8vragen goed??? wie moest rennen en wie gaf de antwoorden.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:44 schreef TheLuckyman het volgende:
8 goed? Wat zouden ze bedoelen met alleen jij en Randy hadden er 8..
Randy ging rennen geloof ikquote:Op maandag 29 januari 2024 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
8vragen goed??? wie moest rennen en wie gaf de antwoorden.
Randy heeft zichzelf wat aangedaan. Die zit vanavond alleen met Aaarinna in de koningskamerquote:Op maandag 29 januari 2024 17:42 schreef TheLuckyman het volgende:
Hoorde ik nou: “Alleen jij en Randy hebben er 8”
Het zal toch niet…
Dan zou ze de andere kant op rennenquote:Op maandag 29 januari 2024 17:47 schreef mario390 het volgende:
Mod edit hou daar eens mee op Mario
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Randy heeft zichzelf wat aangedaan. Die zit vanavond alleen met Aaarinna in de koningskamer
Ik denk 8 keer rennen om het antwoord te zoeken??quote:Op maandag 29 januari 2024 17:44 schreef TheLuckyman het volgende:
8 goed? Wat zouden ze bedoelen met alleen jij en Randy hadden er 8..
Tom ook weer blijquote:Op maandag 29 januari 2024 17:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Ariana zal na 1 privé nacht met Randy wel gelijk willen trouwen..
Dat kan ook nogquote:Op maandag 29 januari 2024 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk 8 keer rennen om het antwoord te zoeken??
Je hebt ronahi en doriana. Wie bedoel je??quote:Op maandag 29 januari 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
donahi is wel raar nu hoor. sommige moeten hoesten en dan staat ze wild met haar mond gesloten dat ze stil moeten zijn.
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:52 schreef TheLuckyman het volgende:
op helllichte dag in de tuin?quote:Op maandag 29 januari 2024 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zou ze de andere kant op rennenof ze gaat het in de tuin doen
Rohani....vindt haar vandaag opvallend sago.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Je hebt ronahi en doriana. Wie bedoel je??
Ongesteldquote:Op maandag 29 januari 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rohani....vindt haar vandaag opvallend sago.
King Randy kan altijd nog in afzondering op de porseleinen troon gaan zitten (verstopt of nietquote:Op maandag 29 januari 2024 17:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Die zaten in een kooiquote:Op maandag 29 januari 2024 18:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Ben benieuwd wat die ene moest doen die niet moest rennen.
Goedkope meukquote:Op maandag 29 januari 2024 18:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij dat nu weer voor elkaar?
Eigenlijk wil je daar dus zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedkope meuk
Hele kasteel dendert in elkaar
Wc en wasbakken verstopt
Kookplaat deed er maar 1
Maatbeker met een gat erin
Bed van glenn veren zijn compleet ingezakt
heeft ashley verstopft?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedkope meuk
Wc en wasbakken verstopt
Kookplaat deed er maar 1
MMMMMMaar je krijgt wel lekker eten. hahahquote:Op maandag 29 januari 2024 18:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je daar dus zo snel mogelijk weg.
Nee voor zover ik kan opmaken uit de streamsquote:Op maandag 29 januari 2024 18:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja en hadden ze ook nog een taak?
Nou echt hé, dat is toch geen kasteel/luxe verblijft.. benieuwd wat de nieuwe duo er van vindtquote:Op maandag 29 januari 2024 18:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je daar dus zo snel mogelijk weg.
Of het is gewoon niet goed daarquote:Op maandag 29 januari 2024 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann de vent ,
sonst is daar
geen 3rde
die maatbeker is gewoon gesmolten naast die kookplaatquote:Op maandag 29 januari 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedkope meuk
Wc en wasbakken verstopt
Kookplaat deed er maar 1
maatbeker leek mij van glas.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die maatbeker is gewoon gesmolten naast die kookplaat
Yes, gekke naam wel in jouw taalquote:
was hard plastic, zag er echt gesmolten uit glas breekt wel andersquote:Op maandag 29 januari 2024 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maatbeker leek mij van glas.
zo'n pyrex maatbeker. Plastic maatbekers zijn veel dunner
Armoed dus in het kasteel.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedkope meuk
Wc en wasbakken verstopt
Kookplaat deed er maar 1
Oh, ergens hoop ik dat zij en Randy winnen.....de hele dag op elkaars lip en dat zij in dat kapotte bed moet liggenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ariane denkt dat de King en Queen in een hotel zitten
ja ik zag die ring idd ook al bij hem vroeg het mezelf ook al afquote:Op maandag 29 januari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Dilano heeft de trouwring van zijn overleden vader om.. Vertelt ie nadat Ariana hem vraagt of die getrouwd is
Mooi.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Dilano heeft de trouwring van zijn overleden vader om.. Vertelt ie nadat Ariana hem vraagt of die getrouwd is
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
vind manlief goed onder eten kijken hahaquote:Op maandag 29 januari 2024 18:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah mooi, ben ik op tijd klaar met eten
Gezonder eten en dat is belangrijk. Veel en lekker fruit ook.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
MMMMMMaar je krijgt wel lekker eten. hahah
vind wel sneu voor Randy dan hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ergens hoop ik dat zij en Randy winnen.....de hele dag op elkaars lip en dat zij in dat kapotte bed moet liggen
Wel mooi dat ie nog iets van zijn vader heeft..quote:Op maandag 29 januari 2024 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zag die ring idd ook al bij hem vroeg het mezelf ook al af
Hier zijn ze juist blij als de streams ff uit zijn, dus onder het eten is echt een no-go!quote:Op maandag 29 januari 2024 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind manlief goed onder eten kijken haha
Ja, eigenlijk ik ook....quote:Op maandag 29 januari 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind wel sneu voor Randy dan hoor
Nog even volhouden, hopen op een andere duoquote:Op maandag 29 januari 2024 18:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]en.ineens zitten we weer in het kasteel
Run Dilano Run.....quote:Op maandag 29 januari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Die hebben sowieso niet gewonnenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar wat zal Tom kunnen ontspannenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
We wachten denk op een bericht van BB pak jullie koffers en opzoutenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog even volhouden, hopen op een andere duo
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier zijn ze juist blij als de streams ff uit zijn, dus onder het eten is echt een no-go!
Vind Ariana dan wel weer ok, ze toont wel interessequote:
Ik irriteer me gewoon ineens aan ashley. Hoe ze praat de heletijd. En zo veel ook. Pffff.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog even volhouden, hopen op een andere duo
dat dan weer welquote:
Nee ze willen niet terugquote:Op maandag 29 januari 2024 18:19 schreef Krambo het volgende:
Willen Ashley en Glen nou weg uit het kasteel en terug het huis in of begrijp ik het niet goed?
Die Adriaan toch🤪quote:Op maandag 29 januari 2024 18:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ariane denkt dat de King en Queen in een hotel zitten
Ja om te weten te komen of ze kans maakt.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind Ariana dan wel weer ok, ze toont wel interesse
Tja als je zo gaat denkenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja om te weten te komen of ze kans maakt.
nee idd hoe minder rondjes des te beter was je , had je meer rondjes dan had je dus vragen fout waardoor je vaker moest rennen , denk ikquote:Op maandag 29 januari 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben sowieso niet gewonnen
Als ze 8 keer hebben moeten rennen
Per goed antwoord 5 zakjes zandquote:Op maandag 29 januari 2024 18:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee idd hoe minder rondjes des te beter was je , had je meer rondjes dan had je dus vragen fout waardoor je vaker moest rennen , denk ik
Leukquote:Op maandag 29 januari 2024 18:25 schreef -river- het volgende:
De uitslag!!!
Ze moeten het huis terug in.
Omg kan ze weer klagenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:25 schreef Ireth het volgende:
Tom alsnog van Arie verlost en Ronahi weer terug in dat kamertje
Hm hm zegt zequote:Op maandag 29 januari 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
Lief van ashley dat ze het hen gunt
Arie??quote:Op maandag 29 januari 2024 18:25 schreef Ireth het volgende:
Tom alsnog van Arie verlost en Ronahi weer terug in dat kamertje
Maar ik denk dat dit zonder die spiegels al een stuk beterder zal aanvoelen..quote:Op maandag 29 januari 2024 18:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal ro leuk vinden. Die had en trauma opgelopen voor kleine ruimtes door de mirror room
Geef haar eens ongelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 18:28 schreef ledn81 het volgende:
Ashley douwt er nog ff snel een banaan in
Tassencontrole bij vertrekquote:Op maandag 29 januari 2024 18:28 schreef ledn81 het volgende:
Nee,maar Tom zit dan minimaal 24 uur zonder Arie in zijn buurtquote:Op maandag 29 januari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Tom had toch niet Arianna als partner. Of was hij bang dat hij haar zou krijgen.....
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dit zonder die spiegels al een stuk beterder zal aanvoelen..
En misschien hebben ze dat ook gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:30 schreef Grawlix het volgende:
zou nog even warm douchen nu het nog kan
jaaa, want rohani is zo stilquote:Op maandag 29 januari 2024 18:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Yes!!!!! Leuk. Heeft die knul even rust aan zijn hoofd.
Dat idd!!quote:Op maandag 29 januari 2024 18:30 schreef Grawlix het volgende:
zou nog even warm douchen nu het nog kan
Ohja dat is waar.....maar die kleine was vandaag nu echt niet op haar best en best wel felquote:Op maandag 29 januari 2024 18:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee,maar Tom zit dan minimaal 24 uur zonder Arie in zijn buurt
Ja ik zou gek worden ..quote:Op maandag 29 januari 2024 18:32 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat het kleine kamertje misschien nog best heftig word voor Tom! Niet genoeg te doen
Ik zei vanmiddag voor de wedstrijd al dat ze beter nog ff alles op hadden kunnen eten ...quote:Op maandag 29 januari 2024 18:28 schreef ledn81 het volgende:
Kasteel ruimte was die net zo groot als de spiegelkamer.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel.
Maar ze gast sowieso zeggen: neee!!! Niet weer!!!
Kasteel is spiegelkamerquote:Op maandag 29 januari 2024 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kasteel ruimte was die net zo groot als de spiegelkamer.
Is exact dezelfde ruimtequote:Op maandag 29 januari 2024 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kasteel ruimte was die net zo groot als de spiegelkamer.
Een stuk minder prikkels. Dat is wel even lekker.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:32 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat het kleine kamertje misschien nog best heftig word voor Tom! Niet genoeg te doen
Was een grapje dat we de dagboek kamer niet meer mochten zien, iemand had ontdekt dat we het konden zienquote:
Er was ooit een bb België daar zag je ook af en toe de db gesprekken op stream. Voor als er een feestje was ofzo en als ze langer muziek wilde of.meer drank. Was hilarischquote:
Tis vooral Bas die het niet eerlijk vindtquote:Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, wat een leuke groep mensen......ze gunnen elkaar alles.....geef mij dan maar Ashley die het jammer vindt maar wel Tom heel erg gunt.
Dan issie snel thuisquote:Op maandag 29 januari 2024 18:42 schreef TheLuckyman het volgende:
Basiri gaat geen punten scoren op deze manier..
Nou Ty ookquote:Op maandag 29 januari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis vooral Bas die het niet eerlijk vindt
Alice zei anders ook wel verdiend ik gun het jullie dus er zijn nog wel meer.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, wat een leuke groep mensen......ze gunnen elkaar alles.....geef mij dan maar Ashley die het jammer vindt maar wel Tom heel erg gunt.
Was Dylanoquote:Op maandag 29 januari 2024 18:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hebben niet door dat je minder of meer zakjes kon krijgen door goede of foute antwoorden of zo?
Jimmy klaagt ook dat het niet kan omdat Tom langzamer is en buiten adem was.
Wat heeft zijn King dan voor hem gedaan?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:43 schreef Ireth het volgende:
Jimmy tegen Dilano: "maar jij bent mijn King vandaag!!"
Bewustquote:Op maandag 29 januari 2024 18:43 schreef Was-beer het volgende:
Randy hoor je niet, die was weer laatste
Ow ja, het was Dilano, maar Jimmy gaat er constant op door. Die gaat er met BB over praten zei die zelfsquote:
hahahahah geweldig hequote:Op maandag 29 januari 2024 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri leek in 'de wachtkamer' te denken dat ie kans maakte ..
Een na laatste![]()
Hij was veel bloed verloren en werd zwart voor de ogenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
Dilano "Ben ik nog voor niks gewond ook"
Oh jee
Omg. Wat kunnen die mannen zeuren zegquote:Op maandag 29 januari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
Dilano "Ben ik nog voor niks gewond ook"
Oh jee
Dileroyquote:Op maandag 29 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was veel bloed verloren en werd zwart voor de ogen
Ik schop ook stennis voor 100kquote:Op maandag 29 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
Man3 wat een stelletje walgelijke mensen
Nee.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:47 schreef Lillfex het volgende:
Maar de meerderheid zegt dat het niet eerlijk is gegaan dus dan moet BB zich wel achter de oren krabben en uitleg geven.
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben dit gezeik over het spel beu.
Kan Big brother niet even 'mijn spel, mijn regels' omroepen.
Hm hmquote:
De meerderheid zijn gewoon beroepszeikerds....quote:Op maandag 29 januari 2024 18:47 schreef Lillfex het volgende:
Maar de meerderheid zegt dat het niet eerlijk is gegaan dus dan moet BB zich wel achter de oren krabben en uitleg geven.
dit is echt kleuterklas niveauquote:
Ja die is bang om alleen te zijn met rapunzel.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:43 schreef Was-beer het volgende:
Randy hoor je niet, die was weer laatste
Danny is een volwassen manquote:Op maandag 29 januari 2024 18:48 schreef Was-beer het volgende:
Danny zei wel iets dat het niet leuk is voor hun (Tom en Rohani) als ze zo doen
BB heeft altijd gelijk, ook als 'ie geen gelijk heeft...quote:Op maandag 29 januari 2024 18:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
Laten we de beelden er bij pakken
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Randy heeft zichzelf wat aangedaan. Die zit vanavond alleen met Aaarinna in de koningskamer
Volgens Bas doet doriana dat ook niet goedquote:Op maandag 29 januari 2024 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
als het eten nog even mislukt, dan word het helemaal feest
Heb je bewijs?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
BB heeft altijd gelijk, ook als 'ie geen gelijk heeft...
Maar ik zou er toch stennis om schoppen.
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:50 schreef -river- het volgende:
Randy hoopt direct het volgend spel te verliezen.
Die knuffelde ook tom en rohani in de gang bij het inpakken.wat een slechte verliezers en misgunners zijn basari, tyrone en doraniaquote:Op maandag 29 januari 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
De meerderheid zijn gewoon beroepszeikerds....
Alleen Danny en Alice hoor je volgens mij niet..
En Dylano en Jimmyquote:Op maandag 29 januari 2024 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die knuffelde ook tom en rohani in de gang bij het inpakken.wat een slechte verliezers en misgunners zijn basari, tyrone en dorania
Die wil een gesprek met BBquote:Op maandag 29 januari 2024 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jimmy ook een slechte verliezer?
Val net binnen maar wil de slechte verliezers weten
Ik ben echt benieuwd hoe Tom van alcohol wordt.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ronahi en Tom zich een stuk in de fiets drinken daar
Rustig ?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe Tom van alcohol wordt.
Eens, teveel blabla, hij is Michelangelo in het kwadraatquote:Op maandag 29 januari 2024 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Als basari genomineerd is dan mag hij eruit van mij. Al een paar dagen dat ik me kapot erger aan hem.
Ze vroeg Tom net om koffie mee terug te nemenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk ik heb Ariana ook niet gehoord
Hij is fan van Salarquote:Op maandag 29 januari 2024 18:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens, teveel blabla, hij is Michelangelo in het kwadraat
Ik word echt ontzettend irritant en druk van alcohol, dus ben benieuwdquote:
Jaaaaa als strafquote:Op maandag 29 januari 2024 18:53 schreef -river- het volgende:
Die vijf slechte verliezers mogen van mij op de nominatielijst.
Ja naar en eigenwijs ventje. Wil overal boven uit komen en weet alles beter denkt hij.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens, teveel blabla, hij is Michelangelo in het kwadraat
Nou ben benieuwd.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi wil terug als ze weer naar de mirrorroom moet
Die mopperde ook niet, enkel bas, jimmy, dora, ty en dyl.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk ik heb Ariana ook niet gehoord
Basquote:Op maandag 29 januari 2024 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke irritAnte Leijer is de hele tijd Ashley aan het zeggen op de meest irritante toon??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |