"sluit je ogen, je bent nu een oude schoolbus in de woestijn"quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Oh god, meditatie door een stotteraar....bumpy ride dus....
Ik krijg er eerder een slappe lul van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Ebinas het volgende:
Welke emotie geeft jou een slappe roos
Nu moet ik toch wel in de lach gaan schieten
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een slappe lul van.
Als je het woord roos vervangt door lul, wordt het best amusant.
En wat denk ik hierbij?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een slappe lul van.
Als je het woord roos vervangt door lul, wordt het best amusant.
Da's haar niet vreemdquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
Hoe blijft Ariana die onzin verzinnen ?
Of : BATTERIJWISSELquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:33 schreef Donna1000 het volgende:
en Big brother denk intussen, wat moet ik hier nu mee, kan moeilijk zendercheck roepen,
Dat 'mediteren' vermomming voor het slapen never forgetquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel een beeld van het seizoen van Nixke Craft, Liese, Naomi enz...
[ afbeelding ]
100%quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het Lenie, die heb ik nog niet gezien?
Kutterigerquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:35 schreef BB-King het volgende:
1x was leuk maar elke dag meditatie is net zo kut als weerwolven.
In het kader van Fucked Up Week volledig on topic.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet nu inbreken, beste bewoners.. overdag gaan we niet slapen en al helemaal niet snurken. Degene die snurkt is genomineerd
Hallelujah prais the FEBOquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dankbaar zijn als we afscheid van jou mogen Ariana
Ik heb in een tijd van hoge stress aan transcendente meditatie gedaan, niet te vergelijken met wat Ariana hier doet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Jockari het volgende:
Ik ben te realistisch om hier van te houden.
Gewoon een legale manier om overdag op de bank te gaan liggen, en de ogen dicht te doen onder het mom van meditatie.
Lekker met die slappe roos van je naar je tuintjequote:Op donderdag 25 januari 2024 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dankbaar zijn als we afscheid van jou mogen Ariana
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart
Maar alleen voor jou![]()
Ik had het wel geweten als ik in de regie zat
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana moet nu gewoon zeggen: ik ben verliefd op Tom, kijken wie er echt luistert en wie er nog wakker is
Dikke vogelflats op het hoofd van Arianaquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit een vogeltje op mijn arm. Kssst wegwezen jij.![]()
Op het tuinpad van mijn vaderquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef marky het volgende:
Nu keihard muziek erin en een middag borrel
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het tuinpad van mijn vader
Kan Lenie dat niet zingenquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het tuinpad van mijn vader
Laat de genomineerden nu maar zoals ze zijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet nu inbreken, beste bewoners.. overdag gaan we niet slapen en al helemaal niet snurken. Degene die snurkt is genomineerd
Is Ariana ondertussen al geland?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer dat er geen vliegtuigen over vliegen, dan waren we tenminste echt in hogere sferen
Dat weet niemandquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:44 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Is Ariana ondertussen al geland?
Zijn verblijf in BB is dat zeker, en daar gaan we wat aan doen zaterdag!quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
We hebben een klacht ingediend
Anders moeten we je de hele tijd in stukken hakken
Zaterdag moesquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou we hebben weer een stel slapers gezien, nu tijd voor een beetje actie
En wanneer begint fuckedup week dan? Ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zaterdag moes
Voor nu is BB moe
In slaap gevallen door ariana
Zodra Lenie zaterdag de draaideur uitlooptquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wanneer begint fuckedup week dan? Ik wacht nog steeds
Die is alweer afgelopenquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wanneer begint fuckedup week dan? Ik wacht nog steeds
En wij blijquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zodra Lenie zaterdag de draaideur uitloopt
Is hij fucked up
Zal de echte Febo veel berichtjes krijgen van BB-schuimpjes?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
nou dit "feestje" hebben we ook weer gehad.
allemaal maar even mailen naar klachten@bbfebo.nl
Dit zou verboden moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal de echte Febo veel berichtjes krijgen van BB-schuimpjes?Ah Frits dat heb ik lang niet gehoord,schuimpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal de echte Febo veel berichtjes krijgen van BB-schuimpjes?Al die facebook types die hier lurken mailen nu de FEBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al die facebook types die hier lurken mailen nu de FEBO
daarom heb ik er ook bb ingezetquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al die facebook types die hier lurken mailen nu de FEBO
Ik wist niet dat jij van de mannen wasquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:54 schreef ledn81 het volgende:
Tyron komt bij kapster Karen..hup shirt uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de mannen was
net als watjes uit het verleden, ook lang niet gehoord, maar die bestaan niet meer volgens mij (ik was er eentje vanquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ah Frits dat heb ik lang niet gehoord,schuimpjes
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
net als watjes uit het verleden, ook lang niet gehoord, maar die bestaan niet meer volgens mij (ik was er eentje van
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:53 schreef BB-King het volgende:
Karen de kapster waagt zich weer zich aan de hooiberg van Tyron.
Ik ook..quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
net als watjes uit het verleden, ook lang niet gehoord, maar die bestaan niet meer volgens mij (ik was er eentje van
Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Veel plezier gehad daar.
Ah nee niet weer schuimpjes. Dan krijg ik altijd trek in schuimpjes...quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ah Frits dat heb ik lang niet gehoord,schuimpjes
Jaaaaa ! En ook gewoon over de schedel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
Ty wil wel een streepje in zijn wenkbrauw
Alice en Karen
Neeeeeeee
Hebben we de krant al gebeld ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Voor het eerst dat ik Ariana aan het werk zie, spruitjes schoonmaken..
Mmmmeditatttttie geven is ook werk voor haar denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat worden slappe spruitjes.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Karen doet normaal geen mannen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Ow dat haar van Ty
Is niet echt een verbetering
Doet me denken aan Lize van Olden in de Kruidvatreclame, die had ook zo'n coupe nadat de kinderen haar geknipt haddenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Ow dat haar van Ty
Nee man, lelijk die kale zijkantenquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Ow dat haar van Ty
Ik ook een watjequote:Op donderdag 25 januari 2024 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Basiri heeft ook een bloempot gehad gisteren is ook geen gezichtquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
Ow dat haar van Ty
Sorry Dotteke we gaan even off topic, even een feest van herkenning, en volgens mij was jij ook een Watje Dotteke?quote:
Mssn is Tom die bazigheid van Lenie ook wel zatquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:32 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gesprek Ashley en Danny
Danny vindt het raar dat Tom Lenie niet redt, omdat Lenie Tom gered heeft.
Ashley: ze denken in 'vriendjes'
Denk dat Tom daar voor zichzelf zit en altijd stemt wat voor hem het beste uitkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn is Tom die bazigheid van Lenie ook wel zat
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)=7322040855777510944
Ik begreep dat Tom voor Ronahi had gekozen ipv Lenie. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:32 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gesprek Ashley en Danny
Danny vindt het raar dat Tom Lenie niet redt, omdat Lenie Tom gered heeft.
Ashley: ze denken in 'vriendjes'. Er zijn zoveel tactisch bezig al, je hebt geen idee.
Laat hem maar in zijn eigen sop gaar koken. Iedereen behalve Lenie er uit en de temperatuur van die teil omhoogquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:49 schreef Hznootje het volgende:
Oh ik ben ook al klaar met Lenie…heb m even aangehoord in de hottub..niet te doen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft iemand zojuist Tom gecapt terwijl hij oefeningen naast de hottub deed?![]()
*ik vraag dit voor een vriend
Hoi Ericquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft iemand zojuist Tom gecapt terwijl hij oefeningen naast de hottub deed?![]()
Uhuquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Binnenkort wordt iemand het zatquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
Heeft Ariana nu al het eten verpest door alleen maar bij de pannen te staan en voor de rest alleen maar klept.....
Nee, het vogelnestje op haar hoofd echter niet...quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:44 schreef danilel het volgende:
heeft ariana intussen haar vogelnestje op haar hoofd gewassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:47 schreef Ireth het volgende:
Lenie genomineerd!!![]()
![]()
lekker he!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Zou ook niet weten waarom ze er zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:47 schreef danilel het volgende:
kom op ariana nu is het tijd om te zeggen dat je een pruik hebt, iedereen is nu zo open over wat ze hebben laten doen of willen laten doen aan hun lichaam en niemand valt elkaar daarom aan
SPOILER: Tenzij ....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lenie genomineerd!!![]()
![]()
Ben benieuwd wie van de drie gaat. ZaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lenie genomineerd!!![]()
![]()
Ja ik kwam er ook tien minuten geleden achter!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
lenie moet niet lopen te emmerenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
wie heeft er gedweild
lenie wil weten wie de emmer heeft laten staan
Ahh!! Goed nieuws voor een vriend van @DGK-Ericquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
ik hoop wel dat ze de spekjes nog wat bruiner bakken
Moet het vuur even wat hoger denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:11 schreef Frummelie het volgende:
Die rechter pan met spekjes ziet er niet echt smakelijk uit..
Ja inderdaad... ze moeten lekker een beetje krokant zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet het vuur even wat hoger denk ik
En wat minder in de pan, de helft krijgt de kans niet om te bakken, ligt meer te stoven/stomen...quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet het vuur even wat hoger denk ik
Yep net als speklapjesquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ze moeten lekker een beetje krokant zijn...
Of bij de spruitjes in de oven doenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wat minder in de pan, de helft krijgt de kans niet om te bakken, ligt meer te stoven/stomen...
Nope, gisteren was het geluid ook ineens wegquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
Is er nog steeds geen geluid op stream 2. Is al vanaf vanmiddag geloof ik
Is wel terug geweest daarnet, maar nu sinds net weer weg iddquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
Echt bagger streams de hele tijd. Om de tien minuten een SL op de ene stream en op de andere geen geluid. Daar betaal je dan voorquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom ze er zo moeilijk over doet.SPOILER: Tenzij ....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze praten daar de hele dag over 'puffen'quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:26 schreef Chanel5 het volgende:
Wat zal het daar stinken zeg, zoveel mensen en elke dag spruiten.
Betalen toch niet voor de streams apartquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt bagger streams de hele tijd. Om de tien minuten een SL op de ene stream en op de andere geen geluid. Daar betaal je dan voor
Gewone spekjes halal spekje en vega gehakt geloof ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen vindt gewone spekjes lekkerder.
Is dit weer vega?
Halal spekjes bestaan niet in principequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewone spekjes halal spekje en vega gehakt geloof ik
Tussen de benen ook niet denk ik.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, het vogelnestje op haar hoofd echter niet...
Wat hebben we dan te klagenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:32 schreef Cupfighter het volgende:
Wat zou ik blij zijn als die valse kraai kamper eruit gaat zaterdag
Maar dat zeggen ze er wel tegen toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Halal spekjes bestaan niet in principe
Want een moslim zal geen varkensvlees eten
Betalen voor Videoland. Verder kijk ik daar niets dus ja ik betaal alleen voor de streams.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Betalen toch niet voor de streams apart
Jaaaa held! Hartelijk dankquote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 januari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze er wel tegen toch?
Vriend meld zichquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaaaa held! Hartelijk dank![]()
*namens een vriend uiteraard
Ze weten ook alles te verpestenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)d-kalfsbacon-blokjes
''Eerst even (krokant) bakken.''quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)d-kalfsbacon-blokjes
Lov weet wel wat off topic isquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
off topic betekend, je houd je niet aan de regels het toppic is COS (commentaar op stream) dus als jij gezellig gaat zitten vertellen dat je gtst aan het kijken bent en wat daar allemaal gebeurt, is dat Off topic .
Zeg er vaak genoeg wat van. En dit is ook offtopic laten we dat niet gaan doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:30 schreef mario390 het volgende:
alle hier gaan offtopic soms
maar mario kregt altijd van dott
en op dak![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Eerst even (krokant) bakken.''
Nou wie weet smaakt t wel erg lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten ook alles te verpesten
Behalve huilen niet veel denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
Gaat Doriana ook nog wat toevoegen in het BB verhaal
Dat gestuntel met die bakjes water is ook erg beschamendquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:40 schreef Jockari het volgende:
Vanuit de doucheruimte krijgen we nog amper beelden te zien. Erg opvallend.
wann heeft zij gehuild?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Behalve huilen niet veel denk ik
Brilletje wel schoonquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het al veranderd, las het verkeerd
ik denk dat jij doorgaat voor de wasmachine!quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ow zeker weer over Tom
Kan bijna niet missen
Wordt Karen nog niet misselijk van dat gezeik van Ariana.. ik had er echt allang genoeg van gehad.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana snapt iets weer niet, zo raar. zo niet aardig blablabla
Whoop whoopquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat jij doorgaat voor de wasmachine!
Mag ze wel uitkijken dat er niet meteen een busje bij de achterdeur van de DBK stopt om haar op te halenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat zaterdag met de psycholoog over hebben fluistert ze tegen karen...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mag ze wel uitkijken dat er niet meteen een busje bij de achterdeur van de DBK stopt om haar op te halen![]()
Zitten we straks nog een week met Lenie opgescheept
Ariana praat tegen iedereen en anderen tegen haar, alleen Tom praat niet terug.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana snapt iets weer niet, zo raar. zo niet aardig blablabla
Bb is live in de cos vandaagquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:45 schreef Jockari het volgende:
En hier zijn ze met de doucheruimte
[ afbeelding ]
Ik kijk met liefde nog een weekje tegen Lenie aan op die manier hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mag ze wel uitkijken dat er niet meteen een busje bij de achterdeur van de DBK stopt om haar op te halen![]()
Ze zoekt haar steeds op hè? Telkens als ik kijk zie ik die twee praten, word je gek van toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt Karen nog niet misselijk van dat gezeik van Ariana.. ik had er echt allang genoeg van gehad.
De hele dag door zoekt ze haar op en alleen maar om te klagen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zoekt haar steeds op hè? Telkens als ik kijk zie ik die twee praten, word je gek van toch?
Over haaaaar gevoelquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:49 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand Arie überhaupt wel eens een gesprek horen voeren wat niet links of rechtsom over gevoel ging???
Zou echt top zijn als hij zaterdag wordt uitgezwaaid.. zal hem echt tegenvallen want hij denkt echt dat hij zo grappig en leuk en een geweldige zanger is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
Alice nog steeds op 63% van de stemmen
Ashley 22 %
En de rest voor Lenie
Bij onze grote vriend
Ariana content scoortquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ze lijken vooral heel veel Ariana in beeld te willen hebben, die is nu in de badkamer, dus tja ..
Maar dan is Brigitte weer de pineut... die is eindelijk ff van hem verlost...quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou echt top zijn als hij zaterdag wordt uitgezwaaid.. zal hem echt tegenvallen want hij denkt echt dat hij zo grappig en leuk en een geweldige zanger is.
In een dwangbuis platgespoten op een brancardquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |