Geen idee waarom je iets weg moest halen. Waren gewoon prima posts en terechte vergelijkingen. Stront erin, stront eruit.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Er missen wat posts. Gewoon normaal posten.
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
Waarom is Netflipper opeens aan het gastmodden
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt, heb me weer laten opnaaien door aartsvijand Gurney.
Denk jij dat het nog iets gaat worden met Ivanusec? En zie jij het zitten om een dure Uruguayaan te halen voor rechtsbuiten aangezien we eigenlijk wel heel veel opties hebben voor de buitenposities?quote:
Ik als groot Kees van Wonderen liefhebber (de voetballer, niet de trainer) denk toch wel dat dat de beste CV is die ik in Feyenoordshirt heb zien spelen. Oké misschien Koeman maar toen was ik 8 ofzo.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of zullen we het hebben over Hancko. Wat is die weer mokertje goed de laatste tijd.
(al had hij wellicht wel een doelpuntje mogen maken gisteren)
Dat komt zeker goed met Ivanusec.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog iets gaat worden met Ivanusec? En zie jij het zitten om een dure Uruguayaan te halen voor rechtsbuiten aangezien we eigenlijk wel heel veel opties hebben voor de buitenposities?
Berghuis zou wel goed passen in dit elftal.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed met Ivanusec.
En ja, dat zie ik zeker zitten gezien de kwaliteit van de huidige rechtsbuitens.
Ik vind het toch wel lastig. Ik denk dat Slot voorlopig Paixao op de linksbuitenpositie houdt, waar je ook nog Sauer hebt. Ik weet niet of dit voor de zomer goed komt.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dat komt zeker goed met Ivanusec.
En ja, dat zie ik zeker zitten gezien de kwaliteit van de huidige rechtsbuitens.
Ben jij dit?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jouw jaloezie is echt ongekend grappig. Heel de winter al een 100% score voor 1908.nl, letterlijk elke primeur gepakt en alsnog janken. Wat moet jij een zielig bestaan hebben 😁
Alleen op vrijdag een quizvraag maat.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
Over afscheuren gesproken, ik mis de quizvraag van @:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |