Ik ben dan ook een enorme proleet. Van Santi verwacht ik meer.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie anders weinig verschil met jouw gedrag op dit forum.
Hij heeft thuis niet de broek aan dus compenseert misschien graag op het veld.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een enorme proleet. Van Santi verwacht ik meer.
Het is storend gedrag in ieder geval.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft thuis niet de broek aan dus compenseert misschien graag op het veld.
Laat maar komen hard nodig.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En is vooral geen alcoholist. Overigens ga ik binnenkort naar zo'n theatershow ter ere van zijn 80-jarige verjaardag in Rotterdam waar Sjaak SwartGod ook bij aanwezig is![]()
[ twitter ]
Volgens deze bron zou het een IT'S HAPPENING aan het worden zijn.
Eens.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is storend gedrag in ieder geval.
quote:Feyenoord is héél dichtbij en gaat voor directe transfer
Feyenoord is héél dicht bij de komst van Luciano Rodríguez (20). De Rotterdamse club hoopt de komst van de 20-jarige Uruguayaan nog vóór donderdag 23:59 formeel af te ronden.
De komst van Rodríguez is volgens ingewijden nog geen ABC'tje, maar de onderhandelingen verkeren inmiddels na meerdere concrete aanbiedingen in een vergevorderd stadium. De Rotterdammers staan op pole position om Rodríguez voor miljoenen in te lijven en de Uruguayaan komt bij een akkoord op permanente basis over naar Rotterdam. Daarmee lijkt het de concurrentiestrijd van River Plate te winnen.
Hoewel er in verschillende Zuid-Amerikaanse media gesuggereerd wordt dat Rodríguez terug verhuurd kan worden aan zijn huidige club Liverpool Montevideo, blijkt daar geen enkele sprake van te zijn: het is de bedoeling dat Rodríguez nog deze winter overkomt naar Rotterdam en zich in de kijker speelt binnen de selectie van hoofdtrainer Arne Slot, die zich zondag lovend uitte over de aanvaller.
Een licht knelpunt rond de onderhandelingen zijn de kwalificatiewedstrijden van Uruguay onder 23 voor de Olympische Spelen. Rodríguez participeert in het jeugdteam van de Zuid-Amerikanen, die het dinsdagavond om 21:00 (Nederlandse tijd) in Venezuela opnemen tegen Peru onder 23. Feyenoord is, mocht het noodzakelijk zijn, bij machten om richting Zuid-Amerika te reizen om alle formaliteiten af te ronden.
1908.nl
Slot wil hem in ieder geval graag hebben, maar ik denk dat deze jongen geen Nederlands spreekt. Het is mij nog niet bevestigd of hij drie keer een bal kan hooghouden.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:45 schreef hhh38 het volgende:
Is deze speler wel langs de scouting gegaan?!
Belangrijkste vraag is of Te Kloese op 1 of andere manier met hem gelinkt kan worden, want dan heeft hij sowieso de scouting gepasseerd.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot wil hem in ieder geval graag hebben, maar ik denk dat deze jongen geen Nederlands spreekt. Het is mij nog niet bevestigd of hij drie keer een bal kan hooghouden.
Rasechte Feyenoorder is iequote:Op maandag 29 januari 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Quilindscy (of hoe zijn ouders het ook willen schrijven) is ook zeker niet raszuiver.
En is het dan de oude of nieuwe scouting?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:45 schreef hhh38 het volgende:
Is deze speler wel langs de scouting gegaan?!
En kan hij een strafschop nemen?????quote:Op maandag 29 januari 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En is het dan de oude of nieuwe scouting?
We sturen hem gewoon even naar Regina Coeli en dan kan hij binnen twee weken perfect ABNquote:Op maandag 29 januari 2024 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wéér iemand die geen Nederlands kan, wat een beleid.
Gelukkig is het geen Pool dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We sturen hem gewoon even naar Regina Coeli en dan kan hij binnen twee weken perfect ABN
Dan is het net een Nederlandse asoquote:Op maandag 29 januari 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We sturen hem gewoon even naar Regina Coeli en dan kan hij binnen twee weken perfect ABN
Hij kijkt wel goed uit z'n ogenquote:Op maandag 29 januari 2024 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En kan hij een strafschop nemen?????
Jouw jaloezie is echt ongekend grappig. Heel de winter al een 100% score voor 1908.nl, letterlijk elke primeur gepakt en alsnog janken. Wat moet jij een zielig bestaan hebben 😁quote:
Breed gedragen, maar ik ben heel benieuwd of hij de stad (en club) kent.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij kijkt wel goed uit z'n ogen
Alsof dat noodzakelijk is.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Pietje zet NEDURLAND in de uitverkoop.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Raar dat een typische Nederlander ineens Duits gaat spreken op een forum.
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jouw jaloezie is echt ongekend grappig. Heel de winter al een 100% score voor 1908.nl, letterlijk elke primeur gepakt en alsnog janken. Wat moet jij een zielig bestaan hebben 😁
Geen idee waarom je iets weg moest halen. Waren gewoon prima posts en terechte vergelijkingen. Stront erin, stront eruit.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Er missen wat posts. Gewoon normaal posten.
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
Waarom is Netflipper opeens aan het gastmodden
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt, heb me weer laten opnaaien door aartsvijand Gurney.
Denk jij dat het nog iets gaat worden met Ivanusec? En zie jij het zitten om een dure Uruguayaan te halen voor rechtsbuiten aangezien we eigenlijk wel heel veel opties hebben voor de buitenposities?quote:
Ik als groot Kees van Wonderen liefhebber (de voetballer, niet de trainer) denk toch wel dat dat de beste CV is die ik in Feyenoordshirt heb zien spelen. Oké misschien Koeman maar toen was ik 8 ofzo.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of zullen we het hebben over Hancko. Wat is die weer mokertje goed de laatste tijd.
(al had hij wellicht wel een doelpuntje mogen maken gisteren)
Dat komt zeker goed met Ivanusec.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog iets gaat worden met Ivanusec? En zie jij het zitten om een dure Uruguayaan te halen voor rechtsbuiten aangezien we eigenlijk wel heel veel opties hebben voor de buitenposities?
Berghuis zou wel goed passen in dit elftal.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed met Ivanusec.
En ja, dat zie ik zeker zitten gezien de kwaliteit van de huidige rechtsbuitens.
Ik vind het toch wel lastig. Ik denk dat Slot voorlopig Paixao op de linksbuitenpositie houdt, waar je ook nog Sauer hebt. Ik weet niet of dit voor de zomer goed komt.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dat komt zeker goed met Ivanusec.
En ja, dat zie ik zeker zitten gezien de kwaliteit van de huidige rechtsbuitens.
Ben jij dit?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jouw jaloezie is echt ongekend grappig. Heel de winter al een 100% score voor 1908.nl, letterlijk elke primeur gepakt en alsnog janken. Wat moet jij een zielig bestaan hebben 😁
Alleen op vrijdag een quizvraag maat.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
Over afscheuren gesproken, ik mis de quizvraag van @:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |