk het ongemakkelijke moment waarop de één zegt: "Maar hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?" :')
Le Diable
  dinsdag 19 maart 2024 @ 21:49:28 #252
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212887600
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
pi_212887673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
We hebben de Badoo date gevonden hoor
pi_212887800
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit een reactie was op:
quote:
-

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
We hebben de Badoo date gevonden hoor
:D
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 22:15:26 #255
382129 crew  Donna
pi_212887848
_O- _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 22:19:20 #256
Brabo Bastard
pi_212887886
En Donna, is je DM al overgelopen? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 22:22:24 #257
382129 crew  Donna
pi_212887908
Haha valt mee, maar 1!
Maar die was wel namens alle vrijgezelle mannen hier. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 22:23:57 #258
Brabo Bastard
pi_212887918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:22 schreef Donna het volgende:
Haha valt mee, maar 1!
Maar die was wel namens alle vrijgezelle mannen hier. :P
Ik hield me netjes in :@
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:29:56 #259
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212887951
internet is eigenlijk 2 keer zo moeilijk om jezelf te zijn, er worden veel sneller aannames gemaakt op basis van een paar zinnen. en ja, het is makkelijker om het maar belachelijk te maken ipv er een paar tellen over na te denken en er genuanceerd op te antwoorden, want eigenlijk zitten we niet op internet om serieus te zijn,maar voor plezier en leedvermaak. en dat maakt het ook zo grappig en ironisch _O-
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:32:28 #260
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212887966
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet O+ :X
pi_212887988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet O+ :X
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:45:15 #262
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212888027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouder :s)
pi_212888039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:45 schreef Airforce1 het volgende:

[..]
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouder :s)
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.
pi_212888048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:29 schreef Airforce1 het volgende:
internet is eigenlijk 2 keer zo moeilijk om jezelf te zijn, er worden veel sneller aannames gemaakt op basis van een paar zinnen. en ja, het is makkelijker om het maar belachelijk te maken ipv er een paar tellen over na te denken en er genuanceerd op te antwoorden, want eigenlijk zitten we niet op internet om serieus te zijn,maar voor plezier en leedvermaak. en dat maakt het ook zo grappig en ironisch _O-
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.

En ach, een geintje op zn tijd schept gezelligheid :D
pi_212888053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.
De UI!
pi_212888087
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
De UI!
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interface :')
pi_212888111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interface :')
Ben je soms een ICTer? ;)
User Icon is het! Tenminste volgens dit topic:
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
pi_212888112
Alle generaties na en inclusief millenials zijn toch al compleet verneukt en dat merk je ook aan datingapps.
pi_212888138
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ben je soms een ICTer? ;)
User Icon is het! Tenminste volgens dit topic:
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
Was ik maar een ICT'er, dan kon ik tenminste meepraten als ik weer eens niet kon inloggen op het werk. Nu blijft het bij vergaderen over 'processen' en 'verbeterpunten'.

Maar UI dan. Ook goed :P
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:10:06 #270
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212888195
ui usericon....gebruik dit woord nu misschien de 2e keer in mijn leven _O-

maar is dating dan al bijna gedoemd om online jezelf te zijn, want je wil jezelf eigenlijk beter voor doen. ik plaats namelijk geen brakke zondagochtendfotos, of ik vertel dat ik vandaag een kutdag heb. toneel spelen is makkelijk
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:12:06 #271
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212888204
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.

En ach, een geintje op zn tijd schept gezelligheid :D
maar kom hier als routine dier maar eens achter _O-
pi_212888230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:10 schreef Airforce1 het volgende:
ui usericon....gebruik dit woord nu misschien de 2e keer in mijn leven _O-

maar is dating dan al bijna gedoemd om online jezelf te zijn, want je wil jezelf eigenlijk beter voor doen. ik plaats namelijk geen brakke zondagochtendfotos, of ik vertel dat ik vandaag een kutdag heb. toneel spelen is makkelijk
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
pi_212888309
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.
Ik had op een gegeven moment in mn profieltekst wel de slechtste versie van mezelf beschreven, dacht dan kan ik irl alleen maar meevallen :D de slechtste foto's van mezelf plaatsen heb ik nooit aangedurfd, kan misschien nog wel eens een leuk experiment zijn :D
pi_212888323
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.
Ik had op een gegeven moment in mn profieltekst wel de slechtste versie van mezelf beschreven, dacht dan kan ik irl alleen maar meevallen :D de slechtste foto's van mezelf plaatsen heb ik nooit aangedurfd, kan misschien nog wel eens een leuk experiment zijn :D
Vrouwen hebben het wat dat betreft gewoon een stuk makkelijker. Een man die zichzelf niet op zijn best omschrijft zal geen/weinig matches krijgen, een vrouw krijgt dan wel veel aanspraak, maar dan wel de minder gewenste variant.

Hangt er eerlijk gezegd ook wel vanaf wat 'de slechtste variant' is _O- Als het 'ik ben rommelig en soms een beetje onhandig' is, scoort het wellicht beter dan 'ik heb geen vrienden en hoop mijn seksschoonmaakster hier te vinden'.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:39:04 #275
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_212888335
met andere woorden, de ene keer doe je het goed,en de andere dag is het weer fout. ik merk zelf dat mijn valkuil *lust* is. dus hoe mooier de profielfotos hoe meer ik iets wil, en het verpest *O* |:( :'(
pi_212888352
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:39 schreef Airforce1 het volgende:
met andere woorden, de ene keer doe je het goed,en de andere dag is het weer fout. ik merk zelf dat mijn valkuil *lust* is. dus hoe mooier de profielfotos hoe meer ik iets wil, en het verpest *O* |:( :'(
Twee tips:

1) Mensen en daarom ook vrouwen weten wel hoe aantrekkelijk ze zijn inderdaad. Persoonlijk negeer ik dat altijd gewoon, tenzij je helaas echt gewoon niet aantrekkelijk bent. Maar al die onzin van 'jij bent een 6,5 max, je kan nooit een 9 krijgen!' is onzin. Een relatie hoort ook te ontstaan vanuit persoonlijke aantrekking, dus richt je daarop en negeer of een dame nu niet bijzonder knap is of echt een miss universe.

2) Ga niet wanhopig lopen doen. Als man zal je nu eenmaal de eerste stap moeten zetten in 9/10 gevallen. Maar zodra er een soort van gesprek lopende is, ga dan niet continu lopen vissen, bedelen, zielig lopen doen over dates of wat dan ook. Als ze eenmaal een gesprek hebben met jou zijn zij net zo gelukkig om met jou te mogen praten als andersom. Je kan flirten, stomme dingen zeggen, wat dan ook, maar als het niet goed landt, ga er dan vooral niet meer berichten over sturen. Ze appt wel terug en zo niet dan had ze dat toch niet gedaan, wat je ook gezegd zou hebben.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 09:07:17 #277
382129 crew  Donna
pi_212901174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
Hahahaha, maar dat is wel echt zo! O+
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 09:10:01 #278
382129 crew  Donna
pi_212901200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Als iemand gewoon fatsoenlijk werk heeft vind ik dat echt zo totaal onbelangrijk. Maar goed, ik heb zelf ook geen opleiding afgerond. _O-
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 09:11:53 #279
382129 crew  Donna
pi_212901219
Ik was dus gisteren op Badoo met iemand aan het chatten die meteen full body foto's vroeg want hij wilde niet voor verrassingen komen te staan. 8)7
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 10:10:48 #280
Brabo Bastard
pi_212901844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
Ik was dus gisteren op Badoo met iemand aan het chatten die meteen full body foto's vroeg want hij wilde niet voor verrassingen komen te staan. 8)7
Zou het dan ook aan hem vragen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 21 maart 2024 @ 10:27:12 #281
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212901992
Daten is vermoeiend als je een fulltime baan hebt

@Donna samen fatbiken? O+
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 10:27:16 #282
382129 crew  Donna
pi_212901994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zou het dan ook aan hem vragen :P
Hij had die wel, ik niet.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 10:28:11 #283
382129 crew  Donna
pi_212902009
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef junkiesietze het volgende:
Daten is vermoeiend als je een fulltime baan hebt

@:Donna samen fatbiken? O+
Ik ga wel achterop ja. Ben niet zo goed op 2 wielers.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 10:36:55 #284
Brabo Bastard
pi_212902128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Kan ie beter op Tinder gaan zitten :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 10:37:49 #285
382129 crew  Donna
pi_212902136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan ie beter op Tinder gaan zitten :D
Ik zal hem even doorverwijzen idd. :Y
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 10:39:13 #286
Brabo Bastard
pi_212902157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik zal hem even doorverwijzen idd. :Y
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 10:47:10 #287
382129 crew  Donna
pi_212902222
Mijn leuke contact heeft even tijd nodig om te kijken of hij af wil spreken. Hij vindt me echt heel erg leuk (snap ik, ben ik ook), maar ik heb jonge kinderen en dat vindt hij wel een dingetje. Die tijd heeft hij gehad.
Hij is totaal mijn type eigenlijk niet, maar hij maakt echt iets in me los. ~O>
Maar even zien hoe dit afloopt haha.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 10:51:52 #288
Brabo Bastard
pi_212902267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Mijn leuke contact heeft even tijd nodig om te kijken of hij af wil spreken. Hij vindt me echt heel erg leuk (snap ik, ben ik ook), maar ik heb jonge kinderen en dat vindt hij wel een dingetje. Die tijd heeft hij gehad.
Hij is totaal mijn type eigenlijk niet, maar hij maakt echt iets in me los. ~O>
Maar even zien hoe dit afloopt haha.
Even kijken of er iets 'vast te pinnen' valt :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212902287
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef Donna het volgende:

[..]
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.
Sommige mensen knappen gewoon af op heel dik of heel dun. En als er alleen gezichtsfoto's op staan, vraag je je toch af hoe de rest er uit ziet. Ik wil graag lichaamslengte weten, omdat ik wel afknap op kleiner dan 1,75 meter, aangezien ik zelf al 1,78 meter ben. Ik weet het, het is oppervlakkig, maar moeilijk om te veranderen.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 10:59:07 #290
382129 crew  Donna
pi_212902329
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.
Sommige mensen knappen gewoon af op heel dik of heel dun. En als er alleen gezichtsfoto's op staan, vraag je je toch af hoe de rest er uit ziet. Ik wil graag lichaamslengte weten, omdat ik wel afknap op kleiner dan 1,75 meter, aangezien ik zelf al 1,78 meter ben. Ik weet het, het is oppervlakkig, maar moeilijk om te veranderen.
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 11:13:26 #291
Brabo Bastard
pi_212902487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212903230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiėnter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 12:32:24 #293
Brabo Bastard
pi_212903272
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiėnter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
[..]
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
Snap ik. Maar als je er over nadenkt is het best gek dat het vragen naar lengte wel mag en naar gewicht niet. Terwijl het 2 dingen zijn die ook niet alles zeggen. Iemand kan zeggen dat hij of zij 1,95 is maar ook 195 weegt. En iemand kan zeggen dat hij of zij 100 kilo weegt terwijl dat spieren zijn.

In mijn hoofd klonk het beter :')
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 12:32:31 #294
382129 crew  Donna
pi_212903273
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
[..]
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.
Ik heb niet echt leuke full body foto's van mezelf, anders had ik ze wel toegevoegd ook.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 12:36:04 #295
Brabo Bastard
pi_212903316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.
Ik heb niet echt leuke full body foto's van mezelf, anders had ik ze wel toegevoegd ook.
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik ben :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 12:39:07 #296
382129 crew  Donna
pi_212903344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik ben :D
Want je deed banana for scale?
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 12:39:56 #297
Brabo Bastard
pi_212903352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Want je deed banana for scale?
_O-

Misschien is onze definitie anders :P

Ik had totaalfoto's erop staan, gekleed :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 12:41:52 #298
382129 crew  Donna
pi_212903386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
_O-

Misschien is onze definitie anders :P

Ik had totaalfoto's erop staan, gekleed :Y
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 12:43:54 #299
Brabo Bastard
pi_212903402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.
Allemaal maar net hoe de foto genomen is :P

Sowieso loog ik niet over lengte, gewicht, e.d. want dat zie je tijdens een date toch wel.

Alleen moest ik soms wel lachen om de term 'volslank'.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212904563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal maar net hoe de foto genomen is :P

Sowieso loog ik niet over lengte, gewicht, e.d. want dat zie je tijdens een date toch wel.

Alleen moest ik soms wel lachen om de term 'volslank'.
Hmm, ik ben zelf ook volslank (of viesdik, het is maar hoe je het noemt :+) maar juist daarom zet ik er ook wel fullbody pics op, anders zou ik niet meer op date durven. Ik heb niet de illusie dat mijn geweldige innerlijk het uiterlijk helemaal kan overschaduwen. :D
Sowieso heeft ook niet elke man de voorkeur voor een magere dame (en ok, ik ben ook weer niet tonnetje rond, gewoon volslank dus :P of curvalicious :+)
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 maart 2024 @ 14:45:14 #301
Brabo Bastard
pi_212904599
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm, ik ben zelf ook volslank (of viesdik, het is maar hoe je het noemt :+) maar juist daarom zet ik er ook wel fullbody pics op, anders zou ik niet meer op date durven. Ik heb niet de illusie dat mijn geweldige innerlijk het uiterlijk helemaal kan overschaduwen. :D
Sowieso heeft ook niet elke man de voorkeur voor een magere dame (en ok, ik ben ook weer niet tonnetje rond, gewoon volslank dus :P of curvalicious :+)
Jij bent ook echt wel volslank O+

Maar ik heb ook foto's gezien van vrouwen die de term, laten we zeggen, wat 'breder' hanteerden.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')