We kunnen haar reďncarnatie er ook nog wel bijnemen, ook meteen een vrouw, helemaal oké.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KL is vooral Bolkestein hé. Bakermat van het moderne conservatief-liberalisme.
Dat zijn de fundamenten waar de VVD in haar marketing tenminste succes mee heeft bepaald.
Dat is niet te danken aan de Voorhoefjes, Nijpeltjes of Kroesjes van de VVD.
Helma Nepperusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef nostra het volgende:
[..]
We kunnen haar reďncarnatie er ook nog wel bijnemen, ook meteen een vrouw, helemaal oké.
Dan liever Schut-Welkzijn, maar geen idee wat die tegenwoordig allemaal uitspookt. Ah well, good ol' days.quote:
Ik had altijd wel waardering voor Heleen Dupuis, maar als ik die goed vind zal ze wel te links zijn voor de gemiddelde VVD'er.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan liever Schut-Welkzijn, maar geen idee wat die tegenwoordig allemaal uitspookt. Ah well, good ol' days.
Zijn dat minderwaardige mensen, die dat volgen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je moet het VMBO-zwakstroom ook niet overschatten.
Vanuit links perspectief wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 02:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn dat minderwaardige mensen, die dat volgen?
Nee, zeker niet. Ze krijgen echter wel minder theoretisch onderwijs.quote:Op zondag 28 januari 2024 02:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn dat minderwaardige mensen, die dat volgen?
Tja TINA.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Opvallend veel pro-PVV geluiden ineens bij de VVD. Ik durf nu wel te zeggen dat het kabinet er toch gaat komen.
Ja, want "rechts" heeft dat de afgelopen tig jaar niet gedaan natuurlijk..quote:Op zondag 28 januari 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach laat rechts maar eens aan de knoppen zitten toch?
Met rechts aan de knoppen is niets mis, maar we gaan het nu doen met een partij zonder bewindsliedenmateriaal, een autistische econometrist die al zijn principes twee minuten na de uitslag naar de AEB heeft gebracht, een huisvrouw die haar kringverjaardagen in een te kleine Deventer huiskamer viert en niet kan rekenen, en een aangeschoten hert. Niet de meest ideale randvoorwaarden.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In deze oneliners heb ik niet zoveel trek. Links heeft met PVDA en D66 inderdaad een onevenredig grote vinger in de pap gehad de laatste 10 jaar. En jij weet ook wel dat we het dan vooral over migratie en cultuurbeleid (woke-invloeden) hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want "rechts" heeft dat de afgelopen tig jaar niet gedaan natuurlijk..
Laten we er maar het beste van hopen. Ik vind de mindset van deze partijen (conservatief, weerbaar, pragmatisch, realistisch, ondanks dat er bij de PVV genoeg idioten rondlopen) in ieder geval veel beter dan de idealisten bij de linkse partijen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Met rechts aan de knoppen is niets mis, maar we gaan het nu doen met een partij zonder bewindsliedenmateriaal, een autistische econometrist die al zijn principes twee minuten na de uitslag naar de AEB heeft gebracht, een huisvrouw die haar kringverjaardagen in een te kleine Deventer huiskamer viert en niet kan rekenen, en een aangeschoten hert. Niet de meest ideale randvoorwaarden.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In deze oneliners heb ik niet zoveel trek. Links heeft met PVDA en D66 inderdaad een onevenredig grote vinger in de pap gehad de laatste 10 jaar. En jij weet ook wel dat we het dan vooral over migratie en cultuurbeleid (woke-invloeden) hebben.
Met mindset alleen is het leuk oppositie voeren, vak K is een andere divisie.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we er maar het beste van hopen. Ik vind de mindset van deze partijen (conservatief, weerbaar, pragmatisch, realistisch, ondanks dat er bij de PVV genoeg idioten rondlopen) in ieder geval veel beter dan de idealisten bij de linkse partijen.
Ik kijk ook niet bepaald uit naar blunderende ministers nee. Hopelijk zitten er bij VVD en NSC genoeg vaklui. (Ik moet zeggen, na 10 jaar opstappende bestuurders snap ik dat je daar ook niet al te positief over bent)quote:Op zondag 28 januari 2024 10:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Met mindset alleen is het leuk oppositie voeren, vak K is een andere divisie.
Ach laat extreem-rechts maar eens aan de knoppen zitten toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Realistisch zou ik het niet noemen, 2 van de 4 (PVV en BBB) hebben een totaal krankzinnige financiële paragraaf. Wel allemaal geld naar erg dure zaken als zorg, maar nog geen begin van een dekking daarvoor.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we er maar het beste van hopen. Ik vind de mindset van deze partijen (conservatief, weerbaar, pragmatisch, realistisch, ondanks dat er bij de PVV genoeg idioten rondlopen) in ieder geval veel beter dan de idealisten bij de linkse partijen.
Excuses voor mijn late reactie. De winst bij nieuwe beveiligingssystemen/hogere bovenleidingspanning zit niet in harder rijden, maar met name in harder kunnen optrekken waardoor baanvakken minder lang bezet blijven. Harder rijden daarentegen leidt tot een langere remweg waardoor dat qua capaciteit weinig nut heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er geen kaas van gegeten, maar wat je schrijft geloof ik en komt ook naar voren wat ik in de krant lees en oude zembla uitzendingen hierover.
Maar is het een gek idee om de treinen gewoon langer te maken? Dat lijkt mij simpeler dan meer treinen die harder rijden, want het is inderdaad al zo op elkaar gedrukt.
Al bij al is een modal shift van luchtvaart (of weg) naar het spoor momenteel een illusie door gebrek aan betrouwbaarheid en capaciteit. Ik vind het als fanatiek treinreiziger erg jammer, maar zonder gigantische investeringen aan de infrastructuur is het idee dat de trein veel reizigers van het vliegtuig kan overnemen niet meer dan luchtfietserij.quote:Het onderzoek werd sinds 2021 uitgevoerd door vier ingenieursbureaus. Die bureaus bestudeerden hoogtekaarten, geologische kaarten en informatie uit grondboringen. Vervolgens berekenden ze of de grond voldoet aan de veiligheidsnorm. Die vereist dat een trein met zijn volle gewicht stil kan staan op de rails, zonder dat de dijk instort. 1400 van de in totaal 2600 kilometer aan onderzochte spoordijken voldoet nu niet aan die norm, schrijft de Volkskrant.
Het zijn partijen die vooral veel roepen om allerlei symboolpolitiek. Wat is daar realistisch of pragmatisch aan?quote:Op zondag 28 januari 2024 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach zo, ze krijgen minder theoretisch onderwijs. En dat zou wat moeten zeggen?quote:Op zondag 28 januari 2024 08:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ze krijgen echter wel minder theoretisch onderwijs.
Ik zal sowieso nooit denken en termen als minderwaardige mensen. Dat soort zaken laat ik graag aan jou…
Maar daar kunnen we dan wel weer mooi de buutnlanders de schuld van geven! Of als die inderdaad allemaal geweerd worden, dan linkse hippies, joden, moslims en 3e generatie allochtonen met een kleurtjequote:Op zondag 28 januari 2024 10:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Iedereen evenveel ellende in een economische woestijn, dat is wat een extreem-rechts kabinet gaat veroorzaken.
Jij hebt wel echt een bizar vertekend beeld van wat sociaaldemocratie inhoudt.quote:
Best wel een beetje woke Eddo dat kunstmatige vermijden van hoger/lager opgeleidquote:Op zondag 28 januari 2024 11:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach zo, ze krijgen minder theoretisch onderwijs. En dat zou wat moeten zeggen?
Verder: op welke wijze praat ik op dergelijke wijze over mensen en kan daardoor het idee ontstaan dat ik ze minderwaardig acht? Heb je onderhand ook maar iets van een voorbeeld daarvoor? Een quote, iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |