@Caland heeft een neus voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze twitteraar of tiktokker of wie dan ook heeft te veel tijd.
Heel goed maat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woordle 955 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 751 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
⬛🟨⬛🟨🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Caland heeft een neus voor dat soort dingen.
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op een paar juichaapjes (dit vinden mensen denigrerend) na, lees ik vooral dat mensen niet verwachten dat hij alles oplost. Of mis ik wat?
Ik leef met je mee makker.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat mijn vriendin terug naar de VS.
Maak je druk, Ajacieden lachen uiteindelijk toch het meest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.
Geen zin in.
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel wel de ergernis van @:Caland jegens zolderkamerautisten met tijd teveel die dat soort rare tweets gaan plaatsen.
Twitteraars zijn vreselijke mensen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.
Wil je nu soms zeggen dat jij nog geen Henderson dekbedovertrek hebt gekocht?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar we gaan nu dit elk weekend krijgen, types die Van Hannegem geweldig vinden met zijn 'ze denken daar in Amsterdam dat de verlosser binnenkomt' wat letterlijk niemand denkt en dan mensen uitlachen die iets helemaal niet gezegd hebben.
Geen zin in.
Het zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twitteraars zijn vreselijke mensen.
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nu soms zeggen dat jij nog geen Henderson dekbedovertrek hebt gekocht?
Dit is geilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.
Dan mankeert er in elk geval niets aan je prostaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, ben al een paar keer spuitend over hem klaargekomen.
Vanaf 10 februari weer met het vuistje, sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat mijn vriendin terug naar de VS.
Deze woordle is ongeldig.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 955 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟩⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 751 3/6
🟩⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ga eens even lekker lunchen
Koekoek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je nu in het nest schijt waar je een paar jaar terug zelf nog onderdeel van was.
Wat ben jij toch een zielig hoopje stront.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
Als volwassen man je Woordle faken in de hoop dat een stel vreemden op het internet je slim vinden
Wat een leven heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |