Sorry dat ik zo stil wasquote:
quote:
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland?
Nee, alleen maar iets mee te delenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.
Ah ja, ik antwoord ook wel vaker even niet als ik het druk heb.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.
Voor een nummertje?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet.
Lulquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Nou date gisteren gehad. Maar dit gaat niks worden.
Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.
Doei
Lolquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.
Doei
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Hij wilde je een kort, pittig kapsel en moeilijke bril aanmeten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Watquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Dat klinkt als een raar type 🥲, hopelijk zit je er niet mee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Opstaan en weggaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat![]()
En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?"
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat![]()
En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?"
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te kleinquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.
Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.
En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
Die ken ikquote:
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Het gaat erom dat ze bij de eerste date te horen krijgt wat er allemaal anders zou moeten aan haar uiterlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te klein
Oh wow, ik zou waarschijnlijk verbaasd zijn dat iemand dat überhaupt durft te zeggen. En daardoor ook niet weten hoe ik zou moeten reageren. Maar wel gelijk duidelijk dat het geen match is dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:15 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.
Dat laatste zou ik ook wel willen maar niet voor hen.
Dat denk ik ook. Wat kleine dingen kun je misschien finetunen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.
Ik tref ook wel eens mannen die zich wel willen aanpassen, maar dat geeft ook een beetje een wanhopige indruk. Ook een keer iemand die zei een kinderwens te hebben en toen ik zei dat ik dat niet had, had hij dat ook niet meer
Wat een mafkees zeg, zegt heel veel over hem en niets over jou.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:15 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.
Piercings vind ik eerlijk gezegd ook vaker lelijk dan mooi. Ik zeg het niet snel hardop als ik iemand voor me heb, maar soms denk ik wel van het zou mooier staan zonder die piercing.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:15 schreef Mundaya het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens realiseerbare zaken.quote:
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens realiseerbare zaken.
Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder.
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.quote:
Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens realiseerbare zaken.
Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.
Ik vond universiteit iig een heel stuk makkelijker dan afvallen
An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date
Maar hij mag toch zijn wie hij is? Net als zij?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.
Ik heb ook lenzen. Moet eerlijk zeggen dat ik een bril meestal niet mooi vind. Helemaal niet als het zo'n hipster-bril is of een of ander moeilijk montuur.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.
Het ligt ook wel aan je capaciteiten natuurlijk. Voor de een zal het relatief simpel zijn, voor een ander is HBO al echt ploeteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.
Ik vond universiteit iig een heel stuk makkelijker dan afvallen
An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date
Vraag me af hoe je op dat onderwerp komt, want is niet echt een voor de hand liggend onderwerp om over te hebben, je gaat er vanuit dat iemand op een dating app single isz tenzij ze het expliciet op hun profiel hebben aangegevenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:
Hoe weet je of de date in kwestie een relatie heeft?
Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.
Erg vreemd gevoel heb ik aan zijn reactie overgehouden.
Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?quote:Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:
Hoe weet je of de date in kwestie een relatie heeft?
Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.
Erg vreemd gevoel heb ik aan zijn reactie overgehouden.
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?
Verder een beetje letten op wat iemand zegt. Als iemand alleen onder kantooruren reageert, dan weet je wel genoeg bijvoorbeeld.
Ja, ik vind dat zelf een belangrijke vraag. In meerdere opzichten. Nu ben ik zelf niet op zoek naar een relatie, maar als je dat wel bent, dan kun je beter de "het is ingewikkeld"-situaties, mensen die net 'n dag single zijn of mensen die al eeuwig single zijn vermijden.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?
Haha, ik reageer meestal vrij weinig onder kantooruren, dus geen bezette man voor mij
Misschien is het wel een reden voor vrouwen om vrij snel bij een man thuis af te spreken, kunnen ze even checken of hij geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
Als je serieuze intenties hebt of wilt kijken of een relatie erin zit, dan heb je niet zoveel aan iemand die nog in een relatie zit, waarbij het allemaal ingewikkeld is of iemand die nog de hele tijd zit te klagen over haar ex waarmee het niet 3 dagen uit is.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel raar. Waarom ben je zo nieuwsgierig naar iemands relatie verleden? Dat zou voor mij iets zijn wat terloops wel ter sprake komt als je elkaar beter kent, of misschien ook niet, want het interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Als iemand mij daar op de eerste date gerichte vragen over gaat stellen, dan zou mij dat wel benauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |