Ronahi ookquote:Op maandag 29 januari 2024 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn klaar, zeggen ze.
En Ariana moet echt nodig plassen.
Ik denk dat er wat anders wordt bedoelt want Nederland en Luxemburg staan daar bovenaan. Feitelijk twee van de rijkste landen van europa. Het ligt natuurlijk ook maar aan met welke landen je het vergelijkt.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef Koos1958 het volgende: Monetaire schuld klopt niet dat Nederland boven staat, volgens mij is dat Griekenland of Italië.
En of het van hoog naar laag gaatquote:Op maandag 29 januari 2024 15:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat anders wordt bedoelt want Nederland en Luxemburg staan daar bovenaan. Feitelijk twee van de rijkste landen van europa. Het ligt natuurlijk ook maar aan met welke landen je het vergelijkt.
Was geen kaapquote:Op maandag 29 januari 2024 16:00 schreef spapaars het volgende:
Kan ik het ook een keer schrijven KAAP
Sorry als je een andere TT wiltquote:Op maandag 29 januari 2024 16:00 schreef spapaars het volgende:
Kan ik het ook een keer schrijven KAAP
Die waren ook ruim voorbijquote:Op maandag 29 januari 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry als je een andere TT wilt
Dacht dat er al 2 minuten voorbij waren
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:59 schreef rinardo het volgende:
uur verder 6000 stemmen er bij
[ link | afbeelding ]
2m en 10 seconden ... dus het was tijd voor een nieuw topic.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 29 januari 2024 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij maar er is ruim 2 minuten gewachtquote:Op maandag 29 januari 2024 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk nog maar een keer wie als laatste postte.
Samesamequote:Op maandag 29 januari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik versta hem wel
Maar vind er nog niet veel aan
10 secondenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij maar er is ruim 2 minuten gewacht
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op maandag 29 januari 2024 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb het even gemist, waarom op de slaapkamer?
King en Queens gamequote:Op maandag 29 januari 2024 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Ze zijn aan het strijden voor de troon overnamequote:Op maandag 29 januari 2024 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op maandag 29 januari 2024 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Thanks, duidelijk nuquote:Op maandag 29 januari 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Ik ook steeds meerquote:Op maandag 29 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
Ik vind ronahi best wel een zeur eigenlijk
Dat een stelletje gasten in de slaapkamer zitten is niet zo erg, wel dat ze ons er ook in hebben opgesloten.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Vond ik meteen vanaf het begin al.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
Nu met het spel zekers.....valt me tegen.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
Nederland staat geloof ik wereldwijd in de top 10 van rijkste landen. Maar weet niet zekerquote:Op maandag 29 januari 2024 15:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat anders wordt bedoelt want Nederland en Luxemburg staan daar bovenaan. Feitelijk twee van de rijkste landen van europa. Het ligt natuurlijk ook maar aan met welke landen je het vergelijkt.
Zat ik ook al naar te kijken, maar zit vast met een klip denk ik.. doet ze ook als ze de hottub in gaatquote:
Weer thuis van werken, en helemaal bij je door je verslagen. Dank!quote:Op maandag 29 januari 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Komt ook door veel water drinken en olie..quote:Op maandag 29 januari 2024 16:11 schreef mario390 het volgende:
ze eten daar teveel groenten
karen zei vannacht ook
"ik kack daar meer als thuis
drinken ze olie?quote:Op maandag 29 januari 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt ook door veel water drinken en olie..
Nee daar bakken ze mee en Karen dipt volgens mij haar brood er inquote:
Die rent zo kasteelkamer weer uit denk ikquote:Op maandag 29 januari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop voor Randy dat zijn duo geen Q&K wordt, je zal maar met Arie op 10 vierkante meter moeten zitten
Randy moet rennenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop voor Randy dat zijn duo geen Q&K wordt, je zal maar met Arie op 10 vierkante meter moeten zitten
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jaze gooien wel overal extra olie door
Ah ok thnx..quote:Op maandag 29 januari 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene in de blauwe kamer moeten nog
Ik vind het best jammer dat ze zo'n 'typisch' karakter heeft, op zich is het een mooie vrouw, maar haar chagrijn maakt haar 'lelijk'..quote:
Thnx..quote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ariana / Randy
Ronahi / Tom
Danny / Alice
Ashley /glennquote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ariana / Randy
Ronahi / Tom
Danny / Alice
Maar het is meer dan alleen topo volgens mijquote:Op maandag 29 januari 2024 16:19 schreef mario390 het volgende:
landenkunde was ik bij de
besten in mijn klasse
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is meer dan alleen topo volgens mij
Kleurloos figuur.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik versta hem wel
Maar vind er nog niet veel aan
en wat is de Navo???quote:Op maandag 29 januari 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is meer dan alleen topo volgens mij
Kleiner maar wel ieder een boekquote:Op maandag 29 januari 2024 16:20 schreef Ireth het volgende:
Volgens Glenn heeft elk duo zijn eigen boek gekregen...
Geen idee wat er allemaal precies aan info in dat boek staat, maar wel veelquote:
Mod Edit niet doen,quote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
hahaaa zei zij echt turkye is niet
de del van nasa?![]()
![]()
![]()
zij is maar niet de hellste in hoofd
het is toch natoquote:Op maandag 29 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal precies aan info in dat boek staat, maar wel veel
Gister ook al een voordeel gehad. Even complot denken van me, ga bijna denken dat ze vrijgesteld worden door BB. Had dat boek ingenomen toen het spel begon, de anderen kunnen ook niets meer na kijken. Ik zou het trouwens jimmy gunnen om in die kamer te zitten die zei vannacht ik zou zo graag die op hebben.quote:
quote:
ja maar jimmie wil queen zijn. krijg je dat weerquote:Op maandag 29 januari 2024 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens jimmy gunnen om in die kamer te zitten die zei vannacht ik zou zo graag die op hebben.
Dan klopt het tochquote:Op maandag 29 januari 2024 16:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja maar jimmie wil queen zijn. krijg je dat weer
Heb je gelijk in, maar de bewoners hebben met elkaar kunnen overleggen en de een weet meer dan de ander of is goed waar de andere misschien minder in zijn, Overleg met meerdere.....alhoewel ronahi daar niet helemaal mee eens is.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister ook al een voordeel gehad. Even complot denken van me, ga bijna denken dat ze vrijgesteld worden door BB. Had dat boek ingenomen toen het spel begon, de anderen kunnen ook niets meer na kijken. Ik zou het trouwens jimmy gunnen om in die kamer te zitten die zei vannacht ik zou zo graag die op hebben.
Ik gok dat dilano geen moeite heeft om King te zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 16:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja maar jimmie wil queen zijn. krijg je dat weer
Ja ik vermoed dat er standaard ieman aangewezen die social media volgtquote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:28 schreef BB-King het volgende:
Ariana en Randy gaan knallen na het gesprek van gisteren.
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:28 schreef BB-King het volgende:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 29 januari 2024 16:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat er standaard ieman aangewezen die social media volgt
Iemand voor fok, iemand voor fb iemand voor twitter enz enz
Behalve als er water is natuurlijk...quote:Op maandag 29 januari 2024 16:28 schreef BB-King het volgende:
Waarschijnlijk is het niet eens nodigquote:Op maandag 29 januari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Als Randy slim is verknalt ie dit gigantisch
Ja maar hoeft hij denk niet te doen want hij gaat rennenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Als Randy slim is verknalt ie dit gigantisch
Waarom nietquote:Op maandag 29 januari 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Dat iemand hele dagen mee leest in de COS
Maar das een hele andere discussie
Omdat het geld kostquote:Op maandag 29 januari 2024 16:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom niet
Het valt mij op dat veel dingen opmerkingen of ideeen op de een of andere manier verwerkt worden in de live of in opdrachten terug komen
Was vorig jaar en jaar ervoor ook
Ik hoor haar niet, of ze het zwaar vond of teveel gestrest was.....quote:Op maandag 29 januari 2024 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. niet gevaren .. ze is geland.
Ze is nu bezig. Net begonnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoor haar niet, of ze het zwaar vond of teveel gestrest was.....
Nee, zit hem hoog.....totdat hij zelf een in die positie komt.....quote:Op maandag 29 januari 2024 16:43 schreef BB-King het volgende:
Tyron kan het nog steeds niet hebben dat Ashley telkens terugkomt en nu voordeel heeft.
Dilano: Misschien doen zij het spel in het kasteel.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:44 schreef engine het volgende:
Er is iemand jaloers op AshleyZoveel voordeel.
Samen met Doriana helemaalquote:Op maandag 29 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
Ze is ook eigenlijk maar 1 keer terug gekomenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:43 schreef BB-King het volgende:
Tyron kan het nog steeds niet hebben dat Ashley telkens terugkomt en nu voordeel heeft.
Mod Editquote:Op maandag 29 januari 2024 16:19 schreef mario390 het volgende:
landenkunde was ik bij de
besten in mijn klasse
Ja, Tyron snapt er geen hout van ... het kan er bij hem blijkbaar nog steeds niet in dat Lenie uit het programma is.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is ook eigenlijk maar 1 keer terug gekomen
Niet 2 keer
Dat het oneerlijk is nee dat snapt hij niet. Gaf vannacht ook aan geen fan te zijn van het programma. Hij keek het soms een stukje mee met zijn moeder.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron weer klaag klaag klaag over dat Ashley al 2x is weggestuurd, en maar steeds mag terugkomen, en nu voordeel heeft.
Hij snapt echt niet veel van BB.
ja dat doen ze allemaal geloof ik met wat zout in de olie ookquote:Op maandag 29 januari 2024 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee daar bakken ze mee en Karen dipt volgens mij haar brood er in
Blijf het bijzonder vinden dat je dan ineens besluit om mee te doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat het oneerlijk is nee dat snapt hij niet. Gaf vannacht ook aan geen fan te zijn van het programma. Hij keek het soms een stukje mee met zijn moeder.
ha haquote:Op maandag 29 januari 2024 16:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
In talen en communicatie duidelijk niet.
Met een programma dat je niet leuk vindtquote:Op maandag 29 januari 2024 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat je dan ineens besluit om mee te doen.
De renner moet de antwoorden geven, ze zeiden dat degene in de kooi maar weinig toevoegt aan het geheel. Ze zeiden ook, "ze dachten zeker dat we zouden moeten overleggen, maar dat was bijna nooit nodig"quote:Op maandag 29 januari 2024 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wie.moet nu de antwoorden geven, dat begreep ik niet omdat ze zeiden voegt niets toe daarvstaan
Dat ze nou gewoon niet snappen dat dat de voordeel kamer is van BB, vorig jaar had je arm en rijk, toen hoorde je niemand over , niet eerlijk enzo, en nu heet het iets anders en is het niet eerlijk, iedereen had daar kunnen zitten.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri en tyron dat ashley voordeel heeft van bb, eerst weg en dan terugkomen en dan nu die luxe daar. Ze hebben gelijk hierin. Maar wij hebben gestemd om haar in huis te houden, anders had leny daar gezeten
Als we zijn verhaal moeten geloven heeft hij zichzelf opgegeven maar.verafschuwt eigenlijk alles waarvoor die andere daar zitten. Hij wil niet beroemd worden ofzo hoopt alleen wat meer fotoshoots te krijgen. Verder hoopt hij eigenlijk gewoon na dit programma zijn leven weer op te pakken zoals het was. Dat lukt denk ik in Nederland wel.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat je dan ineens besluit om mee te doen.
Hij is stuurloos zonder Lenie.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Tyron snapt er geen hout van ... het kan er bij hem blijkbaar nog steeds niet in dat Lenie uit het programma is.
ja serieus, dan mogen ze wel wat tips over nemenquote:
wat denk je dan Basiriquote:Op maandag 29 januari 2024 16:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat dilano geen moeite heeft om King te zijn
ja viel mijn ook al op zij ging in stilte hahaquote:Op maandag 29 januari 2024 16:31 schreef Was-beer het volgende:
Randy wordt opgeroepen en iedereen zegt succes en klapt. Wat een verschil met Ariana net
Het hele huis valt weer eens uit elkaarquote:Op maandag 29 januari 2024 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
BB: "Danny en Alice nu komen jullie nooit meer uit deze kamer"
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt mensen ook gewoon negerenquote:Op maandag 29 januari 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, als het nog ff doorgaat ben ik weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2024 17:01:33 ]
waar zie je die? en nee niet echt dan maar goed hij mist Lenie he dus hij baalt gewoon raar mannetje Tyronquote:Op maandag 29 januari 2024 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron weer klaag klaag klaag over dat Ashley al 2x is weggestuurd, en maar steeds mag terugkomen, en nu voordeel heeft.
Hij snapt echt niet veel van BB.
Dat was rond dat tijdstip op de stream.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar zie je die? en nee niet echt dan maar goed hij mist Lenie he dus hij baalt gewoon raar mannetje Tyron
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Ik heb toch een beetje het gevoel dat we een nieuw koningspaar krijgen.
quote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Jimmy en Dilano!!quote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop het. Maakt mij geen donder uit wie er in gaat.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Z'n hand is vernederd!quote:Op maandag 29 januari 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft een lego-momentje gehad! Allemaal bloed, zo zijn hele hand open!
Hoop het echtquote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
Degene die het spel van de dag winnen komen in de king-room. Ashley en Glenn hebben gisteren gewonnen dus mochten toen blijven. De winnaars van vandaag gaan naar die kamer.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
kommen niet alle
daar in de king-room?
Ja denk dat we dan meer van de stream genieten als hij daarop komt.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy en Dilano!!
* Ireth doet schietgebedje
Same, maakt me eigenlijk niet uit welk duo, ben meer benieuwd naar hoe de groep omgaat met Ashley's comeback en Glennquote:Op maandag 29 januari 2024 16:57 schreef BB-King het volgende:
ZOWEE stoere gast hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano is uitgegleden over het zand wat uit de zakjes gevallen was. Heeft z'n hand opengesneden aan een bord daar. Flink wat bloed. Het zag even zwart voor z'n ogen. Maar hij dacht, gewoon gaan.
Geen idee, ik gun Jimmy gewoon zijn kroontjequote:Op maandag 29 januari 2024 17:02 schreef Snoozey het volgende:
wat is er leuk aan jimmy en dilano in die kamer dan?
Ze horen soms iets uit het huis. Ze had het in ieder geval over welk land het verste van het BB huis is.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
Ik lees op twitter dat Alice de vragen heeft gehoord? wanneer moet dat geweest zijn dan
die heeft hij, of arian, vast wel in de kofferquote:Op maandag 29 januari 2024 17:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, ik gun Jimmy gewoon zijn kroontje
Dan is Jimmy vast de Koninginquote:Op maandag 29 januari 2024 17:02 schreef Snoozey het volgende:
wat is er leuk aan jimmy en dilano in die kamer dan?
Gelijk hebben ze is echt niet lekkerquote:Op maandag 29 januari 2024 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Klagen over de sojakwark .. en gelijk een SL.
Maar volgens mij gaat hij niet echt in dat jurkje passen.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, ik gun Jimmy gewoon zijn kroontje
Hij heeft vast zelf wel iets bij hemquote:Op maandag 29 januari 2024 17:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat hij niet echt in dat jurkje passen.
Trekt die gordijn van de muurquote:Op maandag 29 januari 2024 17:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat hij niet echt in dat jurkje passen.
Ik denk dat het geen bewuste sl's zijn dat we iets niet mogen zien of horen.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:04 schreef Lrod01 het volgende:
Die constante streamlocks zijn wel mega irritant hoor dit jaar. We mogen al 0,0 zien van de games wat al best triest is. Maar daarnaast ook nog om de haverklap SL's voor ieder klein dingetje. Niet echt leuk meer om te kijken op deze manier.
Dan weten we ieder geval al wie er vanavond zit in die kamerquote:Op maandag 29 januari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die Glenn stond buiten dus te luisteren en kon de vragen horen. Ashley herhaalde het. Wederom niet goed geregeld dus
Hebben ze dat daar ook niet? Ronahi en Alice beide huiduitslag gekregen.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nog even over de kwark,
Vragen zich af waar er meer eiwitten in zit, in gewone kwark of sojakwark, in gewone dus.
Dilano:Waarom geven ze ons dan soja-kwark?
Ariana: Denk dat dit door mij komt. (allergie voor koemelk?)
Hier thuis zijn we juist allergisch voor Soja, kregen daar jeuk plekken van.
Beide. moet een derde bij om een king te hebben.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:06 schreef Ireth het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd wat er vanavond allemaal in de uitzending zit, er is best veel gebeurd de laatste 2 dagen. Ongetwijfeld minimaal 10 minuten aan het vertrek van Lenie![]()
Ow Ashley heeft ook al een vraag gehoord![]()
Wanneer en waar weet ik niet, maar toen Tom aan de beurt was vroeg Alice welk land het verst van Nederland lag haar partner.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
Ik lees op twitter dat Alice de vragen heeft gehoord? wanneer moet dat geweest zijn dan
Nou ja, zo moeilijk zit die bunker nu ook niet in elkaar. Glenn heeft ook streams gezien tenslotte...quote:Op maandag 29 januari 2024 17:09 schreef ledn81 het volgende:
Glenn is nog nooit in dat huis geweest en moet er zo opeens 'blind' doorheen rennen.![]()
Maar ze mochten 1 keer een keertje proefrennen dacht ik te horen.
Nee, maar binnen ook....Alice heeft ook gehoord.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die Glenn stond buiten dus te luisteren en kon de vragen horen. Ashley herhaalde het. Wederom niet goed geregeld dus
Meerdere, Tom ook,quote:Op maandag 29 januari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar ook niet? Ronahi en Alice beide huiduitslag gekregen.
Die heeft misschien met plassen de.andere kamer gehoordquote:Op maandag 29 januari 2024 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar binnen ook....Alice heeft ook gehoord.
Als het goed was hadden ze plaspause dus werd er niet gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft misschien met plassen de.andere kamer gehoord
Klopt.maar er zaten al.wel 2 duo's in die kamerquote:Op maandag 29 januari 2024 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het goed was hadden ze plaspause dus werd er niet gespeeld.
Ja, en als die hard gingen overleggen dan klopt het.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt.maar er zaten al.wel 2 duo's in die kamer
Glenn is nog wel relaxedquote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:18 schreef mario390 het volgende:
Mod Edit
en daar gaan we weer?
Hou het eens bij BB Ne/BE
qua stem ook.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt wel een jongere versie van Danny
Ole gemistquote:Op maandag 29 januari 2024 17:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was net 1 seconde in beeld toen ze door de gang liep.
ze heeft zo straks anders 3 x gezegd , dat ze er heel veel vertrouwen in had dat hij het fysyke gedeelte ging doenquote:Op maandag 29 januari 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Volgens mij wil Ashley eigenlijk liever de rol van Glenn. Ze heeft geen vertrouwen in die gozer
Ze zei net ook dat ze kleine ruimtes toch maar niks vind ofzo. Beetje raar allemaal. Ik heb haar nog nooit gezien als vandaag.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft zo straks anders 3 x gezegd , dat ze er heel veel vertrouwen in had dat hij het fysyke gedeelte ging doen
Tis niet dat ze afspraken buiten de deur hebben he.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Lekker met die opdrachten zo laat en je moet nog koken en eten
Alice ook,quote:Op maandag 29 januari 2024 17:30 schreef rinardo het volgende:
Glenn en Ashley horen gewoon alle vragen
Ze moeten wel nog weerwolven zoeken in dat grote bos met het torentjequote:Op maandag 29 januari 2024 17:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis niet dat ze afspraken buiten de deur hebben he.
Maakt niet uit. Het boek.is weg dus ze kunnen het antwoord niet opzoeken.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:30 schreef rinardo het volgende:
"Misschien moesten we daarom ons boek inleveren"quote:Op maandag 29 januari 2024 17:30 schreef rinardo het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze moeten wel nog weerwolven zoeken in dat grote bos met het torentje
![]()
Dat is waar, maar persoonlijk hou ik er niet van om zo laat te etenquote:Op maandag 29 januari 2024 17:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis niet dat ze afspraken buiten de deur hebben he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:32 schreef Ireth het volgende:
Voedertijd in huize Ireth!
EetseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb vandaag vaker de SL gezienquote:Op maandag 29 januari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
Nou kom maar op met de rode kamer.....heb het kasteel al lang genoeg gezien.
Hopelijk blijft de uitslag alleen bij Tom en Alicequote:Op maandag 29 januari 2024 17:35 schreef Lillfex het volgende:
Als Ashley en Glenn zijn geweest dan krijgen we uitslag?
Ze gaat buiten stil zitten.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
waarom zit ze met muts en handschoenen?
Voor de koninklijke tuin waar je amper je reet kan keren.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat ze denk dat ze ergensbuiten opgesloten wordt.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Als de deur open gaat, mag jij naar de game area Alice"
Ashley: "Alice? Mijn naam is Ashley, geen Alice!"
BB: "Jouw naam is Queen"
Ik heb haar naar de wc zien gaan. Dit was echt sprinten door de woonkamer en het was ook maar een paar seconden in beeld. Ze rende richting buiten.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moest naar de wc, was op de streams te horen dat ze BB vroeg of ze naar de wc mocht.
Heeft op dit moment geen sportkleding.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:41 schreef happyme28 het volgende:
Gaat die Glenn rennen in zijn pantalon? Lijkt me niet echt een fijne broek om te rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |