"sluit je ogen, je bent nu een oude schoolbus in de woestijn"quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Oh god, meditatie door een stotteraar....bumpy ride dus....
Ik krijg er eerder een slappe lul van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Ebinas het volgende:
Welke emotie geeft jou een slappe roos
Nu moet ik toch wel in de lach gaan schieten
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een slappe lul van.
Als je het woord roos vervangt door lul, wordt het best amusant.
En wat denk ik hierbij?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een slappe lul van.
Als je het woord roos vervangt door lul, wordt het best amusant.
Da's haar niet vreemdquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
Hoe blijft Ariana die onzin verzinnen ?
Of : BATTERIJWISSELquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:33 schreef Donna1000 het volgende:
en Big brother denk intussen, wat moet ik hier nu mee, kan moeilijk zendercheck roepen,
Dat 'mediteren' vermomming voor het slapen never forgetquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel een beeld van het seizoen van Nixke Craft, Liese, Naomi enz...
[ afbeelding ]
100%quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is het Lenie, die heb ik nog niet gezien?
Kutterigerquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:35 schreef BB-King het volgende:
1x was leuk maar elke dag meditatie is net zo kut als weerwolven.
In het kader van Fucked Up Week volledig on topic.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet nu inbreken, beste bewoners.. overdag gaan we niet slapen en al helemaal niet snurken. Degene die snurkt is genomineerd
Hallelujah prais the FEBOquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dankbaar zijn als we afscheid van jou mogen Ariana
Ik heb in een tijd van hoge stress aan transcendente meditatie gedaan, niet te vergelijken met wat Ariana hier doet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef Jockari het volgende:
Ik ben te realistisch om hier van te houden.
Gewoon een legale manier om overdag op de bank te gaan liggen, en de ogen dicht te doen onder het mom van meditatie.
Lekker met die slappe roos van je naar je tuintjequote:Op donderdag 25 januari 2024 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dankbaar zijn als we afscheid van jou mogen Ariana
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart
Maar alleen voor jou![]()
Ik had het wel geweten als ik in de regie zat
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana moet nu gewoon zeggen: ik ben verliefd op Tom, kijken wie er echt luistert en wie er nog wakker is
Dikke vogelflats op het hoofd van Arianaquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit een vogeltje op mijn arm. Kssst wegwezen jij.![]()
Op het tuinpad van mijn vaderquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:40 schreef marky het volgende:
Nu keihard muziek erin en een middag borrel
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het tuinpad van mijn vader
Kan Lenie dat niet zingenquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het tuinpad van mijn vader
Laat de genomineerden nu maar zoals ze zijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB moet nu inbreken, beste bewoners.. overdag gaan we niet slapen en al helemaal niet snurken. Degene die snurkt is genomineerd
Is Ariana ondertussen al geland?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer dat er geen vliegtuigen over vliegen, dan waren we tenminste echt in hogere sferen
Dat weet niemandquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:44 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Is Ariana ondertussen al geland?
Zijn verblijf in BB is dat zeker, en daar gaan we wat aan doen zaterdag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |