Ja - en Q.E.D - de vleeskeuring dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicum), maar dan zien ze de foto's en krijg je alleen nog kortaf berichten of ga je meteen op de blok.
eigenlijk maak je het nog makkelijker, tenminste voor degenen die al wat voorbij het normatief zijn. mensen zijn online nep, geeft niet. maar we zien alleen de mooie dingen. maar zo werkt het leven niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
ik zie mezelf echt wel als 'normale meid'.
maar... zal ik wel naar rechts geswipet worden?
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de breedste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie)
Opnieuw: er is een reden dat ik niet op een datig app zit
maar sowieso links en rechts swipenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.
Maar goed, ik kan me dan wel verheugen op dat ik er veel jonger uit zie (en ook voel) dan ik eruit zie)
Hahahaquote:Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
maar sowieso links en rechts swipendruk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op
Herkenbaarquote:Op zondag 17 maart 2024 00:56 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
maar sowieso links en rechts swipendruk uit frustratie of enthousiasme weleens de verkeerde kant op
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.
Hoop dat het iets wordtHij is wel stukje ouder dan ik en al afgestudeerd.
Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad![]()
Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Ooit...?
En wat als we elkaar dan een keer ontmoeten - irl... Val ik dan tegen? Met mn buikje (ja, veel aangekomen dankzij medicijnen maar inmiddels 30-35 kg weer afgevallen maar buikje is gebleven... de leeftijd en het afvallen maakt ook wel dat ik inmiddels hangtieten heb, mn heupen zijn nou ja niet de smalste en mijn bips niet de beste.
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef prunus het volgende:
[..]
Je bent veel te hard voor jezelf vind ik. Je bent mooi zoals je bent, met al je ervaringen en je persoonlijkheid. Laat die onzekerheid je niet weerhouden om nieuwe mensen te ontmoeten in ieder geval. En bij zo’n ontmoeting: wie je bent straalt veel meer uit dan alleen je uiterlijk.
Thanksquote:Op zondag 17 maart 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het klikt dan klikt het. Mijn ervaring is, is als dat gebeurt het overgrote deel van eisenlijstjes meteen overboord gaat.
Als hij je echt ziet zitten dan maakt hij daar geen probleem van. Elke gek zijn gebrek en zo.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
ThanksMijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.
Maarja
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, maar het topic draait om de dating apps.
En de oordelen zijn niet van de lucht, als ik ook hier de ervaringen van anderen lees.
Zo jammer dat het van 1 foto af moet hangen of je "links of rechts" wordt - LOL.
Dit. Mensen die dat roepen zijn onzeker over hun eigen uiterlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:45 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja, ik zie het dat er mensen lelijk genoemd worden etc. Maar zou dat niet te serieus nemen hoor, vind dat een beetje kinderachtige praatjes. Er zitten genoeg volwassen mensen op de apps.
Uiteindelijk heeft iedereen wel iets.Als men je op zulke dingen afrekent dan kan je beter verder kijken naar iemand die wel achter je staat zonder vooroordelen, vooral omdat je niet weet wat de toekomst brengt en je dan wellicht tijd hebt verdaan aan iemand die alsnog (te makkelijk) de biezen pakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
ThanksMijn moeder zegt dat ik nooit tegen een man moet zeggen dat ik een psychose heb gehad. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn ooit. Juist als een soort test om te kijken of hij mij dan wel accepteert en niet zo kortzichtig is.
Maarja
niet over je verleden nadenken! iedereen heeft een draadje losquote:Op zondag 17 maart 2024 10:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat nu met een lieve Nederlandse jongen. Hij benaderde mij via social-media.. nadat ik hem had ontmoet op een dating app. Ik had hem vorig jaar (niet express) genegeerd nadat ik op vakantie was. Ik was later gewoon het contact verloren maar nu dus weer contact.
Hoop dat het iets wordtHij is wel stukje ouder dan ik en al afgestudeerd.
Ik ben 25 en nog studerende door studievertraging en psychose die ik heb gehad![]()
Daardoor voel ik mij best onzekerder dan ooit over mijn status als "vrouw" of "partner" hoe je het wilt noemen.
Als je daar gewoon eerlijk over bent zou het mij geen drol uitmaken. Een vriend van mij heeft ook een milde psychose en die is ook gewoon net als ieder ander. Niemand is daar veroordelend over. Overigens, persoonlijk zou ik het wel fijn vinden. Veel mensen die zorgzaam willen zijn voor een ander.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maarja
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit...?
LOL.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ooit zul je, zonder dat je er nog op hoopte, die ene man tegenkomen die op hetzelfde moment dezelfde lp uit de platenbak wilde halen en dan is het raak.
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.
1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens.![]()
Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb.Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je er alleen maar bent om te chatten waarom zit je dan op Tinder of Badoo? Bumble heeft een vrienden functie zodat je niet in de andere stapel terecht komt.
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaringquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik had Tinder gedownload voor de gein, maar dat was echt niks voor mij. Op Badoo gelukkig een stuk serieuzere profielen tegen gekomen. Ik wil geen relatie, dus ik heb ook staan 'is hier om te chatten'. Best leuke gesprekken al gehad, maar geen neiging om met iemand af te spreken.
1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens.![]()
Maar vorige week ineens ook een heel leuk berichtje van een man waarmee ik nu al een ruime week contact heb.Hij woont maar 300 meter bij me vandaan.
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijker scoren op Badoo dan op Tinder destijds.
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Badoo heb ik wel eens geprobeerd, was wel een ervaring
Badoo was wel beter dan Tinder in sommige opzichten idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja er zitten ook een hoop vreemde vogels op. Maar op Tinder vond ik het helemaal een sneue bedoening.
Meer een 'we zien het wel' denk ik?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
Ja, veel kansloos volk, hoop nep profielen ook, maar dat vond ik op Tinder niet anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het trok ook een bepaald soort volk aan
Ja, veel meer arbeidsmigranten. Dat vond ik ook. Hoop Poolse dames op Badoo. Dat was wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik woon wel dicht bij een dorp waar heel veel Polen aan het werk zijn. Die kwam ik op Tinder niet tegen. Op Badoo wel echt heel veel.
Dat valt me dan wel weer op.
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Meer een 'we zien het wel' denk ik?
De man waarmee ik nu chat heeft wel 'toe aan een relatie' op zijn profiel en we hebben echt een hele leuke klik.
Met een vriendenfunctie had ik hem dus nooit gevonden en hij mij ook niet.
Ja we gaan ook wel afspreken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij heb ik op Bumble iets soortgelijks staan, met "weet het nog niet". Ik zoek wel meer dan een gewone vriendschap, maar het hoeft niet perse zo'n huisje-boompje-beestje relatie te zijn.
Leuk dat jullie een goede klik hebben, dan zou ik zelf wel willen afspreken eigenlijk
Maar dat is niet wat ze zei.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is ze niet wanhopig om af te spreken. M.a.w. ze spreekt alleen af bij een hele leuke match.
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies.
Ik hoef geen vrienden functie want ik ben niet op zoek naar vrienden. Als er iets leuks uit zo'n gesprek komt, dan wil ik best afspreken en zien wat daar uit komt.
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon op zoek naar een potentiële date.
Je bent gewoon op zoek naar een potentiële liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Tja 'wil misschien wel afspreken' is nou eenmaal geen profiel dat je kan kiezen.
Dan komt dit het meeste in de buurt.
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zat laatst mee te kijken bij een vriendin op haar Bumble en die had iets in de trant van "kortdurend serieus" of iets wat daar op lijkt als intentie. Vraag me nog steeds af wat dat nou betekent eigenlijk
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kortdurend serieus uitgewoond worden natuurlijk.
Ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen in een spagaat zitten. Willen niet te makkelijk overkomen maar ook niet te zwaar of te wanhopig. Dan krijg je dingen als "kortdurend serieus" en "we zien wel" waar je dus helemaal niks wijzer uit wordt (of je leest tussen de regels door maar dat blijft tricky).
De term 'serieus' komt altijd zo beladen over. Zo van "Ze zijn nu echt serieus samen", alsof er iets ergs staat te gebeuren of in ieder geval dat de lol er wel af isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Kortdurend serieus komt op mij over als iemand die iets zoekt maar binnen niet al te lange tijd besluit te gaan reizen of te emigreren of zo.
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je bent gewoon op zoek naar een potentiële liefde, m.a.w. een date. Nou prima toch?
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Een potentiële liefde is een relatie toch? Nee daar ben ik niet naar op zoek.
Ja prima FWB. Ik zie dat niet echt als daten. Maar goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt gewoon kiezen uit AL die SUPERKNAPPE mannelijke FOK!kers![]()
Wees je daar eens van bewust (! )
* TheStigsDutchCousin keutel intrektquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben niet op zoek hoor. Als het een soort van in m'n schoot valt prima. Maar ben niet op jacht.
En nu niet allemaal DMen aub.
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
FWB dan, maar dat valt ook onder de 'date' stapel. Ik zou niet weten hoe je het anders wilt noemen. Vrouwen wrikken zich in allemaal hoeken om iets maar niet een naam te geven.
En dan komt toch altijd en onherroepelijk het ongemakkelijke moment waarop de één zegt: "Maar hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
We hebben de Badoo date gevonden hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
Ik neem aan dat dit een reactie was op:quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
-quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We hebben de Badoo date gevonden hoor
Ik hield me netjes inquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:22 schreef Donna het volgende:
Haha valt mee, maar 1!
Maar die was wel namens alle vrijgezelle mannen hier.
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet![]()
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:45 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouder
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:29 schreef Airforce1 het volgende:
internet is eigenlijk 2 keer zo moeilijk om jezelf te zijn, er worden veel sneller aannames gemaakt op basis van een paar zinnen. en ja, het is makkelijker om het maar belachelijk te maken ipv er een paar tellen over na te denken en er genuanceerd op te antwoorden, want eigenlijk zitten we niet op internet om serieus te zijn,maar voor plezier en leedvermaak. en dat maakt het ook zo grappig en ironisch
De UI!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interfacequote:
Ben je soms een ICTer?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interface
Was ik maar een ICT'er, dan kon ik tenminste meepraten als ik weer eens niet kon inloggen op het werk. Nu blijft het bij vergaderen over 'processen' en 'verbeterpunten'.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je soms een ICTer?
User Icon is het! Tenminste volgens dit topic:
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
maar kom hier als routine dier maar eens achterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.
En ach, een geintje op zn tijd schept gezelligheid
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:10 schreef Airforce1 het volgende:
ui usericon....gebruik dit woord nu misschien de 2e keer in mijn leven![]()
maar is dating dan al bijna gedoemd om online jezelf te zijn, want je wil jezelf eigenlijk beter voor doen. ik plaats namelijk geen brakke zondagochtendfotos, of ik vertel dat ik vandaag een kutdag heb. toneel spelen is makkelijk
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Vrouwen hebben het wat dat betreft gewoon een stuk makkelijker. Een man die zichzelf niet op zijn best omschrijft zal geen/weinig matches krijgen, een vrouw krijgt dan wel veel aanspraak, maar dan wel de minder gewenste variant.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.
Ik had op een gegeven moment in mn profieltekst wel de slechtste versie van mezelf beschreven, dacht dan kan ik irl alleen maar meevallende slechtste foto's van mezelf plaatsen heb ik nooit aangedurfd, kan misschien nog wel eens een leuk experiment zijn
Twee tips:quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:39 schreef Airforce1 het volgende:
met andere woorden, de ene keer doe je het goed,en de andere dag is het weer fout. ik merk zelf dat mijn valkuil *lust* is. dus hoe mooier de profielfotos hoe meer ik iets wil, en het verpest![]()
![]()
Hahahaha, maar dat is wel echt zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet![]()
Als iemand gewoon fatsoenlijk werk heeft vind ik dat echt zo totaal onbelangrijk. Maar goed, ik heb zelf ook geen opleiding afgerond.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Zou het dan ook aan hem vragenquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
Ik was dus gisteren op Badoo met iemand aan het chatten die meteen full body foto's vroeg want hij wilde niet voor verrassingen komen te staan.
Hij had die wel, ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het dan ook aan hem vragen
Ik ga wel achterop ja. Ben niet zo goed op 2 wielers.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef junkiesietze het volgende:
Daten is vermoeiend als je een fulltime baan hebt
@:Donna samen fatbiken?
Kan ie beter op Tinder gaan zittenquote:
Ik zal hem even doorverwijzen idd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie beter op Tinder gaan zitten
quote:
Even kijken of er iets 'vast te pinnen' valtquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Mijn leuke contact heeft even tijd nodig om te kijken of hij af wil spreken. Hij vindt me echt heel erg leuk (snap ik, ben ik ook), maar ik heb jonge kinderen en dat vindt hij wel een dingetje. Die tijd heeft hij gehad.
Hij is totaal mijn type eigenlijk niet, maar hij maakt echt iets in me los.![]()
Maar even zien hoe dit afloopt haha.
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.quote:
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.
Sommige mensen knappen gewoon af op heel dik of heel dun. En als er alleen gezichtsfoto's op staan, vraag je je toch af hoe de rest er uit ziet. Ik wil graag lichaamslengte weten, omdat ik wel afknap op kleiner dan 1,75 meter, aangezien ik zelf al 1,78 meter ben. Ik weet het, het is oppervlakkig, maar moeilijk om te veranderen.
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiënter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.
Snap ik. Maar als je er over nadenkt is het best gek dat het vragen naar lengte wel mag en naar gewicht niet. Terwijl het 2 dingen zijn die ook niet alles zeggen. Iemand kan zeggen dat hij of zij 1,95 is maar ook 195 weegt. En iemand kan zeggen dat hij of zij 100 kilo weegt terwijl dat spieren zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiënter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
[..]
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiënter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
[..]
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik benquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.
Ik heb niet echt leuke full body foto's van mezelf, anders had ik ze wel toegevoegd ook.
Want je deed banana for scale?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik ben
quote:
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is onze definitie anders
Ik had totaalfoto's erop staan, gekleed
Allemaal maar net hoe de foto genomen isquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.
Hmm, ik ben zelf ook volslank (of viesdik, het is maar hoe je het noemtquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal maar net hoe de foto genomen is![]()
Sowieso loog ik niet over lengte, gewicht, e.d. want dat zie je tijdens een date toch wel.
Alleen moest ik soms wel lachen om de term 'volslank'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |