https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Uh, okequote:Op donderdag 25 januari 2024 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Geef maar een indirecte vrije trap.
Lieke?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Martens is zeker zijn hond vergeten.
Dan ga je toch naar bedquote:
Te vroeg om te slapen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar bed
Ik mod het topic wel even. (gewoon af en toe een post van @:zipportal weggooien, zo lastig is dat niet)
Hier twijfel ik aan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
Als Cambuur binnen nu en 7 minuten scoort komt er geen verlenging
Die zijn helemaal kapot, ze gaan dit niet winnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:08 schreef byah het volgende:
Heb niet het idee dat de boys van Hercules nog helemaal fit zijn
Ja welterusten allenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Te vroeg om te slapen.
Ik ben geen @:Dr_flash
Het is kinderachtig en slaat nergens opquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar komt de Aletha en de pener-meme vandaan
Bakstenen op Zipportal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is kinderachtig en slaat nergens op
Gok: Zipportal
Dave the Diver?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het was leuk. Nog even gamen en dan ook maar het warme bedje opzoeken.
Zorgde eerder voor terughoudendheidquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:17 schreef Halcon het volgende:
Golden Goal was nog niet zo verkeerd voor dit soort wedstrijden.
Gelukkig is die er nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:17 schreef Halcon het volgende:
Golden Goal was nog niet zo verkeerd voor dit soort wedstrijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik 3 maanden geleden al uitgespeeld.quote:
Advance Wars?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die heb ik 3 maanden geleden al uitgespeeld.
Een tactisch oorlogspel in dit geval.
Hier, om het goed te makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens, weer een nachtmerrie vannacht
Bohhquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, om het goed te maken
[ afbeelding ]
Geniet er lekker van makkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een chocoladereep (hazelnoot)
In Amsterdam ook niet met je joduhquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef Mani89 het volgende:
JODUHHH JODUHHH JODUHHH
HELEMAAL NIKS IN HERCULES
Je bedoelt PSVCL en Coco?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Het topic hakt in op @:dombohetolifantje1
Ik wil nu niet het hele leven er meteen bij betrekken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege deze wedstrijd of in het leven?
Dat siert jequote:Op donderdag 25 januari 2024 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil nu niet het hele leven er meteen bij betrekken.
Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
Jezus wat was dat extreem slecht van Hercules zeg. In de 121ste minuut laat je Cambuur rustig opkomen, zonder enige druk op de bal. Die verdediger mocht bijna naar de 16 meter van Hercules wandelen om de voorzet te geven. Tja, dan verdien je het ook echt niet. Dit mogen ze zichzelf echt enorm kwalijk nemen. Zo slap..
Is derde divisie he, wat verwacht je?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
Jezus wat was dat extreem slecht van Hercules zeg. In de 121ste minuut laat je Cambuur rustig opkomen, zonder enige druk op de bal. Die verdediger mocht bijna naar de 16 meter van Hercules wandelen om de voorzet te geven. Tja, dan verdien je het ook echt niet. Dit mogen ze zichzelf echt enorm kwalijk nemen. Zo slap..
Boel dichtspijkeren de laatste minuten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:59 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is derde divisie he, wat verwacht je?
Ach kom op, je bent beter dan Ajax. Cambuur speelt ook 3e divisie niveau. Dit mag Hercules gewoon niet gebeuren. Het gaat om de manier waarop die goal viel. Je gaat je tegenstander toch niet, zonder ze een strobreed in de weg te leggen, laten opbouwen in de 121ste minuut.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:59 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is derde divisie he, wat verwacht je?
Dit inderdaad, en vooral druk op de bal houden. Geen makkelijke voorzet laten komen. Dit is gewoon slecht. Ook voor 3e divisie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boel dichtspijkeren de laatste minuten.
Eens.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en vooral druk op de bal houden. Geen makkelijke voorzet laten komen. Dit is gewoon slecht. Ook voor 3e divisie.
En dat die gasten dan nog zo vrolijk voor de camera bij Hansie staan. Dat geeft wel aan dat ze niet de echte topsport mentaliteit hebben. Ik zou echt dood en doodziek zijn. Maar dit zou mij dan op deze manier ook niet overkomen. Je kan op het einde best tegen een tegengoal aanlopen, maar niet zo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens.
Als het nu tegen 'n topclub uit de Eredivisie gebeurt... maar tegen Cambuur, middenmoot KKD... 120e minuut moet gewoon de bus geparkeerd worden, kort op de man en alles weg peren.
Haha dit zijn gewoon amateurs he. Krijgen amper betaald. Tuurlijk balen ze, maar zijn ook gewoon realistisch en nuchterquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dat die gasten dan nog zo vrolijk voor de camera bij Hansie staan. Dat geeft wel aan dat ze niet de echte topsport mentaliteit hebben. Ik zou echt dood en doodziek zijn. Maar dit zou mij dan op deze manier ook niet overkomen. Je kan op het einde best tegen een tegengoal aanlopen, maar niet zo.
Deze reactie ben je nou echt serieusquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
Ook dat die trainer van Hercules die tegengoal niet direct aanpakt in zijn interview. De spelers zitten volgens hem met een grafstemming in de kleedkamer (goed om te horen), maar volgens hem zouden ze dat niet moeten doen. Dan weet je ook direct uit wat voor hout die trainer gesneden is.
Ik zie altijd graag de juiste topsport mentaliteit. Ook bij amateurs die toch op een hoog niveau acteren. Maar goed, ze hebben een leuke tijd gehad. Dat begrijp ik ook.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:25 schreef jigggy het volgende:
[..]
Deze reactie ben je nou echt serieus
wtf is dit nou weer?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen drinken dat.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef Mani89 het volgende:
JODUHHH JODUHHH JODUHHH
HELEMAAL NIKS IN HERCULES
Hup AZquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:53 schreef TLC het volgende:
Dus de finale is eigenlijk Feyenoord - AZ ?
Dit zou je niet zo overkomen omdat je nooit in die situatie zou zijn gekomen...Ja in je dromen misschienquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dat die gasten dan nog zo vrolijk voor de camera bij Hansie staan. Dat geeft wel aan dat ze niet de echte topsport mentaliteit hebben. Ik zou echt dood en doodziek zijn. Maar dit zou mij dan op deze manier ook niet overkomen. Je kan op het einde best tegen een tegengoal aanlopen, maar niet zo.
Clown Hans Kraay zouden ze per direct van de buis moeten halen met zijn schoolkrant-interviews.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker kankeren op gasten die op het hoogste amateurniveau voetballen, maar zelf wel een BMI hebben van 29. Raar ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit zou je niet zo overkomen omdat je nooit in die situatie zou zijn gekomen...Ja in je dromen misschien
Henk nodigt mensen uit. Henkact.quote:Cambuur-trainer Henk de Jong nodigt Hercules uit voor kwartfinale in Leeuwarden: ‘Als ze het leuk vinden’
zo werkt het he.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus omdat je topspits tegen achtereenvolgens HHC en fokking Quick Boys een kaart meepakt moet je Pavlidis missen tegen Feyenoord.![]()
Wel leuk voor Feyenoord natuurlijk
Heel dat tyfuseind naar Leeuwarden voor een potje tegen Vitesse, die jongens hebben vast niks beters te doenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Henk nodigt mensen uit. Henkact.
NEC - Groningenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat worden de halve finales?
Door dit soort gezeur mag Feyenoord van mij 'gewoon' dat bekertje ophalen hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat dat gejank niet erger kan
Pareltje wel dat account, je zou denken dat het een parodie isquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat dat gejank niet erger kan
Ik heb toch kaartjes gekocht om Bas Nijhuis vanavond te aanschouwenquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bas Nijhuis heeft enorm zin in de Bas Nijhuis show.
Zonder dat gezeur ook wel, al telt het belang voor Ajax ook wel mee mocht je geen 3e worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door dit soort gezeur mag Feyenoord van mij 'gewoon' dat bekertje ophalen hoor.
(als het Cambuur niet wordt)
Denk niet dat ik ga kijken maar Bas staat wel garant voor wat dubieuze beslissingen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch kaartjes gekocht om Bas Nijhuis vanavond te aanschouwenen helemaal leuk is dat Feyenoord ook mee mag doen.
Vervelende pedante man en sinds Feyenoord wat beter is gaan voetballen heb je zijn manier van fluiten eerder tegen dan mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ga kijken maar Bas staat wel garant voor wat dubieuze beslissingen.
Zol voelt het wel , hij heeft gelijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Pareltje wel dat account, je zou denken dat het een parodie is
[ twitter ]
Jij bent dan ook de voorzitter van de calimero club.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zol voelt het wel , hij heeft gelijk
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zol voelt het wel , hij heeft gelijk
Haha dat snap ik wel. Veel plezier man.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga naar de wedstrijd met mijn neefje, zeker zonder die dekselse Pavlidis en het feit dat we thuis spelen moet deze pot appeltje eitje zijn.
Mijn neefje hoopt al helemaal op verlenging en strafschoppen kan die (nog) later naar bed
3-1quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22:00 Feyenoord - AZ | ESPN/Star Channel
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-2
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
1-4quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - AZ | ESPN/Star Channel
@:Oriente
@:Scrummie
@:tong80
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1 3-2
0-1quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 2-0
@:tong80 1-4
@:Tarado 3-1
2-0quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:Mexicanobakker 2-1
@:Epistaxiophobia 0-1
Vitesse speelt zaterdag een veel belangrijkere wedstrijd tegen Heracles.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Cambuur is ruim favoriet volgens de Toto goden.
Eigenlijk best logisch
Als Vitesse op papier al zo kansloos is tegen Cambuur, dan ben ik benieuwd welke odds ze tegen Heracles gaan krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse speelt zaterdag een veel belangrijkere wedstrijd tegen Heracles.
Nee man, ik kijk Bundesligaquote:
2-1quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Kom gezellig de verlenging in de Afrika Cup kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou deze wedstrijd leeft wel zeg.
4-0quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
In tegenstelling tot Vitesse is Fortuna wel een Eredivisie waardige tegenstander.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat FC Groningen dan ook maar winnen morgen.
3-0quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 2-1
@:PicoMMP 2-0
@:onlogisch 4-0
En wat drink je daar bij?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nog even twee krentenbroodjes met jam, nu.
Waarom? Hij is 21 januari al jarig geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook even mee
Oh, en wij feliciteren @:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |