Als je genoeg betaalt wel jaquote:
Ok, ik zal even uitrekenen hoeveel het je kost als ik hier zonder inhouden van alles neerzet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor een vriendenprijsje is iedereen hier veilig
Waar tegen dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn er geen sterke mannen die mij willen beschermen? Iemand als @:ijs_beer?
Of desnoods @:em31 of @:esf1gamer?
Ik ben heel benieuwd hoe deze post gaat aflopen. Kan alle kanten op.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Kan ik op je steun rekenen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
O @:strani is weer aan het rellen geslagen
Ja, ik moest natuurlijk wel even wachten tot je weer op je gemak was voor ik met spioneren begon.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
Je wil niet weten wat ik allemaal door die verrekijker zag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
@:roger_epiales Het wordt steeds verdachter
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.quote:
Kon je zien met wat voor mensen ze afspreekt? Uitdraaien van telefoongesprekken?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik moest natuurlijk wel even wachten tot je weer op je gemak was voor ik met spioneren begon.
Dát is wanneer je sneller de fout in gaat.
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal door die verrekijker zag.![]()
Nee ik vraag specifiek om jouw steunquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.
Ik kan je niks beloven
Ik schijn best groot te zijn, en redelijk sterk ook nog.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Netjes, goede zetquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik schijn best groot te zijn, en redelijk sterk ook nog.![]()
En ik speel ook nog eens totaal niet onder een hoedje met @:Strani, die vuige Spanjaard.
Bescherm me tegen de wrede Spaanse hertog!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.
Ik kan je niks beloven
Zodat ik je moet beschermen tegen die andere blauwen, zekerquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vraag specifiek om jouw steun
@Strani verlies den Brilquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bescherm me tegen de wrede Spaanse hertog!
Luister, @Roger_Epiales en ik kunnen jou een hele mooie toekomst beloven. Jouw connecties binnen het modkorps kunnen voor ons erg handig zijn. En jij gaat met ons deel uitmaken van een jonge, dinamische organisatiequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zodat ik je moet beschermen tegen die andere blauwen, zeker
Vooral veel gesprekken in parkeergarages en donkere steegjes, met mensen die heel (maar echt heel) erg hun best doen om niet op politieagenten te lijken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Kon je zien met wat voor mensen ze afspreekt? Uitdraaien van telefoongesprekken?
Ze denken echt dat ze ons drie stappen vooruit zijn hèquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral veel gesprekken in parkeergarages en donkere steegjes, met mensen die heel (maar echt heel) erg hun best doen om niet op politieagenten te lijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |