Oh, zo ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt het kenteken checken op de Rdw website.
Daar kun je zien wat de nieuwprijs is van die specifieke auto, bouwjaar, alles eigenlijk.
63 mm in de Bilt. Het wordt dus weer een zeer natte maand op deze manier.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
Hoeveel regen valt er gemiddeld in februari?
Beetje om en om lijkt het. Volgens de trend gaan we dit jaar dus ook boven de 100 mm regen komen in februari.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
63 mm in de Bilt. Het wordt dus weer een zeer natte maand op deze manier.
Cijfers:
2023: 21 mm
2022: 133 mm
2021: 43 mm
2020: 157 mm
2019: 68 mm
Heel wisselend dus..
Lijkt me wel als er de komende week al 50-90 mm gaat vallen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje om en om lijkt het. Volgens de trend gaan we dit jaar dus ook boven de 100 mm regen komen in februari.
Ik heb wel weer genoeg van de zon. Graag terug naar default settings.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
Er staat weer best wat regen op de kaarten vanaf dinsdag.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg van de zon. Graag terug naar default settings.
ik heb teveel regen en bewolking gehad, dus de zon mag blijven en niet stoken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg van de zon. Graag terug naar default settings.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ging er ook niet vanuit dat de herfst al voorbij zou zijn.quote:
Hele dag al puik weerquote:
Tijd voor lente.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag ook weer treurnis
[ twitter ]
Geniet meer van het momentquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag ook weer treurnis
[ twitter ]
21mm maar vorig jaar?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
63 mm in de Bilt. Het wordt dus weer een zeer natte maand op deze manier.
Cijfers:
2023: 21 mm
2022: 133 mm
2021: 43 mm
2020: 157 mm
2019: 68 mm
Heel wisselend dus..
Jep en toch viel er zo'n 50% van de dagen iets van neerslag, maar dus kleine beetjes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
21mm maar vorig jaar?Dat was dan wel een van de uitzonderingen..
Zeg dat nou niet. Vorig jaar hebben we helemaal geen voorjaar gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd voor lente.
Gelukkig is 2024 tot dusver niet zo troosteloos als 2023.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Op weerwoord zijn ze nu trouwens in overdrive gegaan om ook maar iets van winter, waar dan ook, te bespeuren.
Nu worden er tenminste wat kaarten inhoudelijk besproken. Dat is iig leerzaam.
Perfect weer om te plantenquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geniet meer van het moment
Het is prachtig weer
Flauwekul, april en met name mei (met 268 uur zon tov 218 uur normaal) waren super mooi. En daarna kwam de kurkdroge juni maand.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Vorig jaar hebben we helemaal geen voorjaar gehad.
En kijk nu eens naar de neerslagsom en temperatuurverloop, windkracht en richting.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Flauwekul, april en met name mei (met 268 uur zon tov 218 uur normaal) waren super mooi. En daarna kwam de kurkdroge juni maand.
April was iets frisser en natterquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En kijk nu eens naar de neerslagsom en temperatuurverloop.
April was niet iets frisser en natter. Maart noem je niet en juni is geen lente maand.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
April was iets frisser en natter
Mei gelijkwaardig qua neerslag (die in 7 dagen tijd viel, de rest van de maand was droog) en temperatuur
Juni was veel warmer en droger.
Je had het over voorjaar, dat loopt officieel van 20 maart tot 20 juni. Laten we het er op houden dat we onze eigen kijk hebben op wat een acceptabel voorjaar is danquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
April was niet iets frisser en natter. Maart noem je niet en juni is geen lente maand.
Alsjeblieft kerel..dit is wel erg creatief boekhoudenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je had het over voorjaar, dat loopt officieel van 20 maart tot 20 juni.
Dat is een superlatief. Als in, het was een slecht voorjaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
"We hebben helemaal geen voorjaar gehad" is pas creatief boekhouden
Wat gewoon niet waar is kijkend naar de feiten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een superlatief. Als in, het was een slecht voorjaar.
Logisch, het is echt drama en niet alleen hier, ook in de 'skigebieden' in Duitsland (en ongetwijfeld ook op veel andere plekken) is het één grote groene meuk ipv winterquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Op weerwoord zijn ze nu trouwens in overdrive gegaan om ook maar iets van winter, waar dan ook, te bespeuren.
Nu worden er tenminste wat kaarten inhoudelijk besproken. Dat is iig leerzaam.
Tot aan juni was er invloed van noordelijke stromingen. Maart was grauw en grijs, april erg nat en koel, mei vooral koel maar de zon scheen dus het was een goed voorjaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat gewoon niet waar is kijkend naar de feiten.
Ik vind het wel pijnlijk en zuur voor die gebieden. Die draaien er letterlijk op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch, het is echt drama en niet alleen hier, ook in de 'skigebieden' in Duitsland (en ongetwijfeld ook op veel andere plekken) is het één grote groene meuk ipv winter
Je moet toch ergens hoop vandaan halen, ook al is 'ie vals
Ik heb een beetje een broertje dood aan selectief wapperen met cijfers. Als je dan een zomermaand als lentemaand weg gaat zetten om je punt te maken ben je me helemaal kwijt hoor. Hele voorjaar was nat, guur en winderig maar de zon scheen dus het was een goed voorjaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens. Volgens mij gaan jullie hier niet uitkomen
Hier kan je inmiddels alweer actief vitamine D aanmaken in de zon
[ afbeelding ]
Jep. We hadden ook het plan om een paar dagen naar Winterberg te gaan zodat m'n vriendin nog wat langlauftraining mee kon pakken, maar dat gaat hem op deze manier niet worden gok ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het wel pijnlijk en zuur voor die gebieden. Die draaien er letterlijk op.
Maak je vooral niet te druk, onze meningen verschillen en dat zal zo blijven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb een beetje een broertje dood aan selectief wapperen met cijfers.
Dit laatste ben ik niet helemaal met je eens. Voor de maand maart geldt dit nog wel grotendeels ja. Maar zeg vanaf 2e week april is de zonkracht echtwel hoog genoeg om je lekker op te warmen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tot aan juni was er invloed van noordelijke stromingen. Maart was grauw en grijs, april erg nat en koel, mei vooral koel maar de zon scheen dus het was een goed voorjaar.
Als er een kille Noord ooster staat kan de zon schijnen wat hij wil.
Tuurlijk, uit de wind of achter glas wel. Dat komt voornamelijk door de sterkere zon. Maar als je naar buiten moet gaat dat niet meer op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit laatste ben ik niet helemaal met je eens. Voor de maand maart geldt dit nog wel grotendeels ja. Maar zeg vanaf 2e week april is de zonkracht echtwel hoog genoeg om je lekker op te warmen.
Dan is het in het geval van N/NO wind zaak om bij een zonnige dag een hoek in je tuin (of where ever ) te vinden of maken die windluw is. Dan kan je ook echtwel bij koudere zonnige dagen genieten in de zon. Zelf vaak zat gedaanik had een windscherm haha.
Gelukkig maar, anders werd het hier wel heel saaiquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maak je vooral niet te druk, onze meningen verschillen en dat zal zo blijven.
Ieuw naar buiten! Dan kom ik mensen tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tuurlijk, uit de wind of achter glas wel. Dat komt voornamelijk door de sterkere zon. Maar als je naar buiten moet gaat dat niet meer op.
April was ook erg nat. Met circa 79 mm tegen 41 mm normaal april 2023 was de natste aprilmaand sinds 1998. Zoals het hele jaar. Herinner me ook nog een heel parkeerterrein van Paaspop dat was ondergelopen waardoor de donderdag letterlijk in het water viel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Flauwekul, april en met name mei (met 268 uur zon tov 218 uur normaal) waren super mooi. En daarna kwam de kurkdroge juni maand.
Geweer meenemen, probleem opgelostquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ieuw naar buiten! Dan kom ik mensen tegen.![]()
F1 bom?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:34 schreef THEFXR het volgende:
was even de f1 bom aan het lezen, hier nu al een paar uur lente
Voorjaar duurde ongeveer 2 weken. Helemaal geen klopt nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
"We hebben helemaal geen voorjaar gehad" is pas creatief boekhouden
Offtopic: is allang rond, om 15.00 toespraak Toto op de fabriek.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In 2025, en nog niet helemaal rond. Maar zou wel leuk zijn.
Ow stukje gemist dan! Bedankt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Offtopic: is allang rond, om 15.00 toespraak Toto op de fabriek.
super zonnig, gratis verwarmingquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow stukje gemist dan! Bedankt.
En is het daar goed weer?
April was niet supermooi. Vrij gemiddeld qua zon (191 tov 195 gemiddeld). Wel erg nat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ook niet mee helpt is dat het hele jaar natuurlijk nat is gebleken. Zeker juli was dramatisch.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
April was niet supermooi. Vrij gemiddeld qua zon (191 tov 195 gemiddeld). Wel erg nat.
2023 was erg nat, maar ook erg zonnig tegelijk.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Het was helemaal niet zo slecht als sommige doen geloven, maar je kunt de neerslag niet zomaar aan de kant schuiven met wat extra zonuren.
Wellicht dat de neerslag wel in hevigere mate omlaag kwam en daardoor grotere hoeveelheden op de teller staan. Of het regende gewoon altijd als de zon niet scheen
Maar het was voor het gevoel geen 'mooi' jaar. Daarvoor was het gewoon te nat.
Klopt. En toch was het qua zonneschijn vrij gemiddeld die juli, 213 uur tov 220 uur gemiddeld). Dus we hebben ondanks het natte weerbeeld toch voldoende zonneschijn gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ook niet mee helpt is dat het hele jaar natuurlijk nat is gebleken. Zeker juli was dramatisch.
Maar dat is geen voorjaar meer natuurlijk.
Ik vind 213 uur niet heel bijster veel. Mag wel gemiddeld zijn, maar voor wat er kan schijnen valt dat toch gewoon tegen?! Het was regelmatig grijs en natquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt. En toch was het qua zonneschijn vrij gemiddeld die juli, 213 uur tov 220 uur gemiddeld). Dus we hebben ondanks het natte weerbeeld toch voldoende zonneschijn gezien.
Maar het negatieve blijft vaak beter hangen dan het positieve, dat is inherent aan de mens.
Juni zorgde voor een boost, maar ook als we juni weglaten hebben we gewoon een prima jaar gehad qua uren zonneschijn. Alleen had het wat beter verdeeld kunnen worden wellicht.
Vooral de eerste 3 weken van de bouwvak (Noord Nederland) waren gewoon rot, de eerste ploeg die toen vakantie hadden, hadden er bijster weinig aan. De andere 3 weken toen ik vakantie had waren wel prima te noemen, het was een beetje wisselende beeld die we kregen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind 213 uur niet heel bijster veel. Mag wel gemiddeld zijn, maar voor wat er kan schijnen valt dat toch gewoon tegen?! Het was regelmatig grijs en nat
Nja, het is gemiddeld genomen qua zonneschijn dus gewoon prima voor wat je in Nederland mag verwachten. Wellicht ligt de hoop of - onterechte - verwachting op meer zonneschijn. Het was regelmatig grijs, gemiddeld een procentje of 3 meer dan normaal in juli het geval is. Er viel wél aanzienlijk meer regen op de momenten dat het grijs was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind 213 uur niet heel bijster veel. Mag wel gemiddeld zijn, maar voor wat er kan schijnen valt dat toch gewoon tegen?! Het was regelmatig grijs en nat
20 groaden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:04 schreef Twieki het volgende:
Het wordt warm maandag.
[ afbeelding ]
Dat is mij te gortigquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:04 schreef Twieki het volgende:
Het wordt warm maandag.
[ afbeelding ]
Zelfs het knmi erkent dat de zeer zonnige juni daar verantwoordelijk voor was en dat het verder weldegelijk tegen viel. Met je scorebord.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar we zijn qua zonuren de afgelopen jaren natuurlijk ook wel verwend, dus dan valt het gauw wat tegen.
Top 6 meest zonnige jaren:
1. 2022
2. 2003
3. 2018
4. 2020
5. 2019
6. 2023
Trek je juni naar normaal. Zit je nog steeds bovengemiddeld qua zonuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs het knmi erkent dat de zeer zonnige juni daar verantwoordelijk voor was en dat het verder weldegelijk tegen viel. Met je scorebord.
11/11 carnaval!quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:04 schreef Twieki het volgende:
Het wordt warm maandag.
[ afbeelding ]
1793 ten opzichte van 1774 normal. Nou, poehpoeh.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Trek je juni naar normaal. Zit je nog steeds bovengemiddeld qua zonuren.
Dat 2023 zo hoog eindigt is natuurlijk voor een flink deel te danken aan juni. Dat heb ik ook al meerdere keren gezegd. Maar juli en augustus was gewoon vrijwel normaal qua zonuren. Daar kun je het mee oneens zijn, maar slaat nergens op.
Je leest alleen wat je wil lezen volgens mij.
Februari,mei, juni en september waren bovengemiddeld mooie maanden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1793 ten opzichte van 1774 normal. Nou, poehpoeh.
Vooralsnog is verreweg het grootste kritiekpunt op 2023 die eindeloze regen en het gebrek aan echt mooie periodes. Dat jij daar als winterliefhebber niets mee hebt is prima, maar hoe je hier een hele campagne zit te voeren over dat het wel mee valt allemaal begint wel een beetje treurig te worden. Komt een beetje betweterig over.
Juni en september waren mooi. De rest was ronduit teleurstellend en tegenvallendquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Februari,mei, juni en september waren bovengemiddeld mooie maanden.
Januari, maart, november en december waren kut.
In de rest van de maanden heeft de zon geschenen zoals je kunt verwachten in Nederland. Wellicht zoals ik eerder stelde wel onevenredig met momenten, maar echt niet altijd. Zo zijn de mm-neerslag ook regelmatig te wijten aan extremen.,
2023 heeft genoeg mooie periodes gehad. En ook genoeg zeiknatte,bagger periodes. Alleen het negatieve eruit pikken iedere keer slaat nergens op. Ik ben inderdaad een winterliefhebber, maar hou ook van de aanwezigheid van de zon.
Mei (en ook februari) was droger én flink zonniger dan normaal. Het is niet snel goed dan neequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juni en september waren mooi. De rest was ronduit teleurstellend en tegenvallend
Mei? Tot 20 mei was ronduit fris, grijs, nat en winderig. Toen bleef die wind maar in die koude N/NO zitten. Daarna begon de lente pas. Februari blijft natuurlijk koud. Hoe droog en zonnig die ook isquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mei (en ook februari) was droger én flink zonniger dan normaal. Het is niet snel goed dan nee
Misschien de verwachtingen van het Nederlands weer wat temperen
Dan interpreteer ik dit heel anders dan jou: https://www.weer.nl/nieuw(...)-normale-temperatuurquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mei? Tot 20 mei was ronduit fris, grijs, nat en winderig. Toen bleef die wind maar in die koude N/NO zitten. Daarna begon de lente pas. Februari blijft natuurlijk koud. Hoe droog en zonnig die ook is
Kan me nou niet herinneren dat mei eem chille maand was. Tot halverwege de maand stond die smerig koude wind uit de N/NO hoek. Je hebt dan echt niet veel aan die zon. Bijster warm was het gevoelsmatig absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan interpreteer ik dit heel anders dan jou: https://www.weer.nl/nieuw(...)-normale-temperatuur
Dat kan natuurlijk,maar om te stellen dat het tot 20 mei grijs en nat was? Het heeft op 4/5 dagen goed geregend en bij 8 dagen hadden we 10+ uur zon in de eerste twintig dagen?
Februari, je moet het ook een beetje in perspectief plaatsen. Je kunt daar geen 250 uur zon en 8 tropische dagen verwachten. Het was een buitengewoon mooie februari.
Interessant. Ik heb even gespiekt op weerstatistieken en daar zie ik het volgende:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan me nou niet herinneren dat mei eem chille maand was. Tot halverwege de maand stond die smerig koude wind uit de N/NO hoek. Je hebt dan echt niet veel aan die zon. Bijster warm was het gevoelsmatig absoluut niet.
Zaten inderdaad een dag of vier tussen die zeik en zeiknat waren (kleine 50mm regen). Dus qua duur van de neerslag viel het wel mee, maar het kwam wel met bakken tegelijk uit de lucht.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb even gespiekt op weerstatistieken en daar zie ik het volgende:
[ afbeelding ]
Als we kijken naar de eerste helft van Mei 2023 zie ik toch wel dat op 8 van de 15 dagen de temperatuur boven tot ruim boven de normaal lag. Er zaten 7 warme dagen (boven 20c) tussen wat in Mei echt geen slechte score is volgens mij. Betreft de temperatuur was het dus vrij gemiddeld tot iets boven gemiddeld zelfs.
Qua zon staat eerste helft Mei 2023 met afgerond 90u zon op een 76e plaats. Dus betreft de zon geef ik je wel gelijk dat het geen hoogvlieger was.
edit > Ik vergat de neerslag (zal komen omdat ik zelf nu in een woestijn woon)
Met 55,7mm staat 1e helft Mei 2023 op een 11e plek van natste 1e Mei helften dus vrij hoog inderdaad.
Tot zover mijn zo neutraal mogelijke analyse![]()
Volgens mij stond er in mei nog wel een tijd die wind die maar aanwezig bleef uit de verkeerde koude hoek.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zaten inderdaad een dag of vier tussen die zeik en zeiknat waren (kleine 50mm regen). Dus qua duur van de neerslag viel het wel mee, maar het kwam wel met bakken tegelijk uit de lucht.
Daarom haalde ik al eerder aan dat neerslag en zonuren niet per definitie natuurlijk alles zeggen. Maar het zijn over het algemeen prima indicatoren. Zo kan een maand op papier nat zijn, maar alle neerslag op een paar dagen zijn gevallen. En als de zonuren zich vooral in de vroege ochtend manifesteren en het 's middags grijs is (of de weekenden zijn bv grijs), dan bekruipt je toch al gauw het 'meh'-gevoel. En natuurlijk dat we als mens het slechte beter onthouden dan het goede. Plus iedereen kijkt anders tegen zaken aan.
Zo vind INViCTuS februari vrijwel per definitie meh, terwijl ik daar intens van kan genieten.'s Zomers wellicht omgekeerd.
En dat is helemaal prima ook.
Daar heb ik natuurlijk geen last van. Dat scheelt ook een pak ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in mei nog wel een tijd die wind die maar aanwezig bleef uit de verkeerde koude hoek.
Februari vind ik per definitie niet interessant, nee! Leuk en fijn als het mooi weer is en je kan ook zeker wandelen, maar ik vind "zonder jas weer" en in de avond buiten kunnen chillen of gewoon naar buiten gaan zonder dat het koud is altijd fijner, dus dan heeft warmer weer wel m'n voorkeur
Met zwakkere straalstromen zullen we meer met langdurigere periodes met hetzelfde weer te maken krijgen. Zoals afgelopen voorjaar wat mweh was heel lang, of zo'n droge periode als daarna. Kan ook gebeuren met kou en hitte.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het vooral mooi dat het steeds verandert.
Gematigde zeeklimaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |