Gezien! Trusten!quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*sluipt stiekem de SC uit naar bed
Nou nou nou wat hatelijk toch weerquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noordzeekanaal. Verzuipen jullie.
Ze is mijn evil kat. Regel je eigen evil kat
Ja, dat had ik een keer in Oostenrijk toen meneer Sjors junior in Oostenrijk in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende: [..] Nou ja ach, dan doe je dat en dan begint San Remo en dan is het opeens van "hè maar hier praten ze allemaal honderd keer sneller dat is niet eerlijk
"
Wat zei je toen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een keer in Oostenrijk toen meneer Sjors junior in Oostenrijk in het ziekenhuis lag.
Toen de verpleegkundigen doorhadden dat ik redelijk Duits kon, begonnen ze in het Oostenrijks-Beiers-Duits terug te praten![]()
Niet te verstaan
Nu komt het zware geschutquote:
Uhuh. Wacht effe waar heb ik 'm...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet.
* Pakt sigaret
Heb jij een vuurtje?
Oké, dit is even een wending waar we geen rekening mee hadden gehouden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uhuh. Wacht effe waar heb ik 'm...
Nou zeg. ..
Ah daar...
Oh. Chips.
.... Nee dat rolt veel te dichtbij
Ehrm. Straan.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zei je toen?
Me English nicht verstehen! Let's speak dance!
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee.
Dit:
AUFMACHEN!!!!!!!
Nee hoor
quote:
Dekselse Zeus.quote:
Neequote:Op donderdag 25 januari 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dit is even een wending waar we geen rekening mee hadden gehouden.
Volgende vraag, terwijl we de rust proberen te bewaren: Heb jij toevallig een brandweerpak?
Ook niet.quote:
@Cyan9 to rescuequote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, @:cyan9 heeft alles weer geblust.
Is er dan al F1?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand racemaand
@:Luctor.et.emergo
In februari al beginnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand racemaand
@:Luctor.et.emergo
Bahrein is de eerste (van 29 februari tot 2 maart)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er dan al F1?Of kijk je vooruit naar Daytona?
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In februari al beginnen?
Het begint steeds vroeger.
VT op de 29e is wel echt randje februariquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is de eerste (van 29 februari tot 2 maart)
https://www.formule1.nl/evenement/gp-bahrein/
Met VT's op donderdag, Vrijdag een VT en kwali en zaterdag de race.
Wel meer dan eens toch? En meteen daarna weer ruim 2 maanden niksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweest
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweest
Iets met Ramadan ofzoietsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet.
Ik heb in mijn agenda (download van zo'n F1-kalender), dat de eerste twee races op een zaterdag zijn.
Aha. Ik vond het al apart. Ik vroeg me al af of dat wel juist ging.quote:
Van de week probeerde ik uit te zoeken welke rang Captain Jack in het echt had in het leger. Ik heb het niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:12 schreef NailQueen het volgende:
Mmmbop, ba duba dop. Ba du bop, ba duba dop. Ba du, oh yeah
Ik denk dat @NailQueen de Scatman bedoeldquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Van de week probeerde ik uit te zoeken welke rang Captain Jack in het echt had in het leger. Ik heb het niet kunnen vinden
Ik denk Hansonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Nailqueen de Scatman bedoeld
Misschien @NailQueen gewoon zeggen wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk HansonMaar die kunnen allemaal voorbij komen in het foute uur, dus een link is er sowieso
Ja, of juist niet. Dit levert meer posts op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Zitten er nog wel naalden aan, of is het een neppert?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Of niet opruimen, dat scheelt werkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Ik was voor Medvedev, maar wat een apathisch spel speelt hij vandaagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef Em31 het volgende:
Ik zit tennis te kijken, maar hoop eigenlijk dat ze beide verliezen. Dat maakt het toch wat minder leuk.
Een beetje dit dus:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef Em31 het volgende:
Ik zit tennis te kijken, maar hoop eigenlijk dat ze beide verliezen. Dat maakt het toch wat minder leuk.
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was voor Medvedev, maar wat een apathisch spel speelt hij vandaagdus nu maakt het me niet meer uit.
Als Sinner zondag maar wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |