Ik denk dat ze Tong ook met stikstof moeten gaan stoppen omdat een injectie zal mislukken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Tong is weer op een gigantische baggerreeks.
Tot volgende week.
Facing Worldsquote:
Een video met 2 weergaven van een kanaal met 1 abonnee. Indrukwekkend.quote:
Een bepaalde FA verdenk ik ervan zo’n ding te hebben vol met rotzooi van Marvel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met een vitrinekast met prullaria behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
De deliriums volgen elkaar in steeds sneller tempo op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Tong is weer op een gigantische baggerreeks.
Tot volgende week.
https://www.bd.nl/den-bos(...)en-een-handje-helpenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De deliriums volgen elkaar in steeds sneller tempo op.
Godenmap.quote:
Liedjes maken in Fasttracker.quote:
Hier kan ik enorm boos om worden.quote:
Zeker het verdriet uit je couveuseperiode nog niet verwerkt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kan ik enorm boos om worden.
Daar heb ik van horen zeggen toch een week in gelegen, dus ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker het verdriet uit je couveuseperiode nog niet verwerkt?
Sterkte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik van horen zeggen toch een week in gelegen, dus ik sluit het niet uit.
Bedanktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
we starten de dag met een group hug voor user @:3rr0r
[ afbeelding ]
Ik ga NU kijken!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL wordt gefileerd in het PSV topic.
dit soort achterlijke horretjes doen mij denken aan dit onderzoekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit soort mensen zijn het bewijs dat vrouwenstemrecht een fout was
9 weergaven met een Tik Tok voice als narratorquote:
Sta open voor deze vorm van healing maatquote:
Ik doe mijn hele leven al 24/7 een ademsessiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sta open voor deze vorm van healing maat
maandag zit ik in een drie uur durende ademsessie
dit ter info
Dat schijnt ook bevorderlijk te zijn voor je levensduur.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe mijn hele leven al 24/7 een ademsessie
Ik kende iemand die stopte met ademenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schijnt ook bevorderlijk te zijn voor je levensduur.
Verkeerd gesport, verkeerd getild?quote:
Algehele lichaamshouding. Motoriek van een homofiel, dat eruit laten kraken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkeerd gesport, verkeerd getild?
Gezondheid.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Als je motoriek niet klopt en je loopt als een mietje, dan is een fysio geen slecht idee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Algehele lichaamshouding. Motoriek van een homofiel, dat eruit laten kraken.
Griekse bifteki van de bbq met tomatenrijstquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Keurig doekje, creatief.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Zoon en dochterlief kunnen weer trots zijn op pa @:RamboDirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol wtfquote:Op zondag 28 januari 2024 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Zoon en dochterlief kunnen weer trots zijn op pa @:RamboDirk
Ik heb net kip in de pan gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Altijd al gedacht dat je niet hetero was.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een zerosecco @:kingroland @:elan @:mortaxx
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Uiteraard weer wat vega troep voor een betere wereld
is niet drinken voor homos?quote:Op zondag 28 januari 2024 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je niet hetero was.
Bedankt flikkertjequote:Op zondag 28 januari 2024 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veel plezier in het "hetero groepje"
@:tong80 @:vrijgevochten @:rozevla @:elan
Prosecco is al iets waar de gemiddelde heteroseksuele man zich niet aan waagt laat staan zerosecco (lol)quote:
Ik eet chips, nu. Maar zo direct een aardappelsalade, tomaat, sla en een hamburgertje.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik pak straks een biertjequote:Op zondag 28 januari 2024 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Prosecco is al iets waar de gemiddelde heteroseksuele man zich niet aan waagt laat staan zerosecco (lol)
De maand is al bijna om.quote:
Oké flikker.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
normale mensen noemen jullie alcoholist
Lekker maatjequote:Op zondag 28 januari 2024 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
Uiteraard weer wat vega troep voor een betere wereld
Ga je het niet voortzetten?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:54 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka @:mortaxx bijna klaar met dry january
ik drink alleen nog bij thuiswedstrijden van ajaxquote:Op zondag 28 januari 2024 21:54 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka @:mortaxx bijna klaar met dry january
Je kunt beter alleen drinken als Ajax wintquote:Op zondag 28 januari 2024 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik drink alleen nog bij thuiswedstrijden van ajax
dan ben ik elke dag dronkenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter alleen drinken als Ajax wint
https://www.telegraaf.nl/(...)gezicht-tegenstanderquote:Mark-Jan Fledderus stopt direct als amateur na klap in gezicht tegenstander
Vieze vuile gore eet smakelijk Floplandquote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga lunchen
2 chocoladebroodjes
Banaan
En
Melk
Dit is geen Aziaten lunch.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga lunchen
2 chocoladebroodjes
Banaan
En
Melk
Een beetje zegt hij dan.quote:
Gods Vervoer Bedrijf, ha ha ha.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Metro 50 isolatorweg gehaald net op tijd.
Met dank aan God
Bos en Lommerrr man gespot.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Metro 50 isolatorweg gehaald net op tijd.
Met dank aan God
@tong80quote:Op maandag 29 januari 2024 13:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gods Vervoer Bedrijf, ha ha ha.
Nee. Zou ik niet doenquote:Op maandag 29 januari 2024 14:04 schreef KingRoland het volgende:
Zal ik vanavond een broodje doner halen?
@:mortaxx @:tjacka
Knippen er niggerkappers in Drenthe? @roystonquote:Op maandag 29 januari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een afspraak gemaakt bij de kapper.
Vast wel in Assen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Knippen er niggerkappers in Drenthe? @:Royston
gisteren nog gekomenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vast wel in Assen.
Maar daar kom ik nooit.
Fijn dat je goed thuis bent gekomen.quote:
Rondje gelopen ja.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je goed thuis bent gekomen.
Ik denk dat ik het lekker eenvoudig hou met een broodje met soep!quote:Op maandag 29 januari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip tikka masala.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij werkt aan je summerbod.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het lekker eenvoudig hou met een broodje met soep!
Orzo met groenten ratatouille en parmezaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jij bent een duurzaam mens.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog een restje kip van gisteren en voeg daar maar lekkere aardappelschijfjes uit de oven aan toe.
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]Ik wist niet dat @GGMM een meisje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik zou zeggen; zijn/haar probleemquote:Op maandag 29 januari 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
Weinig mensen aan de stamppot vandaag
Een bepaalde user heeft daar een pittige mening over
Je hebt zijn jankgedrag op dit forum nooit opgemerkt?quote:Op maandag 29 januari 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:ggmm een meisje is.
Jij vindt Renee een jongensnaam?quote:Op maandag 29 januari 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:ggmm een meisje is.
Ik ben zuurkool en boerenkool een beetje zat.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
Weinig mensen aan de stamppot vandaag
Een bepaalde user heeft daar een pittige mening over
Dat is dan net weer de enige stamppot die ik nog wel te doen vind.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zuurkool en boerenkool een beetje zat.![]()
Laatst voor het eerst andijviestamppot gemaakt, dat geef je je hond nog niet.Nooit meer.
Wat moeten we dan met een halfgebakken vrouw in die spoiler. Graag duiding. @Cocoquote:
Nee. Alleen chagrijnig gedrag.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt zijn jankgedrag op dit forum nooit opgemerkt?
Ik verwacht eigenlijk wel een stevige counter.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
@:GGMM krijgt een veeg uit de spreekwoordelijke pan van @:dombohetolifantje1
Laat die man eerst rustig eten.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een stevige counter.
Hij zei iets maar bedoelde eigenlijk iets andersquote:Op maandag 29 januari 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
@:GGMM krijgt een veeg uit de spreekwoordelijke pan van @:dombohetolifantje1
Een veeg uit de pan van Dombo zou ik niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zei iets maar bedoelde eigenlijk iets anders
En dan mij voor vrouw uitmaken
O, dat is toch ook wel mijn minst favoriete stamppot.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan net weer de enige stamppot die ik nog wel te doen vind.
Ga je verhuizen?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga mijn vaatwasser even inpakken
Dit zou voor een aantal users zeer goed nieuws zijn.quote:
Wel pas aanzetten als het avondstroomtarief ingaat.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga mijn vaatwasser even inpakken
Dat doen alleen paupers.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel pas aanzetten als het avondstroomtarief ingaat.
Ik heb een tijd een stiefzus gehad.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kale zus is een pauper.
Ik zit hier goed?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit zou voor een aantal users zeer goed nieuws zijn.
Ik noem geen namen.
En films mee maken.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kun je zonder problemen kinderen mee krijgen.
- Feyenoordtopicquote:Op maandag 29 januari 2024 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Het is in meerdere topics een enerverende maandag te noemen.
Eentje in R&P. Loopt al een paar dagen. Blijft leuk. Iets met een ex die doorgelopen is naar de schoonvader.quote:
ben jij sadistisch aangelegd?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje in R&P. Loopt al een paar dagen. Blijft leuk. Iets met een ex die doorgelopen is naar de schoonvader.
Nee. Ik waardeer wel mooi verzonnen topics.quote:
Ik kom daar al jaren niet meer.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje in R&P. Loopt al een paar dagen. Blijft leuk. Iets met een ex die doorgelopen is naar de schoonvader.
Al dan niet uit je eigen pik gezogen.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je daar zelf eens een hulpvraag neerleggen
Wie heeft jou een abo cadeau gedaan?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je daar zelf eens een hulpvraag neerleggen
Wat ben je toch een lieverd.quote:
Hopelijk komt @Sked snel weer terugquote:Op maandag 29 januari 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De allerbeste moderator van heel fok
Over een maand loopt deze af helaas
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk komt @:sked snel weer terug
Met deze theorie, kan @AFCNiels dan inmiddels terugkomen?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou je verwachtingen temperen.
Het was Chevyquote:Op maandag 29 januari 2024 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk komt @:sked snel weer terug
Kost toch geen zak daar johquote:Op maandag 29 januari 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die van der Meijde heb wel een lekker optrekje in het buitengebied. Hij wel.
Oh, mag ik dan FA worden?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou je verwachtingen temperen.
Akkoordquote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan FA worden?
En dat zonder tong80.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Het is in meerdere topics een enerverende maandag te noemen.
De vraag die ons meer bezighoudt maat; Staat er nog een afspraak gepland met een Aziatische kapper?quote:
Ik neem aan dat we het debuut van de kruising tussen Zidane en Cruijff dit weekend live op nationale televisie te zien krijgen.quote:
youtube barst uit zijn voegen met Henderson failcompilaties.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het debuut van de kruising tussen Zidane en Cruijff dit weekend live op nationale televisie te zien krijgen.
Op een paar juichaapjes (dit vinden mensen denigrerend) na, lees ik vooral dat mensen niet verwachten dat hij alles oplost. Of mis ik wat?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het debuut van de kruising tussen Zidane en Cruijff dit weekend live op nationale televisie te zien krijgen.
Ja maar dat is voor Caland helemaal niet leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op een paar juichaapjes (dit vinden mensen denigrerend) na, lees ik vooral dat mensen niet verwachten dat hij alles oplost. Of mis ik wat?
Ik deel wel de ergernis van @Caland jegens zolderkamerautisten met tijd teveel die dat soort rare tweets gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor Caland helemaal niet leuk natuurlijk
Ohquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat mijn vriendin terug naar de VS.
Eens, maar dat is de tijd van tegenwoordig waarin iedereen met een telefoon ook gelijk social influencertje wil zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel wel de ergernis van @:Caland jegens zolderkamerautisten met tijd teveel die dat soort rare tweets gaan plaatsen.
Woordle 955 4/6quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat er iets heel ergs aan de hand was.
@Caland heeft een neus voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze twitteraar of tiktokker of wie dan ook heeft te veel tijd.
Heel goed maat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woordle 955 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 751 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
⬛🟨⬛🟨🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Caland heeft een neus voor dat soort dingen.
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op een paar juichaapjes (dit vinden mensen denigrerend) na, lees ik vooral dat mensen niet verwachten dat hij alles oplost. Of mis ik wat?
Ik leef met je mee makker.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak je druk, Ajacieden lachen uiteindelijk toch het meest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.
Geen zin in.
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel wel de ergernis van @:Caland jegens zolderkamerautisten met tijd teveel die dat soort rare tweets gaan plaatsen.
Twitteraars zijn vreselijke mensen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.
Wil je nu soms zeggen dat jij nog geen Henderson dekbedovertrek hebt gekocht?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.
Geen zin in.
Het zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twitteraars zijn vreselijke mensen.
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nu soms zeggen dat jij nog geen Henderson dekbedovertrek hebt gekocht?
Dit is geilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.
Dan mankeert er in elk geval niets aan je prostaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.
Vanaf 10 februari weer met het vuistje, sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze woordle is ongeldig.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 955 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟩⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 751 3/6
🟩⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ga eens even lekker lunchen
Koekoek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.
Wat ben jij toch een zielig hoopje stront.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
Als volwassen man je Woordle faken in de hoop dat een stel vreemden op het internet je slim vinden
Wat een leven heb je dan
Benji zou een moord doen voor een hoopje stront.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig hoopje stront.
Ga lekker de FA uithangen in je leven.
Het is dat een kat altijd op vier pootjes terecht komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Benji zou een moord doen voor een hoopje stront.
Want dat zou betekenen dat 'ie wat te vreten heeft gekregen.
Nu vraag je eromquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dat een kat altijd op vier pootjes terecht komt.
Anders had ie allang zelfmoord gepleegd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vraag je erom
@:tong80 kom weer gezellig in de SC posten maat
Wat een beschuldigingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
Als volwassen man je Woordle faken in de hoop dat een stel vreemden op het internet je slim vinden
Wat een leven heb je dan
Neen, er is nooit gevraagd waarom ik het ongeldig verklaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar dat insemineerde je wel degelijk.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordly.com?challenge=YWFyZGUsdmxvb3Qscm9tYW4sb256aW46bmw
Goh wat ben ik toch een slimme jongen. Hopelijk denken jullie dat nu ook!!!!!
Dat zijn toch Feyenoorders hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je druk, Ajacieden lachen uiteindelijk toch het meest.
I guessed today’s Globle in 2 tries:quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 3 tries:
🟥🟨🟩🏆
https://globle.org/
En ook nog een geografische kennis.
@Caland heeft wel meer dingen in zijn neus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Caland heeft een neus voor dat soort dingen.
Dat is om je eigen spelers, dat is toch iets anders.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn toch Feyenoorders hoor.
Zelden zo gelachen als toen die Argentijn met die dikke pens achter de bal aan huppelde.
Graag voortaan donkere modus gebruiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de sukodu al opgelost, maar dat kan je blijkbaar niet met 1 klik delen.
Jammer zeg. Nu ziet GGMM niet hoe slim ik ben.
Leuk dat je Dombo wil stangen maar hier heeft iedereen last van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vraag je erom
@:tong80 kom weer gezellig in de SC posten maat
Nee, hier red je je niet meer uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1
Ik had niet door dat @:coco bewust vaag was om te stoken
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1
Ik had niet door dat @:coco bewust vaag was om te stoken
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Dan wil ik tegelijkertijd mijn excuses aan Benji aanbieden. Ik zat even hoog in mijn emoties.
Bij de naam Benji zie ik altijd een hele exclusieve kat voor me, een naaktkat of Abessijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Dan wil ik tegelijkertijd mijn excuses aan Benji aanbieden. Ik zat even hoog in mijn emoties.
@AFCNiels kan dit zeker.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb 7/8 woorden in de Octordle opgelost.
🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟧🟩
Kun jij deze 8 woorden raden?
https://octordly.com?chal(...)scm9tYW4sc3RpZXI6bmw
Oke, nu ging ik er teveel in geloven. Dit was het voor vandaag.
Je hebt half gelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de naam Benji zie ik altijd een hele exclusieve kat voor me, een naaktkat of Abessijn.
Van die Benji trap je je hond nog af, ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Bij de naam Benji denk ik altijd aan die lulhannes van Good Charlotte, die met Cameron Diaz is getrouwd, wiens poes ik dan graag weer een keer zou willen likken.
Misschien komt hij op 14/6 weer langs.quote:
Eigenlijk best onjuist, ik heb op 15 mei 2023 voor het laatst iets gesnoven!!11quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft wel meer dingen in zijn neus.
15 mei 2017 ook toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk best onjuist, ik heb op 15 mei 2023 voor het laatst iets gesnoven!!11
Heel goed maatquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk best onjuist, ik heb op 15 mei 2023 voor het laatst iets gesnoven!!11
Dat laat ik maar een teringsaaie mensen over.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Laat dit een stap zijn richting een leven zonder drugs, roken en alcohol
een teringsaaie mensenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laat ik maar een teringsaaie mensen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |