dit willen wij ook .quote:
Dat wel, maar ze hebben ze allemaal opgevistquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een beetje het usual schnabbelsuspectscircuit waar ze in vissen.
Aaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Hoe ging het nummer van Joel ook al weer?
Ik heb sowieso 1 Noorse film gezien. Dead Snow, met allemaal nazizombies erinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Het valt nauwelijks op gelukkig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Komt Dana International ook nog ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Ik vond het leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Tegengehouden door De Dijkquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Israël, zal wel niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Komt Dana International ook nog ?
Sommige worden nooit oudquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Nee maar hij verandert ook gewoon echt niet. 15 jaar is het al hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |