En dan komt toch altijd en onherroepelijk het ongemakkelijke moment waarop de één zegt: "Maar hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
FWB is niet echt 'daten'. Het is vriendschap waarin je elkaar ook even lekker neukt.
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier juist vaak negatieve verhalen over Badoo, dat het een soort afvoerputje is, heb het zelf (mede daarom) nooit geïnstalleerd. Leuk dat het jou goed bevalt! Maar wil je dan ook nooit afspreken, of is het "is hier om te chatten" meer een soort synoniem dat je geen serieuze relatie wil, maar meer fwb oid?
We hebben de Badoo date gevonden hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
Ik neem aan dat dit een reactie was op:quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
even kleine nuance, ik snap dat dit heel erg afschrikt. maar hij is wel meteen eerlijk en wil dat dus zeggen, alleen te snel. man denkt al praktisch. waar ook wat voor te zeggen valt.
-quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
1 gozer begon wel meteen dat zijn huis te klein is voor zijn 2 kinderen + mijn 2 kinderen. Uhm, ik 'ken' je net 10 minuten, nog niet eens.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
We hebben de Badoo date gevonden hoor
Ik hield me netjes inquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:22 schreef Donna het volgende:
Haha valt mee, maar 1!
Maar die was wel namens alle vrijgezelle mannen hier.
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet![]()
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:45 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouder
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:29 schreef Airforce1 het volgende:
internet is eigenlijk 2 keer zo moeilijk om jezelf te zijn, er worden veel sneller aannames gemaakt op basis van een paar zinnen. en ja, het is makkelijker om het maar belachelijk te maken ipv er een paar tellen over na te denken en er genuanceerd op te antwoorden, want eigenlijk zitten we niet op internet om serieus te zijn,maar voor plezier en leedvermaak. en dat maakt het ook zo grappig en ironisch
De UI!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interfacequote:
Ben je soms een ICTer?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interface
Was ik maar een ICT'er, dan kon ik tenminste meepraten als ik weer eens niet kon inloggen op het werk. Nu blijft het bij vergaderen over 'processen' en 'verbeterpunten'.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je soms een ICTer?
User Icon is het! Tenminste volgens dit topic:
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
maar kom hier als routine dier maar eens achterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.
En ach, een geintje op zn tijd schept gezelligheid
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:10 schreef Airforce1 het volgende:
ui usericon....gebruik dit woord nu misschien de 2e keer in mijn leven![]()
maar is dating dan al bijna gedoemd om online jezelf te zijn, want je wil jezelf eigenlijk beter voor doen. ik plaats namelijk geen brakke zondagochtendfotos, of ik vertel dat ik vandaag een kutdag heb. toneel spelen is makkelijk
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Vrouwen hebben het wat dat betreft gewoon een stuk makkelijker. Een man die zichzelf niet op zijn best omschrijft zal geen/weinig matches krijgen, een vrouw krijgt dan wel veel aanspraak, maar dan wel de minder gewenste variant.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.
Ik had op een gegeven moment in mn profieltekst wel de slechtste versie van mezelf beschreven, dacht dan kan ik irl alleen maar meevallende slechtste foto's van mezelf plaatsen heb ik nooit aangedurfd, kan misschien nog wel eens een leuk experiment zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |