@Cyan9 to rescuequote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, @:cyan9 heeft alles weer geblust.
Is er dan al F1?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand racemaand
@:Luctor.et.emergo
In februari al beginnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende maand racemaand
@:Luctor.et.emergo
Bahrein is de eerste (van 29 februari tot 2 maart)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er dan al F1?Of kijk je vooruit naar Daytona?
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In februari al beginnen?
Het begint steeds vroeger.
VT op de 29e is wel echt randje februariquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is de eerste (van 29 februari tot 2 maart)
https://www.formule1.nl/evenement/gp-bahrein/
Met VT's op donderdag, Vrijdag een VT en kwali en zaterdag de race.
Wel meer dan eens toch? En meteen daarna weer ruim 2 maanden niksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweest
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat de seizoensstarter eens keer op 1 januari is geweest
Iets met Ramadan ofzoietsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet.
Ik heb in mijn agenda (download van zo'n F1-kalender), dat de eerste twee races op een zaterdag zijn.
Aha. Ik vond het al apart. Ik vroeg me al af of dat wel juist ging.quote:
Van de week probeerde ik uit te zoeken welke rang Captain Jack in het echt had in het leger. Ik heb het niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:12 schreef NailQueen het volgende:
Mmmbop, ba duba dop. Ba du bop, ba duba dop. Ba du, oh yeah
Ik denk dat @NailQueen de Scatman bedoeldquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Van de week probeerde ik uit te zoeken welke rang Captain Jack in het echt had in het leger. Ik heb het niet kunnen vinden
Ik denk Hansonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Nailqueen de Scatman bedoeld
Misschien @NailQueen gewoon zeggen wat ze bedoeltquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk HansonMaar die kunnen allemaal voorbij komen in het foute uur, dus een link is er sowieso
Ja, of juist niet. Dit levert meer posts op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien @:Nailqueen gewoon zeggen wat ze bedoelt
Zitten er nog wel naalden aan, of is het een neppert?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Of niet opruimen, dat scheelt werkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb de kerstboom nog staan, maar de lampjes zijn al weken uit. Binnenkort maar eens opruimen dan
Ik was voor Medvedev, maar wat een apathisch spel speelt hij vandaagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef Em31 het volgende:
Ik zit tennis te kijken, maar hoop eigenlijk dat ze beide verliezen. Dat maakt het toch wat minder leuk.
Een beetje dit dus:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef Em31 het volgende:
Ik zit tennis te kijken, maar hoop eigenlijk dat ze beide verliezen. Dat maakt het toch wat minder leuk.
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was voor Medvedev, maar wat een apathisch spel speelt hij vandaagdus nu maakt het me niet meer uit.
Als Sinner zondag maar wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |