Nou, de helft is ongeveer toch wel afgebrand. Sorry mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, @:cyan9 heeft alles weer geblust.
Dat doet ze eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Mooiste moment uit de laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een beetje dit dus:
[ afbeelding ]
Haha precies hetzelfde hier. Soms doe ik ze nog wel even aan voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Nah dit is leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Ja, wat een pech dat het vuur nu net in díe hoek begon.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Oké @:ijs_beer en ik hebben nog wat redelijk onaangetaste spullen uit het afgebrande deel van de SC kunnen halen dus het valt mee. Alleen de tafelvoetbaltafel moeten we echt afscheid van nemen, en ook van alle spullen van @:Redefine . Die had alles net in de getroffen hoek staan
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wat een pech dat het vuur nu net in díe hoek begon.
Ja en jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zitten er nog wel naalden aan, of is het een neppert?
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik ben het zat. Tijd voor weekend.
Dan ruil ik mijn brood in voor eenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
* Begeeft zich naar de cocktailbarHet is na 12 uur, er mag gedronken worden mensen!
Van mij mag je.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat de cocktail bar nu al open is. Dan zijn we vanavond precies steady genoeg voor de mensonterende voorronde van Ierland.
Heb nog wat dingen te doen, die ik af wil maken vandaag.quote:
Voorronde nog maar?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat de cocktail bar nu al open is. Dan zijn we vanavond precies steady genoeg voor de mensonterende voorronde van Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |