Mijn moeder heeft daar Nederlands "geleerd" en 30 jaar later denk je nog steeds dat ze Pools spreekt als die Nederlands tegen je praat.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met Regina Coeli?
Geert de Ruiter en Henk Hartman.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk Hartman was toch ook gewoon een veel betere naam geweest.
Geert moet wel Michael Jackson-treatment ondergaan anders past ie nog steeds niet!quote:Op maandag 29 januari 2024 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert de Ruiter en Henk Hartman.
Lekker nuchtere Hollanders.
*Frimpongquote:Op maandag 29 januari 2024 07:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alleen Nederlanders kunnen op zo'n laconieke manier met hun eigen taal omgaan. Die interesseert het zelfs geen reet als er Engelstaligen (Fringpong
Tijd om de boel te zuiveren.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:51 schreef Kiid het volgende:
Bar en boos weer.
Wat een inspiratieloos zooitje staat er nu op het veld zeg
Vraag dit maar aan Klaas.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk jij dat elk mens dezelfde leercapaciteiten heeft?
Ahh,quote:Op maandag 29 januari 2024 09:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft daar Nederlands "geleerd" en 30 jaar later denk je nog steeds dat ze Pools spreekt als die Nederlands tegen je praat.
Wat is er met die Kroaat aan de hand?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om te beginnen met Hockeyhoofd en Nieuwkoop.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er met die Kroaat aan de hand?
Bovendien doet Paixao het best aardig op links afgelopen wedstrijden. Voor de andere posities wordt Ivanusec blijkbaar niet overwogen (wat ook niet gek is; voor een 10 legt hij te weinig meters af, en met zijn snelheid moet je naar binnen kappen dus vanaf rechts starten werkt ook niet)quote:Op zondag 28 januari 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat te traag en zwak in de duels, dat is allemaal trainbaar, maar - ook door zijn blessure - is hij met een ontzettende achterstand begonnen en het duurt allemaal wel wat lang. Voor de winterstop vond ik zijn niveau bedroevend dus begrijp best dat Arne andere jongens de kans geeft, maar uiteindelijk zie ik wel veruit de meeste potentie in Ivanusec.
En wie van de twee ze ‘de Kromme’ noemen zou je dan ook wel verbazen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch niet zeggen dat WillemGod hier de oudere van de twee is.
Willem speelt dan ook een beetje vals.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch niet zeggen dat WillemGod hier de oudere van de twee is.
En is vooral geen alcoholist. Overigens ga ik binnenkort naar zo'n theatershow ter ere van zijn 80-jarige verjaardag in Rotterdam waar Sjaak SwartGod ook bij aanwezig isquote:Op maandag 29 januari 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willem speelt dan ook een beetje vals.
@ZKA in the mudquote:Op maandag 29 januari 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En is vooral geen alcoholist. Overigens ga ik binnenkort naar zo'n theatershow ter ere van zijn 80-jarige verjaardag in Rotterdam waar Sjaak SwartGod ook bij aanwezig is![]()
[ twitter ]
Volgens deze bron zou het een IT'S HAPPENING aan het worden zijn.
Dat klinkt prima. Rechtsbuiten erbij hebben we hard nodig nu Paixao wel op links blijft staan denk ik. Schijnt wel typisch Uruguayaans te zijn qua gedrag, dus die knuppelt wel eens een spelertje neer met zijn elleboog als hij boos is.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens deze bron zou het een IT'S HAPPENING aan het worden zijn.
Wel weer een halve buitenspeler die ook in de spits kan en ongetwijfeld weer even nodig heeft om zich aan te passen. Klinkt zo niet meteen heel positief, maar ik weet verder dan ook niks over de speler zelf.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt prima. Rechtsbuiten erbij hebben we hard nodig nu Paixao wel op links blijft staan denk ik. Schijnt wel typisch Uruguayaans te zijn qua gedrag, dus die knuppelt wel eens een spelertje neer met zijn elleboog als hij boos is.
Hopelijk kunnen we Dilrosun dan nog op tijd afvoeren.
Een schwalbekoning, een kaartenvrager en een Uruguayaanse straatvechter in de aanval, zo krijgen we snel de meest gehate voorhoede van Nederlandquote:Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt prima. Rechtsbuiten erbij hebben we hard nodig nu Paixao wel op links blijft staan denk ik. Schijnt wel typisch Uruguayaans te zijn qua gedrag, dus die knuppelt wel eens een spelertje neer met zijn elleboog als hij boos is.
Hopelijk kunnen we Dilrosun dan nog op tijd afvoeren.
Daar staat de liefste verdediging van Nederland dan weer tegenover.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een schwalbekoning, een kaartenvrager en een Uruguayaanse straatvechter in de aanval, zo krijgen we snel de meest gehate voorhoede van Nederland
Wel een goede periode om aan het niveau te wennen, en zelfs met Dilrosun of de Bak op rechts moet je tweede worden en de beker winnen. In de winter een 'buitenspeler die een wedstrijd kan beslissen' halen voor een fatsoenlijk bedrag die je direct kan opstellen, dat is voor ons niet te doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer een halve buitenspeler die ook in de spits kan en ongetwijfeld weer even nodig heeft om zich aan te passen. Klinkt zo niet meteen heel positief, maar ik weet verder dan ook niks over de speler zelf.
Santi liep gisteren ook weer om kaarten vragen. Ronduit walgelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een schwalbekoning, een kaartenvrager en een Uruguayaanse straatvechter in de aanval, zo krijgen we snel de meest gehate voorhoede van Nederland
Ik zie anders weinig verschil met jouw gedrag op dit forum.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Santi liep gisteren ook weer om kaarten vragen. Ronduit walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |