abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 18:33:54 #1
382129 crew  Donna
pi_212215980
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? *; Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
pi_212216137
Neuk ze!
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 20:11:25 #3
382129 crew  Donna
pi_212217669
~O>
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2024 @ 20:11:44 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212217676
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:11 schreef Donna het volgende:
~O>
Sorry dat ik zo stil was :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212217721
:')
pi_212217917
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:33 schreef Donna het volgende:
Meneer is weer boven water. ~O>
*O* Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland? :s)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 20:25:07 #7
382129 crew  Donna
pi_212217954
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
*O* Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland? :s)
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 29 januari 2024 @ 20:27:44 #8
Brabo Bastard
pi_212217996
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee, alleen maar iets mee te delen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212218090
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Ah ja, ik antwoord ook wel vaker even niet als ik het druk heb.
Maar na wat commentaar daar op (en een opgeheven match :')) heb ik geleerd om dan een berichtje te sturen dat ik even druk ben en daarom wat stiller.
  Moderator dinsdag 30 januari 2024 @ 08:57:53 #10
382129 crew  Donna
pi_212221403
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet. *)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 januari 2024 @ 09:06:11 #11
Brabo Bastard
pi_212221456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet. *)
Voor een nummertje? :9
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 30 januari 2024 @ 09:07:11 #12
382129 crew  Donna
pi_212221459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor een nummertje? :9
Voor een vervolg nummertje, idd. :s)
pi_212221500
Had leuk contact met een leuke meid, date helemaal gepland incl tijd en locatie (haar favo coffee bar) en vanochtend ineens wakker met een verwijderde match :') zo bizar
Maar goed, gister leuke date gehad, gezoend, en as vrijdag gaan we bij mij 'een filmpje kijken '
pi_212251714
Nou date gisteren gehad. Maar dit gaat niks worden.

Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.

Doei :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 16:31:17 #15
Brabo Bastard
pi_212251842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:

Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.

Lul :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212252882
quote:

Lol
pi_212253078
quote:

Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
pi_212254061
quote:

Hij wilde je een kort, pittig kapsel en moeilijke bril aanmeten?
pi_212254078
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.

Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.

En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
  donderdag 1 februari 2024 @ 19:28:56 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212254101
quote:

Wat _O- :') En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?" :')
pi_212254178
quote:

Dat klinkt als een raar type 🥲, hopelijk zit je er niet mee.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 19:59:21 #22
Brabo Bastard
pi_212254618
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat _O- :') En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?" :')
Opstaan en weggaan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212254997
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 20:27:36 #24
Brabo Bastard
pi_212255108
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te klein :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212255195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.

Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.

En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.

Ik tref ook wel eens mannen die zich wel willen aanpassen, maar dat geeft ook een beetje een wanhopige indruk. Ook een keer iemand die zei een kinderwens te hebben en toen ik zei dat ik dat niet had, had hij dat ook niet meer :N
pi_212255228
Snelkookpan! Snelkookpan!
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 20:39:45 #27
Brabo Bastard
pi_212255270
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef Faxie het volgende:
Snelkookpan! Snelkookpan!
Die ken ik _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212261005
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.

Dat laatste zou ik ook wel willen maar niet voor hen.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 10:18:14 #29
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212261053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te klein :')
Het gaat erom dat ze bij de eerste date te horen krijgt wat er allemaal anders zou moeten aan haar uiterlijk.
Niet om een eisenlijstje waar iemand aan moet voldoen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212261951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:15 schreef Mundaya het volgende:

[..]
Ja, hij vond me in de basis mooi maar mijn bril en piercings konden eigenlijk wel weg. En ik mocht ook wel wat afvallen.

Oh wow, ik zou waarschijnlijk verbaasd zijn dat iemand dat überhaupt durft te zeggen. En daardoor ook niet weten hoe ik zou moeten reageren. Maar wel gelijk duidelijk dat het geen match is dan.
pi_212262357
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.

Ik tref ook wel eens mannen die zich wel willen aanpassen, maar dat geeft ook een beetje een wanhopige indruk. Ook een keer iemand die zei een kinderwens te hebben en toen ik zei dat ik dat niet had, had hij dat ook niet meer :N
Dat denk ik ook. Wat kleine dingen kun je misschien finetunen.

Maar echt grote zaken ga je niet meer veranderen. Geloof er niet zo in dat als iemand graag kinderen wil dat opeens echt niet meer wil na een paar dates. Vroeg of laat gaat dat toch wringen.

Mensen kunnen zich best wel even anders voordoen (al is dat goedbedoeld), maar keer klapt dat meestal wel.
pi_212262507
quote:

[..]

Wat een mafkees zeg, zegt heel veel over hem en niets over jou.
pi_212262994
Zijn ze eerlijk, is het weer niet goed ;(
pi_212263034
quote:

[..]

Piercings vind ik eerlijk gezegd ook vaker lelijk dan mooi. Ik zeg het niet snel hardop als ik iemand voor me heb, maar soms denk ik wel van het zou mooier staan zonder die piercing.
pi_212263042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef Faxie het volgende:
Het zijn ook nog eens realiseerbare zaken.

Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder. :P
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:56:35 #36
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212263230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bril weg, piercings weg en afvallen dat heb je zelf in de hand. Minimaal universitair opgeleid zijn (terwijl je mbo of zo hebt) en minimaal 1 meter 85 zijn wat minder. :P
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.
pi_212263964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef Faxie het volgende:
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.
pi_212264972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.
Ik vond universiteit iig een heel stuk makkelijker dan afvallen :+

An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date :D
  Moderator vrijdag 2 februari 2024 @ 15:25:21 #39
382129 crew  Donna
pi_212265058
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Voor een universitaire opleiding moet je ook gewoon even wat harder werken, dan lukt dat vast ook wel.

An sich is eerlijkheid goed, maar dat betekent niet dat je alles moet zeggen wat je denkt?
Ik vind het oppervlakkig en wanhopig om te zeggen "als je deze uiterlijke kenmerken aanpast, dan zouden we wel een match kunnen zijn". Ik kijk dan liever verder naar iemand die wel past, of blijf gewoon alleen. Maar kan natuurlijk best dat hij ook denkt dat het relatief simpele aanpassingen zijn (iig bril en piercings), dus je kan het altijd vragen, niet geschoten is altijd mis, wie weet tref je precies die vrouw die haar uiterlijk aanpast naar wens van de man. Dat doe ik trouwens ook wel eens qua kleding en make-up, maar dat is dan op eigen initiatief, om de man een plezier te doen, niet omdat de man het vraagt. En al helemaal niet op de eerste date :D
:D :D
pi_212265292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:50 schreef prunus het volgende:

[..]
Is best onaardig. Had ook gewoon kunnen zeggen: ik voel geen klik of aantrekkingskracht, klaar.
Maar hij mag toch zijn wie hij is? Net als zij?
pi_212269825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:56 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Mag je die bril dan nooit meer op? Ik draag buitenshuis vrijwel altijd lenzen, maar zit nu ook gewoon met bril achter de computer. Iedereen is tegenwoordig wel bijziend. Mensen die zich zo druk maken om een piercing/tattoo/bril hebben vaak een vreemde kronkel in hun kop en het heeft verder weinig met aantrekkingskracht te maken.
Ik heb ook lenzen. Moet eerlijk zeggen dat ik een bril meestal niet mooi vind. Helemaal niet als het zo'n hipster-bril is of een of ander moeilijk montuur.

Tattoos vind ik meestal ook niet mooi. Bij dames die tattoos op hun handen, vingers, nek of achter de oren hebben, haak ik sowieso wel af.

Piercing ligt eraan. Maar zo'n stierenpiercing vind ik geen gezicht. Zou er niet aan moeten denken daar elke avond tegenaan te moeten kijken. En op een bepaalde leeftijd vind ik zo'n Monroe-piercing ook niks meer.

Denk dat er omgekeerd ook wel dames afhaken als 'n man z'n hele nek vol heeft staan met tattoos.
pi_212269839
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Het ligt ook wel aan je capaciteiten natuurlijk. Voor de een zal het relatief simpel zijn, voor een ander is HBO al echt ploeteren.

Ik zou het zelf ook niet zo zeggen hoor. Al is het maar omdat ik niet zo geloof in mensen radicaal te veranderen. Zoiets gaat meestal toch niet lang goed.
pi_212277097
Je date die op de eerste date al zulke dingen aan je oplegt ben je liever kwijt dan rijk, als je daar aan toegeeft dan is het einde zoek, dan geef je hem carte blanche om je volledig tot in de puntjes te laten controleren, dat moet je niet willen.
Jezus, tweede date en die begon helemaal over of we al in een relatie zitten en wanneer ik over haar ga vertellen aan mn familie en mee eten met Pasen en op vakantie gaan samen van de zomer :') Heb met een smoes gezegd dat ik eerder weg moest en zonder overdrijving gewoon weggerend, tering dat doe ik nooit meer
  zondag 4 februari 2024 @ 23:28:07 #44
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212301237
Hoe weet je of de date in kwestie een relatie heeft?

Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.

Erg vreemd gevoel heb ik aan zijn reactie overgehouden.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212304746
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:

Op date geweest met iemand die zei geen relatie te hebben, en ik heb toen nogmaals aangegeven geen interesse te hebben met mannen met een relatie. De reactie daar op was: ‘Oh vind je dat erg’. Dus ik gaf aan dat het dan einde verhaal is. Toen zei hij :’ Ja dat begrijp ik volkomen’.

Vraag me af hoe je op dat onderwerp komt, want is niet echt een voor de hand liggend onderwerp om over te hebben, je gaat er vanuit dat iemand op een dating app single isz tenzij ze het expliciet op hun profiel hebben aangegeven
pi_212305437
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 23:28 schreef britneycheers het volgende:

Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?

Verder een beetje letten op wat iemand zegt. Als iemand alleen onder kantooruren reageert, dan weet je wel genoeg bijvoorbeeld.
pi_212305613
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je kunt het toch gewoon vragen hoe lang iemand al single is?

Verder een beetje letten op wat iemand zegt. Als iemand alleen onder kantooruren reageert, dan weet je wel genoeg bijvoorbeeld.
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?

Haha, ik reageer meestal vrij weinig onder kantooruren, dus geen bezette man voor mij :D
Misschien is het wel een reden voor vrouwen om vrij snel bij een man thuis af te spreken, kunnen ze even checken of hij geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
pi_212305687
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, dat is wel een vraag die vaak gesteld wordt en ook niet heel raar om iets van het relatieverleden te willen weten denk ik?

Haha, ik reageer meestal vrij weinig onder kantooruren, dus geen bezette man voor mij :D
Misschien is het wel een reden voor vrouwen om vrij snel bij een man thuis af te spreken, kunnen ze even checken of hij geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
Ja, ik vind dat zelf een belangrijke vraag. In meerdere opzichten. Nu ben ik zelf niet op zoek naar een relatie, maar als je dat wel bent, dan kun je beter de "het is ingewikkeld"-situaties, mensen die net 'n dag single zijn of mensen die al eeuwig single zijn vermijden.

De situatie bij iemand thuis zegt ook wel genoeg. Als dat niet kan, dan heeft diegene thuis iemand zitten, woont diegene nog bij z'n ouders of zo.
pi_212305696
Dat vind ik eigenlijk wel raar. Waarom ben je zo nieuwsgierig naar iemands relatie verleden? Dat zou voor mij iets zijn wat terloops wel ter sprake komt als je elkaar beter kent, of misschien ook niet, want het interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Als iemand mij daar op de eerste date gerichte vragen over gaat stellen, dan zou mij dat wel benauwen
pi_212305728
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel raar. Waarom ben je zo nieuwsgierig naar iemands relatie verleden? Dat zou voor mij iets zijn wat terloops wel ter sprake komt als je elkaar beter kent, of misschien ook niet, want het interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Als iemand mij daar op de eerste date gerichte vragen over gaat stellen, dan zou mij dat wel benauwen
Als je serieuze intenties hebt of wilt kijken of een relatie erin zit, dan heb je niet zoveel aan iemand die nog in een relatie zit, waarbij het allemaal ingewikkeld is of iemand die nog de hele tijd zit te klagen over haar ex waarmee het niet 3 dagen uit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')