Volgende week komt Kramer dus weer terug.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Cyan9 het volgende:
Roest met een nieuw nationaal record. Het zijn barre tijden.
quote:
quote:
Ja?quote:
Absoluut nietquote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die wel aardig kunnen bakken, of in elk geval het leuk vinden om te doen.
@:BillDauterive, @:Em31, @:ESF1Gamer, @:NailQueen, @:H_T
Nog niet de behoefte gehad om je aan te melden ?
De bekendere broer van Arnequote:Op zondag 28 januari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Spook Slot een broer heeft? Ik niet.
Wie is Spook Slot?
Als je er een beetje over nadenkt zijn er eigenlijk best veel dingen die je had kunnen weten.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Ook dat had ik kunnen weten!
Is dat de broer van Op de deur?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat Spook Slot een broer heeft? Ik niet.
Wie is Spook Slot?
Daar hadden we het hier thuis gisteren ook nog over, dat oud & nieuw al zeker als 6 weken geleden voeltquote:
Echt jaquote:Op maandag 29 januari 2024 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar hadden we het hier thuis gisteren ook nog over, dat oud & nieuw al zeker als 6 weken geleden voelt
Het is ook al 5 weken geleden dus zo ver zit je er niet vanafquote:Op maandag 29 januari 2024 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar hadden we het hier thuis gisteren ook nog over, dat oud & nieuw al zeker als 6 weken geleden voelt
4 weken en 1 dag nog maarquote:Op maandag 29 januari 2024 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook al 5 weken geleden dus zo ver zit je er niet vanaf
Zo ongeveer het eerste wat ik vanmorgen deed, was een glas uit mijn handen laten vallen in duizend stukjes.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
4 weken en 1 dag nog maar![]()
Zie je, jij hebt er ook last van
Oja ik telde vandaag mee in mijn tellingquote:Op maandag 29 januari 2024 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
4 weken en 1 dag nog maar![]()
Zie je, jij hebt er ook last van
Het is maandag ochtend in een extreem lang durende januari.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo ongeveer het eerste wat ik vanmorgen deed, was een glas uit mijn handen laten vallen in duizend stukjes.
Maar dat was zelfs zonder inhoud nog minder halfleeg dan deze post hoor.
Alweer vijfde maandagochtend jaquote:Op maandag 29 januari 2024 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja ik telde vandaag mee in mijn telling
[..]
Het is maandag ochtend in een extreem lang durende januari.
Januari is altijd de maand die het langst lijkt te durenquote:
Ik ga mee.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:16 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel veel zin om straks in de pauze lekker te gaan wandelen, het ziet er heerlijk uit buiten
Gezellig, ik pak mijn jas vastquote:
Echt top, het leek bijna lentequote:
Ja maar in mijn verdediging, óók heel veel dingen die ik niet had kunnen wetenquote:Op maandag 29 januari 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je er een beetje over nadenkt zijn er eigenlijk best veel dingen die je had kunnen weten.
Lekker, naar de sauna! Ga je vaker?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:44 schreef Kippendij het volgende:
Het is heerlijk buiten, sommige mensen hebben zelfs hun jas ioen.
Gisteren in de sauna was het buiten in het zonnetje overigens ook echt leker!
ja, ik denk ongeveer een keer per kwartaal, zo ongeveer. Ik ben vandaag opvallend zen en vrolijk, volgens mijn collega's.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker, naar de sauna! Ga je vaker?
Heerlijk! Ik ging vroeger ook wel regelmatig, maar nu al jaaaaren niet geweest. We zijn afgelopen zomervakantie nog wel naar thermen in Italië geweest, dat was ook echt genietenquote:Op maandag 29 januari 2024 14:19 schreef Kippendij het volgende:
[..]
ja, ik denk ongeveer een keer per kwartaal, zo ongeveer. Ik ben vandaag opvallend zen en vrolijk, volgens mijn collega's.
Maar zijn dat er echt heel veel? Van de dingen die je echt niet had kunnen weten komen zo direct alleen 'Wat is de haarkleur van de godin van de beukennootjes?' en 'Hoe laat je een politicus de waarheid vertellen?' in me op.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in mijn verdediging, óók heel veel dingen die ik niet had kunnen weten
Nou ja sowieso die twee en ook 'hoeveel vossehaartjes liggen er in de Ierse bossen'.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zijn dat er echt heel veel? Van de dingen die je echt niet had kunnen weten komen zo direct alleen 'Wat is de haarkleur van de godin van de beukennootjes?' en 'Hoe laat je een politicus de waarheid vertellen?' in me op.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
Nooit naar een sauna geweest. Ik geloof ook niet dat dat gaat veranderen
Sowieso de beveiliging, denk ikquote:
De echt hete sauna's ontweek ik ook altijd en opgietingen ook, dat is me veel te heetquote:Op maandag 29 januari 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso de beveiliging, denk ik
Nee maar serieus, het trekt me niet zo. Zowel de hitte als het naakt zitten met een stel andere vreemde naakten.
Ja, omdat iedereen bloot is maakt het niet zo heel veel meer uit. Ik vond het de eerste keer ook wel spannend weet ik nogquote:Op maandag 29 januari 2024 14:42 schreef Kippendij het volgende:
Daar keek ik in de eerste instantie ook tegenop, naakt zijn. Vooral omdat ik mezelf ook niet heel mooi naakt vind. Ik weet echter niet wat het is met sauna's, maar binnen voelt het eigenlijk direct normaal en ik voel me nooit echt bekeken.
De hitte is een ander verhaal, maar daarom ga ik ook meestal naar sauna's met uitgebreide keuzes. Je hoeft niet direct of de hele tijd in ruimtes van 90 graden te zitten. En een beetje poedelen en in het bubbelbad is ook wel erg lekker.
Ja ok, dat is idd best veel.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sowieso die twee en ook 'hoeveel vossehaartjes liggen er in de Ierse bossen'.
Dus in elk geval die drie dingen.
Ik zou het wel vreselijk vinden als ik een bekende zou tegenkomen in de sauna.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:59 schreef Strani het volgende:
Dat geloof ik wel ja, dat het allemaal vrij normaal voelt als je er eenmaal bent en doorkrijgt dat niemand naar elkaar kijkt of zo.
Nou zijn sauna's hier in Spanje trouwens geloof ik sowieso niet geheel naakt, dat is ook per land weer anders.
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou het wel vreselijk vinden als ik een bekende zou tegenkomen in de sauna.
Zo weet ik dat een vriend van mijn vader regelmatig naar de lokale sauna gaat. Ik zou echt doooood gaan als ik die zou treffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |