Ik denk dat ze Tong ook met stikstof moeten gaan stoppen omdat een injectie zal mislukken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Tong is weer op een gigantische baggerreeks.
Tot volgende week.
Facing Worldsquote:
Een video met 2 weergaven van een kanaal met 1 abonnee. Indrukwekkend.quote:
Een bepaalde FA verdenk ik ervan zo’n ding te hebben vol met rotzooi van Marvel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met een vitrinekast met prullaria behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
De deliriums volgen elkaar in steeds sneller tempo op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Tong is weer op een gigantische baggerreeks.
Tot volgende week.
https://www.bd.nl/den-bos(...)en-een-handje-helpenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De deliriums volgen elkaar in steeds sneller tempo op.
Godenmap.quote:
Liedjes maken in Fasttracker.quote:
Hier kan ik enorm boos om worden.quote:
Zeker het verdriet uit je couveuseperiode nog niet verwerkt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kan ik enorm boos om worden.
Daar heb ik van horen zeggen toch een week in gelegen, dus ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker het verdriet uit je couveuseperiode nog niet verwerkt?
Sterkte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik van horen zeggen toch een week in gelegen, dus ik sluit het niet uit.
Bedanktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
we starten de dag met een group hug voor user @:3rr0r
[ afbeelding ]
Ik ga NU kijken!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL wordt gefileerd in het PSV topic.
dit soort achterlijke horretjes doen mij denken aan dit onderzoekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit soort mensen zijn het bewijs dat vrouwenstemrecht een fout was
9 weergaven met een Tik Tok voice als narratorquote:
Sta open voor deze vorm van healing maatquote:
Ik doe mijn hele leven al 24/7 een ademsessiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sta open voor deze vorm van healing maat
maandag zit ik in een drie uur durende ademsessie
dit ter info
Dat schijnt ook bevorderlijk te zijn voor je levensduur.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe mijn hele leven al 24/7 een ademsessie
Ik kende iemand die stopte met ademenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schijnt ook bevorderlijk te zijn voor je levensduur.
Verkeerd gesport, verkeerd getild?quote:
Algehele lichaamshouding. Motoriek van een homofiel, dat eruit laten kraken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkeerd gesport, verkeerd getild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |