Nou, de helft is ongeveer toch wel afgebrand. Sorry mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, @:cyan9 heeft alles weer geblust.
Dat doet ze eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Mooiste moment uit de laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een beetje dit dus:
[ afbeelding ]
Haha precies hetzelfde hier. Soms doe ik ze nog wel even aan voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Nah dit is leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Ja, wat een pech dat het vuur nu net in díe hoek begon.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Oké @:ijs_beer en ik hebben nog wat redelijk onaangetaste spullen uit het afgebrande deel van de SC kunnen halen dus het valt mee. Alleen de tafelvoetbaltafel moeten we echt afscheid van nemen, en ook van alle spullen van @:Redefine . Die had alles net in de getroffen hoek staan
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wat een pech dat het vuur nu net in díe hoek begon.
Ja en jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zitten er nog wel naalden aan, of is het een neppert?
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik ben het zat. Tijd voor weekend.
Dan ruil ik mijn brood in voor eenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
* Begeeft zich naar de cocktailbarHet is na 12 uur, er mag gedronken worden mensen!
Van mij mag je.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat de cocktail bar nu al open is. Dan zijn we vanavond precies steady genoeg voor de mensonterende voorronde van Ierland.
Heb nog wat dingen te doen, die ik af wil maken vandaag.quote:
Voorronde nog maar?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat de cocktail bar nu al open is. Dan zijn we vanavond precies steady genoeg voor de mensonterende voorronde van Ierland.
Oh, is dat vanavond?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Ja wat wil je nou, weekend of dingen afmaken?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb nog wat dingen te doen, die ik af wil maken vandaag.
Ik wil weekend, maar moet nog wat afmaken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou, weekend of dingen afmaken?
Wees blij dat je My AI niet hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, is dat vanavond?
Nou ja, ik heb de rest ook al gemist, dus deze kan ook wel.
Ze maken wel een keuze wie naar Malmö gaat, ook al voelt alsof het de auditierondequote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Voorronde nog maar?Nee dan sla ik over hoor.
Oh... En wat gebeurt er daarna dan nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze maken wel een keuze wie naar Malmö gaat, ook al voelt alsof het de auditieronde
Dan gaan ze niet door naar de finale en kunnen ze zaterdagavond weer naar de finale ESF show kijken op hun eigen bank in Dublin.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh... En wat gebeurt er daarna dan nog?
Ik doe gewoon alsof dit allemaal heel logisch klinkt en ga weer verder met m'n leven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet door naar de finale en kunnen ze zaterdagavond weer naar de finale ESF show kijken op hun eigen bank in Dublin.
Als het goed is zit er een briefje bij van @Roger_Epiales en mijzelf!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg een briefje in de bus dat mijn pakketje hier afgeleverd is. Het is een tafelvoetbaltafel. Heeft iemand die gezien?
Ik denk dat @Strani je hier verder mee zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg een briefje in de bus dat mijn pakketje hier afgeleverd is. Het is een tafelvoetbaltafel. Heeft iemand die gezien?
En dan lekker de schuld geven aan de rest van Europa.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet door naar de finale en kunnen ze zaterdagavond weer naar de finale ESF show kijken op hun eigen bank in Dublin.
Dat doet de UK ook en Nederlandquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan lekker de schuld geven aan de rest van Europa.
Fijn dat Roger er mee te maken heeft, dan moet het wel goedkomenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een briefje bij van @:Roger_Epiales en mijzelf!
Er staat op:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat Roger er mee te maken heeft, dan moet het wel goedkomenIk zie een briefje, maar die is erg slecht leesbaar. Wat staat erop en waar kan ik de tafelvoetbaltafel ophalen?
Ohquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Dat is wel toevallig. Hier is vandaag een voetbaltafelvoetbal bezorgd. Die zou daar wel bijhoren dan.
Dat was wel een iets kleiner pakketje trouwens.
Apart dat je het zo noemt. Ik zou voor tafelvoetbalvoetbal gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Dat is wel toevallig. Hier is vandaag een voetbaltafelvoetbal bezorgd. Die zou daar wel bijhoren dan.
Dat was wel een iets kleiner pakketje trouwens.
Het is een halve Belg hè, we moeten blij zijn dat de mentale schade beperkt lijkt te zijn gebleven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Apart dat je het zo noemt. Ik zou voor tafelvoetbalvoetbal gaan
Zeg je nou dat ik half werk lever? Het kan ook nooit een keertje aardig.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de helft is ongeveer toch wel afgebrand. Sorry mensen
Ja, maar in principe is het niet eens de bedoeling dat je die voetbal met je voeten aanraakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Apart dat je het zo noemt. Ik zou voor tafelvoetbalvoetbal gaan
User Strani probeert iets.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een halve Belg hè, we moeten blij zijn dat de mentale schade beperkt lijkt te zijn gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |