Gezien! Trusten!quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*sluipt stiekem de SC uit naar bed
Nou nou nou wat hatelijk toch weerquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noordzeekanaal. Verzuipen jullie.
Ze is mijn evil kat. Regel je eigen evil kat
Ja, dat had ik een keer in Oostenrijk toen meneer Sjors junior in Oostenrijk in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende: [..] Nou ja ach, dan doe je dat en dan begint San Remo en dan is het opeens van "hè maar hier praten ze allemaal honderd keer sneller dat is niet eerlijk
"
Wat zei je toen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een keer in Oostenrijk toen meneer Sjors junior in Oostenrijk in het ziekenhuis lag.
Toen de verpleegkundigen doorhadden dat ik redelijk Duits kon, begonnen ze in het Oostenrijks-Beiers-Duits terug te praten![]()
Niet te verstaan
Nu komt het zware geschutquote:
Uhuh. Wacht effe waar heb ik 'm...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet.
* Pakt sigaret
Heb jij een vuurtje?
Oké, dit is even een wending waar we geen rekening mee hadden gehouden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uhuh. Wacht effe waar heb ik 'm...
Nou zeg. ..
Ah daar...
Oh. Chips.
.... Nee dat rolt veel te dichtbij
Ehrm. Straan.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zei je toen?
Me English nicht verstehen! Let's speak dance!
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee.
Dit:
AUFMACHEN!!!!!!!
Nee hoor
quote:
Dekselse Zeus.quote:
Neequote:Op donderdag 25 januari 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dit is even een wending waar we geen rekening mee hadden gehouden.
Volgende vraag, terwijl we de rust proberen te bewaren: Heb jij toevallig een brandweerpak?
Ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |